Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Hledal jsem jeden konkrétní produkt, který jsem našel asi na 10ti eshopech. Tento jediný měl u zboží uvedeno "skladem", zvolil jsem tedy tento obchod. Po objednání mi obratem však přišel email, že zboží skladem není, ale že bude expedováno do 4-5 dnů. Nyní, o 14 dní později, zatím nic nedorazilo a komunikace ze strany prodejce žádná.

    Reakce obchodu Net-market.cz

    Dobrý den,
    uvedené informace o skladové dostupnosti se na Heurece zobrazují s mírným zpožděním, nereflektují na 100% naši aktuální dostupnost v daný okamžik. Na stále rychlejší aktualizaci dostupnosti však neustále pracujeme jak my, tak Heureka.
    Samozřejmě nás mrzí, že zboží, které jste si objednal již nebylo k dispozici. Není naším záměrem prodávat něco, co již není k dispozici, to by přeci nedávalo žádný smysl.
    Obratem po přijetí Vaší objednávky jsme Vás tedy neúspěšně kontaktovali telefonicky, poté emailem, že bohužel toto zboží je již doprodáno a že se jej můžeme pokusit objednat přes distributora, pokud souhlasíte s výrazně delším termínem dodání. S kolegyní jste poté telefonicky řešil, že na zboží VŮBEC nespěcháte a až bude, tak bude. Proto s Vámi dále kolegyně nekomunikovala, jelikož jste byli dohodnutí a kontakt nebyl nutný. Do dnešního dne jste nás sám nekontaktoval až do zveřejnění tohoto hodnocení.
    Snažili jsme se Vám vyjít vstříc a zboží pro Vás se pokoušeli i přes nedostupnost po dohodě dále shánět skrz různé distribuční kanály. Ale je nám jasné, že všem se zavděčit nemůžeme.
    NET-MARKET.CZ s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    • Objednala jsem dámské gumové sandále vel. 24-25. Dámské nebylo uvedeno, jen velikost. Po mnoha upozorněních o cestě sandálů (zbytečné), přišly na poštu, kde jsem je vyzvedla. Už od pohledu byla krabička malá. Zkušenost: nedá se kupovat něco, co nevidím a nevím, jestli mi to bude pasovat. Hlavně boty.

    Reakce obchodu Net-market.cz

    Dobrý den,
    jak jsme s Vámi již řešili, objednala jste si zboží ze sekce DĚTSKÁ OBUV.
    U zakoupené obuvi je výslovně uvedeno vel. 24-25, DÉLKA VNITŘNÍ STÉLKY 15,5 cm. Tato sekce je nadepsána nadpisem "Obuv do vody dětská". Není tedy pravda, že by zboží nebylo řádně označeno, nebo že by mohlo dojít k nějakých pochybnostem. Dokonce je zde uvedena i délka stélky, která odpovídá uvedené velikosti EU 24-25.
    Samozřejmě je možné, že jste všechny tyto informace přehlédla, nebo nesprávně pochopila, ale za to přeci nemůžete dávat vinu našemu obchodu. My Vám správně zaslali zboží, které jste si objednala.
    Jak jsme Vám nabízeli, je možné zboží vyměnit za jiné / jinou velikost, které Vám padne, nebo můžete zboží vrátit do 14 dní od převzetí v rámci odsotupení od kupní smlouvy. Každý problém lze vyřešit.
    S pozdravem,
    NET-MARKET.CZ s.r.o.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    - Obchod nabízí zboží, u kterého je uvedeno, že je na skladě, ale bohužel na skladě není. Z tohoto důvodu jsem byla nucena objednávku hned druhý den zrušit. Musím ale uznat, že částku za nedodané zboží vrátili zpět obratem.

    Reakce obchodu Net-market.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení, naši chybu uznáváme a moc se omlouváme za způsobené komplikace.
    Bohužel chybným zaznačením počtu kusů na skladě došlo k popisované situaci, kdy objednané zboží ač bylo v nabídce již nebylo reálně k dispozici. Většinu zboží jsme schopní případně doobjednat od distributora, v tomhle případě šlo ale o "Vánoční trhák", který byl naneštěstí úplně vyprodán. Proto jsme Vás obratem telefonicky kontaktovali a dohodli se na dalším postupu, objednávku jsme dle Vašeho přání zrušili a uhrazenou platbu jsme obratem vrátili na Váš účet.
    Opravdu nás vzniklá situace mrzí, bohužel v předvánočním shonu občas uděláme nějakou chybku, vždy ji ale obratem a aktivně řešíme - k problémům se stavíme čelem. Samozřejmě nemáme záměrně v nabídce zboží, které nemůžeme dodat, to by postrádalo jakýkoli smysl.
    Ještě jednou se omlouváme a pokud by se Vám v budoucnu líbilo něco z naší nabídky, rádi Vám nabídneme individuální slevu jako kompenzaci za tuto naši chybu.
    Děkuji za pochopení a přejeme klidné prožití svátků vánočních.
    NET-MARKET.CZ s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    • Dorazilo úplně jiné zboží, než bylo objednáno.

    Dorazilo úplně jiné zboží, než bylo objednáno. V telefonu byla snaha o shození viny na kupujícího. Neochota problém vyřešit. Zboží jsem si nechal a dal na charitu. Požadovaný výrobek jsem raději koupil v kamenném obchodě.

    Reakce obchodu Net-market.cz

    Dobrý den pane Šinkovský,
    Vaši objednávku jsme s Vámi velmi ochotně řešili po telefonu, dle dostupných i Vámi sdělených informací bylo dodáno zboží odpovídající Vaší objednávce. Od Vašeho telefonátu jsme do dnešního dne od Vás neobrželi informaci, kde a v čem by měl konrétně být problém s dodaným zbožím, žádné foto či jiný podklad k Vámi popisovanému problému. Nikdy nesvalujeme vinu na kupujícího, naopak se vždy snažíme případný problém řešit. K tomu je ale vždy nutná spolupráce od kupujícího...
    Kupující má také samozřejmě možnost zboží do 14 dní od převzetí vrátit - odstoupit od kupní smlouvy.
    Případně, pokud je chyba na straně prodávajícího, obratem ji řešíme. V případě chybně zaslaného zboží zajišťujeme svoz a výměnu na vlastní náklady. Považujeme to za samozřejmost, stejně jako slušné a férové jednání, kterého jsme se od Vás bohužel nedočkali.
    S pozdravem
    NET-MARKET.CZ s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dodavatel ztratil zasilku

    Reakce obchodu Net-market.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení a moc nás mrzí, že zboží nakonec vůbec nedorazilo. Bohužel nás, jako každý rok, zrazují přepravní společnosti, které nejsou na vánoční nával zásilek připravené a opravdu (ač výjimečně) se může stát, že dojde i ke ztrátě zásilky. Vánoční období s sebou přináší bohužel i více problémů, které běžně přes rok vůbec neevidujeme.
    Nicméně situaci jsme s Vámi průběžně řešili a konzultovali.
    Opravdu upřímně se omlouváme za komplikace.
    NET-MARKET.CZ s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Tovar došiel poškodený a nie po 2 až 4 dňoch ale po takmer ôsmich.

    Reakce obchodu Net-market.cz

    Dobrý den,
    moc se omlouváme za komplikace. Pokud Vám došlo během přepravy k poškození, stačí nás kontaktaktovat a věc budeme řešit. Pokud od zákazníka zprávu nemáme, předpokládáme, že je vše v pořádku.

    U Vámi objednaného zboží je uvedena doba pro expedici 2-4 dny. Zboží jste objednal v neděli 18.11. večer, zboží bylo expedováno 22.11., přesně po 4 dnech, tedy v rozmezí, jak bylo slíbeno.

    Bohužel je možné, že došlo ke zpoždění při doručení na straně přepravce (opět od Vás k tomuto nemáme žádnou zprávu), omlouvám se, ale přepravní firmy jsou v tomto předvánočním období zahlceny a občas opravdu k průtahům s doručením dochází. Toto se bohužel týká téměř všech přepravních firem a bohužel to není něco, co bychom mohli jakkoli ovlivnit.

    Děkuji za pochopení.

    S pozdravem
    NET-MARKET.CZ s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    komunikacia v pohode aj vybavenie objednávky,až nato,že bývam 200km od mesta kde mi nechali objednávku aj keď som si to dala poslať na adresu ,nechápem kde nastala chyba jednoducho mi prišla sms kde si môžem vyzdvihnúť tovar

    Reakce obchodu Net-market.cz

    Dobrý den,
    rád bych reagoval na Vaše hodnocení. U Vaší objednávky jste si sama zvolila doručení na výdejní místo (DPD Pickup - Slovensko - výdejní místa), vybrala si pobočku v Žilině, kam také byla zásilka doručena. Pokud se jednalo o omyl, v potvrzení objednávky důrazně upozorňujeme, aby si kupující překontroloval údaje - objednané zboží, adresu dodání / vybrané výdejní místo, na základě čehož nás stačilo o problému předem informovat. Jelikož jste se nám ale neozvala, předpokládali jsme tedy, že je vše tak, jak si přejete a objednávku jsme takto odeslali.
    Mrzí nás, že se k Vám objednávka nedostala, ale v tomto případě to není opravdu naší vinou ... V případě, že budete mít o zboží zájem, můžeme jej samozřejmě odeslat ještě jednou - buďto na jiné výdejní místo nebo kurýrem na Vaši adresu.
    Děkuji za pochopení.
    S pozdravem
    NET-MARKET.CZ s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlé dodání zboží po objednání
    • Špatně zabaleno,při předání s dopravcem díra v krabici a celý střed předního kola mimo balení, poklepaný rám koloběžky asi od balení

    Reakce obchodu Net-market.cz

    Dobrý den Martine,
    děkujeme za Vaše hodnocení a mrzí nás, že s dodáním byly komplikace. Koloběžky, jako byla ta Vámi objednaná, odesíláme denně a ještě se nám nestalo, že by se zboží dostalo z krabice ven. Obal, ve kterém je koloběžka přepravována je naprosto dostačující, jedná se o pevný vícevrstvý karton.

    Problém bych spíše viděl v nešetrném zacházení přepravní společností a lidmi, kteří se zásilkou během přepravy manipulují (zásilku je nutné během přepravy několikrát naložit a vyložit). Bohužel to, jak se přepravce k zásilce chová nedokážeme nijak ovlivnit, Vaši stížnost ale na přepravní společnost předáme s žádostí o vyjádření.

    Za komplikace se omlouváme a přejeme příjemný den.
    NET-MARKET.CZ s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží vůbec nedorazilo a bohužel nikdo ani se neomluvil

    Reakce obchodu Net-market.cz

    Dobrý den paní Vilímová,
    na základě Vašeho hodnocení jsme dohledávali průběh Vaší objednávky. Musím uznat, že Vašemu hodnocení úplně nerozumím. Objednala jste si u nás zboží, které bylo skladem, tedy jsme jej v ten samý den odeslali Vámi zvoleným dopravcem - na výdejní místo Uloženky. Jelikož zboží bylo standardně expedováno / předáno přepravci, žádný problém jsme neevidovali, tedy ani neřešili.
    Po několika dnech jste se nám ozvala, že zboží Vám nedorazilo. Kolegyně na infolince se Vám omluvila, prověřila a vysvětlila situaci - že bylo z naší strany obratem odesláno, že jsme udělali, co jsme slíbili a že jestli Vám zboží nepřišlo, problém bude na straně přepravce (Uloženky) a že to tedy můžeme začít řešit s nimi. Sama jste řekla, že si to vyřešíte, vyptala jste si telefonní číslo s tím, že se případně opět spojíme, pokud problém bude trvat.
    Od té doby od Vás neregistrujeme žádný kontakt, jen tuto recenzi?!
    Mrzí nás, že nejste s nákupem spokojena a dáváte nám negativní hodnocení, ale opravdu nemáme jak ovlivnit přepravu konkrétní zásilky. Jakmile předáme zboží přepravci, ztrácíme jakoukoli kontrolu. Bohužel, ač v naprosté většině případů je doručení bezproblémové, občas se stane, že se zásilka někde ztratí, což je pravděpodobně i tento případ. Ale tohle prostě nemáme jak ovlivnit ...
    Hezký den,
    NET-MARKET.CZ s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží nebylo skladem, i když na webových stránkách bylo uvedeno, že zboží skladem mají

    Reakce obchodu Net-market.cz

    Dobrý den,
    zboží, které je označeno "skladem", opravdu máme skladem a expedujeme nejpozději následující den (dle času přijetí objednávky). Buďto jste se tedy přehlédl (a u produktu byla uvedena jiná dostupnost) nebo toto hodnocení nepatří našemu obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží mi přišlo poškozené a s několika denním zpožděním.

    Reakce obchodu Net-market.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že se Vaše objednávka opozdila a ještě k tomu poté dorazila poškozená. Prosím kontaktujte naše zákaznické centrum, určitě se dohodneme, jak tuto situaci vyřešíme.
    Za komplikace se velice omlouváme.
    Net-market.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Bylo mi odesláno téměř prošlé zboží.

    Reakce obchodu Net-market.cz

    Dobrý den,
    moc se omlouváme, pracovníci expedice by toto měli kontrolovat a taková chyba by se stát neměla. Ve Vašem případě tedy někdo musel pochybit, což nás opravdu mrzí.
    V případě, že budete chtít zboží vyměnit, prosím kontaktujte nás, dohodneme se dále individuálně.
    Mrzí nás, že jste nám o problému nedala vědět dříve a nedala nám tak ani šanci tuto neúmyslnou chybu napravit.
    S omluvou,
    Net-market.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nejprve volali, že se zboží opozdí a poté co zjistili, že není k sehnání mi poslali jiné.

    Reakce obchodu Net-market.cz

    Dobrý den pane Vrabče,
    jak jistě víte z veškeré proběhlé komunikace s námi, to, co zde uvádíte není úplně pravdou. Za zpoždění dodání zboží o 1 den se Vám tímto opětovně omlouváme. Ale proč bychom Vám záměrně měli poslat jiné zboží? To přeci postrádá jakýkoli smysl ...
    Za chybně dodané zboží jsme se Vám několikrát omluvili a situaci (chybu pracovníka expedice) Vám opakovaně vysvětlili. Problém jsme s Vámi operativně řešili a na všechny na Vaše zprávy, výtky a obvinění obratem reagovali.
    Chybně zaslané zboží jsme na naše náklady převezli zpět a přijatou platbu za Vaši objednávku Vám neprodleně v plné výši proplatili na účet. Opravdu nevím, co více bychom pro Vás mohli udělat a jak lépe vzniklý problém řešit.
    Samozřejmě chápeme, že by se toto nemělo stávat, nicméně jsme stále jenom lidé a podobné věci se bohužel čas od času stávají. Opravdu nás ale mrzí, že si myslíte, že Vám někdo lže nebo se Vás snaží nějak podvést. Z naší strany tomu tak opravdu nebylo. Ale kdo nechce, pro stromy nevidí les.
    S přátelským pozdravem a ještě jednou dodatečnou omluvou,
    Net-market.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Obchod ponuka tovar, ktory nie je na sklade.

    Reakce obchodu Net-market.cz

    Dobrý den pane Bakos,
    rád bych reagoval na Vaše hodnocení vysvětlením. U Vámi objednaného zboží byla uvedena dostupnost "na externím skladě" (zboží tedy nebylo skladem přímo u nás) a bohužel o tento produkt byl před Vánoci zvýšený zájem. I když jsme naši nabídku pravidelně aktualizovali dle aktuálního stavu skladu distributora, bohužel na některé výkyvy v dostupnosti se nám nepodařilo zareagovat okamžitě. Samozřejmě je toto náš problém a vina je jednoznačně na naší straně. Byla nám zřejmá nepříjemnost této vzniklé situace a proto jsme se snažili s Vámi spojit telefonicky a dohodnout se na dalším postupu, nicméně se nám nedařilo na uvedené číslo dovolat, proto jsme Vás o vzniklé situaci s nabídkou slevy na jiné zboží informovali e-mailem.
    Mrzí nás, že jsme nebyli schopní dodat Vámi objednané zboží a za komplikace se opravdu upřímně omlouváme. Na ještě kvalitnější aktualizaci zboží (zejména ve vypjatých obdobích, jako jsou Vánoce) usilovně pracujeme.
    S pozdravem,
    Net-market.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Bunda přisla zašpiněná

    Reakce obchodu Net-market.cz

    Dobrý den,
    v případě, že je se zbožím nějaký problém, prosím kontaktujte naše zákaznické centrum telefonicky či e-mailem - s detailnějším popisem vady na zboží, rádi se pokusíme situaci vyřešit k Vaší spokojenosti. Vše se dá jednoduše vyřešit, pokud o problému víme.
    Mrzí nás, že jste nebyla s nákupem u nás spokojena a také, že jste nám ani nedala šanci situaci před uvedením negativního hodnocení napravit.
    Za způsobené komplikace se upřímně omlouváme.
    S pozdravem,
    Net-market.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Tři angličáky si představuji trochu jinak, k tomu zlatému došel pouze jeden, ostatní dva tvořili jakési rogalo a boby, či co, byť značky hot wheels, asi přebytky, které nikdo nekupuje a potřebují se jich zbavit, nicméně syn si k Vánocům toho zlatého taky moc přál a já nemám čas to řešit, takže si to nechávám, ale spokojená nejsem.

    Reakce obchodu Net-market.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že nejste spokojená s dodaným zbožím, poprosil bych Vás, abyste kontaktovala naše zákaznické centrum, kde bychom se pokusili najít společné řešení.
    Rád bych se ale ohradil proti Vašemu trvzení, že prodáváme "přebytky, které nikdo nekupuje a potřebujeme se jich zbavit". To samozřejmě není pravda. Tyto sety prodáváme dlouhodobě a nikdo si na skladbu zboží v setu nestěžoval. Ale chápu, že každý má jiné preference a to, co vyhovuje jednomu, se nemusí líbit druhému.
    Také nás mrzí, že nám zde napíšete negativní recenzi a ani se nám předtím s problémem neozvete a nedáte nám tak šanci věc řešit...
    Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Klasika nejlevnějších eshopů - nemají aktuální skladovou informaci, takže 2 dny po objednání mě kontaktovali, že zboží musí doobjednat a dodací lhůta se prodloužila o tři týdny. Proto jsem nákup zrušil.

    Reakce obchodu Net-market.cz

    Dobrý den,
    nemožnost dořešit Vaši objednávku nás velice mrzí. U zboží na objednávku (které nemáme přímo sami skladem), které jste objednal, se nám sortiment aktualizuje automaticky a to pouze 1x denně.
    Za nedostupnost zboží se omlouváme, pilně pracujeme na rychlejší aktualizaci daného sortimentu.
    Děkujeme za pochopení.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    K batohu jsem byl přesvědčen, že patří i zámek, který byl vyobrazen v nabídce na internetu. Po dodání mě vyvedli s omylu. Divné.

    Reakce obchodu Net-market.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení a omlouváme se, pokud vše neproběhlo dle Vašich představ.
    Na základě Vašeho emailu o nedodaném zámku jsme Vám obratem odpověděli, že bohužel zámek není součástí zboží, že toto není nikde uvedeno, ani v popisu produktu. V popisu je pouze zmíněno "jezdce zipu lze uzamknout visacím zámkem", což je doplněno ilustrační fotografií, jak zamknutí zipu zámkem funguje.
    V případě, že o zboží nemáte zájem, můžete nám jej samozřejmě do 14 dní vrátit, jak jsme Vám již nabízeli. Pokud Vám tedy zboží nevyhovuje pošlete jej na naši adresu, proplatíme Vám jak vynaložené náklady na dopravu (případně zařídíme vlastní svoz zásilky na naše náklady), tak plnou cenu za zboží.
    Děkujeme za pochopení.