• Nedoporučuje obchod

    40 %

    • v poslední době nekvalitní zboží - staré zhuštěné laky, nefunkční lakové tužky, nefunkční magnetická tužka

    Reakce obchodu Nailtec e-shop

    Pokud vím, jednaly jsme skrz tuto záležitost a paní jsem nabídla vrácení peněz jako reklamaci. A dokonce i poštovné zdarma. Paní je pomstychtivá, nechápu.Laky nejsou zhuštělé,jsou v pořádku. No nic, každému se člověk nemůže zavděčit:-) Hezký den všem ostatním lidem, kteří čtou moji odpověď

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlé dodání
    • Zboží bylo poškozené

    Reakce obchodu Nailtec e-shop

    Této paní jsem to, co bylo poškozeno a ze sady, dala jako kusovky,šlo o trochu vyteklý liquid a nějaké zdobení,dala jsem jí toho mnohem víc, než bylo poškozeno přepravou,a paní má ještě tu drzost, psát takovýto komentář, to je teda vrchol. No nic, co na to říct, musím se smát, protože jiná reakce je zbytečná, KOMU NENÍ ZHŮRA DÁNO, V LÉKARNĚ TO NEKOUPÍ:-)))))!!!

    • cat eye - nevypadají stejně jako jsou uváděné na stránkách.

    Reakce obchodu Nailtec e-shop

    no dovolte, proč lžete by mě zajímalo, když vy jste gellak cat eye nekupovala u mě nikdy?:-( to si paní asi plete firmu nebo zboží, protože tato paní u mě koupila gellaky saviland,sarness a magnet.

    • Výhoda snad žádná

    Prodávajicí Paní je velmi nepříjemná.Zboží jsem si objednala a vůbec nedorazilo.Paní mě obvinila,že se na mé udané adrese nezdržuji a, že já jsem podvodnice.Chtěla po mě zaplatit poštovné za zboží,které se vůbec na mé adrese nevyskytlo.Pochopitelně jsem svou adresu zadala správně i v emailu co mi Paní posílala tam byla má adresa správně.Paní bude nejspíš podvodnice na svých stránkách má jak ji lidi podvádějia jak přicházi o poštovné.Myslim si,že Paní neumi odesílat balíky.Prý mě už dokonce udala na seznam dlužníku a prý to po mě budou vymáhat.Paní mi doslova vyhrožovala.Tudíž opravdu nedoporučuji nákup.......

    Reakce obchodu Nailtec e-shop

    To je teda vrchol tohle!!!když si paní zboží objedná na dobírku a uvede neexistující adresu dodání,kde jí poštovní doručovatelka nemůže najít a uvede na vrácenou zásilku adresát neznámý,hned ten den kdy se jí snaží dát zásilku,tak samozřejmě, že k ní zboží nedorazí. Kdyby paní četla obchodní podmínky e-shopu,tam stojí jasně, že za nevyzvednutou dobírku,kterou já platím české poště jako první poštovné,které mi ona nezaplatila,tak samozřejmě,že chci po ní náhradu škody,kterou mi ona způsobila vědomě napsáním neexistující adresy, a ještě má tu drzost psát takovýhle komentář,když s ní není rozumná řeč a nechce uhradit vzniklou škodu jako solidní člověk. Nehoráznost. A co se týče toho vymáhání,to tedy budu,až smluvní pokuta z vystavené faktury za každý den prodlení bude na rozhodné výši potřebné pro vymahačskou agenturu.A musím se smát,že já prý neumím posílat balíky,odesílám cca 30-60 balíků měsíčně,přes 5 let existence mého e-shopu,a z 99% všem zásilky docházej, když kupující napíše správnou adresu,takže si prosím udělejte sami obrázek o inteligenci této paní,že ani neví nebo neumí napsat správnou adresu dodání jako všichni:-))))

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Poškozené zboží ,použité

    NEDOPORUČUJI !!!! Zboží bylo zasláno použité ,zničené . Platba byla předem . Reakce obchodu drzá vědomě zaslala použité zboží a ještě byla drzá co chci snad si zboží vystavovat ,že jsem marnivá . Nesolidní jednání . POZOR na tento obchod .
    ----------------------------------------
    30. 5. 2016
    V našich obchodních podmínkách je jasně napsáno,že na dobírku zboží odesílat nemáte,nepřevezmu jí,nebudu platit hotově,když můžu na účet,a opravdu už jsem naštvaná,jakým jednáním vy jednáte,nevím co to melete za nesmysl,že byste na něco měla doplatit,já peníze když řeknu,že zaplatím na účet,tak to platí,pošlu peníze na účet,napište si co chcete kam chcete,mě je to jedno,já se obhájím,že to není pravda. V našich obch.podmínkách je také dále jasně napsáno,že vyměňuju zboží,takže buďte ráda,že vám bez okolků chci vrátit peníze na účet včetně poštovného prvního,ikdyž se zbožím nic není a je funkční,jiné ; e-shopy by se s vámi ani nebavily o vrácení peněz když je zboží funkční a vy jste jen marnivá,že je zboží použité,copak vám bude sloužit na ozdobu a nijak jinak? NEBUDE SAMOZŘEJMĚ.PROSTĚ OBCHOD S VÁMI MI BYL ČERT DLUŽNHEJ,BLOKUJU SI VÁŠ MAIL,ABYSTE MĚ NEMOHLA DÁLE ROZRUŠOVAT KVŮLOI MIMINKU CO ČEKÁM.PROSTĚ KIONČÍM S VÁMA NADOBRO.PENÍZE POŠLU NA Ú§ČET, A TO JE MOJE POSLEDNÍ SLOVO.SBOHEM!!!!!!!!

    Reakce obchodu Nailtec e-shop

    Dobrý den,pokud vím,tato objednávka nebyla do teď zaplacena,paní je nespolehlivá,proto jsem objednávku stornovala. Nehoráznost takhle lhát a kazit mi dobrou pověst,jsem z toho smutná:-( ale co nadělám,i tací lidé se na světě najdou:-(

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Na meil nikdo neodpovídá.....objednávka zadaná 2týdny

    Reakce obchodu Nailtec e-shop

    Nechápu,co to paní píše,já si zakládám na tom,aby zboží odcházelo VŽDY do 1-2 pracovních dnů. Paní lže jako když tiskne,a chce jen špinit moje dobré jméno,není to každopádně pravda,to mi můžete věřit.Na maily odpovídám vždy do 24 hodin,prostě neskutečná lež,co paní tvrdí. Děkuji za pozornost,PS.: objednávka byla zadána na mém e-shopu dne 15.11.,jak je zřejmé vlevo pod přezdívkou,paní Pagáčová chtěla osobní převzetí, dne 17.11. jsem jí poslala automatický mail,aby mi na mail napsala,kdy si pro zboží přijde a ona od 17.11. neodepsala,dělá mrtvého brouka,a a pak mě tady bude hanit,když je to nespolehlivá kupující,že nejdřív něco objedná a pak dělá mrtvého brouka,tak pak jí věřte toto tvrzení,že já prej neodpovídám na nmaily a že prej je objednávka zadaná přes 14 dní.to jo teda,k smíchu?:-))) děkuji za pozornost

    • nemusím do obchodu
    • zboží zatím nedorazilo
    • asi chyba!!!

    Zatím nebudu hodnotit

    Reakce obchodu Nailtec e-shop

    Tato paní zaplatila dne 21.10.14,hned tento den jsem já zboží odeslala,zboží paní přišlo na její poštu dne 22.10.14 a od tohoto dne tam leželo,paní si svojí zásilku ale nevyzvedla,měla možnost,a podle sledovacího čísla koukám že se mi dnes 7.11.14 zásilka vrací zpět,já jsem vše udělala jak jsem měla,paní se mohla zeptat na poště,nebo mi napsat,kde zásilka je a já bych jí pak poslala odkaz na sledování její zásilky,chce to ale komunikovat se mnou a ne dávat hned tyto neoprávněné recenze,jsem zklamaná jednáním této paní:-(