• Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Nakoľko bol objednaný tovar podstatne drahší než vo všetkých ostatných e shopoch, očakával som vyšší kmitočet zamestnancov. Súbežne som objednal aj podobný tovar na inom eshope, ktorý som vyberal z boxu v čase, keď mi "naramena.cz" iba predali zásielku prepravcovy. Nech sa na mňa nikto nehnevá, ale infantílne smsky nikto nepotrebuje. Zákaznik očakáva flexibilitu a tú od nich nečakajte..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednal a ihned zaplatil. Protože dosud nebyla žádná reakce, snažil jsem se telefonicky zjistit, zda nedošlo k nějaké chybě. Telefon nikdo nevzal a zpět také nezavolal.

    Reakce obchodu NARAMENA.cz

    Dobrý den,

    moc se omlouváme za způsobené komplikace. Na našich stránkách, hned vedle telefonního čísla, máme uvedenou větičku, že pokud se nemůžete dovolat, jsme v jednom kole a prosíme Vás napsat nám email. Na ten se snažíme odpovědět vždy ještě tentýž den. Chápu, že Vás to nemusí jako zákazníka zajímat, ale jsme poměrně malý obchod a snažíme se tu seč nám síly stačí. Pokud se nám sejde více zákazníků na krámě, telefony zkrátka nestíháme.

    Z Vaší recenze bohužel nedokáži zjistit o jaké zboží a objednávku se jednalo. Věřím, že se nám to nakonec podařilo dotáhnout. Občas se stane, že se nějaké zboží vyprodá, ale snažíme se dát bezpodmínečně co nejdříve vědět. Pokud se tak nestalo, ještě jednou se omlouvám.

    Děkujeme za zpětnou vazbu a přejeme pěkný den :)

    S pozdravem
    Matyáš Verner

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dostupnost zboží neodpovídá

    Dostupnost označena 5 pracovních dnů, ale info jsem dostal, že už není ani u dodavatele. Nabídku neupravili, stále ho nabízí...

    Reakce obchodu NARAMENA.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jsme Vám nedokázali vyjít vstříc, ale zkuste prosím pochopit, že jsme jenom lidé a občas se nám nějaká ta chybka v dostupnosti vloudí. Nezřídka se stává, že zákazník objedná boží, které svítí skladem, ale zrovna se nám na něj sejde více objednávek. Systému bohužel chvíli trvá, než vše sesynchronizuje a my pak musíme upřednostnit toho, kdo objednávku vytvořil jako první.

    V takovém případě ale neprodleně kontaktujeme zákazníka s infem ohledně dostupnosti a pokud boží není, snažíme se nabídnout nějakou alternativu. Absolutně rozumím Vašemu rozhořčení, ale zkuste se na to prosím podívat i z druhé strany.

    Děkujeme za zpětnou vazbu a věříme, že ještě dostaneme šanci si naši reputaci napravit :)

    S pozdravem
    Matyáš Verner

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží píší ze je skladem k doručení do 5 dnů, ale doruceno ma byt za tři tydny.
    • Objednavka a platba 25.9., dnes 21.10., zatim nedorazilo. V cas objednavky bylo zbozi skladem, myslim 1-2 ks. Mailem jsem sice dostala info o zpozdeni, ale poslednich 12 dni nekomunikuji.

    Reakce obchodu NARAMENA.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikace, ale bohužel došlo spíše k nedorozumění. Posílali jsme Vám ještě jeden mail s konrétním infem, který pravděpodobně skončil ve spamu nebo v nevyžádané poště. Pro nás z toho plyne ponaučení, že je lepší vždy ještě zavolat:)

    Mystifikace ohledně skladové dostupnosti nás moc mrzí, ale v době velikého zájmu o batohy se občas stane, že v jednu chvíli přijde na jedne batoh více objednávek a chvíli trvá, než se nám systém aktualizuje. Každopádně děkujeme za upozornění na chybku.

    Po včerejěší telefonické komunikaci je již, doufáme, vše v pořádku.

    S přáním hezkého dne
    Matyáš Verner

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikace, nevím, co s mým zbožím je a kdy přijde

    Bohužel se mnou obchod nekomunikoval. Přestože jsem zaplatila, nedošlo mi potvrzení o platbě a týden se nic nedělo. Po týdnu jsem napsala e-mail s potvrzením o platbě, přišla mi odpověď, že zboží není skladem (na webu stále je), že se čeká na dodání ze zahraničí a zpozdí se to kvůli Covidu. Fajn, tomu rozumím. Nerozumím ale tomu, proč v e-mailu nezaznělo, co bude dál s mou objednávkou. Mám čekat do října? Do Vánoc? Do aleluja? Nenabídli mi ani možnost vrátit peníze zpět. A teď mi přijde hodnocení nákupu, přestože nemám ani produkt, ani své peníze.

    Reakce obchodu NARAMENA.cz

    Dobrý den,

    ještě v den Vaší objednávky jsme Vám poslali mail s poměrně obsáhlými informacemi. Od té doby čekáme na odpověď.
    Dnes jsem Vás kontaktoval znovu prostřednictvím e-mailu, abychom celou záležitost vyřešili k Vaší spokojenosti.

    Na bleskové a pokud možno kvalitní komunikaci si zakládáme, a proto nás mrzí číst, že jsme s Vámi nekomunikovali, když tomu tak opravdu nebylo.

    S přáním hezkého dne
    Matyáš Verner

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jeden z mnoha e- shopů , který nabízí sortiment, který nemá skladem.S úsměvnou výmluvou, že mnou objednaný kus , byl poslední a právě se prodal.

    Vřele nedoporučuji.

    Reakce obchodu NARAMENA.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jsme Vám nedokázali vyjít vstříc. Zároveň se ale ohrazujeme proti Vašemu nařčení.
    Takovéto praktiky u nás rozhodně nefungují. Bohužel nevím, co jste přesně objednával/la, ale snad nám dáte za pravdu, že se někdy může stát, že daný produkt objedná v jeden čas více zákazníků a v případě, že máme na skladě poslední kus, nemůžeme uspokojit všechny. V takovém případě se ihned snažíme zákazníka kontaktovat s alternativní nabídkou. Samozřejmě se občas stane i to, že máme chybku ve skladu. V takovém případě se ale rozhodně nevymlouváme na poslední kus, nýbrž kápneme božskou :)

    Omlouváme se za způsobené komplikace a věříme, že si po přečtení našeho vyjádření na nás alespoň z části upravíte názor.

    Matyáš Verner

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Co hodnotit u prodejce, pro kterého "Skladem" znamená "že je batoh komplet vyprodán"? Děkuji za ztrátu času.

    Reakce obchodu NARAMENA.cz

    Dobrý den,

    máte pravdu a omlouváme se. Na druhou stranu jsme poměrně malý obchod o dvou lidech a batohy se snažíme dělat nejlépe jak umíme. Nechceme jít cestou velikých e-shopu, které prodávají všechno, ale nic ne pořádně. Nevím zda jste si všiml/všimla, ale k batohům se snažíme dělat videa, vlastní popisky. Bohužel z toho ale pramení fakt, že občas zapomeneme nedostupné zboží odzobrazit, případně upravit dostupnost. Samozřejmě se snažíme podobné chybky co nejvíce eliminovat, ale někdy se to bohužel přihodí. V takovém případě se ale snažíme dát zákazníkům co nejdříve vědět a případně doporučit nějakou alternativu.

    Ještě jednou se omlouváme za způsobené komplikace a věříme, že někdy dostaneme šanci napravit si u Vás reputaci :)

    Matyáš Verner

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Neni co hodnotit. Zbozi mi neprislo.

    Reakce obchodu NARAMENA.cz

    Dobrý den,

    mohu se prosím zeptat o jakou objednávku se jednalo?
    Způsobené komplikace nás moc mrzí a rádi bychom je odčinili.

    S přáním hezkého dne
    Matyáš Verner