Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

    • nekomunikují, zboží není dodáno ani přes to, že by mělo být skladem,
    • neplatit nic dopředu!!!

    Reakce obchodu Nářadí PROFESIONAL

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši objednávku.

    Objednal jste si lišty a řetez na pilu Makita, po telefonické domluvě jsme Vám dodali lišty, řetěz je momentálně nedostupný u dodavatele.

    Mrzí nás, že můžeme dodat pouze část objednávky a omlouváme se za případné komplikace.

    S pozdravem,
    tým Naradiprofesional.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo,na mail neraguje

    Reakce obchodu Nářadí PROFESIONAL

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši objednávku.

    Objednal jste si produkt Ryobi, který nebyl skladem. Značku Ryobi naskladňujeme v pravidelných závozech jedenkrát týdně.

    V nejbližším termínu Vám bude objednávka vyřízena.

    Děkujeme za trpělivost.

    S pozdravem,
    tým naradiprofesional.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jak mám hodnotit, když mi nic nedorazilo!Zaplaceno předem.
    • Nevím termín dodání.

    Reakce obchodu Nářadí PROFESIONAL

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši objednávku.

    Ze tří objednaných položek máme dvě skladem a čekáme na naskladnění poslední položky. Po telefonické domluvě jste souhlasil s odesláním kompletní objednávky.

    Omlouváme se za delší termín dodání než byl uvedený v objednávce.

    S pozdravem,
    tým Naradiprofesional.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemám zboží
    • Nemám peníze

    Před třemi týdny jsem udělal objednávku, ihned zaplatil a zboží stále nemám. Na webu přitom uvádí dostupnost skladem. Je evidentní, že lžou ohledně termínu dodání a já jsem zvědavý, jestli zboží či peníze ještě vůbec uvidím.

    Reakce obchodu Nářadí PROFESIONAL

    Vážený zákazníku,

    omlouváme se za prodlení při vyřizování Vaší objednávky a chybný údaj u objednané položky.

    Vzhledem k její skladové nedostupnosti byla Vaše objednávka zrušena a transakce z platby platební kartou Vám byla vrácena.

    S pozdravem,
    Petra z týmu naradiprofesional.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • na zboží, které bylo objednané 22.4.2024 stále čekám,dnes máme 2.5.2024 a stále nic, pouze mi zaslali omluvu s tím, že bude posláno 30.4.2024 a nic.....
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatím nemohu doporučit. zboží objednáno a zaplaceno 8 dní zpět. Na dotaz na objednávku také nikdo neodpověděl, komunikace nulová.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedošlo a nevím jestli ještě obchod funguje nepo nefunguje

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bohužel zboží, které mělo být skladem, tak stále nedorazilo. Po dotazu, kde je, mi bylo sděleno, že očekávají zásilku od dodavatele až příští týden a teprve pak pošlou mě.
    • Za mě tedy ne, slibují něco, co nemají.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží "skladem" nedorazilo" ani po 11 dnech, žádný email, vysvětlení, nic.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic
    • Ač skladem do dnešního dne nepřišlo, komunikace žádná
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Zboží není skladem, i když je takto označeno.
    • Minimalistická a neprofesionální komunikace.
    • Nekompletní dodání bez jakékoliv informace.

    Gratuluji těm, kteří si tyto recenze přečtou PŘED objednáním zboží. Já to jednou neudělal a spokojen rozhodně nejsem.
    Klamavé údaje o dostupnosti zboží, dlouhá dodací lhůta, chybějící zboží v dodávce a k osobní komunikaci se zákazníkem se snižují jen po opakované urgenci a tak neprofesionálním způsobem, že to skoro vypadá, že je zákazníci vlastně obtěžují. Možná Vám pan Jiří z profi týmu následně vysvětlí, že to vlastně byla vše chyba a hloupost zákazníka, ale já vím, že tady už neobjednám nic.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nelze se dovolat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zaplaceno 28.3. 2024, 9.4.2024 nedodáno a čekám na odpověď na základě telefonického dotazu na dodání

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • doteraz objednaný tovar nedošiel
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • objednal jsem minulý týden a zatím nic...nic....nic....
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Na objednávku jsem čekal 10 dní, mohli mne upozornit třeba mailem nebo sms že se to zdrží , na mail žádná odezva až jsem se tam odvolal tak mi pan řekl že čekají na hadici a pak mi to okamžitě odešlou,v zápětí mi došel mail a v něm bylo to samé ,no to bych ještě pochopil to je docela v pořádku ,ale které Hovado zabalí balík tak že nůžky (těžké)knipex 20cm dá na volno k hadici a ofukovací pistoli ? Po převzetí to v balíku rachotilo všechno se o sebe jebalo ,obal od pistole roztrhaný všechno podřený,to jsem ještě neviděl .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Balikovna je zoufalost, kvuli tomu uz u vas nakupovat nebudu, radeji jinde zasilkovna.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhe cekaci doby
  • Zboží ještě nedorazilo, ale dotazník spokojenosti už ano. Tak jak byste hodnotili vy?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • -
    • u produktu uvedeno doba dodání 3-5 dnů a zboží nikde