Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • Propojení mezi internetovým obchodem a skladem nula! Naprosto běžně vám dovolí dát do košíku věci o kterých musí dávno vědět že nejsou dostrupné
    • Po každé objednávce dorazí v den doručení dodací list se seznamem věcí co předali kurýrovi (ten menší seznam) a dlouhým seznamem věcí co chybí, poslední objednávka za 1600CZK, pokoušeli se doručovat věci v hodnotě 700 co nakonec měli. Objednávku jsem stornoval a ani ji nepřebíral.
    • Pro získání normální ceny u většiny položek se "musíte svléct do naha" přes registraci v Club Card
    • U ovoce a zeleniny je kvalita velmi proměnlivá a špatná. Měkké plody jsou zpravidla potlučené, tečou nebo typicky jahody na dně vaničky plesniví. Hádám že je berou z regálů v prodejně po několika dnech přehrabování zákazníky.
    • Co s plesnivýma jahodama? Tak jako jinde, klik objednávka, klik reklamovat? Možná prý teoreticky v Aplikaci pro Android, přes web ani náhodou. Snaha najít něco o reklamacích? Odkazy vedou na stránky v nápovědě které neexistujou. Přes Customer linku se dovoláte někde na pomezí Slovenska/Maďarska/Ukajiny nějaké studentce. Po překonání jazykové bariéry vám naslibují že kontaktují obchod a zavolají zpět. Nezavolají.

    Absolutně nespolehlivý obchod. Strašná a komplikovaná podpora. Kvalita zboží citlivého na skladování (ovoce/zelenina) otřesná!

  • 10 %

    • Doručení v čase
    • Výměna zboží za dražší produkt
    • Nelze platit hotově
    • Špatná kvalita zeleniny

    Půlku věci mi vyměnili za dražší produkty. Takže z nákupu za 1600 byl nákup za 2000. Nechápu proč mi nikdo nezavolal a hlavně nechápu proč integrovali že zboží je skladem.
    Některá zelenina byla ve stavu že je dobrá tak do sekce zachraň mě... Už nikdy více! Rozhodně nedoporučuji.

  • 10 %

    Když člověk nemá auto, je fajn mít možnost on-line nákupu. Je škoda, že zde není větší konkurence, možná by si tento obchod více vážil zákazníků.
    To že Vám přimíchají do nákupu nekvalitní surovinu, je k zamyšlení. Ale když si objednáte okurky nakladačky a dostanete okurky polní, tomu už se říká zlodějina, jelikož rozdíl v ceně je znatelný.

  • 10 %

    • Dostupnost
    • Proč bych měl nakupovat za dráž pokud nechci žádnou posranou kartičku? Tak nebudu nakupovat vůbec. Jednoduchá matematika.

    Nenechám se odírat jen proto, že nehodlám sdílet svá data s tescem.

  • 10 %

    • Žádná
    • Praktiky šmejdů

    Včera jsem na online tescu dělal objednávku hlavně kvůli masu v akci které měli v nabídce a při tom dokoupil zboží asi za 2500Kč.Přivezli vše krom masa (né jedné položky ale žádné maso).Už nikdy tesco nalákají lidi na akce které mají v nabídce a pak vám nic nepřivezou.RW

  • 20 %

    • doručení v čase letos až
    • občas cenově výhodné nákupy
    • nedodávají všechno, vetšinou třetinu nemaji, nedodaji, přestože v době objednávky je to na webu dostupne. oznami to hodinu predem / a tak třeba nedostanete polovinu nakupu, neskutecne, to jinde neni
    • nekomunikuji, když odpovi, tak tyden po, kdy je to časově uplne mimo
    • kuryři nemluvi ani česky
    • klidne zruší nákup hodinu předem, když nemaji zboží.
    • nelze se spolehnout, že zboží objednane, se kterym počítáte, dostanete.

    nedoporucuji, pakliže máte zajem o nakup, ktery jste si objednali, a se kterým počítáte. Radeji investici vložte do jineho obchodu

  • 10 %

    • Nechají vás objednat si věci, co nemají na skladě

    Naprostá komedie.
    Většinu zboží prostě nemají na skladě a dozvíte se to v den doručení.
    Doručí vám prostě to, co zrovna na skladě mají, bez jakékoliv slevy alespoň za dopravu.
    Někdy se vám snaží vnutit alternativu, která je ve většině případu 2x dražší.
    Nikdy víc.

  • 20 %

    • Nic
    • Prodávají zboží, které nemají

    Objednáte si online zboží, závazně potvrdíte objednávku, načež se v den rozvozu dozvíte, že některé zboží nemají a nedodají. Je to u nich spíše pravidlem, než výjimkou.
    Naprosto neseriózní přístup a odfláknutý e-shop, který nereflektuje skladové zásoby.

  • 30 %

    • Že v Ústí nad Orlicí mají prodejní pult uzenin a masa.
    • Málo ochotní zaměstnanci, ukáži Vám rukou, kde by jste to mohli nalézt, když nenaleznete, tak to už asi není, to je odpověď. Samoobslužné pokladny, kde na Vás jen dvě koukají z vedlejší recepce!

    Tesku se raději vyhýbáme při nákupech, na všem skrblí. Zrušily tisk letáků.

  • 10 %

    • Velký výběr
    • Úplně všechno

    Zboží, které mají skladem objednáno. V určitý den a hodinu čekám na kuryra a ono nic. Dovolat se nedá. Koukám do aplikace tesco a moje objednávka zrušena. Žádný důvod neuvádí. Na email také neodpovídají. Neseriozni jednání. SMS zpráva ani email, že je objednávka zrušena, opravdu neskutečně jednání. V tomto krámě nekoupím ani rohlik a všem známým řeknu jak se tesco chová. Nedoporučuji vůbec cokoliv objednávat.

  • 10 %

    • JE nějaká?

    Neuvěřitelné.
    Opakovaně nelze dokončit nákup, jelikož...Jejda, něco se porouchalo. Nejlépe v okamžiku, kdy zákazník stráví 30 minut nákupem a chce jen zvolit způsob platby. Zároveň na vás červeně bliká: Dokončete svůj nákup do... Já bych dokončila ráda, ovšem: Jejda...
    V dnešní digitalizované době výsměch.
    No, zkušenost dobrá, iTesco v žádném případě nebrat - koneckonců Rohlík nebo Košík také dováží, že.

  • 40 %

    I přes negativní hodnocení jsem si řekla, že to zkusím. Objednávám pravidelně z Košíku a Rohlíku, ale tesco má lepší výběr a ceny, takže jsem se nechala zlákat.
    Takže...
    Pan řidič byl velmi ochotný a milý, přijel v danou hodinu. Tím ale pozitivní hodnocení končí.
    Z nákupu chyběla polovina, chudák řidič sám říkal, že je to hrozný jaký v tom mají bordel a pak prý na něj lidi nadávají, že jezdí pozdě, přitom on musí pořád řešit nějaký problémy a díky tomu nestíhá časy svozu.
    Doma jsem pak po kontrolování účtenky zjistila, že mi 3 věci dali za plnou cenu a ne cenu s kartičkou. Po přečtení tady, že reklamace je na dlouhý lokty jsem se rozhodla, že to nechám být a těch 50kč rozdílu jim nechám od cesty. Takže suma sumárum je to první a poslední nákup přes itesco.

  • 10 %

    • Zboží které jsem chtěl nemají skladem a i přesto jde stále objednávat.
    • Dali mi o tom vědět 3 hodiny před plánovaným doručení, i když to bych asi měl brát jako výhodu, ostatním to nedali vědět vůbec.
    • Na infolince mi to zvedla operátorky, šišlající slověna, které nebylo rozumět.

    No zkusil jsem to poprve a už to asi znova riskovat nebudu.

  • 10 %

    • Pro online objednávky zboží je Tesco NESPOLEHLIVÉ!!!.

    Na itesco jsem udělal objednávku. V termínu dodání nikdo nepřijel. Po kontaktování zákaznického centra mi bylo sděleno, že zboží neměli na skladě.
    Nepřišla mi o nemožnosti doručení zásilky žádná zpráva, nikdo mě neinformoval, nekontaktoval.
    Nemáme na skladě tak objednávkku hážeme do koše a vyřízené.
    Kvůli nim si plánuji čas, abych byl doma, a oni nejsou schopni jakkoliv řešit situaci.
    Nedoporučuji!!! Raději objednávejte zboží u konkurence.

  • 10 %

    • Ceny
    • Vždy ochotní kurýři, kteří donesou nákup až ke dveřím, ale bohužel jim asi moc dobře neplatí, protože jich mají evidentně nedostatek.
    • Jsou levní, ale bohužel neschopní. Je 21. 12. a oni nejsou schopní zajistit rozvoz na 6!!!!! dní dopředu. A ještě ani nikde nedají upozornění, že mají plno, takže strávíte spoustu času naklikáním nákupu, abyste se následně dozvěděli, že doručení není možné. Už nikdy více, objednala jsem na Košíku, který mi nákup doveze ještě dnes večet. Tohle je fakt katastrofa.
  • 100 %

    • obrovský výběr zboží včetně zboží v akčním letáku
    • výborné čerstvé pečivo
    • skvělá komunikace obchodu ohledně objednávky, možnosti doplnění a rušení zboží až do předcházejícího dne, využila jsem doplnění zboží v již odeslané objednávce a všechno skvěle fungovalo
    • platba online u řidiče
    • ze 73 objednaných výrobků nebylo skladem pouze jedno máslo
    • všechno čerstvé, ovoce krásné, mražené věci došly zmražené
    • ochotný řidič, dovezl zboží v papírových taškách, ale naložené na rudle v plastových krabicích, až do domu
    • a zvlášť v tomto adventním období, kdy jsou obchody narvané, mě velmi potěšilo včasné doručení ještě před plánovaným termínem.
    • skvělá cena za dovoz

    Jsem z Frýdku-Místku a o zlaté sobotě jsem poprvé využila službu i.tesco, protože jsme zůstali v rodině v karanténě všichni. S objednávkou, dovozem, cenama, kvalitou zboží, ochotou dovozce, komunikací obchodu ohledně zboží i plateb, jsem absolutně spokojená. Koukala jsem se na netu i na konkurenci (rohlík ve FM vůbec a košík jen s předraženým a tvanlivým zbožím) a i.tesco mě velmi příjemně překvapilo. Nechci zneužívat tuhle službu, ale když budu mít jakýkoliv problém s nákupem, tak u nás ve Frýdku-Místku tato služba funguje skvěle a velmi ráda ji znovu využiji. Děkuji moc všem, kteří se na přípravě mého nákupu a dovozu až domů podíleli.

  • 10 %

    • dovoz domů
    • nedodané položky
    • zboží před koncem trvanlivosti

    Objednával jsem jen kvůli karanténě, nechtělo se mi aktivovat další lidi kvůli nákupu. Stejně musím kvůli nedodaným položkám ( nezaškrtl jsem náhradní zboží, nečekal jsem, že bude chybět tolik základních položek jako brambory, konzervy...)

    Zboží jako šunka, balený houskový knedlík a vakuované mleté maso končí za 1,2 a 3 dny v uvedeném pořadí.
    Na některých věcech jde vidět, že jsou to ty kusy co si nikdo nevybere, rozlámané tabulky čokolády, obouchané plechovky...

    nikdy více, služba proti lidem. Doporučuju podívat se na recenze rohlik.cz tady na heurece, hodně kontrast proti tomuhle sh*tu.

    Když si stejně objednate itesko, na prvni nakup je sleva 150,- kód:150LAN

  • 10 %

    • V sobotu jsem objednal nakup za 2400kc dopravne a balne 99kc dnes v nedeli 10 min pred dovozem mi prijde vypis na 1400 kc ze 2/3 nakupu nemají
    • Nechtel hsem se tahat s moukou cukrem mlikem a ve finale nic z toho nemají
    • Podvodnici

    Nedoporučuji v zadnem pripade tuto sluzbu protoze vam dovezou polovinu nakupu nauctuji celou dopravu A pritom to zbozi co udajne nemaji hde stale normalne na itesco objednat takze za me proste PODVOD!!@

  • 10 %

    • výměny zboží, náhrady jsou 2x dražší
    • dovezli pouze polovinu položek
    • vysoký poplatek za dopravu
    • poplatek za "malou" objednávku (80 Kč)
    • nelze se dovolat na zákaznickou linku
    • nákup přiveze kurýr v tenkých igelitových sáčkách, které nic neudrží
    • žádné papírové tašky (pokud chcete tašky, nutno připlatit 18 Kč)
    • kurýr nedodržel čas rozvozového okna (2 hodiny)
    • nepřehledné webové stránky, nefunguje vyhledávání

    Objednávku o ca. položek jsem tvořil ca. 50 minut.
    Dovezli pouze polovinu položek.
    Nerespektovali požadovanou gramáž u zeleniny (v objednávce 1 kg mrkve, kurýr dovezl pouze 3 mrkve).
    Kurýr přijel mimo rozvozové okno, naštěstí jsem byl doma.
    Na zákaznickou linku se nedá dovolat, na email nereagovaliu.

    JIŽ NIKDY VÍCE.

  • 60 %

    • VÝMĚNY ZBOŽÍ
    • NEDOSTUPNÉ ZBOŽÍ
    • RŮZNÉ CENY DOPRAVY DLE DNE A HODINY, ŽÁDNÁ DOPRAVA ZDARMA
    • EVIDENTNÍ NEPRUŽNOST V POROVNÁNÍ S KONKURENCÍ

    Výměny zboží jsou již legendární. Ovšem vyměňují nebo nedodávají zboží, které k datu oznámení výměny nebo nedostupnosti zákazníkovi (v den dodání) dál vesele nabízejí na webu jako dostupné. Nahrazují také jen když a jak se jim to hodí (dražší z levnější ano, akční za akční však nikoli; navíc si pro jistotu blokují vyšší částku při platbě online - což odpovídá přístupu "rádi dodáme za víc").
    Lze jim tedy věřit? A koho podvádějí - zákazníka nebo budoucího zákazníka? Nebo snad nezvládají své skladové hospodářství? Zdá se, že zákazníky ohlupují, jak se jim to hodí.