Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zaměstnankyně nebyla moc vstřícná.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Objednala jsem si roušky, které byli i s publikováno fotkou. Dorazilo mi úplně něco jiného a nyní jsem nucena zaslat zboží na vlastní náklady zpět. Lékárna mi sdělila, že objednávají podle kódu a tohle jsem si objednala. Vzhledem k tomu, že jsem objednávala zejmena dle fotky, působí to na mě až povodně vzhledem k aktuální světové situaci a jsem zklamaná.

    Reakce obchodu Nej-lékárna.cz

    Dobrý den,
    na našem e-shopu jste si objednala: Rouška Foliodrape Protect sterilní 45x75cm 65ks, což jste měla uvedeno i v rekapitulaci objednávky. Tento produkt jsme vám také zaslali. Pokud nejste s vámi vybraným produktem spokojená, máte dle zákona možnost jej do 14 dnů vrátit. Vzhledem k tomu, že z naší strany proběhlo vše v pořádku, náklady na dopravu si hradíte.
    Hezký den. Marcela Dostálíková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka nejdříve potvrzena (cca 12:30 hod.), po několika hodinách z jejich strany stornována - údajně pro nedostatek zboží. Ještě ten den večer (opět po několka hodinách) zboží stále nabízeli, avšak již za vyšší cenu.... Na telefonický dotaz další den jako odpověď jen výmluvy... Znovu neobjednám ani vitamín C.... Kdoví co znamená to jejich "NEJ" v názvu :-)...

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nízké ceny, velká nabídka
    • Neochota

    V tomto e-shopu jsem objednávala pravidelně. Bohužel kvůli aktuálním nařízením jsem potřebovala změnit způsob doručení, jelikož zásilkovna byla zavřená. S tím souvisela i změna adresy. Vše byl problém. Nakonec jsem objednávku úplně stornovala a objednala jinde. Bohužel byla objednávka již uhrazená a aktuálně čekám na vrácení peněz. E-shop má nejlepší ceny a velkou nabídku, ale neochota, se kterou jsem se setkala mě přesvědčila, že utratím peníze raději jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • negativny pristup, zla komunikacia obchodu pri prvom mini probleme
    • uctuju si v pohode za sluzby, ktore nedodaju a vyhovaraju sa na nudzovy stav
    • a potom nasledna nekomunikacia
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • najprv prebiehalo vsetko v poriadku, prva objednavka
    • pri mensom probleme (uctovanie poplatky za sluzbu, ktoru nedostali ) sa eshop nielenze nesnazil normalne komunikovat, ale jeho reakcia bola urazliva voci zakaznikovi

    Komunikacia a informovanie zakaznika o zmenach, obzvlast ked sa jedna o zpoplatnovanie sluzieb, ktore nie je eshop schopny dodat, eshop nezvladol a este im pride v poriadku sposob, ako svoje zlyhanie komunikoval.

    Reakce obchodu Nej-lékárna.cz

    Dobrý den,
    ve vaší objednávce jsme neudělali žádnou změnu. Objednala jste si dne 3.3. tři položky , dopravce PPL, platba na dobírku. Dne 4.3. jsme vaši objednávku kompletně odeslali přesně podle vašich požadavků.
    Nemáme ve zvyku zákazníky urážet a ani jsme se k takové věci nesnížili.
    Mrzí nás naše vaše reakce.
    S přáním hezkého dne nej-lekarna.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Proč vystavuji zboží které nemají?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedokonalý systém objednávky, nejasný způsob co jste objednal

    Reakce obchodu Nej-lékárna.cz

    Dobrý den,
    z naší strany proběhlo vše v pořádku. Zboží jste měl připravené k osobnímu odběru na druhý den od objednávky. Vámi chybně zadanou platbu převodem jsme vám změnili bez problémů na hotovost. Následně jste objednávku stornoval...
    Na našem systému budeme dále pracovat, aby byl dokonalejší...
    S pozdravem nej-lekarna.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • slušné ceny

    Dotaz na kvalitu služby došel dřív, než zásilka. Bylo by to úsměvné, kdyby to ani jedné straně nevadilo.

    Reakce obchodu Nej-lékárna.cz

    Dobrý den,
    zboží jste objednal 21.12., vaše platba byla připsaná na náš účet 23.12. v době po svozu Zásilkovny. Vzhledem k tomu, že 24.-26.12. byly svátky a my jsme si dovolili nepracovat, dále pak 27.12. Zásilkovna neměla svozy a následoval víkend..... se mohlo stát, že dotazník, který je nastaven automaticky, dorazil dříve než zboží... Za to se vám omlouváme. A jestli je tohle jediný důvod, proč nás nedoporučit....???
    Přejeme hezký den. Nej-lekarna.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednaný druh zboží nedorazil. Nebyl na skladě.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nefungujici eshop, objednavka nebyla potvrzena, tudiz nevyzvednuta, opakovane

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Pri objednavce pres internet se nada platit kartou
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná
    • Storno bylo provedeno bez jakéhokoliv vysvětlení a na mail, kterým Absolutně žádná možnost komunikace s obchodem

    Objednávka byla potvrzena, následně po delší době byla bez vysvětlení stornována. Když jsem reagoval mailem, tento se mi vrátil jako nedoručitelný.

    Reakce obchodu Nej-lékárna.cz

    Dobrý den,
    naše e-mailová adresa [email protected] je plně funkční, taktéž telefonní číslo. Denně vyřizujeme jak e-maily, tak telefonní hovory.
    Ze strany našeho obchodu byla snaha s Vámi komunikovat, ale bohužel neúspěšně (například e-mail odeslaný 10.09.2018 09:32). Pokud se e-mail nezobrazí v příchozí poště, může být ve složce Spam nebo v nevyžádané poště, proto kontrolujte také tyto složky. Rozřazení Vaší příchozí pošty není v kompetenci našeho internetového obchodu.
    Děkujeme.
    S přátelským pozdravem Nej-lékárna.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Moje nespokojenost plyne z toho, že v 9 hodin ráno jsem lékárnu navštívíla osobně a bylo mi řečeno, že požadovaný výrobek nemají aniž by se dotyčná osoba šla někam podívat. Musela jsem jít domů, podívat se na internet objednat si - v 10.03 hod byla objednávka přijata a v 10.14 hod mi přišlo, že je zboží nachystané. Paní při mé osobní návštěvě asi zjistila, že se potřebuji projít, když potřebuji prostředek na oteklé nohy. Tímto ji děkuji, prošla jsem se. Asi se v této lékárně musí nakupovat přes internet.

    Reakce obchodu Nej-lékárna.cz

    Dobrý den,
    ke zjištění, zda máme konkrétní přípravek skladem v lékárně, stačí napsat jeho název nebo část názvu do počítače. Z toho důvodu se kolegyně nemusela chodit nikam dívat, aby zjistila, že skladem přípravek nemáme.
    Na našem e-shopu se snažíme o převezení objednaných přípravků ze záložních skladů co nejrychleji, což se nám v tomto případě povedlo, takže jsme doufali, že Vám rychle vychystanou objednávkou uděláme spíše radost.
    Vaše Nej-lékárna.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo nevhodně zabaleno. Krabice plná papírových komfet ze skartovačky. Odpad patří do tříděného odpadu a né zákazníkovi do balíku !

    Reakce obchodu Nej-lékárna.cz

    Dobrý den,
    tento materiál byl použit z toho důvodu, aby se přípravky nepohybovaly volně po krabici a byla tak zajištěna bezpečná přeprava.
    Vaše Nej-lékárna.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Bylo objednáno s osobním vyzdvihnutím, potvrzeno, ALE DOSUD mi nic NEPŘIŠLO!
    Vyloženě zboží POTŘEBUJI, zlobím se a se službou NEJSEM SPOKOJENA.
    Přivítám pokud se tato stížnost dostane do povolaných rukou, nikam na sítě něvěště, ale zlost mám ohromnou.
    Z. Škrabalová

    Reakce obchodu Nej-lékárna.cz

    Dobrý den,
    protože stále čekáme na zaplacení objednávky, je tedy logické, že jste zboží ještě neobdržela. Prosíme tedy o zaplacení objednávky a balíček Vám hned odešleme.
    S pozdravem Nej-lékárna.cz

  • Nedoporučuje obchod

    19.4.18 jsem odeslal zásilku spět z důvodu nefunkčnosti, k dnešnímu dni jsem nedostal, žádné vyrozuměňí(26.4).

    Reakce obchodu Nej-lékárna.cz

    Dobrý den,
    reklamace byla standardně řešena do 30 dnů. Zboží jsme museli odeslat k reklamaci dodavateli a poté odeslat na vaši adresu. Bohužel tuto operaci nelze urychlit.
    S pozdravem Nej-lekarna.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • U zboží s různou barvou nelze zadat konkrétní barvu

    Osobně jsem se zeptal v lékárně, jak zadat u zboží konkrétní barvu. Bylo mně doporučené zadat barvu do poznámky. Na tu však nebyl brán zřetel a zboží přišlo v jiné barvě.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • velký výběr zboží
    • relativně dobré ceny

    Vybrala jsem si tento obchod, protože v něm měli všechno, co jsem potřebovala, přiměřeně levně. Po zpracování objednávky mi ale přišel mail, že část zboží neprodávají za cenu, která byla uvedena na webu, s dotazem, zda ho chci koupit dráž, nebo vymazat z objednávky. Nechtěla jsem ani jedno, zrušila jsem objednávku a nakoupila všechno jinde. Celé mě to stálo spoustu času, takže jsem rozladěná, byť se mi hned dvakrát dostalo omluvy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neschopnost si pohlidat skladove zasoby a precenovani.
    • Komunikace s pracovnici byla naprosto unikatni, nekoho tak nechapaveho jsem dlouho nepotkal.

    Jestli touzite po zbozi, ktere Vam na heurece nabizeji za urcitou cenu a pocitate s urcitym terminem dodani rozhodne nedoporucuji tento e-shop.
    Musel jsem jit ke konkurenci a zpozdil se mi termin doruceni.

    Reakce obchodu Nej-lékárna.cz

    Dobrý den,
    jestliže chcete zjistit aktuální ceny, měl by jste je hledat přímo na našem e-shopu a ne na Heurece. Většina našeho zboží má omezenou dobu použitelnosti, což nám neumožňuje dělat velké zásoby. Pokud dodavatel u nové šarže zboží zvýší cenu, musíme i my vycházet z této ceny.
    Komunikace byla naprosto v pořádku. Vše vám bylo vysvětleno,byl jste předem upozorněn i postup byl dodržen přesně podle našich obchodních podmínek, jejichž část jste nám v e-mailu zaslal.
    Za komplikaci se omlouváme.
    Hezký den. Marcela Dostálíková, Nej-lekarna.cz