Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Filtry nejsou stejné jako originál, kraje jsou slepeny, originál se dá ohnout jako tahací harmonika a lépe umýt. Příznivá je jen cena.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • výběr,
    • 11 dní od objednání a nic

    Požádal jsem o sloučení dvou objednávek do jedné kvůli dopravě a dobírce, bylo mi vyhověno, to je fajn. Ale je mi to zatím k ničemu, protože zboží nedorazilo. Po víkendu tam zavolám a budu zjišťovat, proč se nic neděje.

    Reakce obchodu Nippon CEC s.r.o

    Vážený zákazníku, Vaše nespokojenost nás mrzí. Jedna ze sloučených objednávek obsahovala zboží na objednávku, na jehož naskladnění se čeká.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlé dodání
    • Výběr
    • Sáčky nemusí pasovat k vysavači

    Koupil jsem si sáček do vysavače, kde je napsáno, že pasuje i na Bosch Gas 12-25 PL. Bohužel, nepasuje. Má úplně jiný otvor, než má vysavač, a snaha o nasazení vede ke zničení sáčku

    Reakce obchodu Nippon CEC s.r.o

    Vážený zákazníku, Vaše nespokojenost nás mrzí. Nemáme od Vás žádnou zprávu, vyjma této recenze, že by s objednávkou bylo něco v nepořádku. Abychom mohli situaci prověřit a případný problém napravit, je nutné nás o tom v první řadě informovat - např. odpovědí na e-mail s potvrzením objednávky či využitím kontaktního formuláře na našich stránkách.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží ještě nedorazilo

    Reakce obchodu Nippon CEC s.r.o

    Vážený zákazníku, Vaše nespokojenost nás mrzí. Balíček byl odeslán ve čtvrtek, je nám líto, že jej přepravce nedoručil již v pátek. Boxy bohužel v předvánočním čase bývají často zaplněny, takže dodání může trvat déle, než je obvyklé.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    po týdnu marně čekám na doručení???!!!

    Reakce obchodu Nippon CEC s.r.o

    Vážený zákazníku, Vaše nespokojenost nás mrzí. Na základě e-mailu od Vás situaci prověřujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Na faktuře objednané zboží, ale v balíku jiné....

    Reakce obchodu Nippon CEC s.r.o

    Vážený zákazníku, Vaše nespokojenost nás mrzí. Nemáme od Vás žádnou zprávu, vyjma této recenze, že by s objednávkou bylo něco v nepořádku. Abychom mohli situaci prověřit a případný problém napravit, je nutné nás o tom v první řadě informovat - např. odpovědí na e-mail s potvrzením objednávky či využitím kontaktního formuláře na našich stránkách.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychlost
    • přišel jiný strojek , než jsem objednala

    Reakce obchodu Nippon CEC s.r.o

    Vážená zákaznice, Vaše nespokojenost nás mrzí. Vybrala jste si střihací strojek na objednávku, u kterého se při pokusu o zajištění ukázalo, že již není k dispozici. Tuto informaci jsme Vám obratem předali. K odeslání objednávky vůbec nedošlo, byla zrušena.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Při první dodávce mi bylo dodáno jiné zboží,než jsem si objednal a při druhé to bylo stejné.Opět dodáno jiné zboží,než které jsem si objednal.

    Reakce obchodu Nippon CEC s.r.o

    Vážený zákazníku, Vaše nespokojenost nás mrzí. Pokud myslíte, že Vám dorazilo jiné zboží než mělo, kontaktujte nás prosím na jeden z našich e-mailů s fotografií dodaného zboží. Situaci rádi prověříme.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Asi cena
    • Nekompletní popis výrobku
    • Náhradní hadice nekompatibilní s originálním příslušenstvím
    • Kvalitu budu moci posoudit až časem

    Před nákupem doporučuji ověřit data telefonicky, abyste nebyli zklamaní.

    Reakce obchodu Nippon CEC s.r.o

    Vážený zákazníku, Vaše nespokojenost nás mrzí. O Vašich potížích se dozvídáme až této recenze. Pokud s objednávkou něco není v pořádku, v první řadě je nutné nás o problému informovat, jinak jej nemůžeme vyřešit. Ozvěte se nám prosím na jeden z našich e-mailů či skrze kontaktní formulář na našich stránkách. Rovněž doporučujeme si nákup náhradních dílů ověřit, poskytujeme bezplatné poradenství. Nejlepší je e-mailem zaslat fotografii výrobního štítku vysavače (výrobní štítek má povinně každý vysavač) a přidat informaci, který produkt jste vybrali, případně o jaký typ příslušenství máte zájem. Alternativně je možné do poznámky při vytváření objednávky opsat z výrobního štítku model vysavače - kompatibilitu před odesláním objednávky ověříme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Hodně všeho na jednom místě.
    • Platba kartou nefunguje. Chápu, že nikdo nechce "živit banku", ale proč tedy tuto možnost nabízet? Aby Zákazník promarnil na vašem webu hodinu svého času a vyzkoušel všechny karty, co má v rodině?
    • Úplně stupidní filtry na webu. Když chcete a zvolíte, třeba, antibakteriální sáčky, a pak zvolíte model vysavače, tak vám z toho vypadnou hubice, trubice, hromada nějakého příslušenství a filtrů, ve které budete muset najit to, co chcete.
    • Objednávkový formulář připomíná smetiště. Místo postupného vyplnění všech potřebných údajů po jednotlivých krocích, tady je všechno hozené do jedné hromady, ve které je snadno přehlédnout důležité věci a udělat chybu.
    • Chápu, že redesign něco stoji, ale jednou za 20 let by se třeba vyplatilo nabídnout nějakému studentovi bakalářku na osvěžení stránek. Třeba se Zákazníkovi bude na moderní web chtít vrátit. Horší to určité neudělá.
    • Zboží jsem objednal před 10 dny. Druhého dne mi přišlo potvrzení objednávky a zprava o expedice zboží, a pak ticho. Doposud nic nedorazilo.

    Reakce obchodu Nippon CEC s.r.o

    Vážený zákazníku, Vaše nespokojenost nás mrzí. Děkujeme za zpětnou vazbu. Pár minut před i po vytvoření Vaší objednávky nám jiní zákazníci kartou zaplatili bez obtíží. Za problém, který jste měl s externí platební bránou Vy, se omlouváme. Je nám líto, že jste během objednávání něco přehlédl a udělal kvůli tomu chybu. Co se problému s doručením týče, dozvídáme se od něj až z této recenze. Pokud s objednávkou cokoliv není v pořádku, včetně toho, když Vám přijde, že na balíček čekáte již příliš dlouho, tak doporučujeme kontaktovat nás nebo rovnou přepravce, který má Váš balíček v držení. Rádi obratem ověříme, kde se zásilka nachází. Zde došlo k neplánovanému uzavření Vámi vybraného výdejního místa z důvodu dovolené a tím o prodloužení dodání, nicméně o tom Vás měl přepravce informovat. Pokud tak neučinili, tak se za ně omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    OBJEDNALA JSEM SÁČKY DO VYSAVAČE, 2 BALENÍ PO 6 KUSECH. DOSTALA JSEM SICE 2 BALENÍ, ALE PO 3 KUSECH.

    Reakce obchodu Nippon CEC s.r.o

    Vážená zákaznice, Vaše nespokojenost nás mrzí. Za vzniklou situaci se Vám velice omlouváme. Na základě naší e-mailové komunikace jsme již zajistili nápravu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • zboží mi bylo doručeno poškozené a zatím se nevyjádřili k návrhu řešení.

    Reakce obchodu Nippon CEC s.r.o

    Vážená zákaznice, Vaše nespokojenost nás mrzí. V den, kdy jste nám problém nahlásila jsme Vám dali informaci, že situaci řešíme s dodavatelem a že Vám následně dáme vědět jak dále postupovat. To vše proto, abychom mohli zajistit pro Vás co nejlepší možné řešení. Návrh řešení jste dostala druhý pracovní den po nahlášení problému. Je nám líto, že tato doba je z Vaší strany vnímána jako nedostatečná a že kvůli tomu nedoporučujete náš obchod pro ostatní.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nejsou hmoždinky a šrouby :(

    Nejsou hmoždinky a šrouby :(

    Reakce obchodu Nippon CEC s.r.o

    Jak se ukázalo během našeho telefonického hovoru, jedná se o omyl, hodnocení se vůbec netýká objednávky z našeho e-shopu, ve které bylo madlo k vysavači, ke kterému se žádné hmoždinky ani šroubky nikdy nedodávaly.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    dlouhá dodací doba

    Reakce obchodu Nippon CEC s.r.o

    Vážená zákaznice, nerozumíme tomu, proč nás takto hodnotíte, Vaší objednávku jsme odeslali zcela v souladu s dodacím kalendářem a obchodními podmínkami, se kterými jste souhlasila při vytvoření objednávky. Do budoucna doporučujeme si tyto informace přečíst, minimálně předtím, než se vydáte na internet stěžovat si na věci, se kterými jste dopředu souhlasila. Vámi poskytnutá informace o dodací době se nezakládá na pravdě, balíček jste si vyzvedla za 3 dny, nikoliv za 4.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Objednáno na doruřeni do parcell schop ,ale přišlo na adresu .

    Reakce obchodu Nippon CEC s.r.o

    Vážený zákazníku, Vaše nespokojenost nás mrzí. Omlouváme se za doručení balíčku přepravcem na Vaší adresu místo do Parcel shopu. O problému se dozvídáme až z Vaší recenze. V podobném případě doporučujeme nás kontaktovat, situaci rádi prověříme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zakupila som nahradne trubice k vysavacu ETA 7400. Postupovala som ohladom rozmerov podla navodu. Nesedi vsak ani rozmer 32 ani 35 mm. Takze uplne nanic . Zbytocne vyhodene peniaze.

    Reakce obchodu Nippon CEC s.r.o

    Vážená zákaznice, Vaše nespokojenost nás mrzí. Bez konzultace s námi jste si objednala trubku pro vysavač, ke kterému žádnou trubku nenabízíme, protože vzhledem ke stáří vysavače žádná z našeho sortimentu kompatibilní není, což bychom Vám sdělili, pokud byste se nás před objednáním zeptala.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ani 6 dnů po potvrzení o zaplacení zboží nedošlo, došla jen výzva k hodnocení.

    Reakce obchodu Nippon CEC s.r.o

    Vážený zákazníku, Vaše nespokojenost nás mrzí. Za dlouhé čekání na dodání Vaší objednávky se omlouváme. Zásilku s Vaší objednávkou má v držení přepravce. Pevně věříme, že balíček doručí co nejdříve.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    CO MÁM PROSÍM SHRNOVAT, KDYŽ STÁLE ZBOŽÍ NEMÁM A NIKDO MĚ ANI NA NIC NEODPOVÍDÁ. DOMÍN LUBOŠ

    Reakce obchodu Nippon CEC s.r.o

    Vážený zákazníku, Vaše nespokojenost nás mrzí. Zvolil jste platbu předem bankovním převodem, ale peníze jsme od Vás stále neobdrželi. Píšete, že Vám nikdo neodpovídá, ale nedohledali jsme od Vás jediný dotaz, na který bychom mohli odpovědět.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Sackytfi vysavače jsou podstatně menší než v uvedené specifikaci a mikrofiltr jsem v balení nenašla

    Reakce obchodu Nippon CEC s.r.o

    Vážená zákaznice, Vaše nespokojenost nás mrzí. Nemáme od Vás žádnou informaci, vyjma této recenze, že by s objednávkou bylo něco v nepořádku. Napište nám prosím e-mail nebo využijte kontaktní formulář, případně formulář reklamační - k nalezení na našich stránkách a v expedičním e-mailu, abychom to mohli prověřit.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • objednané sáčky na přesný typ vysavače nesedí
    • objednaný filtr na přesný typ vysavače nesedí

    Reakce obchodu Nippon CEC s.r.o

    Vážený zákazníku, Vaše nespokojenost nás mrzí. Nemáme od Vás žádnou informaci, vyjma této recenze, že by s objednávkou bylo něco v nepořádku. Napište nám prosím e-mail nebo využijte kontaktní formulář, případně formulář reklamační - k nalezení na našich stránkách a v expedičním e-mailu, abychom mohli prověřit, proč Vám sáčky ani filtr nesedí.