Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Vo se jedná doručení tak bylo rychlé ale produkty obzvlášť lampa, jediné vo zapeče je lak s gelem nepočítejte
Reakce obchodu NaniNails.cz
Dobrý den,
poprosíme Vás o kontaktování našeho zákaznického oddělení na telefonním čísle +420 552 341 784 nebo na e-mailové adrese [email protected]. Společně určitě přijdeme na problém, proč Vám gel nejde v lampě vytvrdit.
Veškeré zboží můžete také reklamovat, kdy Vás poprosíme o vyplnění reklamačního formuláře a vrácení zboží.
https://www.naninails.cz/reklamace/?=&retino-widget-root-url=/cs/portal/iframe/2f27ed7e-1a4f-4f5e-8374-4b2a3cfaf6c8/
Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a přejeme hezký zbytek dne,
Kateřina Krůčková
www.naninails.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
Obchod dodal zboží rychle a v pořádku, jen zboží bylo k ničemu, lak nešel zapéct.
Reakce obchodu NaniNails.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Objednala jste si NANI gel lak Complete Care 7in1 5 ml - Hard Base, jedná se o podkladový gel lak s výpotkem. Po vytvrzení podkladové báze je povrch nehtů lepkavý, nejedná se o vadu zboží, ale o přirozenou vlastnost gel laku. Před aplikací je nezbytné nehty pro modeláž připravit. Po nanesení a vytvrzení podkladové báze můžete aplikovat barevné gel laky a nakonec nehty zafixovat Finishem.
Pokud chcete nehty pouze zpevnit podkladovou bází, je nutné po vytvrzení gel laku výpotek odstranit pomocí Cleaneru. V případě zájmu o radu se kdykoliv můžete obrátit na naše zákaznické oddělení na telefonním čísle +420 552 341 784 nebo e-mailové adrese [email protected]
Přejeme hezký zbytek dne,
Kateřina Krůčková
www.naninails.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Nákup:
Platební brána nefungovala jak měla, což se může stát. Platba tedy byla reálně provedena, ale objednávka byla ze strany eshopu zrušena, protože byla špatně spárována. Může se stát...
Nicméně, bez mého neúnavného dotazování bych asi mohla čekat na odeslání objednávky až do konce věků, i když už byla dávno zaplacena. Což je, přiznejme si to, trochu zvláštní. Aktivní zákaznický servis by byl hodně užitečný, spíše než proaktivní dotazování zákazníka.
Co se týče zboží:
-Hezky zabalené, za krabici máte plusové body.
-Sada na polygel: Bez větších problémů, v pořádku, přišlo to, co jsem obědnala, pěkná krabice, dobrý materiál.
-Lampa: Bohužel hned po rozbalení jsem zaregistrovala několik škrábanců na displayi lampy a měla jsem takový hořký pocit, jak kdyby k pár zákaznicím už cestovala.
Zkušenost se zákaznickým servisem:
Hluboký nádech a výdech. Na dotazy ohledně kompenzace za zpoždění (zdánlivě nezaplacené) zásilky bylo ticho po pěšině. Žádný, ani malý symbol omluvy. Tedy kromě potvrzení, že platba byla problematická. Má energie není nekonečná a řešit poškrábanou lampu už raději nebudu.
Celkový dojem:
S nadšením jsem si objednala sadu na polygel s lampou na nehty. Ani pár škrábanců na lampičce mi nezkazí náladu tolik, jako bezradnost zákaznického servisu. Zpoždění dodání a absence jakékoli kompenzace za prodloužení čekání na balíček o týden mě skutečně zklamaly. E-shop, který se takhle chová, rozhodně nebudu doporučovat kamarádkám a příště se vypravím na nákupy jinam.Reakce obchodu NaniNails.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši reakci a zároveň nás velice mrzí vzniklá situace. Spokojenost našich zákaznic je pro nás na prvním místě a chtěli bychom Vás ujistit, že se jedná o neobvyklou situaci.
U Vaší objednávky evidujeme celkem 5 pokusů o zaplacení objednávky, kdy se Vám platba podařila potvrdit až na pátý pokus. Bohužel z tohoto důvodu se platba správně nespárovala s objednávkou, která byla systémem automaticky stornována. Po přijetí Vašeho e-mailu jsme platbu dohledali a obratem Vaši zásilku vyexpedovali, kdy Vám bylo zboží na druhý den doručeno.
Veškeré zboží, které prodáváme je nové a nepoužité. Zánovní a rozbalené produkty vystavujeme na našem e-shopu zvlášť se slevou a upozorněním na rozbalené nebo zánovní zboží. Pokud jste obdržela poškrábanou UV/LED lampu, bohužel mohlo dojít k poškození při přepravě.
Poprosíme Vás o zaslání fotografie poškozené lampy na e-mailovou adresu [email protected]. Obratem se společně domluvíme na kompenzaci. Lampu můžete také reklamovat, v takovém případě Vás poprosíme o vyplnění online reklamačního formuláře a vrácení zboží. https://www.naninails.cz/reklamace/?=&retino-widget-root-url=/cs/portal/iframe/2f27ed7e-1a4f-4f5e-8374-4b2a3cfaf6c8/
Budeme velice rádi, když se na nás i v budoucnu kdykoliv obrátíte. Ještě jednou se velice omlouváme a děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, která nám pomáhá zlepšovat naše služby.
Přejeme hezký zbytek dne,
Kateřina Krůčková
www.naninails.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
V minulých nákupech bylo vše v pořádku, nyní ale byl jeden lak (naštěstí aspoň transparentní) otevřený, vylil se a polil všechny ostatní laky, takže je vše zalepené. Navíc mi lak vykapal při otevření balíčku i na podlahu..
Reakce obchodu NaniNails.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a velice nám mrzí, že jste obdržela poškozené zboží. Veškeré zásilky se snažíme pečlivě zabalit a maximálně předejít jejich poškození při přepravě. Bohužel nejsme schopni vždy takovým situacím předejít.
Poprosíme Vás o vyplnění online reklamačního formuláře, kde si zvolíte případ - Poškozená zásilka. V reklamačním formuláři nahrajete fotografie poškozeného zboží. Můžete si zvolit, zda si přejete produkt refundovat nebo vyexpedovat nový. V co nejkratším čase Vaši reklamaci vyřídíme a budeme Vás kontaktovat.
Ještě jednou se velice omlouváme a děkujeme za pochopení.
Přejeme hezký zbytek dne,
Kateřina Krůčková
www.naninails.cz -
Nedoporučuje obchod
Zbozi dorazilo v pomackane krabici.
Reakce obchodu NaniNails.cz
Dobrý den,
velice omlouváme za dodání poškozené krabice. Zásilky se snažíme vždy pečlivě zabalit a maximálně předejít jejich poškození při přepravě. Bohužel nejsme schopni vždy takovým situacím předejít.
Veškeré zboží můžete vrátit nebo reklamovat. Poprosíme Vás o zaslání fotografie poškozeného obalu na e-mailovou adresu [email protected].
Děkujeme za pochopení a přejeme hezký zbytek dne,
Kateřina Krůčková
www.naninails.cz -
Nedoporučuje obchod
- rychlé doručení
- nekvalitní zboží
Reakce obchodu NaniNails.cz
Dobrý den,
poprosíme Vás o kontaktování naší zákaznické péče na telefonu +420 552 341 784 nebo na e-mailové adrese [email protected].
Veškeré zboží můžete také reklamovat, kdy Vás poprosíme o vyplnění online reklamačního formuláře a vrácení zboží.
https://www.naninails.cz/reklamace/?=&retino-widget-root-url=/cs/portal/iframe/2f27ed7e-1a4f-4f5e-8374-4b2a3cfaf6c8/
Po přijetí Vaší reklamace Vás budeme kontaktovat.
Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a přejeme hezký zbytek dne,
Kateřina Krůčková
www.naninails.cz -
Nedoporučuje obchod
Až na poslední objednávku kdy mi přišel gel jiné barvy než na obrázku, jsem byla vždy spokojená.
Reakce obchodu NaniNails.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, veškeré odstíny barevných gelů si sami fotíme, v grafickém editoru vždy doladíme to, co fotoaparát nezachytil správně. Tohle je ale jen ta část, kterou můžeme ovlivnit. Velmi záleží na jakém zařízení se na barvičku díváte, bohužel na každém monitoru nebo displeji se může odstín lišit.
Pokud jste obdržela úplně jinou barvičku než jste si objednala, poprosíme Vás o vyplnění online reklamačního formuláře a vrácení zboží. https://www.naninails.cz/reklamace/?=&retino-widget-root-url=/cs/portal/iframe/2f27ed7e-1a4f-4f5e-8374-4b2a3cfaf6c8/
Přejeme hezký zbytek dne,
Kateřina Krůčková
www.naninails.cz -
Nedoporučuje obchod
- Objednala jsem zboží na prodejnu. po 6 dnesch mi nepřičla zpráva, že by balíček odeslali na prodejnu. Nešpřišel ani email že už balíček na prodejně je.
Reakce obchodu NaniNails.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši reakci a zároveň nás velice mrzí vzniklá situace. Spokojenost našich zákaznic je pro nás na prvním místě a chtěli bychom Vás ujistit, že se jedná o neobvyklou situaci.
Pokud Váš zájem o zboží přetrvává, obratem Vám produkty připravíme k vyzvednutí na prodejně. Budeme velice rádi, když se na nás i v budoucnu kdykoliv obrátíte.
Ještě jednou se velice omlouváme a děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, která nám pomáhá zlepšovat naše služby.
Přejeme hezký zbytek dne,
Kateřina Krůčková
www.naninails.cz -
Nedoporučuje obchod
- Lak se hned začal loupat
Reakce obchodu NaniNails.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a velice nás mrzí Vaše nespokojenost s produktem. To, že Vám modeláž nedrží, může mít spoustu příčin a budeme velice rádi, když se obrátíte na naši zákaznickou podporu. Věřím, že společně přijdeme na problém, proč se Vám lak odlupuje a vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.
Přeji hezký zbytek dne,
Kateřina Krůčková
www.naninails.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží bylo k vydeji skoro hned, paní v obchodě Harfa Praha 9 byla velmi nepříjemná. Což by se dalo nějak přežít, ale produkt ( gel lak ) je úplně k ničemu. Špatně se nanáší a hlavně nechce přilnout k nehnu. Když jsem volala na infolinku bylo mi řečeno že mám bázi od jiné firmy tudíž nebude fungovat. Ale v popisu u laku tohle nebylo řečeno.
To bylo naposledy co jsem si tam kdy objednalaReakce obchodu NaniNails.cz
Dobrý den,
velice nás mrzí, že přístup naší kolegyně na prodejně nenaplnil Vaše očekávání. Celou situaci se pokusíme prověřit, aby do budoucna již k těmto situacím nedocházelo.
Doporučujeme Vám se zaměřit na důkladnou přípravu nehtového lůžka a také na používání produktů jedné značky. V případě kombinování různých typů značek bohužel nemůžeme zaručit jejich vzájemnou kompatibilitu.
V případě zájmu o doporučení vhodných produktů naší značky se kdykoliv můžete obrátit na naši zákaznickou linku.
Děkujeme za pochopeni a přejeme hezký den,
Niemczyková Lenka
www.naninails.cz -
Nedoporučuje obchod
- Barva dobře kryje, má výdrž
- Super rychlé dodání
Barva se absolutně neshoduje s barvou v nabídce na eshopu. Dokonce je jiná i na víčku a skutečnost mě teda zklamala.Je to úplně obyčejná nude béžová... Již po několikáté jsem objednávala a nikdy barva není stejná jako v nabídce a to dost znatelně..
Reakce obchodu NaniNails.cz
Dobrý den,
děkujeme za recenzi. Barvy gel laků jsou foceny z reálného tipu, vše se snažíme maximálně zpřesnit, aby pak barvy na monitoru vypadaly co nejpodobněji reálu, nicméně každý monitor i mobilní telefon má jiné rozlišení a jinak kvalitní displej, takže dosáhnout 100 % shody je velice obtížné. Pokud jste narazila na odstín, který se vám zdá na e-shopu jiný než ve skutečnosti, budeme rádi, když ho napíšete na zákaznické oddělení, kde vše prověříme a případně opravíme.
Děkuji a přeji hezký den,
Mikudová Nikola
www.naninails.cz -
Nedoporučuje obchod
Lepidlo absolutně nedrží.
Reakce obchodu NaniNails.cz
Dobrý den,
děkujeme za recenzi. Moc nás mrzí, že nejste s produktem spokojená, neváhejte se obrátit na naše zákaznické oddělení, kde vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.
Přeji hezký den,
Mikudová Nikola
www.naninails.cz -
Nedoporučuje obchod
Vše v pořádku až na ÚV gel na nehty i když je gel jakou dobu pod uv lampou neschne ! Jak lepidlo ! A lepidlo také tipy nedrží hned se odlámou
Reakce obchodu NaniNails.cz
Dobrý den,
děkujeme za recenzi. Nejedná se pouze o lepivý výpotek? Ten slouží jako přilnavač další vrstvy. Pokud je však UV gel stále měkký, může být na vině špatná UV lampa. Neváhejte proto kontaktovat naši zákaznickou podporu, kde vám se vším rádi pomůžeme.
Děkuji a přeji hezký den,
Mikudová Nikola
www.naninails.cz -
Nedoporučuje obchod
Obchod jako takový dobrý, ale bohužel barva laku vůbec nesouhlasí s obrázkem
Reakce obchodu NaniNails.cz
Dobrý den,
děkujeme za recenzi. Barvy gel laků jsou foceny z reálného tipu, vše se snažíme maximálně zpřesnit, aby pak barvy na monitoru vypadaly co nejpodobněji reálu, nicméně každý monitor i mobilní telefon má jiné rozlišení a jinak kvalitní displej, takže dosáhnout 100 % shody je velice obtížné. Pokud jste narazila na odstín, který se vám zdá na e-shopu jiný než ve skutečnosti, budeme rádi, když ho napíšete na zákaznické oddělení, kde vše prověříme a případně opravíme.
Děkuji a přeji hezký den,
Mikudová Nikola
www.naninails.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Zlý nekvalitný materiál. Neodporúčam
Reakce obchodu NaniNails.cz
Dobrý den,
děkujeme za recenzi. Mrzí nás, že nejste spokojena s produkty, nepoužité zboží můžete bez problému do 30 dnů vrátit, případě se obrátit na naše zákaznické oddělení, kde vám s čímkoliv poradíme.
Děkuji a přeji hezký den,
Mikudová Nikola
www.naninails.cz -
Nedoporučuje obchod
- Lepidlo nedrželo
Reakce obchodu NaniNails.cz
Dobrý den,
děkujeme za recenzi. Mrzí nás, že s lepidlem nejste spokojená, neváhejte se obrátit na naše zákaznické oddělení, kde najdeme společné řešení.
Děkuji a přeji hezký den,
Mikudová Nikola
www.naninails.cz -
Nedoporučuje obchod
- Vse co mi doslo je nekvalitni kromě desticek a razitka
Reakce obchodu NaniNails.cz
Dobrý den,
děkujeme za recenzi. Mrzí nás, že nejste spokojena s produkty, nepoužité zboží můžete bez problému do 30 dnů vrátit.
Děkuji a přeji hezký den,
Mikudová Nikola
www.naninails.cz -
Nedoporučuje obchod
- 3x návštěva prodrjny kvůli vyzvednuti objednavky. Vzdy stažena roleta. Posledni navsteva bylo čekání pred prodejnou pres 45min
Reakce obchodu NaniNails.cz
Dobrý den,
děkujeme za recenzi. Situaci důkladně prověříme a zajistíme, aby se již neopakovala.
Děkuji a přeji hezký den,
Mikudová Nikola
www.naninails.cz -
Nedoporučuje obchod
- Výhoda? Nevím, zda je výhoda, že zboží doručí. Pokud zboží je skutečně to, co jsem chtěl, je to další výhoda? Pokud zboží funguje, je to další výhoda? Nebo je to úplně normální?
- rychlost
- Doporučit či nedoporučit - Jsem tlačen vybrat si jen tyto dvě možnosti. Nejásám a nezalykám se blahem ani nemám potřebu někoho varovat před nákupem za 50 Kč.
- nadbytečná, nesmyslná, až nátlaková komunikace
- (argument, že nemusím odpovídat vůbec, neobstojí, protože když se naštvu a odpovědět prostě už chci, jsem ovšem tlačen do možností, z nichž nemám pravdivě na výběr)
Obchod prostě funguje, ale bude vás po zaplacení obírat svými dotěrnými otázkami nadále o čas, takže není jisté, zda oproti nákupu v kamenném obchodě jde opravdu o ušetření času.
(Dotazník nebylo možno odeslat bez vyplnění Doporučit/Nedoporučit, tedy jsem nedoporučil, ačkoli jde tato volba mimo situaci - systém otázek a možností na ně odpovědět je devastující reálné vnímání světa.)Reakce obchodu NaniNails.cz
Dobrý den,
děkujeme za recenzi. Bohužel dotazník od společnosti Heureka nemůžeme ovlivnit.
Děkuji a přeji hezký den,
Mikudová Nikola
www.naninails.cz -
Nedoporučuje obchod
- Rychlost dodání
- Klamání spotřebitele, když tvrdí, ze laky jsou pro všechny. Nejsou. Alergicka reakce se muže rozjet i po řade HemaFree. Ochota obchodu vrátit nepoužité zboží, když už to je 2 mesice od objednávky, protože to byl dar k Vánocům, nulová.
Bohužel po gellacich Profesional se mi rozjela alergicka reakce, která se musela vyřešit kortikoidy. Tak jsem si objednala následně řadu HemaFree, kde tvrdí, ze je pro všechny a i alergiky. Není. Reakce se rozjela naprosto stejná. A to například z Shellac jsem ji nikdy neměla. Takže pokud mate alergie, tak bych raději volila jinou hemafree značku.
Reakce obchodu NaniNails.cz
Dobrý den,
děkujeme za recenzi. Alergie se bohužel může projevit na jakoukoliv složku, ne jen na složku HEMA. Vrácení nepoužitého zboží je možné bohužel pouze do 30 dnů, což je standard i u ostatních prodejců.
Děkuji a přeji hezký den,
Mikudová Nikola
www.naninails.cz