• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nekomunikuje

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nulová komunikace - telefon je vypnutý a na meily nikdo neodpovídá

    nedoporučuji
    zboží jsem nakoupila jinde, udělejte to samé

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Hezké hračky.
    • Zaplatila jsem obratem zboží téměř za tisícovku a nic se neděje. Už 12 dní nemám ani peníze ani zboží. Nebo aspoň nějakou reakci obchodu - potvrzení o přijetí platby, informaci o lhůtě dodání...

    Co dodat k výše uvedenému...?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zboží sice přišlo nepoškozené, ale přišlo s čipem, který si sama asi neodstraním.. Po vrácení zboží se mi nikdo nehlásí a nikdo nic neřeší. Nemám zpátky ani zboží ani peníze!!

    Reakce obchodu Nej-hračky.cz

    Je nám líto reakce a hodnocení ze strany zákaznice, zejména proto, že jsme se nedopustili žádného nekorektního jednání, zákaznici jsme ve všem vyšli vstříc a celou záležitost vyřešili dle domluvy. Zákaznice nás kontaktovala prostřednictvím Live Chat-u s tím, že dodané zboží údajně neodpovídá popisu na našich stránkách. Nakonec se zjistilo, že se spletla a omylem objednala jiné zboží, než původně zamýšlela. Jelikož měla zájem o jiné zboží, domluvili jsme se na výměně. Zboží jsme pro ni odložili a čekali, až se nám vrátí původně objednané zboží. Následně bylo odložené zboží, dle našich provozních možností odesláno a hned druhý den po odeslání doručeno. Zákaznici jsme po doručení zboží kontaktovali i telefonicky, abychom se ujistili, že je vše v pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychla dodací lhůta.
    • Neprofesionální služby, zbozi dorazilo velmi špatně zabalené v neoriginalni a roztrhane krabici a mírně poškozené. Bylo zřejme, ze zbozi bylo dlouhodobě vystaveno v kamenné prodejně což mi bylo zatajeno. Na můj reklamacni email mi vůbec nikdo neodpověděl, přilozila jsem jim taktéž fotodokumentaci v jakem stavu zbozi dorazilo. Do dnešního dne se mnou nikdo z obchodu nekomunikoval.

    Naprosto nepoužitelný e-shop s neprofesionálním pristupem. Varuji všechny eventuální zákazníky. Prodají vam zbozi, které je vystaveno v kamenné prodejně a tudíž používané a vyzkoušené zákazníky, aniž by vam to sdělili. Zbozi naprosto nevyhovujícim a neprofesionálním způsobem zabali. Na vaše reklamacni e-maily vam neodpoví. Mohu dolozit fotografiemi a emailem, na který jsem nedostala odpověď.
    ----------------------------------------------
    3. 4. 2015
    Podle našeho názoru je Heureka jediná možnost pro zákazníka, jak se ohradit proti lajdackemu a neprofesionálnímu přístupu e shopu, varovat ostatní zákazníky a vyjádřit tim svůj názor.
    Hlavním problémem pana Kosare a jeho spolupracovníků je nedostatek sebereflexe, neschopnost přiznat chybu a dostatečným způsobem se omluvit. Pravda jim jednoduše nevoní.
    Dostali jsme katastrofalne zabalené zbozi, o kterém jsme netušili, ze bylo vystaveno v kamenném obchode a ktere bylo poškozené. Na telefonicky hovor s e shopem jsme reagovali mailem, na který jsme 11 dni nedostali odpověď, reakce se dostavila az po našem hodnocení na Heurece.
    Jako zdůvodnění nám bylo řečeno, ze byli v zahraničí... Doporučil jsem panu Kosarovi zajistit si datové služby v rámci roamingu...
    Misto slušně omluvy jsme se dočkali jen agresivního osoceni ze strany jednatele, jak jsme je poškodili. Ani slovo o tom, ze chybovali. Přitom jedinými poškozenými jsme byli my. Zbozi jsme museli znovu ale tentokrat poradně zabalit, poměrně rozměrný balík dotáhnout na postu a odeslat. Bez funkcni zidlicky jsme byli dva týdny. Nyní čekáme na peníze.
    Protože zidlicku potřebujeme, objednali jsme ji v jiném tentokrat známém e shopu. Přišla v originální neroztrhane krabici, samozřejmě nepoškozena během dvou dnu.
    Prosim zvažte v jakem e shopu zbozi kupujete.

    Reakce obchodu Nej-hračky.cz

    Zákaznice se svým manželem uvádí nepravdivé informace po dodání zboží nás kontaktovala telefonicky a bylo ji nabídnuto řešení, že má zboží vrátit zpět a budou jí okamžitě vráceny peníze, což do dnešního dne neučinila. Bylo ji také dodatečně sděleno, že zboží sice bylo posláno z prodejny za což se jí personál prodejny omluvil, že jsme ji o tom neinformovali předem, ale ve 100% stavu, takže pokud přišel balík poškozený a zboží je poškozené, měla by ho určitě neprodleně vrátit. Byla taktéž informována o skutečnosti, že není možné poslat ihned nový výrobek, protože není skladem ani na naší prodejně, ani u dovozce a může to trvat delší dobu. Zákaznice místo toho, aby svůj problém řešila podle pokynů s personálem prodejny a zboží zaslala zpět, tak nás opětovně kontaktovala ze stejnou věcí mailem a chtěla řešení o kterém jsme ji už před tím řekli, že není možné s ohledem na to, že nejsme schopni pro skladovou nedostupnost dalšího nového kusu to takto řešit. K mailu jsme se jí vyjádřili jakmile to bylo možné z naší strany po čerpání dovolené. Velmi nás tato situace mrzí, ale z naší strany bylo nabídnuto řešení v maximální podobě, které bylo v daný okamžik možné. Bohužel hodnocení Heureka se někdy stává nástrojem, jak poškozovat neoprávněně prodejce a obrana je velmi složitá v těchto situacích. Přeji hezký den Michal Košař, GEVIS TRADE s.r.o., [email protected]
    __________________________________________________
    Reakce na vyjádření manžela zákaznice ze dne 3.4.2015
    Zákazníkovi jsem se omluvil opakovaně za jedinou věc ve které jsme pochybili, že jsme se rychle nevyjádřili k mailu ve věci na kterou dostal jasné pokyny od personálu prodejny, jak má reklamci řešit a že má poslat zboží zpět s okamžitým vrácením peněz. Nemůžu přistoupit na to, že bychom se zákazníkem nekomunikovali , protože k již řešené reklamaci dostal telefonicky jasné pokyny, jak má postupovat . Místo toho , aby zboží nepoužíval a vrátil hned zpět dožadoval se, abychom si pro zboží přijeli my osobně zabalili si ho a na místě vyměnili za nové a omluvili se jeho ženě a neustále oddaloval odeslání zboží zpět k čemuž jsem ho opakovaně vyzval. Zákazníkovi jsem vysvětlil , že zboží od nás odcházelo dostatečně zabalené a samozřejmě dopravou může dojít k poškození obalu.
    Upozorňuji na skutečnost, že tento manžel zákazníka Dr. Kallmunzer a jeho žena nás opakovaně velmi sprostým způsobem napadal ve své e-mailové komunikaci na což jsem ho upozornil opakovaně, že se k němu chováme ve veškeré komunikaci slušně a stejné chování očekávám i od něj. Nikoho jsem nenapadal a na neustálé požadavky, nadávky a napadání a domáhání se něčeho co bylo v rozporu s právem zákazníka na takovéto řešení jsem mu sdělil, že si asi vůbec neuvědomuje, jak nás svým nepravdivým a lživým tvrzením poškozuje, což není žádné osočování, ale je to pravidvé konstatování k této věci.
    Jako poslední věc se musím vyjádřit k dalšímu lživému tvrzení zákazníka, židle přišla ve stavu , který po naší kontrole můžu konstatovat , jako 100% způsobilá užívání. Jediné co na ní bylo byl jeden mikroskopický škrábanec. Tvrzení zákazníka, že zboží nebylo nové je nepravdivé, není možné tvrdit, že zboží nebylo nové jen proto, že bylo vystaveno na prodejně po dobu 3 týdnů.

    Na závěr jedna zkušenost prodejce bohužel nemá možnost se bránit proti podobnému chování zákazníka který není schopný pochopit, že při reklamaci , nebo odstoupení od smlouvy musí zboží zabalit a poslat zpět, jinak se těžko může dočkat nějakého řešení. Místo toho si vezme prodejce jako rukojmí pro své řešení reklamace formou vypisování na heuréku, místo toho, aby tento čas raději věnoval tomu co měl udělat již před 14 dny, dle pokynů personálu naší prodejny.
    Máme k dispozici veškerou korespondenci, abych svá tvrzení bez větším problému prokázali, k dalším případným reakcím pana Dr. se už vyjadřovat nebudeme, protože bychom zbytečně zde dávali prostor někomu, kdo se nechová korektně.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišlo mi jiné zboží než vyobrazené. Poslala jsem do obchodu již 2 e-maily, doposud na ně nikdo nereagoval. Výrobek, který mi fakticky přišel mají v jiných obchodech i výrazně lacinější. Posílat zpět nebudu, řešit vrácení poštovného atd. s obchodem by bylo pravděpodobně složité, když doposud nijak nekomunikuje. Velmi mě to mrzí.

    Reakce obchodu Nej-hračky.cz

    Zákaznice si stěžovala na pozdí komunikaci, kdy jsme na zaslaný e-mail reagovali mailem po cca 4 dnech z důvodu nepřítomnosti v důsledku pobytu v zahraničí. Pro naše zákazníky je k dispozici na stránkách našeho e-shopu i telefonní kontakt a to přímo na naši expedici, kde je každý den PO-NE přítomný kompetentní pracovník a jakékoliv dotazy nebo reklamace může se zákazníkem řešit obratem - bohužel tato možnost v tomto případě využitá nebyla. Zákaznici jsme nabídli možnost zboží vrátit, příp. vyměnit za jakýkoliv jiný výrobek samozřejmě včetně možnosti vrácení peněz a taky se ji za rozdíl mezi barvou výrobku na fotce a na reálném výrobku omluvili - fotky se nám načítají automaticky od našeho dodavatele a bohužel nikdo si tohoto barevného rozdílu nevšiml. Děkujeme za pochopení