Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Chyby v komunikaci, zboží neodpovídá představě podle nabídky

    Reakce obchodu Net-market.cz

    Dobrý den,
    pokud si myslíte, že je jakýkoli problém s námi dodaným zbožím, neodpovídá fotografiím či popisu, stačí nás kontaktovat emailem nebo telefonicky, rádi se s Vámi na Vaši objednávku podíváme a pokusíme se společně přijít na to, kde mohl nastat problém. Bohužel nemůžeme řešit problém, o kterém nevíme.

    Mrzí nás, že jsme ani nedostali šanci situaci jakkoli řešit a rovnou nám dáváte za veškerou naši práci s pečlivým a rychlým odesláním zboží nejhorší možné hodnocení.

    S pozdravem
    Net-market.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zatím nedorazilo jenom sliby, že určitě za 1-3 dny naskladní.

    Reakce obchodu Net-market.cz

    Dobrý den,
    Vaše objednávka byla již expedována, jak jsme Vás informovali emailem a SMS zprávou.

    Pokud je problém s doručením Vaší objednávky, prosím kontaktujte přímo přepravní společnost, kde Vám k zásilce podají bližší informace a sdělí přesný termín doručení. Případně samozřejmě můžete kontaktovat i naši zákaznickou linku (telefonicky či emailem), kde Vám rádi sdělíme dostupné informace k Vaší zásilce.

    Děkujeme za pochopení.
    Net-market.cz

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Nedoporučuje obchod

    Balík byl značně poškozenéj!, tak jsem ho nepřevzal, ale za to může pravděpodobně GLS.

    Reakce obchodu Net-market.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že Vaše zásilka byla při přepravě poškozena, nicméně chování přepravce k dané zásilce bohužel nemáme možnost jakkoli ovlivnit.

    Zboží samozřejmě balíme vždy tak, aby bylo zabezpečeno proti poškození přepravou a i Vámi vrácená zásilka byla po přijetí zpět překontrolována a ačkoli byl obal mírně zdeformován, obsah byl naprosto v pořádku.

    Děkujeme za pochopení.
    Net-market.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    prislo neco jineho,neprehledny e shop

    Reakce obchodu Net-market.cz

    Dobrý den,
    pokud si myslíte, že je jakýkoli problém s námi dodaným zbožím, stačí nás kontaktovat emailem nebo telefonicky, rádi se s Vámi na Vaši objednávku podíváme a pokusíme se společně přijít na to, kde mohl nastat problém. Bohužel nemůžeme řešit problém, o kterém nevíme. Mrzí nás, že jste nám ani nedal šanci situaci jakkoli řešit.

    Děkujeme za pochopení.
    Net-market.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Marně čekám na zaplacený plynový gril.

    Reakce obchodu Net-market.cz

    Dobrý den,
    u Vaší objednávky evidujeme problémy s platbou - objednávka nebyla z Vaší strany řádně uhrazena. Po následném přijetí platby Vám byl sdělen termín odeslání začátkem týdne od 8.11.2021. Tento termín byl dodržen, zboží bylo expedováno a je dle stavu objednávky na cestě k Vám.

    Děkujeme za pochopení.
    Net-market.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaplatila jsem online za zboží, které bylo skladem, ale pak mi napsali, že skladem zboží nemají...

    Reakce obchodu Net-market.cz

    Dobrý den,
    u Vámi objednaného zboží byla uvedena dostupnost externí sklad / na objednávku, nikoli skladem. Bohužel však toto zboží nebylo již na externím skladě dostupné. Za chybu v naší nabídce jsme se Vám ihned po přijetí objednávky omluvili a vzniklou situaci vysvětlili. Uhrazenou částku jste měla ještě v ten den zpět na svém účtu.

    Děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme za komplikace.

    S pozdravem
    Net-market.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • zaslano jinam bez meho souhlasu

    Reakce obchodu Net-market.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení, bohužel však jako odesílatel nemáme možnost ovlivnit rozhodnutí společnosti Zásilkovna konkrétní zásilku přesměrovat jinam v případě zaplnění zvoleného výdejního místa. Tato praxe se nám také nelíbí, jsme přesvědčeni, že zákazník společnosti Zásilkovna by měl mít možnost si změnu odsouhlasit nebo se k ní vyjádřit. Na druhou stranu věříme ale, že i z pohledu zákazníka je lepší mít zásilku připravenou na jiném nejbližším výdejním místě ihned, než aby zásilka někde čekala další den (či více) na depu na uvolnění původního zvoleného místa.

    Mrzí nás ale, že hodnotíte Vámi zvoleného přepravce, nikoli náš obchod. Tato stížnost by měla směřovat spíše na kontakty společnosti Zásilkovna, nikoli do hodnocení našeho obchodu.

    Děkujeme za pochopení.
    Net-market.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Bohužel 6 dnů od objednání hračka nedorazila. Na webu byla informace že zboží je skladem. Pak jsem byla informována o zpoždění. Přes to ale obchod doporučit nemůžu protože jsem zvyklá na rychlejší realizace objednávek.

    Reakce obchodu Net-market.cz

    Dobrý den,
    Vámi objednané zboží stále máme skladem, bohužel však nikoli ve Vámi požadované specifikaci uvedené v poznámce Vaší objednávky. Na základě poznámky jsme se Vám danou hračku s konkrétním motivem a barvou Bakugana snažili sehnat u distributora, proto se řešení objednávky protáhlo. O všem jsme Vás však informovali emailem.

    S pozdravem
    Net-market.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nemožnost platit platební kartou při převzetí zboží v zásilkovně

    Reakce obchodu Net-market.cz

    Dobrý den,
    platbu kartou nabízíme přímo v eshopu, ale sama jste si místo toho zvolila platbu "Dobírkou - v hotovosti", tedy platbu v pouze hotovostí. Informaci, že platba může proběhnout dle Vaší volby pouze v hotovosti, zasíláme emailem i SMS zprávou, poté i Zásilkovna SMS zprávou a emailem.

    Děkujeme, že za veškerou práci s Vaší objednávkou, její pečlivé zabalení a rychlé odeslání hodnotíte tím nejhorším možným způsobem.

    S pozdravem
    Net-market.cz

  • Nedoporučuje obchod

    nespoléhat se na slíbenou dodací lhůtu, zvláště když vercajk nutně potřebujete.

    Reakce obchodu Net-market.cz

    Dobrý den,
    za zdržení v doručení Vaší objednávky o 1 pracovní den z důvodu na straně přepravce se ještě jednou omlouváme.

    Děkujeme za pochopení.
    Net-market.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Nabízejí zboží, které vůbec nemají, a navíc ho i tak vyfakturují.

    Reakce obchodu Net-market.cz

    Dobrý den,
    rádi bychom na Vaše hodnocení reagovali a ohradili se proti němu, jelikož kontrolou Vaší objednávky bylo zjištěno, že zjevně hodnotíte jiný obchod - zboží od nás Vám bylo v pořádku dodáno a žádné nedostupné zboží Vám fakturováno nebylo ...

    S pozdravem
    Net-market.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dlouhá dodací doba PROBLÉMY S OBJEDNANÝM ZBOŽÍM- NEBYYLO NA SKLADĚ.

    Reakce obchodu Net-market.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení a rádi bychom dodali, že je třeba věnovat pozornost informacím, které jsou uvedeny na našich webových stránkách. Zda-li je nebo není zboží skladem je uvedeno u každé jednotlivé položky. Položky označené skladem jsou vždy skladem na našem vlastním skladě a odesíláme je ihned. Položky, které nejsou skladem a jsou na objednávku, mají vždy uvedenou dobu dodání ve dnech. Tato doba dodání pro celou objednávku je poté viditelně uvedena jak u položky, tak v košíku, v každém kroku objednávky i v emailovém potvrzení objednávky - opravdu není možné ji přehlédnout. Proto pokud si zákazník takové zboží objedná, předpokládáme, že s touto dobou dodání souhlasí. A pokud jsme tuto dobu dodání ve Vašem případě dodrželi a zboží v pořádku dodali, opravdu nám nepřijde fér nás za toto následně kritizovat.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    Net-market.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží bylo v nabídce, potom napsali, že je nemají a jestli chci vrátit peníze, ať pošlu číslo účtu. Přitom jsem platila z účtu, takže číslo měli.

    Reakce obchodu Net-market.cz

    Dobrý den,
    za chybu v naší nabídce jsme se Vám omluvili, o vzniklé situaci Vás obratem informovali a požádali Vás o číslo účtu, abychom Vám mohli ihned vrátit platbu. Jelikož jste platbu neprovedla z účtu na účet ale přes platební bránu , Vaše číslo účtu jsme neměli k dispozici. V opačném případě bychom Vám platbu pochopitelně obratem vrátili bez zbytečného dotazování.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    Net-market.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Zboží dorazilo nekompletní a poškozené

    Reakce obchodu Net-market.cz

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za komplikace při doručení zboží. Pokud bylo zboží poškozeno během přepravy stačí nás obratem kontaktovat a domluvíme se na dalším postupu a řešení celé situace. Bohužel průběh doručování a zacházení se zásilkou ze strany konkrétního přepravce nemáme možnost ovlivnit.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    Net-market.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží se nejdříve stratilo a už je to 15 dní a zboží ještě pořád nemám i když jsem zaplatila převodem z účtu, co už nikdy neudělám platit předem. Doufám že mi zboží bude do vánoc doručeno. Je to vánoční dárek.

    Reakce obchodu Net-market.cz

    Dobrý den,
    kontroloval jsem stav Vaší objednávky a ta byla přijata ve čtvrtek večer a následující den, tedy hned v pátek, byla odeslána. Z naší strany tedy proběhlo vše, jak mělo a jak jsme slíbili. Pokud Vám zásilka ze strany Vámi zvoleného přepravce stále nebyla doručena, doporučuji kontaktovat buďto infolinku přepravce, případně nás (telefonicky či emailem), dohodneme se na dalším postupu. Bohužel v podstatě všechny přepravní společnosti jsou nyní před vánoci úplně zavaleny zásilkami a tak se může stát, že během přepravy dojde ke zpoždění, poškození či ztrátě zásilky. To však jako odesílatel bohužel nemáme jak ovlivnit. Jakmile předáme zásilku přepravci, nemáme možnost jakkoli na průběh doručení dohlížet.

    Omlouváme se za komplikace a děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    Net-market.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednané zboží nebylo k dispozici, ačkoliv mělo být skladem. Náhrada byla dražší, než původně vybrané. Následně pak chodily omluvné maily, že se dodávka zpozdí o několik dnů. Nakonec zboží dorazilo asi s týdenním zpožděním.

    Reakce obchodu Net-market.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení a za nedostupnost Vámi objednaného kettlebellu se ještě jednou omlouváme. Bohužel jako eshop máme sice velkou část sortimentu přímo skladem, ale některé zboží doobjednáváme z centrálních skladů výrobců a distributorů.

    Objednal jste si několik položek, z toho zmíněný kettlebell jako neskladové zboží. Tato informace je vždy u produktu uvedena i s dobou dodání. Bohužel i přesto, že naši nabídku pravidelně několikrát denně aktualizujeme, Vámi objednané zboží se u distributora doprodalo a nebylo již k dispozici. O totmto jsme Vás obratem informovali a dohodli se na náhradě za jiné zboží dle Vašeho výběru. Toto zboží bylo také pouze na objednávku s dobou dodání 3 prac. dny, tedy přidáním nového zboží do objedávky se doba dodání pochopitelně mírně prodloužila, o čemž jsme Vás také informovali.

    Celou Vaši objednávku jsme pro Vás intenzivně řešili, o všem s Vámi komunikovali a vše, na čem jsme se dohodli jsme dodrželi.

    Děkujeme za pochopení a za prvotní komplikaci se omlouváme.

    S pozdravem
    Net-market.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednal jsem jsem v tomto obchodě brusle kombinace nože i kolečka. Je to dárek pro vnučku. Po opatrném rozbalení krabice přišel docela šok. Sáčky s jednotlivými komponenty bruslí byly roztrhané. Ale neurvale roztrhané-hrůza. Evidentně šlo nejspíš o někým vrácený výrobek. Ono to vypadá, že to není žádná tragédie, nicméně při rozbalování dárku čtyřletou vnučkou pod stromečkem si to moc nedovedu představit. Pro mne obchod zklamáním, již nikdy nebudu riskovat v tomto obchodě nakoupit, i kdyby měli ve statistikách miliony spokojených zákazníků a děkovných dopisů.

    Reakce obchodu Net-market.cz

    Dobrý den pane Hladíku,
    děkuji za Vaše hodnocení a Vaše vyjádření, přidáme i naše vyjádření.

    Dle historie konkrétního Vámi zakoupeného kusu tyto dětské brusle před Vámi neměl žádný jiný zákazník, pouze se na ně přišel jeden zákazník podívat na prodejnu. Aby si mohl brusle prohlédnout, bylo nutné je vyjmout, tedy roztrhnout zatavený sáček. Nakonec si vybral jiný model. Brusle jsou naprosto nové, nikdy nepoužité, dokonce nebyly ani vyzkoušené. Velká část obdobného zboží (lední brusle, kolečkové brusle, boty, apod.) ani jednotlivě v sáčcích balena není, tedy by podle Vaší logiky bylo asi lepší sáčky, které zmírňují možnost, že Vám zboží dorazí od přepravce unvitř krabice podřené, vyhodit? Asi ano, protože pak by bylo asi vše úplně v pořádku. Vždyť je přeci úplně normální, že věci jako jsou obuv, brusle, oblečení si lidé zkoušejí a to i v normálních obchodech.

    Opravdu mě mrzí, že veškerou naši práci hodnotíte tímto způsobem (nejhorším možným hodnocením). Objednávku jsme Vám vyřídili, pečlivě zabalili a odeslali během 1 dne. Dostal jste krásné, nové, nepoškozené zboží, v pěkné kartonové krabici, jako dárek pro vnučku na vánoce. I to zjevně nestačí k Vaší spokojenosti. Ale chápu, v dnešní době je velice jednoduché a svůdné si anonymně na internetu postěžovat a jako bonus ještě někomu uškodit...

    Přejeme Vám do života více klidu a nadhledu. Také Vám přejeme pěkné a klidné svátky, snad i přes natržený igelitový pytlík dárek udělá radost.

    S pozdravem
    Net-market.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po 10ti dnech na muj telefonat a dotaz mi oznamili ze zbozi neni.povazuji to za netaktni.10 dni cekat.potvrzeno jsem mela expedovano do 3 dnu..

    Reakce obchodu Net-market.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení a velice se omlouváme za nedostupnost objednaného zboží.

    Vámi objednané zboží již nebylo dostupné na našem skladě, tedy jsme jej doobjednávali přímo z centrálního skladu v Německu. Ač nám dodavatel tuto objednávku potvrdil, po několika urgencích z naší strany nakonec zboží bez vysvětlení nedodal.

    Tato situace nás velice mrzí, snažili jsme se pro Vás zboží zajistit, ale nepodařilo se nám to. Opravdu ale není v našem zájmu nabízet zboží, které nejsme schopni dodat.

    Děkuji za pochopení.

    S pozdravem
    Net-market.cz