• Nedoporučuje obchod

    Zboží mají skladem, slibují expedici do 4 pracovních dnů. Na dotaz ohledně stavu objednávky po 7 pracovních dnech nejsou schopni ani odpovědět.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Výrobek je nefunkční.Teleskopycká tyč se při tepování sesouvá a voda s čistícím prostředkem defakto vůbec neteče.Páčka na posouvání rukojeti neplní svoji funkci.Byl prodán nefunkční produkt a proto nejsem spokojena a prodejnu nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    obchod je v pořádku, zboží které jsem koupil je velmi nízké kvality .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • potřeboval jsem 2malé kastrolky0,6l a mám jen jeden.
    • Žádná kontrola zboží.

    Zklamal mě.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Prodává aušus, který nelze použít.
    • Prodává aušus, který nelze použít.

    Neprověřuje kvalitu zboží!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Ceny zboží, sortiment zboží.
    • Zboží, které jsem objednal, došlo poškozené, ale ne vinou dopravce- poškozená část zboží v přepravním obalu chyběla. Zboží při balení musela osoba, která jej balila, vidět, že je poškozená, i přesto ale bylo zboží odesláno. Navíc dodána jiná barva, která byla uvedena v objednávce. Při reklamaci zboží mi byl sdělen e- mailem termín, kdy si přepravce odveze poškozené zboží, ovšem ve stanovený termín si pro zboží nikdo nepřijel- čekal jsem celý den. Přepravce si poškozené zboží převzal až o den déle, o čem mě prodejce už ani neinformoval a navíc při předávání poškozeného zboží přepravci, mi bylo ukázáno řidičem přepravce a viděl jsem na vlastní oči, že místo uvedeného tel. čísla, aby se mohl se mnou případně přepravce spojit, bylo uvedeno pouze číslo 123451234 a to i přesto, že operátorka mi napsala e- mail, kde je jasně uvedeno, že přepravci dali moje telefonní číslo! Výsledek celého obchodu je, že nemám zboží, co jsem chtěl, ztracený den čekáním- od rána do 19h, kdy si pro poškozené zboží přepravce přijede a následná nekomunikace obchodu, když jsem chtěl vědět, kdy opravdu přijede přepravce pro poškozené zboží. Poslední věcí je, že na poslaném zboží byla ještě polepka s cenou zboží, která nekorespondovala s cenou prodávanou. I to by si měl prodejce pohlídat, když něco odesílá, aby na zboží nebylo to, co tam nepatří. Je to něco podobného, jako kdyby jste někomu koupili dárek a nechali na něm cenovku.

    Obchod z mé strany nedoporučuji. Zboží, které si zákazník objedná, by mělo být před odesláním zkontrolováno. Toto se dělá i v kamenných obchodech. Špatná a lživá komunikace o tom, kdy přepravce přijede pro poškozené zboží + tvrzení, že přepravce má moje číslo.
    Z mé strany určitě obchod nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • komunikativnost
    • zboží které nabízí na svých stránkách, nemají vůbec ve svém e-shopu

    nenabízet něco co nemám, stáhnout zboží ze svých stránek a z nabídky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedodani obj
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zadne vyhody jsem nenasel. Mesic cekam na lednici, 3x byla prodlouzena doba doruceni, o ktere jsem se dozvedel az po mych telefonnich dotazech. Rozhodne nedoporucuji nakupovat v tomto obchode.
    • Tento obchod ma pouze slabiny. Zadna komunikace se zakaznikem. Zbozi uvedeno v e-shopu skladem, 3x prodlouzen datum doruceni.

    Vyhnout se obchodu a nakupovat u konkurence.

  • Nedoporučuje obchod

    • Nekvalitní zboží neboli materiál
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Cena
    • Dlouha dodaci doba na zbozi ktere je skladem
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • ZBOŽÍ UŽ BYLO VYSTAVENO V OBCHODĚ, BYLO NEKVALITNÍ, ŠPINAVÉ A POŠKOZENÉ, PAK NÁSLEDNĚ ZABALENO DO ROZTRHANÉ KRABICE A ODESLÁNO...

    NEDOPORUČUJI!!!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nabízí, co nemá
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nekomunikuje se zákazníkem

    Reakce obchodu NašeObchody.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás špatné hodnocení od zákazníka, který učinil objednávku 22.4.v 20:29 hodin, 23.4 jsme objednávku odeslali přep. službou PPLa 24.4.byla zásilka doručena. Standardně odesíláme zákazníkovi na jím uvedenou adresu email o přijetí objednávky, dále email po zpracování objednávky a po odeslání email s číslem balíku a zprávou, že byla odeslána, aby mohl doručení sledovat. Pokud se stala někde chyba, rádi se o ní dozvíme, abychom mohli sjednat nápravu.
    www.NaseObchody.cz, Ing. Petr Večerka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • dodnes jsem nedostal zboží

    never more

    Reakce obchodu NašeObchody.cz

    dobrý den,
    mrzí nás hodnocení zákazníka. zboží bylo odesláno přepravní společností 8.4. a již 9.4. byl učiněn 1. pokus o doručení a od tohoto data další 4 a zákazník si dosud zboží nepřevzal

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    ať inzeru co chce stajně to nedostanete

    Reakce obchodu NašeObchody.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás hodnocení zákazníka. Nevíme, kde se stala chyba, ale zboží bylo zákazníkovi odesláno 26.3.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • žádná komunikace

    Reakce obchodu NašeObchody.cz

    Dobrý den, zákazník si zvolil platbu převodem na účet a dosud čekáme na jeho úhradu, takže je škoda jeho hodnocení

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dostala jsem nekvalitní zboží, na první pohled zmetek.

    Vybrala jsem si tento obchod, protože nabízeli věc, kterou jsem chtěla.
    Obchod nedoporučuji.
    Zboží neodpovídá 1.jakosti, je pokřivené.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Místo 3x slánky obsahu 0,09 poslali tři cukřenky obsahu 0,2 l. Jsou prostě ...sladcí.