Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Obchod inzeruje zboží ihned k dodání, které však nemá k dispozici.

    • Žádné jsem nezaznamenal.
    • Dnes je 13 den od objednávky a 2x jsem urgoval a nic se neděje.

    Každý si musí názor udělat sám.

    Reakce obchodu Aquatica Koi Centrum

    Dobrý den, mrzí nás, že nejste spokojený. Že zboží nebylo skladem, jsme Vás informovali obratem a nabízeli jinou alternativu, říkal jste, že počkáte. Následně jste změnil objednávku a byl jste informován o termínu dodání zboží, které bylo potřeba objednat. O tom, že objednané zboží dorazilo od dodavatele později, než sliboval, jste byl neprodleně informován s tím, že počkáte. Chápeme, že dodací doba je delší, bohužel ne vždy to můžeme ovlivnit. Z naší strany jsme se snažili Vás vždy informovat.
    Aquatica tým

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • žádné
    • lžou, že mají zboží skladem
    • že zboží není skladem zjistíte až kdž si objednáte
    • můžete zrušit objednávku, nebo čekat týden, než si zboží objednají v jiném velkoobchdě, kde jste si mohl objednat přímo s dodáním zítra

    objednejte si rovnou u jejich dodavatele

    Reakce obchodu Aquatica Koi Centrum

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí, že jste nebyl s nákupem u nás spokojený. Po přijetí Vaší objednávky jsme Vás neprodleně informovali o termínu dodání a ten jsme také dodrželi. Zároveň jste byl ihned informován o možnosti zrušení Vaší objednávky, pokud by Vám termín dodání nevyhovoval. Tuto možnost jste nevyužil. Ačkoliv vyřizování Vaší objednávky trvalo déle, než je obvyklé, snažili jsme se Vám vyjít maximálně vstříc a o všech krocích vyřízení Vaší objednávky jsme Vás informovali.
    Za Aquatica tým Pavel Drábek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • špatná navigace do obchodu
    • nedostal jsem avizo, že je zboží připraveno