• Doporučuje obchod

    100 %

    • zboží vpořádku až do domu , pak teprve platba
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dne 2.11.2024 byla objednávka potvrzena a zaplacena doposud nábytek nemám a nevím v jakém stádiu zboží je a kdy mi bude doručeno vůbec nikdo se mnou nekomunikuje.

    Reakce obchodu NABYTKUJ.cz

    Dobrý den pane Čechu, jedná se o neoprávněnou recenzi, protože toto místo není místem pro dotazy ohledně doručení objednávky. Veškeré informace byly poskytnuty v době objednávky před jejím samotným uskutečněním a Vámi tím odsouhlaseny. Doručovací doba v době objednávky byla stanovena na 20 pracovních dní. Tedy jestli dobře počítám doručení má dle tohoto údaje proběhnout do 29.11.2024. Proto bohužel nechápeme a nesouhlasíme s touto recenzí z Vaší strany. Pokud potřebujete získat informace, jsou k tomu určené kanály, například emailová adresa [email protected] a ne dotazník spokojenosti.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • ochotně poradí i po telefonu
    • nižší ceny i oproti jiným eshopům

    Dlouhodobá spokojenost!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • skvělý eshop, vždycky spokojenost!
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • kvalitní komoda, už mám druhou a jsou stejné

    děkujeme

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Byla jsem spokojená s dodávkou jen barva byla trochu jiná než jsem si představovala bohužel světlejší než jsem měla doma dub lefkas by snad měl být tmavší nicméně vitrína je kvalitní

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Objednané zboží mě bylo poměrně brzo doručeno.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • s objednávkou i průběhem dodáním jsem spokojený, budu doporučovat
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    Bezproblémové doručení.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • veliký výběr nábytku
    • cenově konkurenční

    Doporučím touto cestou.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • výběr
    • doprava zdarma
    • poradce na telefonu

    kvalitní a specializovanýco obchod

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • mile mě překvapila výsledná cena když jsem dostal dopravu zdarma, dodáno o den později ale za to eshop nemůže, díky
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • jsem spokojená
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • rychlost
    • výběr

    Jsem spokojená a doporučím.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vše OK
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • celkem spokojenost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • doprava zdarma
    • blesková komunikace
    • -

    Je to již má druhá objednávka a jsem spokojený, doporučím touto cestou.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • cena
    • komunikace
    • široká nabídka
    • nic co bych měl vytknout
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neexistujici komunikace
    • Nespolehlivost

    Zbozi jsem objednala 24.6. a pri objednavce mi bylo receno, ze doruceni bude behem 7 pravovnich dni. V den doruceni nam prisla zprava, ze se stala chyba na centralnim sklade a ze nas bude nekdo kontaktovat. To se nestalo. Je skoro mesic pozdeji a jeste mi nebylo nic doruceno. Kdyz jsme napsali email a ptali se, co se deje, bylo nam receno, ze objednavka prijde spolecne s dalsim pozdeji objednanym zbozim. Ale to se taky nestalo. Nikdo s nami nekomunikuje. Tento obchod je velmi nespolehlivy. Urcite nedoporucuji a uz nikdy nepouziji.

    Reakce obchodu NABYTKUJ.cz

    Dobrý den René, děkujeme za zpětnou vazbu. Chybu si uvědomujeme a zároveň jsme Vám důvod pochybení vysvětlovali v opětovných emailech. A to v celkovém počtu Vašich 2 emailů na které bylo odpovězeno v průměrné době asi 1,5h, a to na každý z nich :-) Bohužel tím, že zákazník zadal dvě objednávky v různý den a každou s jinou službou, bylo složité vyhovět ve všech směrech. Jedna objednávka byla standartně s klasickým doručením a druhá s výnosem, což je zpoplatněná služba a je nutná složitější logistika a doručení v rámci personálního obsazení. Chtěli jsme zákazníkovi vyjít vstříc a spojit obě objednávky do jedné a vlastně přidat zákazníkovi výnos první objednávky zdarma, protože zde neměl objednánu tuto zpoplatněnou službu. Bohužel tím došlo k mírnému skluzu mezi první a druhou objednávkou v čase doručení. Obě objednávky jsme měli tedy doručit s mírným zpožděním dohromady avšak pracovník spediční společnosti bohužel v den nakládky zjistil, že krabice je mírně poškozená u jednoho zboží a tím pádem nenaložil. Nikomu to bohužel neřekl a tím pádem jsme ani netušili, že zboží neodešlo a spediční společnost zboží nemá. Tímto se stalo prodloužení o dalších pár dní a nyní máme naplánovanou trasu pro zbytek doručení objednávky. Tedy jak jsem psal na začátku, ano je to chyba logistiky, tedy naše a celou chybu přijímáme avšak vyhrazujeme si vítku komunikace a nespolehlivost. Komunikováno bylo vše včas a ihned a zároveň v kvalitě, kterou zákazník poptával. Omlouváme se za způsobené komplikace a víme, že nikdo není neomylný avšak snažíme se býti dokonalými se zákazníkem na prvním místě, ikdyž ne vždy se podaří!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • obchod mě mile překvapil když doručil komodu do 5 dnů
    • komunikace

    Spokojenost s objednaným nábytkem.