• Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednal jsem lyže v pondělí, potřeboval jsem je nejpozději v pátek. Ve středu jsem psal urgenci, přišlo mi že to hnedka odesílají ale nic se nedělo. Lyže přišly až v úterý další týden, to jsem už zásilku nepřevzal, bylo to pozdě, objednal jsem to ve středu večer raději jinde.

    Reakce obchodu NEJLEVNEJSILYZE.cz

    Dobrý den, objednávka uskutečněna 18.02 a dodání na adresu zákazníka 22.02! Viz.potvrzený podací lístek České Pošty. A opravdu nerozumím tomu, když slíbíme dva dni po objednání, že dohodnutý termín dodání se zákazníkem dodržíme, tak zákazník udělá objednávku ještě jinde! Děkuji.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží skladem ???
    • Nedostatečná komunikace prodávajícího.

    V obchodě jsem zboží objednal dražší oproti jiným e-shopům jen kvůli tomu, že bylo skladem. Nakonec trvalo 3 dny než jsem si lyže mohl osobně vyzvednout. I přes nepříliš dobrou zkušenost jsem tam objednal ještě jedny lyže pro manželku v neděli. Opět zboží skladem a ve čtvrtek jsem se po mé urgenci dozvěděl, že lyže budou až v pondělí. Objednávku jsem zrušil, protože platit cca 0 700,-Kč víc než jinde a čekat na zboží skladem více než týden nesvědčí o serióznosti obchodu.

    Reakce obchodu NEJLEVNEJSILYZE.cz

    Lyže si zákazník osobně nevyzvedl, ale ochotně jsem je vezl jeho kolegovi do kanceláře, který je následně měl předat. Při druhé objednávce dodržen termín dodání dle obchodních podmínek a zákazník provedl storno na které má právo. Děkuji.