Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den novy tlakový hrnec včera dorazil, hned jsme ho vyzkoušeli a vše je v pořádku.Zatím maximální spokojenost.Ještě mi byl do zásilky zabalen darecek za který moc děkuji.S pozdravem Matlova

  • Dobrý den, z mojí strany je s tímto obchodem velká nespokojenost. Objednala jsem tlakový hrnec na firmu a byla mi vystavena faktura s chybným IČEM a DIČ, navíc ve faktuře nebyla uvedena platba dobírkou. Už skoro 14 dní žádám o opravu faktury, aby bylo možné ji zařadit do účetnictví a dosud mi opravený doklad nebyl vystaven. Napsala jsem již několik e-mailů a fakturu dosud nemám. Velice neprofesionální jednání ze strany obchodu. Už mě nebaví se doprošovat. Za zboží je zaplaceno, tak je víc zákazník už nezajímá. Hrnec mám stále zabalený a asi nezbyde nic jiného, než ho vrátit. Jsem zvědavá, jestli se mi tady k tomu někdo vyjádří. S pozdravem. Tóthová

  • Dobry den, dekuji Vam moc za rychlou reakci na muj dotaz a verim ze vse bude jiz v poradku.Verila jsem tomu ze jste profesionalni obchodnici.Tesim se az zbozi dorazi a maminka ho vyzkousi a budeme moct napsat velmi kladnou recenzi.Krasny den a nashledanou . Matlova

  • Martina Mátlová:
    Dobrý den, paní Mátlová,

    Vaše reklamace byla minulý týden vyřízená a uznána, zasíláme Vám nové zboží. Balík byl předán České poště dnes, takže v průběhu zítřejšího dne bude doručován. Omlouvám, že se nám nové zboží nepodařilo kvůli předvánočnímu shonu zaslat dříve.

    Věřím, že již bude vše vyřízeno k Vaší spokojenosti a budete s nádobím Aston maximálně spokojená.

    Ještě jednou se velmi omlouvám, že jsme nestihli vyřídit Vaši reklamaci do 1 týdne.

    V případě jakýchkoliv dalších dotazů se na nás neváhejte obrátit.

    S přáním hezkého dne,

    Ladislav Adámek
    ředitel společnosti
    Nádobí Aston

  • Dobry den psal jste mi , ze predpokladana doba vyrizeni reklamace je 6 dnu dnes uz je to 11 dnu a zatim se mi nikdo ani neozval a ani mi nove zbozi neprislo.Velmi me to mrzi, protoze jsem byla s vasi firmou doted moc spokojena ( dodaci lhuty atd)mela jsem ten tlakovy hrnec jako darek k narozeninam, ktere uz ta osoba mela a ted porad cekame az darek dorazi.S pozdravem Matlova:

  • Martina Mátlová:
    Dobrý den, paní Mátlová,

    Vaši reklamaci evidujeme od minulého čtvrtka 27.11. a v tuto chvíli ji zpracovává naše reklamační oddělení.

    Předpokládaná doba vyřízení reklamace je 6 dní a následně se Vám k reklamaci vyjádříme, nebo Vám rovnou zašleme zboží nové.

    S přáním hezkého dne,

    Ladislav Adámek
    ředitel společnosti
    Nádobí Aston

  • Dobry den, chtela bych se zeptat jak to vypada s moji reklamaci tlakoveho hrnce .Operator mi rekl ze by v pulce pristiho tydne mohl dorazit novy.Dekuji za odpoved.Matlova Martina Pribram

  • Dobrý den, paní Heleno,

    mrzí nás, že nádobí nesplnilo Vaše očekávání.
    Pokud srovnáváte nádobí Black Ceramic a Babicovu limitovanou sérii Black Ceramic, tak máte pravdu, že venkovní povrch tohoto nádobí je rozdílný. Oba dva typy nádobí Black Ceramic mají černý matný venkovní povrch, ale nádobí z Babicovy série jej má zesílený pro delší životnost. Z tohoto důvodu vypadá matněji a masivněji než ve standardní produktové řadě Black Ceramic.

    S přáním hezkého dne,

    Ladislav Adámek
    ředitel společnosti
    www.nadobiaston.cz

  • http://aston.znacky.aukro.cz/aston-keramicky-hrnec-24-cm-black-s-poklici.html
    toto je uplně něco jiného těšila sem se že povrch bude stejný ..zklamání v tomtoo

  • Dobrý den , zakoupila jsem si Keramické nádobí Aston sada MAXI BLACK CERAMIC, vypadá dobře ale zklamal mě povrch toho nádobí , jelikož sem poznala i sadu http://aston.znacky.aukro.cz/keramicke-nadobi-aston-sada-hrnce-black.html..diky této sadě sem se rozhodla koupit nádobí Aston , ale netušila sem že povrch bude uplně jiný je na něm vidět vše ,matný špatně utíratelný povrch !! přijde mi to jak natřené nějákou černou barvou :-((

  • Jana Kalova:
    Dobrý den, paní Kalová,

    děkujeme za Váš příspěvek. Mrzí nás, že během Vaší reklamace došlo ke komplikacím. Dovolte mi, abych se k Vaší reklamaci vyjádřil, protože neprobíhala standardním způsobem a došlo během ní k několika nedostatkům. Vaši reklamaci jsme přijali, ale nebyli jsme schopni zahájit reklamační řízení, protože reklamace nebyla kompletní. Na základě telefonické domluvy jste nám doposlala i chybějící 16cm rendlík, tak aby mohlo dojít k zahájení reklamace. Původní objednávku, kterou jste koupila v akci, jste však chtěla vrátit za nezlevněné původní ceny, což pochopitelně není možné. Proto nemohlo dojít k výměně zboží za dražší produkt z řady Gold Ceramic Premium a ještě Vám za to doplácet.

    Kompletní reklamaci jsme od Vás obdrželi 10. března a po uznání Vaší reklamace a byla Vám zaslána částka za celou objednávku 7. dubna a reklamace tak byla vyřešena v zákonné lhůtě 30 dnů. Rád bych podotknul, že reklamace běžně řešíme do 7 dnů, maximálně však do 14 dnů. K prodloužení Vaší reklamace přispělo nezaslání kompletního zboží k reklamaci a také nestandardních požadavků na vrácení vyšší než původně zaplacené částky.

    Věřím, že je již vše v pořádku a Vaše reklamace byla řádně objasněna a vyřešena našim reklamačním oddělením.

    S přáním hezkého dne,

    Ladislav Adámek
    ředitel společnosti
    www.nadobiaston.cz

  • Dobrý den
    jak tak zde čtu tak nejsem jediná kdo má špatné zkušenosti s firmou Aston. Takže se přidám dodneška nebyla vyřízena moje reklamace 5ks hrnců a to nebyla první reklama což svědčí něco i okvalitě zboží. Peníze za reklamaci dodnes na účtě nemám jak mi již několikrát bylo slíbeno po tel, rozhovoru. A jak zde čtu tak se asi dozvím po 3 měsících, že se někde stala chyba. Od firmy je to opravdu neseriozní jednání a z mé strany jí svým přátelům a známím po těchto zkušenostech rozhodně nedoporučím.
    S pozdravem Kalová

  • Dobry den,
    dneska reklamovana panev opravdu dorazila, ale bohuzel opet viditelne poskozena,dokonce vice jak ta prvni :-(. Poslala sem fotky a pockam na vase vyjadreni. Hezky den, Prochazkova

  • Michaela Prochazkova:

    Dobrý den, paní Procházková,

    omlouváme se za prodlení, nová pánev je již na cestě a věřím, že bude doručována v průběhu zítřejšího dne. Ve středu se společně spojíme, abychom si potvrdili, že je vše již vyřešeno.

    V případě jakéhokoliv problému se na nás neváhejte obrátit prostřednictvím zákaznické (841 041 841) nebo reklamační linky (581 696 300)

    Věřím, že Vaši reklamaci vyřešíme k Vaší plné spokojenosti.

    S pozdravem,

    Zdeněk Pazdera
    www.AstonCooking.cz

  • Dobry den,

    dne 2.2.2017 mi byla dorucena objednavka tri hrnce a dvou panvicek, jedna z panvi ale je bohuzel spatna. Jeste ten den sem volala na vasi linku a pan mi rekl,ze hned zadá aby mi poslali novou s tim ze do konce tydne urcite prijde. Dnes je patek a nic bohuzel neprislo. Vcera sem psala mail s otazkou na garanci vraceni penez a dosud mi taky nikdo neodpovedel.Hrnce sou dobre to nemuzu rict jedine slovo,ale mrzi me ze nedodrzujete co slibite a s reklamacema sou velke potize.Vim ze nikdo neni neomylny a spatne veci se muzou stat ale bohuzel dalsi objednavku uz asi neuskutecnim pac se potom stresovat jetsli zbozi prijde v poradku a pokud ne tak pak se zase stresovat jestli mi vubec prijde nove, nevim nikdy se mi tohle u nikoho nestalo a mrzi me to, protoze lidi si vas hodne chvali. Preji hezky den, Prochazkova

  • lubsak:

    Dobrý den,

    navazuji na náš tel. rozhovor a shrnuji jej.

    Při společné kontrole Vaší reklamace jsme dohledávali platbu, která nebyla uskutečně díky chybně zadanému číslu účtu, abychom vše urychlili provedli jsme platbu Vašeho dobropisu dle dohody složenkou prostřednictvím České pošty.

    Vy tedy v tuto chvíli nebudete muset čekat na měsíční výpis z banky, ale peníze Vám dorazí složenkou na Vámi určenou adresu.

    V případě problému nás prosím kontaktujte na naší zákaznické lince 841 041 841 v prac. dnech od 8:00 do 17:00

    S pozdravem,

    Aston Cooking.cz

  • nádobí jsem vrátil do 30 dnů, reklamaci mi uznali, 3 x mne ujištovali, že peníze pošlou na můj učet, který mají od listopadu, dnes je 5. unora a peníze nejsou.
    Nakupuji přes internet několik let , nikdy jsem neměl problém se žádnou ani zahraniční firmou, ale tato firma to je něco, ta si dělá reklamu.
    ZÁSADNĚ NEDOPORUČUJI TENTO OBCHOD PRO ABSOLUTNÍ SELHÁNÍ VYŘIZOVÁNÍ REKLAMACÍ

  • Danuše Weigelová:

    Dobrý den, paní Weigelová,

    bohužel se nám nepodařilo Váš email dohledat, je možné, že došlo k technickému problému, případně, že nedorazil např. kvůli velké příloze, spamu apod.

    Nicméně jsme Vám reklamovaný hrnec připravili společně s novou objednávkou na základě našeho telefonického hovoru a zboží jsme Vám vyexpedovali.

    V případě jakéhokoliv problému se na nás neváhejte obrátit prostřednictvím zákaznické (841 041 841) nebo reklamační linky (581 696 300)

    Věřím, že Vaši reklamaci i novou objednávku vyřešíme k Vaší plné spokojenosti.

    S pozdravem,

    Zdeněk Pazdera
    www.AstonCooking.cz

  • Reklamovala jsem část objednávky č. 14960 dne 29.11.2013, zasla foto vady na jednom hrnci.
    Urgovala jsem reklamaci dne 11.12.20123 s dotazem, zda mám reklamované zboží doručit na firmu.
    Dodnes nedošla žádná odpověď na moje emaily.
    Mrzí mě to, četla jsem o bleskově vyřizovaných reklamacích, teď nevím čemu věřit.
    S ostatním zbožím jsem velmi spokojena, mrzí mě proto tato netečnost.
    Salka9

  • Zuzana Jandlová:
    Dobrý den, paní Jandlová,

    velmi nás mrzí Vaše špatná zkušenost s eshopem AstonCooking.sk. Tento internetový obchod provozuje náš slovenský partner - společnost LEMONG s.r.o. Košice, která zajišťuje kompletní distribuci na Slovensku. Kontaktovali jsme vedení společnosti LEMONG, ať se Vám co nejdříve vyjádří k Vaší objednávce, vše vyřeší k Vaší spokojenosti a objasní kde došlo ke zdržení u Vaší objednávky. Věřím, že společnost LEMONG vše rychle a řádně vyřeší a napraví.

    V případě, že byste v budoucnu narazila na jakýkoliv problém, tak nás prosím kontaktujte na [email protected], děkujeme a omlouváme se za Vám způsobené komplikace na slovenském eshopu!

    S pozdravem,

    Ladislav Adámek
    www.AstonCooking.cz