Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Nádobí Click-it bylo inzerováno s 5-ti letou zárukou, po cca 2,5 letech začlo pouštět barvu, stačilo přejet papírovou utěrkou a bylo celé šedé. Reklamaci neuznali, oficiálně neodpověděli, abych měl vyrozumění pro další kroky a nádobí neposlali zpátky. Proběhl pouze zamítavý telefononát. Po pokusu vyřešit věc mimosoudně přikládám sdělení ČOI - tady si můžete přečíst jak lžou o záruce...

    Vážený pane XY,

    obracím se na Vás se stanoviskem společnosti Aston CENTRAL s.r.o. k Vašemu návrhu na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu ze dne 5. 5. 2021, který je evidován pod sp. zn. ČOI 61890/21/O100.

    Dovolte mi sdělit, že podnikatel Váš nárok bohužel neuznal s odůvodněním, že reklamace byla uplatněna po uplynutí zákonné záruční doby, která činí 24 měsíců ode dne převzetí zboží. Z přiložených podkladů bohužel nevyplývá (a oddělení ADR nebylo jednoznačně prokázáno), že by na předmětné zboží podnikatel poskytoval smluvní záruku v délce 5 let.

    Vzhledem k tomu, že mimosoudní řešení spotřebitelských sporů je založeno na dobrovolnosti, žádná ze stran nemůže být k uzavření dohody nucena. Z reakce podnikatele je bohužel zřejmé, že není ochoten své stanovisko v dané věci přehodnotit. Další pokračování v řešení sporu prostřednictvím oddělení ADR tak bohužel nelze považovat za účelné. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu bude ukončeno uplynutím 90 dnů ode dne jeho zahájení. Tím není dotčeno Vaše právo domáhat se ochrany soudní cestou.

    Je mi líto, že Vám nemohu sdělit příznivější zprávu.

    S přáním hezkého dne,

    Mgr. XZ
    právník oddělení mimosoudního řešení spotřebitelských sporů (ADR)
    pracoviště Brno

  • Po dvouletém používání na el. sklokeramické desce celé sady za skoro 8k a dřevěném kuchyňském nářadí se na dně hrnců dělají puchýřky a rýhy, které se odlupují. Záruka 5 let a na uvedený telefon se nemohu dovolat. :-(
    NEKUPOVAT!!!

  • Chtěl bych upozornit na tlakové hrnce od značky Aston, bohužel velmi nekvalitní produkt.
    Tlakové hrnce se bojíme používat, protože se nám několikrát stalo, že tlak utekl pod těsněním a vytekla nám vařící mastná voda do šuplat pod linkou.
    Vyhněte se těmto tlakovým hrncům!

  • Pokud budete pod stromeček kupovat nádobí, vyhněte se značce Nádobí Aston Cooking. Sice se chlubí pětiletou zárukou a hyper super kvalitou, ale přestože používáme poctivě jen dřevěné a plastové náčiní, již po pár použitích se na pánví objevila spousta vlasových škrábanců. Po necelém roce používání kromě toho, že pánev je opravdu hodně poškrábaná, původně krémová nepřilnavá vrstva ztmavla, začaly se na ní dělat puchýře a odlupovat se. Reklamace byla zamítnuta s tím, že došlo k přepálení pánve (což na indukční desce s tepelnou pojistkou není vůbec možné). Super kvalitu Gold Premium s cenou skoro tisíc korun za pánev si tedy představuju jinak. To i pánve za dvě stovky ze Slevomatu vydržely víc. Navíc přístup paní, se kterou jsem to řešil, byl velice arogantní, v duchu "když to neumíte používat...".

  • Dobrý den koupila sem si vaše panve clik klak, 3 kusy ešte za drahý peniz ale nevidrželi dlouho,aj sem reklamovala a bol to aušus do roka bolo po nicch,velka škoda penez.

  • Děkuji za rychlé a perfektní vyřízení reklamace. Jednalo se o praské držátko na pokličce. Do dvou dní jsem měl vadnou věc vyměněnou a stihnu to do Vánoc. Ještě jednou díky.

  • Josef:

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš zájem o nádobí Aston.

    Sada MAXI Click-it je v nabídce za cenu 7 992 Kč.

    Cena sady sestavené z jednotlivých kusů ve standardních cenách je 9 992 Kč, tedy o 2 000 Kč více než v ceně za sadu. Jestliže byste si však sadu poskládal po jednotlivých kusech nyní - je cena oproti sadě vyšší o 600 Kč a sice 8 592 Kč a to díky "Vánočním slevám", které aktuálně probíhají.

    V případě dotazů neváhejte kontaktovat naši infolinku na tel. čísle 581 696 343.

    S přáním hezkého dne,

    Nádobí Aston

  • Sada MAXI Aston Click-it 14 dílů 7 992Kč Proč po sečtení jednotlivého nádobí je cena o 400 kaček levnějšííííí??Prosím je to někdo ochoten vysvětlit??

  • 13.4.2016 jsem reklamoval vadné zboží-konvici,zakoupenou 14.12.2015,reklamace mne byla uznána 16.5.2016 s tím,že ihned odesílají peníze na účet.Po dvou urgencích odeslaných na email, který firma uvádí nikdo se neozval a peníze jsou v nedohlednu.Na svých stránkách se chlubí,že reklamace jsou vyřizovány nejpozději do 14 dnů a jak je vidět ani po více než 30 dnech-které jsou dané zákonem se nic neděje.

  • koupila jsem nerez nádobí od Aston jako vánoční dárek, dost jsem se zklamala, nádobí má po pár použitích zašedlý, nehezký vnitřek, i přes ruční mytí, u jiného výrobce jsem toto neviděla ani po delším použití, jsem zklamaná Ála

  • Dobrý den, koupil jsem na vánoce manželce hlubokou pánev o průměru 28cm, ale po rozbalení jsem dostal šok. Pánev sice v pohodě, ale skleněná poklice je k ničemu, protože má průměr tak 24 cm. Nechápu jak můžou poslat takový rozdíl mezi pánvičkou a poklicí. Dost mě to naštvalo.

  • Pekný večer.Bohužial tiež mám s touto firmou zlé skúsenosti.Tiež som si objednal pánev hlubokú s poklicí
    s indukčním dnem 28 cm dňa 29.10.2015.Panvica prišla do 2 dní ,ale bohužial s rozbitou poklicí .Hneď som ju po otvorení reklamoval.To bolo sľubov že mi reklamáciu hneď vybavia .Volal som asi 3 krát a niekolko e- mailov samé sluby že panvica je na ceste .Čakal som 30 dní ,ale samozrejme nič neprišlo.Tak som zase napísal e-mail
    že už panvicu nechcem nech mi vrátia peniaze.Po tel.dohovore s pánom Z.Pazderom že peniaze posielajú na účet ,doteraz som nedostal nič .Už veru si neviem čo si mám o takomto jednaní s ľudmi mysliet.Nikdy viac Aston.
    Jaroslav Štuller.

  • Hana Horynova: Dobrý den,

    mrzí nás, že nejste spokojena s naším výrobkem. Zašlete nám prosím pánev na reklamaci. Na nádobí Aston poskytujeme záruku 2 až 10 let, určitě je tedy i Vaše pánev v záruční době. Prodloužená lhůta 90 dní platí pro vrácení nového zboží, o které nemáte zájem, nikoliv pro reklamace. Budeme rádi, když se nám se svou reklamací ozvete na email [email protected], děkujeme.

    S přáním hezkého dne,

    Nádobí Aston

  • Koupila jsem si pánvičku, po 3 měsících se začaly připalovat už i vajíčka (na oleji), Bohužel jsem si pánev koupila v červnu a tím jsem promeškala 90 denní rekolamační lhůtu. Takže pozor na věc.

  • Nádobí Aston Cooking: To poškrábání ind.desky vzniklo po prvním použití!!! Akorád jsem se nastěhovala do nového domu!!!!Vše jsem uvedla v mailu a spolu s hrncem jsem poslala i fotky poškození. Kdybych tušila,že je poškozený,tak ho napoužiju!!!! Mám vše zdokumentované.

  • dedečko: Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že jste obdržela vadný hrnec. Pokud je hrnec poškozený, je nutné jej ihned reklamovat a nikoliv dlouhodobě používat. Především když je evidentní, že poškozuje Vaši vařící desku. Reklamaci lze tedy uplatnit na vadné nádobí nikoliv na náhradu vařící desky, kde vzniklo poškození při používání evidentně poškozeného kusu nádobí.

    Našim zákazníkům se snažíme vyjít maximálně vstříc a reklamaci řešit dle jejich preferovaného způsobu řešení. Na základě Vašeho požadavku jsme tedy vrátili peníze za vadný kus i Vám.

    Pokud máte problémy s jakýmikoliv produkty Aston, určitě je neváhejte poslat na reklamaci, ať vše můžeme dát do pořádku.

    S přáním hezkého dne,

    Ladislav Adámek
    ředitel společnosti
    Nádobí Aston

  • Nábobí Aston mě velmi zklamalo.Řada Black keramic,kterou jsem poprvé vyzkoušela na nové indukční desce,mi ji poškrábal.Byla ta vada na spodu hrnce,nebyl zabroušený.Poslala jsem hrnec i s fotkou poškozené indukce.Poslali mi zpět peníze za hrnec a k poškozené indukci se ani nevyjádřili.Volala jsem tam a přehazovali si mě,jak horký brambor z čísla na číslo.Další z hrnců se mi uvnitř loupou.Ty už posílat zpět nebudu,hodím je do popelnice a od Astonu už nic nechci vidět.

  • Nádobí Aston Cooking: Dobrý den, e-mailů jsem psala několik, zřejmě došlo k nedorozumění. Děkuji za zaslání opravené faktury, již je vše v pořákdu. Přeji pěkné svátky. Lída

  • Martina Mátlová:
    Dobrý den, paní Mátlová,

    mnohokrát děkujeme za zprávu, že již vše v pořádku dorazilo a Vaše reklamace byla vyřízena.

    Věříme, že budete s nádobím velmi spokojena.

    S přáním hezkého dne,

    Ladislav Adámek
    ředitel společnosti
    Nádobí Aston

  • Lída:
    Dobrý den, paní Tóthová,

    jediný email od Vás evidujeme pouze ze dne 19.11. s požadavkem na uvedení IČO a DIČ do Vaší faktury. Tuto změnu jsme provedli již do faktury, která Vám byla zaslána se zbožím. Dnes ráno jsme Vám emailem zaslali fakturu s upravenou dobírkovou částkou a opraveným DIČ. Pokud budete nadále potřebovat cokoliv změnit ve Vaší faktuře, kontaktujte nás prosím zpět na email [email protected].

    V případě jakýchkoliv dalších dotazů se na nás neváhejte obrátit.

    S přáním hezkého dne,

    Ladislav Adámek
    ředitel společnosti
    Nádobí Aston