Přihlásit se a přidat recenzi
  • Nedoporučuje obchod

    • Objednavka a platba 25.9., dnes 21.10., zatim nedorazilo. V cas objednavky bylo zbozi skladem, myslim 1-2 ks. Mailem jsem sice dostala info o zpozdeni, ale poslednich 12 dni nekomunikuji.

    Reakce obchodu NARAMENA.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikace, ale bohužel došlo spíše k nedorozumění. Posílali jsme Vám ještě jeden mail s konrétním infem, který pravděpodobně skončil ve spamu nebo v nevyžádané poště. Pro nás z toho plyne ponaučení, že je lepší vždy ještě zavolat:)

    Mystifikace ohledně skladové dostupnosti nás moc mrzí, ale v době velikého zájmu o batohy se občas stane, že v jednu chvíli přijde na jedne batoh více objednávek a chvíli trvá, než se nám systém aktualizuje. Každopádně děkujeme za upozornění na chybku.

    Po včerejěší telefonické komunikaci je již, doufáme, vše v pořádku.

    S přáním hezkého dne
    Matyáš Verner

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Velmi rychlé dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Přívětivá cena, rychlost dodání, vše dle popisu
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • velmi milá komunikace

    Velmi příjemná komunikace. I po zrušení objednávky z mé strany zůstali zaměstnanci milí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikace, nevím, co s mým zbožím je a kdy přijde

    Bohužel se mnou obchod nekomunikoval. Přestože jsem zaplatila, nedošlo mi potvrzení o platbě a týden se nic nedělo. Po týdnu jsem napsala e-mail s potvrzením o platbě, přišla mi odpověď, že zboží není skladem (na webu stále je), že se čeká na dodání ze zahraničí a zpozdí se to kvůli Covidu. Fajn, tomu rozumím. Nerozumím ale tomu, proč v e-mailu nezaznělo, co bude dál s mou objednávkou. Mám čekat do října? Do Vánoc? Do aleluja? Nenabídli mi ani možnost vrátit peníze zpět. A teď mi přijde hodnocení nákupu, přestože nemám ani produkt, ani své peníze.

    Reakce obchodu NARAMENA.cz

    Dobrý den,

    ještě v den Vaší objednávky jsme Vám poslali mail s poměrně obsáhlými informacemi. Od té doby čekáme na odpověď.
    Dnes jsem Vás kontaktoval znovu prostřednictvím e-mailu, abychom celou záležitost vyřešili k Vaší spokojenosti.

    Na bleskové a pokud možno kvalitní komunikaci si zakládáme, a proto nás mrzí číst, že jsme s Vámi nekomunikovali, když tomu tak opravdu nebylo.

    S přáním hezkého dne
    Matyáš Verner

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Hrozně fajn a milí lidi
    • Rychlost a komunikace
    • Ceny
  • Doporučuje obchod

    60 %

    trochu déle trvalo dodání

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jeden z mnoha e- shopů , který nabízí sortiment, který nemá skladem.S úsměvnou výmluvou, že mnou objednaný kus , byl poslední a právě se prodal.

    Vřele nedoporučuji.

    Reakce obchodu NARAMENA.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jsme Vám nedokázali vyjít vstříc. Zároveň se ale ohrazujeme proti Vašemu nařčení.
    Takovéto praktiky u nás rozhodně nefungují. Bohužel nevím, co jste přesně objednával/la, ale snad nám dáte za pravdu, že se někdy může stát, že daný produkt objedná v jeden čas více zákazníků a v případě, že máme na skladě poslední kus, nemůžeme uspokojit všechny. V takovém případě se ihned snažíme zákazníka kontaktovat s alternativní nabídkou. Samozřejmě se občas stane i to, že máme chybku ve skladu. V takovém případě se ale rozhodně nevymlouváme na poslední kus, nýbrž kápneme božskou :)

    Omlouváme se za způsobené komplikace a věříme, že si po přečtení našeho vyjádření na nás alespoň z části upravíte názor.

    Matyáš Verner

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Vše v pořádku. Zboží je přesně podle popisu.

    Pokud je zboží na externím skladu, není zřejmý termín, kdy dorazí.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Perfektní servis a poradenství!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • výhodná cena, ochotný milý personál
  • Doporučuje obchod

    100 %

    seriozní obchod-doporučuji

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vše bylo rychlé a bezproblémové, skvělé
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • komunikativní, prozákaznický
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychla reakce a komunikace
    • slušně ceny

    parkování v okolí obchodu - modra zóna

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše v pořádku a bez prodlení doručeno.

  • Doporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Solidní cena konkrétního, již předem vybraného zboží, takže jsem e-shop a popis produktu v podstatě nevnímal. Doprava rychlá, jen balení výrobku doslova hnusné, zbytečně ohromná krabice kde výplň tvořil zejména doslova odpad, igelity od různých výrobků, kusy papírů, něco lepící pásky, etikety apod. Šlo to zabalit do balíků třetinových až čtvrtinových rozměrů (jednalo se v podstatě o nerozbitné - textilní zboží).

    Reakce obchodu NARAMENA.cz

    Dobrý den,

    děkujeme moc za zpětnou vazbu.
    Omlouváme se za větší krabici, než byla nutná, ale snažíme se co nejvíce omezit plýtvání s papírem a plastem. Využíváme tedy krabice, které nastřádáme na prodejně a když se nám výjimečně stane, že je vetší, než zboží v ní, snažíme se ji vystlat tak, aby v ní zboží bylo zafixováno. Chápeme, že po Vás to může znamenat nepříjemnost v podobě následné manipulace s krabicí, za což se ještě jednou omlouváme, ale věříme, že toto má větší smysl, než kupovat dokola nové a nové obalové materiály a zatěžovat planetu.

    Děkujeme za nákup a mějte se pěkně!

    Matyáš Verner

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Co hodnotit u prodejce, pro kterého "Skladem" znamená "že je batoh komplet vyprodán"? Děkuji za ztrátu času.

    Reakce obchodu NARAMENA.cz

    Dobrý den,

    máte pravdu a omlouváme se. Na druhou stranu jsme poměrně malý obchod o dvou lidech a batohy se snažíme dělat nejlépe jak umíme. Nechceme jít cestou velikých e-shopu, které prodávají všechno, ale nic ne pořádně. Nevím zda jste si všiml/všimla, ale k batohům se snažíme dělat videa, vlastní popisky. Bohužel z toho ale pramení fakt, že občas zapomeneme nedostupné zboží odzobrazit, případně upravit dostupnost. Samozřejmě se snažíme podobné chybky co nejvíce eliminovat, ale někdy se to bohužel přihodí. V takovém případě se ale snažíme dát zákazníkům co nejdříve vědět a případně doporučit nějakou alternativu.

    Ještě jednou se omlouváme za způsobené komplikace a věříme, že někdy dostaneme šanci napravit si u Vás reputaci :)

    Matyáš Verner

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • extrémně ryché doručení
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Velice ochotný prodejce, poradí...
    • Rozumné ceny