Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Vážený zákazníku,

    kniha, kterou jste si objednal, byla na objednávku z Velké Británie. Máte plnou pravdu, z důvodu chyby v doručení z Velké Británie jsme nedodrželi předpokládaný termín doručení. Kniha byla od nás přeskladňována na odběrní místo o 7 dnů později - zavážka z Velké Británie probíhá 1 týdně, není možné ji nijak urychlit. Přeprava na odběrní místo bohužel trvala o 1 den déle než obvykle a tak Vás zásilka již nezastihla. Žádala jste telefonicky kolegyni, aby zásilka z třídícího skladu, kde se v tu dobu nacházela, byla doručena samý den na Vámi zvolené odběrní místo. To bohužel z technických důvodů není možné. Jedná se o automatizovanou třídírnu zásilek, z které distribuuje na další místa. Není možné zásilku z procesu vyjmou, i pokud by se podařilo ji ve velkém množství zásilek najít. Souhrou těchto okolností jsme nebyli schopni doručit včas, jak jste požadovala. Jako náhradu jsme vám nabídli zdarma zaslat zásilku do Turecka. Ještě jednou se za vzniklou situaci omlouváme. Věřte, že také podle kvality recenzí našeho obchodu od mnoha nezávislých společností se jednalo pouze o souhru nešťastných událostí, díky kterým jsme nemohli doručit zásilku včas.

    S přáním pěkného dne,
    David Hollman
    NEJLEVNEJSI-KNIHY.cz

  • TENTO OBCHOD ABSOLUTNĚ NEDOPORUČUJI, určitě neodpovídá hodnocení!!! 28.9 jsem si objednala knihu s předpokládaným dodáním 8.10. Čekala jsem do 10.10., nikdo mi nedal ani vědět, proč se kniha zdržela, neinformoval o dodání, ani se neomluvil. Volala jsem tedy a bylo mi sděleno, že objednávka se teprve bude zpracovávat. Za téměř 14 dní nebyli schopni knihu ani odeslat.
    Dozvěděla jsem se, že knihu budu mít maximálně 17.10., kdy byl poslední možný den, kdy jsem mohla knihu vyzvednout. Ve středu 15.10. mi konečně přišel e-mail, že kniha bude do 2 dnů u mě. Chyba, znovu žádný email, informace, nebo omluva. Volala jsem tam tedy znovu, reakce operátorky: "Ano, měla jste to mít dnes na místě, ale nemáte. To je tedy zvláštní." Ještě, že mi tuto informaci slečna řekla. Prý mi ale zavolá za chvíli, co se děje.
    Čekala jsem na telefon přes 2 hodiny a i tak jsem nakonec musela volat já, čekat déle, asi bych se nedočkala. Operátorka mi sdělila, že kniha je někde ve skladu za Prahou (měla být doručena do Prahy) a že ji určitě mít nebudu ani po 20 dnech.
    Na žádost, aby poslali do skladu kurýra, protože knihu potřebuji max. do 17.10., mi slečna odpovídala větami jako: "Vy si ze mě snad děláte srandu!", "Kolikrát Vám to mám ještě opakovat, že kurýra posílat nebudeme, tahle služba pro nás neexistuje." nebo "Kdybych zavolala na sklad, aby knihu doručili, tak se mi akorát vysmějou." Opravdu profesionální přístup, milá komunikace a snaha vyjít vstříc... Slečna ze mě udělala absolutního blbce, že co si dovoluji chtít knihu tento den, i když už mela být doručena před 10 dny.
    Nakonec jsme se dohodly na jiném způsobu doručení, kdy už mi kniha bude na nic, jelikož to měl být dárek. Bůh ví ale jestli se knihy vůbec někdy dočkám, když vidím, jak pracovali doteď.
    POKUD MŮŽETE, OBCHODU SE VYHNĚTE. NIŽŠÍ CENA ZA TOHLE URČITĚ NESTOJÍ!

  • Dobrý den, ráda bych vás poprosila o vyplnění dotazníku: http://www.vyplnto.cz/databaze-dotazniku/znalost-znacek-knihkupectvi/
    Vím že to sem nepatří, ale k tématu se celkem hodí, děkuji. ;)

  • Brano: Dobrý den, můžeme poprosit o číslo objednávky, abychom měli také možnost se k hodnocení vyjádřit?

  • Olga: Dobrý den, můžeme poprosit o číslo objednávky, abychom měli také možnost se k hodnocení vyjádřit?

  • Skutocne nechapem, preco ma tento obchod take vysoke hodnotenia. Zaciatkom decembra som objednal tovar, s tym, ze do Vianoc je este dost casu na dodanie. Uz je po novom roku, teda takmer MESIAC OD OBJEDNAVKY a ja som este stale nedostal svoju zasielku, hoci som sa stazoval a pozadoval jej zrusenie. Dokonca su taki drzi, ze mi oznamili, ze na dalsi nakup mam zlavu 3%. Nijaky dalsi nakup na Nejlevnejsi knihy/Najlacnejsie knihy uz z mojej strany NIKDY nebude. Lutujem, ze som sa nechal zlakat cenou. Najlacnejsie = smejd.

  • Stylem jakým jednáte se svými zákazníky brzy zkrachujete...
    Nehorázně si vymýšlíte si, a vaše operátorky jsou neslušné.
    Kdybychom důrazně nepožádali o vrácení peněz, tak nám je sami od sebe nevrátíte. Nejste pro mě férový obchodníci.
    Nikomu vás nedoporučuji.

  • Honza: Zdravim Vas. Zbozi ve vasi objednavce byl doprodej zasob, ktery byl cenove zvyhodnen (take proto se po nem tak zaprasilo). Nova zasoba zbozi ma byt naskladnena priblizne za 2 tydny za uz normalni cenu. To je bezna obchodni praxe.

    Ackoli verim, ze stav v nasi zemi k tomu vic nez napomaha, neni potreba za kazdym hned videt podvodnika. Snazime se byt kvalitnim a slusnym obchodem.

  • Dobrý den,
    zákonné lhůty protentokrát ponechme stranou, komunikace s obchody mimo zákon probíhá jinde a s jinými institucemi. Bavíme se o obchodu s velmi dobrým hodnocením a zde jsou kriteria zřetelně výše. Neupírám Vám vůli po řešení (dnes jsou peníze v příchozích nezaúčtovaných platbách) ale vzhledem k tomu, že předmětné zboží je nyní naceněno o 25% dráž, nemohu se ubránit pocitu, že to za těch pár zrušených objednávek stálo...

  • Honza: Dobry den Honzo, Vase objednavka ze dne 21.11. byla stornovana dne 29.11., tedy mene nez pred tydnem. Teprve od teto doby se logicky pocita doba pro navraceni penez. Vraceni jste urgoval ihned po stornu 2 emaily, na ktere Vam bylo samy den sdeleno, ze penize budou vraceny zacatkem pristiho tydne. Ze zakona je lhuta pro vraceni penez 30 dnu, Vam byla bez odkladu vracena v nejblizsim moznem terminu.
    Co se tyka dostupnosti zbozi v objednavce, zbozi melo priznak skladem u dodavatele, expedujeme 2-5 dnu. Dodavatele bohuzel zbozi velmi rychle rozprodal. To se v tomto obdobi, jak jste sam zminil, bohuzel muze stat muze.

  • Obj. č. 279091 z 21.11. Dnes mi zák. linka sdělila, že snad je již zadána vratka...

  • Honza: Dobrý den, můžeme poprosit o číslo objednávky, abychom měli možnost se k Vašemu hodnocení vyjádřit?

  • Bohužel rovněž negativní zkušenost:
    zboží objednáno 21.11.2011, po výzvě k platbě ihned uhrazeno, po týdnu objednávka zrušena pro vyprodání.
    Po dvou týdnech (přes urgence) stále nejsou vráceny peníze.

    Nejde patrně o úmysl,logistika může před Svátky váznout, ale vrátit peníze je bezpodmínečná povinnost !

  • Dobrý den,
    objednal jsem zboží 19.12.2010, v dostupnosti bylo napsáno "Expedujeme 3-10 dnů".
    Kontaktoval jsem obchod emailem 3.01.2011, ale žádnou odpověď jsem nedostal.
    Na základě telefonátu od 6.01.2011 Zákaznickou podporou bylo sděleno, že žboží je na ceste do skladu a během pár dní bude expedováno, ale dosud zboží nedorazilo a objednávka dokonce není připravena k odesílání...

  • goles:
    Dobrý den,

    slevy ISIC/ITIC můžou uplatit i Slovenští zákazníci.
    Kartu Vám systém schválí pokud ji máte zaevidovanou v mezinárodní databázi.
    Pokud Vám systém kartu nebere a máte ji platnou stačí se obratit na email [email protected] a kartu Vám zavedou do mezinárodní databáze a poté již bude funkční.
    Další řešení je kartu oskenovat a zaslat na náš email [email protected] a slevu přičteme dodatečně.

  • Zdravim.
    Zda sa mi trochu zavadzajuce ak na slovenskej verzii vasich stranok inzerujete zlavy na ISICa ITIC karty. Pre slovenskych zakaznikov vsak tieto zlavy neplatia. Nikde som vsak nenasiel ziadne upozornenie na tuto skutočnost. Urcite mate dost zakaznikov zo Slovenska, ktorí si takuto informaciu zasluzia skor ako až pri samornej ibjednavke.

  • Jitka: omlouvám se, příspěvěk měl být na www.nejlevnejsiknihkupectvi.cz nikoli na knihy.

  • Dobrý den, měla jsem objednané knížky hodně dlouho, dokonce jsem se přidala k tady zminované žalobě. Knížky mi dnes došli, jsou v pořádku. Takže jsem požádala o výmaz svého jména z žaloby a snad už se obchod polepšil

  • ještě provozujou kromě knihkupectví ten levný sexshop? potřebuji nějaké anální dildo. kde to můžu u nich koupit?

  • Před dvěmi dny jsem objednal od nejlevnejsi-knihy.cz 3 knížky. A už je mám doma. Zato v nejlevnejším knihkupectvím už měsíc nic telefon nejde a emaily nečtou. Tento obchod doporučuji(nejlevnějšíknihy samozřejmě :-D )