Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Obchod inzeruje zboží ihned k dodání, které však nemá k dispozici.
-
- Žádné jsem nezaznamenal.
- Dnes je 13 den od objednávky a 2x jsem urgoval a nic se neděje.
Každý si musí názor udělat sám.
Reakce obchodu Aquatica Koi Centrum
Dobrý den, mrzí nás, že nejste spokojený. Že zboží nebylo skladem, jsme Vás informovali obratem a nabízeli jinou alternativu, říkal jste, že počkáte. Následně jste změnil objednávku a byl jste informován o termínu dodání zboží, které bylo potřeba objednat. O tom, že objednané zboží dorazilo od dodavatele později, než sliboval, jste byl neprodleně informován s tím, že počkáte. Chápeme, že dodací doba je delší, bohužel ne vždy to můžeme ovlivnit. Z naší strany jsme se snažili Vás vždy informovat.
Aquatica tým -
Nedoporučuje obchod
- žádné
- lžou, že mají zboží skladem
- že zboží není skladem zjistíte až kdž si objednáte
- můžete zrušit objednávku, nebo čekat týden, než si zboží objednají v jiném velkoobchdě, kde jste si mohl objednat přímo s dodáním zítra
objednejte si rovnou u jejich dodavatele
Reakce obchodu Aquatica Koi Centrum
Dobrý den,
velmi nás mrzí, že jste nebyl s nákupem u nás spokojený. Po přijetí Vaší objednávky jsme Vás neprodleně informovali o termínu dodání a ten jsme také dodrželi. Zároveň jste byl ihned informován o možnosti zrušení Vaší objednávky, pokud by Vám termín dodání nevyhovoval. Tuto možnost jste nevyužil. Ačkoliv vyřizování Vaší objednávky trvalo déle, než je obvyklé, snažili jsme se Vám vyjít maximálně vstříc a o všech krocích vyřízení Vaší objednávky jsme Vás informovali.
Za Aquatica tým Pavel Drábek -
Nedoporučuje obchod
- špatná navigace do obchodu
- nedostal jsem avizo, že je zboží připraveno