Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nekomunikace

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • sice celkem rychle doručeno, ale zboží je popsáno tak, že budí dojem dvou autíček různé barvy v dodávce. Vybrat si konkrétní barvu nešlo, tedy to nevypadalo, že by to byly dva produkty, ze kterých zákazník vybírá. Nejsem první, kdo toto zmiňuje, jak jsem četla v recenzích, ale opraveno to nebylo. Takže jsem čekala dva krtečky. Že přišel jeden pochopit dovedu-evidentně to asi bude špatně na stránkách, ale pískající krtek nepíská. Produkt není úplně levný a ještě má vadu. Psala jsem do obchodu po obdržení, pak při žádosti o honocení, ale komunikace je nula.

    Špatně popsaný drahý produkt s vadou a obchod nereaguje.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • platba obchodu dorazila 15.1. a zboží bylo zabaleno až 19.1. a čeká na dopravu. ??
    • dlouhé dodací lhůty 7 dní (možná i více) na e-shop je dost

    Za mě nedoporučuji !
    Objednávala jsem plenky, které jsem čekala max do 4 dní.
    Zboží zatím nedorazilo (nyní 5. den od obdržení platby), takže si "dražší" plenky musím koupit v obchodě a čekat až mi přijdou ty objednané.
    A TO SE VYPLATÍ, ŽE !
    Při objednávce jsem - dala dýško, zasadila strom a ještě platila dopravné (tomu rozumím, měla jsem menší obj.), ale hlavně jsem zboží potřebovala v krátké době.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI! Zboží, které bylo na eshopu uvedeno jako skladem, mi do dnešního dne nebylo doručeno. Nikdo mě nekontaktoval, ani neodpověděl na dotaz zanechaný v (neustále offline) chatu na webu. Z tohoto důvodu jsem eshop po 5ti dnech od objednání kontaktovala telefonicky. Pán se v telefonu ani nepředstavil, nicméně řekl, že zboží není skladem (zajímavé, mně se zobrazuje jako dostupných více než 10ks), a že bude doskladněno a odesláno v pátek 2.12. Ani dnes, následující den, jsem však zprávu o odeslání objednávky neobdržela. Pakliže objednávka nebude odeslána ani na začátku příštího týdne, budu celou věc řešit právní cestou.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Zboží bylo skladem
    • Zboží bylo za příznivou cenu
    • Vyskladnění trvalo téměř dva týdny

    Nejsem si zcela jistá, zda skladová dostupnost nebyla uvedena záměrně, i když zboží skladem nebylo a eshop teprve po mé objednávce zboží u dodavatele zajišťoval... Z toho jsem byla trochu zklamaná.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Do dnešního dne jsem neobdržela ani zboží, ani zprávu o tom, že by bylo předáno dopravci, přitom uvádíte, že většinou expedujete do 3 pracovních dnů. Já jsem si objednávku vytvořila 10.10. Moje první a poslední zkušenost s tímto obchodem, bohužel!

    Reakce obchodu NašeMimčo.cz

    Dobrý den,
    Vaše objednávka se zpozdila z důvodu vyskladnění jednoho z vámi objednaných produktů. Vše už je na cestě k od dodavatele nám a dnes by balíček měl být zkompletován a předán dopravci.

    Velice se omlouváme za zpoždění
    S pozdravem
    NašeMimčo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nefunguje vrácení peněz za zboží!!!!
    • Žádné vyjádření od firmy!!!!!
    • Nekomunikace firmy!!!!

    Jelikož jsem se zbožím nebyla spokojená, vrátila jsem zboží zpět, a do dneška nemám ani peníze ani žádné vyjádření!!!!
    Jsem velice zklamaná, naštvaná :-((
    Takové jednání jsem nečekala!!!! Hnus!!!

    Reakce obchodu NašeMimčo.cz

    Dobrý den,
    Balíček k nám dorazil bez přiložených tiskopisů a čísla účtu na vrácení, ač jste tvrdila, že jste jej do balíčku přidávala. V každém případě děkujeme za doposlání čísla účtu na e-mail a peníze vám vracíme na váš účet.

    Omlouváme se za zpoždění a věříme, že nyní už je všechno v pořádku
    E-shop NašeMimčo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá čekací doba a nevím zda zboží vůbec přijde
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po tydnu zasilka nedorazila, obchod na meil nereaguje
    • Zbozi jeste nedorazilo
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zásilka mi dorazila v nepořádku,objednáný gel se bohužel vylil a poškodil věci které byly přibalené v zasilce.Napsala jsem okamžitě po obdržení e-mail a poslala i foto ale bohužel bez odezvy.Hodnotim to jaké špatné jednání se zákazníkem.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatím mě zboží ještě nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Objednávka týden a stále ještě nedorazila.. Jsem zvyklá z jiných obchodů, zásilku mít tak za 2-3 dny...
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zbozi jeste nedorazilo
    Neni co hodnotit

    Reakce obchodu NašeMimčo.cz

    Dobrý den,
    Za zpožděné doručení se velice omlouváme. Způsobilo jej vyskladnění jednoho z vámi objednaných produktů, který jsme pak museli doobjednat. Zboží už byste ale měla mít doma a věříme, že jste s ním spokojená.

    S pozdravem
    Obchod NašeMimčo.cz

  • Objednala jsem 28.7. a zboží ještě nebylo doručeno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nebylo doručeno

    Jak mám hodnotit, když zboží nebylo doručeno? Objednáno před více jak týdnem a stále nic. Nedoporučuji rozhodne

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Otravné e-maily o průběhu vyřizování objednávky

    Nikdy vic!

    Reakce obchodu NašeMimčo.cz

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. V našem e-shopu se snažíme zákazníky, co nejvíce transparentně informovat o aktuálním stavu zásilky, takže informujeme i o některých mezistavech jako je například zabalení objednávky a čekání na dopravce. Mrzí nás, že vám naše e-maily připadaly jako otravné.

    Každopádně děkujeme za cennou zpětnou vazbu a věříme, že alespoň se zbožím jste byl spokojen.

    S pozdravem
    Obchod NašeMimčo.cz

  • Po týdnu od objednání žádná reakce zda objednané zboží je a kdy bude doručeno.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávala jsem více než před týdnem a zboží ještě nemám.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Velká prodleva od objednání do odeslání obchodem

    Zboží bylo objednáno 11.2.2023 a informace o odeslání obchodem přišla dne 17.2.2023. Všechno zboží bylo uvedeno jako "skladem".
    V dnešní době takto dlouho zpracovávat objednávku je upozorňující, že se může jednat o překupníka, nikoli prodejce se zbožím na skladě, což může mít i negativní důsledek při případné reklamaci, nebo vrácení.
    Objednávka byla ve větším množství za celkem větší sumu a tím spíše je to pro obchodníka špatné přicházet takto o zákazníky.
    Dotazník pošlou v den, kdy předali zásilku dopravci, to už je snad výsměch.