Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • Neomluvitelné matení zákazníků

    V pondělí jsem hledal, zda neseženu víno své oblíbené značky za příznivou cenu. V Tescu bylo zrovna v akci za poloviční cenu, než je běžné. Na itesco.cz jsem objednal dostatečnou zásobu na delší období. Pro mě výhodné termíny doručení na úterý byly nedostupné, tak jsem objednal doručení na středu. Obdržel jsem potvrzení objednávky s termínem doručení a akčními cenami.
    Zboží dorazilo včas, pouze jedna odrůda byla vyprodaná, takže náhradou dodali jinou. Co se dá dělat. Pak jsem si všiml, že cena na dodacím listu je víc než dvojnásobná, takže jsem dodávku odmítl převzít.
    Po velmi expresivním telefonátu na zákaznickou linku jsem se dozvěděl, že potvrzení objednávky je sice považováno za uzavření kupní smlouvy, ale za zboží jsou účtovány ceny platné v den dodání. Cenová akce platila do úterka, takže mi ve středu za jednu láhev naúčtovali 209,90 Kč místo původních 99,90 Kč.

    Dodavatel měl dostatek informací ke zjištění, že cena v potvrzené době doručení se bude výrazně lišit od ceny v době objednání. Přesto to v potvrzení objednávky nezohlednil.

    V poznámce pod čarou uvedené méně výraznou barvou se píše:
    * Proč se může cena lišit od konečné?
    1. Cena je založena na dnešních cenách uvedených v obchodě. My pro Vás ale nakupujeme v den, kdy chcete zboží dovézt, proto se některé ceny mohly změnit.
    2. Ceny vychází z odhadované váhy pro vážené zboží jako hrozny či sýr. Vy ale platíte za přesně navážené zboží, proto se ceny mohou lehce lišit.
    3. Některé produkty nemusí být v den dodání na obchodě dostupné a mohou být nahrazeny jinými produkty s podobnou cenou.

    Jistě, udělal jsem chybu, že jsem obchodní podmínky prolétl jen zběžně. Přesto bych od seriózního obchodu očekával, že pokud správné ceny nedokáže uvést již na potvrzení objednávky, bude na něm místo šedivé poznámky pod čarou, jež ani nepokrývá zmíněný případ dostatečně explicitně, výrazné upozornění uvedené velkým rudým vykřičníkem obsahující zásadní informaci, že cena akčního zboží může být v době dodání zcela odlišná.

    Chápal bych, kdyby má zkušenost byla čerstvá a ojedinělá, ale na tento problém si stěžovala již řada lidí dávno přede mnou, takže si troufám pochybovat, že není zaznamenána ve firemním CRM systému a nebylo v silách obchodu jej dosud napravit. Proto si myslím, že jde o neomluvitelnou snahu mást zákazníky nalákané na akční zboží nebo přinejmenším o neméně zavrženíhodné pohrdání zákazníky.

    Podobnou zkušenost bych čekal u šmejdů, nikoli u zavedeného online obchodu.

  • 90 %

    • Dobrá lekce pro důvěřivé
    • Nelze zrušit objednávku v aplikaci,po hodině absolutně netuším jak může něco takového vůbec být legální a tuto možnost neumožnit
    • Ačkoli se považuji za technicky zdantného přičemž si složím počítač,tady jsem jako uživatel možnostmi tak omezen,že naprosto normální věci při nakupování po webu tady neexistují a proto již nikdy
    • Po této zkušenosti zvažuji že Tesco obchody již navštěvovat nebudu

    Objednal jsem si zboží,ale objednávku chci zrušit,přečtu si na toto téma vše co jen jde a přes to objednávku nezruším, nejde to,v menu moje objednávky,zrušit objednávku,nemám to tam,pouze priest zboží a nic jiného.prijde mi to skoro jako nějaký podvod,no nic,zaplatím to a už nikdy víc. Chybami se člověk učí,že..

  • 100 %

    • Ochotní a milý kurýři, když je potřeba, vynesou nákup i do vyššího patra
    • Vždy dávají vědět telefonicky, kdy se k vám dostanou, někdy dokonce i dříve, než je stanovený čas doručení
    • Náhrady za zboží jsou většinou OK, někdy náhrady nejsou vůbec
    • Ovoce a zelenina někdy skoro lepší, než máte fyzicky na výběr v obchodě
    • Vše je baleno do obscénního množství plastových sáčků, nejspíš je to díky opatřením, dříve používali papírové tašky

    Tuto recenzi píši za Plzeň. Jsem celkem překvapená z negativních recenzí, protože službu iTesco využíváme skoro dva roky a měli jsme minimum zádrhelů a problémů s doručením objednávek. Objednáváme několikrát za měsíc, služba je standartně na vysoké úrovni.
    Doručení vždy během vybraného okna, několikrát nám dokonce zavolali, že přijedou dříve. Výběr potravin vždy OK, nikdy se nestalo, že by nám přivezli něco shnilého, rozbitého nebo zkaženého. Náhrady dávají smysl.

    Jsme velké město, je možné, že je tady služba organizovanější a jednotlivé produkty jsou více dostupné.
    Jediné, co považuji za negativní, je opravdu nadměrné použití plastových sáčků. Chápu, že to asi souvisí s nařízeními, ale balit 1ks ovoce samostatně a podobné případy mi připadá zbytečné. Je to k pochopení u potravin, co mohou vytéct, masa, pomazánky, jogurty... ale za mne bych od toho upustila alespoň od ovoce a zeleniny. Dříve používali papírové tašky, od covidu jsem však už žádné neviděla.
    Kdybych mohla, připlatila bych za použití co nejmíň obalů, či jen čistě papírových.

    Obecně však budeme službu nejspíše využívat nadále.

  • 10 %

    • Jediná, na Clubcard kartě přibude 2 násobek bodů, ovšem to je pakatýlek
    • velmi omezený sortiment zboží
    • neochotní kurýři a hlavně velmi drzí
    • vysoké ceny dopravy
    • dvouhodinová okna

    Nedoporučuji, dala jsem jim šanci po roce, polovinu nákupu jsem si odnesla sama do 4.patra bez výtahu a o francouzské holi, vyslechla jsem si dementní poznámku, že kdyby to alespoň byly potraviny a ne chlast (bylo tam potravin dost, ale budu mít svátek, narozeniny a budou Velikonoce, takže něco návštěvám nabídnout musím), což kurýrovi ani nepřísluší komentovat. Již to zde i nějaký klient zmiňoval, averzi kurýrů na pivo. Kurýr je od toho. aby nákup za ty šílený prachy (89 Kč doprava) přivezl a odnesl ke dveřím bytu. Ano, nabídla jsem se, že si odnesu vše mimo balík piva (jaký je rozdíl v hmotnosti piva nebo vody?), on to ale měl odmítnout, neodmítl. Ale než by se mi válely čokolády, zelenina a zmrzliny na rohožce a nebo by ze vzteku rozbil po cestě ty 2 láhve vína, tak jsem si to raději odnesla sama.
    Rohlík, Košík má větší sortiment, dražší zboží, ale mají kvalitu a komunikativní, usměvavé, ochotné a rychlé kurýry a především dopravu za pakatel, zatím za 500,-Kč nákup.
    Chyba je i na straně společnosti, neboť nutí klienty nakupovat obří nákupy, když jsem nechtěla platit k ceně dopravy dalších 79 Kč za "malý nákup pod 700 Kč, tak pak to kurýři neodnesou a jsou nasr.... již předem. No, nějakým blbečkem si večer zkazit nenechám.

  • 10 %

    • Nebylo doručeny hlavně ty potraviny, kvůli kterým jsem nákup objednávala
    • Některé položky nahrazeny dražší variantou
    • Chyběl jeden rohlík, chleba nebyl čerstvý
    • Brokolice stará a škaredá

    Rozhodně nedoporučuji, už tam nakupovat nebudu

  • 10 %

    • ani jedna .......hnus a humus
    • nevím jak může tahle pochybná firma fungovat s doručováním potravin
    • něco příšerného a odporného při doručení objednávky

    řidič mě kontaktoval , kdy doručí objednávku , byl upozorněn , že je jedna osoba v domácnosti v karanténě a co potom následovalo je vrchol hnusu a odpornosti !!!!!!
    řidič poslal sms že zboží vyloží za dveře a až bude odjíždět , že si zboží mám odnést
    sjel jsem dolů ke dveřím výtahem a chtěl si zboží přebrat ale řidič mi vyzval abych zůstal za dveřmi a zboží si převzal až odjede a navíc ironicky podotknul - nemějte strach já vám to pivo nevypiju !!!! v objednávce bylo cca jiných 20 položek i lahvové pivo
    zboží vyházeno v papírových taškách na chodník u dveří bytovky , do sněhu a svinstva kde běhají psi a lezou krysy a podobná havěť
    nebalená potravina ( pórek ) se dotýkala země !!!! , všechny tašky mokré od sněhu byly nepoužitelné , po nadzvednutí vše vypadlo na chodník !!!!
    po donesení do bytu zjištěno , že byly změněny položky v objednávce bez upozornění !!!!!!
    arogantní řidič a navíc bez roušky !!!!!
    vše nafoceno a zvažuji předání na hygienu aby tenhle dobytek který dostal moje peníze , už někdo vzal u huby !!!!

  • 90 %

    • Donesli az pred dvere
    • Zabaleno v Tesco taskach zdarma :)
    • Zatim nic

    Proti tem vsem zapornym recenzim jsem mel docela obavy objednat. Ale dojelo mi to uz podruhe a az na vymeneny chleb za podobny uplne stejny, to vse sedelo.
    Kupuji 1x tydne za 2.000Kc pro 4clennou rodinu.
    Maso ok, uzeniny ok.
    Ceny nezminuju, vsude tak nejak stejne.
    Prijeli vzdy v prvnich minutach 2hodin. okna.
    Budu opakovat. Jsem z Liberce

  • 20 %

    • Nahradzovanie zbožia
    • Neochotný personál
    • Vyťahovanie nákupu vo vestibule paneláku
    • Komunikácia

    Naposledy som z iteska objednával minulý rok keď začínala korona. na môj údiv už nerozvážali až ku dverám ale típek mi naskladal bedničky s tovarom do vestibulu paneláka a ja som každú vec musel ručne odnostiť až do bytu. Keď som si chcel vziať bedničku, tak mi to nedovolil. Po tejto skúsenosti to bolo posledný krát čo som od nich niečo objednal. Používam už len rohlík, síce možnosto trošku drahší ale tá zákaznická podpora je na úplne inej úrovni.

  • 10 %

    + nic
    - vše

    1/2* za to že něco dovezli.
    Propadák posledních let.
    V dnešní době válcování eshopy výsměch.

  • 10 %

    • O žádné nevím.
    • Nejsou schopni doručit co mají skladem.
    • Vysoká cena za dopravu
    • Šílená komuniakce

    Už nikdy víc. Objednala jsem si hračky pro dceru. Které mají stále skladem. 45 minut před doručením mi volá pán, který není schopný se ani přestavit, že mi místo hraček doručí náhradu. Když mu řeknu, že ne, že chci to co mají stále už více jak týden skladem, řekne mi že mám smůlu. A že volá na centrálu, že ruším objednávku. Já žádnou objednávku neruším, oni ruší objednávky. Bože co je to za obchod a za jednání se zákazníky? To je jako bych si objednala mercedes a oni mi doručili traktor.

  • 10 %

    Zkusila jsem itesco, protože na košíku měli věc co jsem chtěla vyprodanou a rohlík má dopravu za stovku. Příště si raději připlatím rohlík. Ten, kdo tuto službu obstaravá, by měl uvažovat o změně zaměstnání.
    Jelikož tady heurece opět nefunguje připadat nevýhody, protože ,,se kolečko polámalo,, přidávám je níže
    - drahá doprava
    - příplatek 80 Kč za malý nákup
    - na infolinku se nelze dovolat
    - na email nikdo nereaguje
    - příplatek za tašky
    - když něco z nákupu chybí, nahradí to 2x dražší položkou
    - stránky jsou katastrofálně nepřehledné

  • 10 %

    • Žádné mnou objednané zboží neměli
    • Cena za doručení
    • "Přívětivost" webového rozhraní
    • Komunikace

    Chtěl jsem iTesco nákupy vyzkoušet a objednal jsem tři věci. Objednával jsem v pátek, nejdříve šlo doručení v neděli. V den doručení jsem z doručeného emailu (zaslaného pár hodin před doručením) zjistil, že ze tří věcí žádná není a tak mi přivezou jen náhradní výrobek za jednu z nich (menší a obsahem jiný než původní, jen od stejného výrobce). Zrušit objednávku šlo jen telefonicky a tam jsem dost dlouho čekal, než mě vůbec na někoho přepojili. Ani se nedivím, že se snažili dovolat jiní, určitě je proč. Za mě tedy zkouška dopadla otřesně a já budu muset poslední den řešit, kde sehnat adventní kalendáře, které jsem chtěl, protože jsem se spolehl na Tesco v tom, že co jsem objednal, to doručí. S iTesco už tedy nikdy více.

  • 10 %

    • si dějají prdel ze všeho
  • 10 %

    • Nejhorší internetový nákup. Nepřišlo mi vše a tak jsem musela opakovaně volat na infolinku, kam byl velký problém se dovolat. Na emaily nereagovali. Zhruba po měsíci mi přišel zbytek zboží.
  • 80 %

    • Většinou jsem byla s nákupem spokojená. Mají skvělé ceny. Jsem ráda, že k nám iTesco rozváží.
    • Při objednávce nespoléhejte na to, že vám přivezou vše. Objednala jsem lego hračky a nepřivezli ani jednu položku. Doprava je drahá, až 99kč.

    Dobré ceny, velký výběr. Často nedodají vybrané položky.

  • 10 %

    • Z nákupu za 9000 Kč mi měli přivézt jen za 2000 Kč a samé nahrážky
    • Přijdou Vám nekvalitní náhrady toho, co jste si objednal.

    Dál jsem do košíku pár věcí, které jsem chtěl a k tomu jsem dlouze vybíral, co bych mohl přibrat - co mi doma chybí. 2 hod. před doručením mi přišel email, kde bylo, že z nákupu za 9000 Kč mají skladem jen zboží za 2000 Kč a to mi pošlou. Zboží za 2000 Kč bylo to, které jsem přikoupil k objednávce jako doplňující, nepotřebné a navíc většina tohoto zboží byly náhrady za to, co jsem si objednal.
    Např. za pomerančové Mirindy dostanete melounové. Měl jsem pocit, že nahrážky byly to, co se neprodává.
    Telefonicky jsem tedy objednávku zrušil, oblékl jsem kabát, zašel do TESCa a většinu toho, co neměli skladem jsem tam normálně koupil.

  • 10 %

    • Hodnotící oznámkování obchodu je pravdivé
    • Nabízejí zboží, které nemají

    Mám nastavený hlídací automat. Deset minut poté, co se objevilo zboží na itesco, jsem ho koupil. (lego set za cca 2600 Kč)
    Tři hodiny před domluveným doručením telefonát - "Zboží nemáme, nic nedoručíme."
    Tak doufám, že alespoň peníze vrátí rychle.

  • 20 %

    • Objednané LEGO v akci nedorazilo a to bez náhrady, zato mi napočítali poštovné a dalších pár mouk, co jsem k tomu objednala.
    • Nikdy nedoručili všechno objednané zboží. Náhrady obvykle nejsou v odpovídající kvalitě.
    • U čerstvých potravin se jedná často o produkty s téměř prošlou trvanlivostí - například. tvaroh s 3 denním datem spotřeby.
    • Zboží chodí bez tašek, zato téměř vše ve spoustě na suk svázaných plastových sáčků, které se kvůli suku už nedají znovu použít.

    Jedním slovem děs, už nikdy více.

  • 80 %

    • Ceny
    • nedostupné tašky, dá se přežít

    OK

  • 10 %

    • žádná

    Objednala jsem pouze jeden kus zboží - hračku v akci, akceptovala jsem poměrně vysokou cenu za dopravu a ve zvoleném čase dvě hodiny čekala na kurýra. Po uplynutí této doby jsem začala pátrat, proč zatím nepřijel. Na zákaznickou linku nebylo možné se dovolat, tak jsem znova nahlédla do své objednávky. Objednávka stornována, a to bez jakéhokoliv vyrozumění. Až po dlouhém volání jsem se dověděla, že zboží v obchodě, odkud k nám dováží vyprodali... nedají vědět ani mailem, natož sms, prostě to sprostě zruší a nechají vás zbytečně čekat. doma. Moje poslední zkušenost s tímto obchodem a po přečtění níže uvedených zkušeností opravdu nechápu, jak ještě mohou fungovat.