• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Odsávač par Miele byl objednán s filtrem. Písemně dohodnuto poslat v jednom balíku. Nestalo se tak, ovšem poslali oba balíky pod jedním číslem a nešlo tedy zásilku převzít pouze z půlky. Následně mi doporučili vyplnit formulář odstoupení od smlouvy.
    Jiná zkušenost byla dotaz jaký filtr patří k typu odsavače, který už máme. Paní mi napsala, že se mám obrátit na servis Miele. Proč tedy vůbec něco prodávají oni, netuším. Příště přímo na Miele.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • -

    Reakce obchodu Německé spotřebiče

    Dobrý den,


    mrzí mě situace, která nastala u Vaší objednávky.

    Pokud nám v buoducnu dáte ještě důvěru, rád se osobně postarám o perfektní průběh jakéhokoliv dalšího nákupu,


    děkuji a hezký den,

    Michal Jesika, Německé spotřebiče

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Se zbožím jsem nedostal potvrzený záruční list ani fakturu.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • zboží skladem
    • Pračka měla být vynesená do bytu, nainstalovaná a stará pračka odvezená. Pračka dorazila do garáže, nebyla tedy nainstalovaná, stará pračka neodvezená.

    Zboží skladem bylo, jak uvedeno na www stránkách. Zbytek služeb bohužel zklamal, vše bylo napraveno do 24 hod.

    Reakce obchodu Německé spotřebiče

    Dobrý den,

    omlouváme se, nejčastějším problémem v našich službách nebývá neprofesionalita týmu, ale chyba v komunikaci. Je takřka nemožné aby to co má dopravce v papírech, tak podle toho udělal chybu. Chyba by jej stále peníze. A nám jde především o Vaši spokojenost. V mnoha případech stačí pouze rychlá telefonická komunikace a problém vyřešíme obratem. V tuto chvíli je na řešení problému nejspíš pozdě. Ozvěte se nám prosím na telefon 602 733 793, my určitě najdeme řešení a způsobenou chybu napravíme.

    S přátelským pozdravem,

    Jaroslav Trousil
    nemeckespotrebice.cz