Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vůbec nevím jestli mi zboží vůbec kdy dorazí. Dodnes nemám informace.

  • Nedoporučuje obchod

    zatím žádné nemám, stolek objednán, ale nedodán. A už po mě chcete hodnocení, když nic nemám?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena?
    • Hrozný

    Nebrat

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po tk dlouhé době po objednávce se obchod ještě neozval.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží mi bylo doručeno v neporušeném balíku, po rozbalení měla však deska uražený roh a špatně provrtané díry na věšáky. Při kontaktování obchodu mi bylo řečeno, že poničené díry jsou standartem při strojové výrobě a reklamace není možná (kvůli pracovnímu vytížení jsem balík dříve rozbalit nemohl).
    Kvůli uraženému rohu kontaktoval Forliveshop doručovací službu, která nicméně konstatovala, že na kontrolu zboží jsem měl dva dny a reklamace není možná.
    Forliveshop odmitl jakoukoliv další reklamaci - jak si to tedy představují? Že zákazník zaplatí zboží, přijde mu poškozené a prodejce i dopravní služba od toho dají ruce pryč?

    V zájmu zachování dobrých vztahů zaslali za poštovné a balné nový věšák.
    Neměl jsem čas ani chuť věc dále řešit, tak jsem na to kývl, ale spokojen s tímto obchodem rozhodně nejsem.
    Příště se nákupu u této firmy obloukem vyhnu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dodací lhůta je sice udávána 8-10 týdnů,ale nějaká informace ze strany obchodu,v jakém stavu je objednávka,mi schází. Již jsou to 2 měsíce a zboží ani žádná informace ze strany obchodu není.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží stále nedorazilo...Pouze napsali, že naskladnění zboží bude z externího skladu bude trvat 14 dní ! Nevím co o tom mám myslet,...obrázek si utvořte sami !

  • Nedoporučuje obchod

    žádné nemám

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednala jsem si skříňku, dorazila asi po 4 týdnech - s tím jsem počítala. Skládala se ze dvou balíků, bohužel jeden patřil k jiné skříňce. To se může stát, ale vadila mi doba , kterou jsem musela čekat než mi přijde správný díl z centrálního skladu. Ten přišel opět asi po měsíci - po mé telefonické urgenci.
    Jinak komunikace s obchodem byla dobrá.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Na vystavené zboží odmítli poskytnout slevu ( židle přišla vybledlá )

    Objednala jsem si dvě židle ( pro dvojčata ) přišla jedna zářivě zelená v původním balení, a vedle ní stojí vybledlá ( smontovaná pro vystavení v prodejně ) ... děti z toho byly smutné. A já taky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednaná židle bílá přišla složená i když je psano v démontu špinavá flekata

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží přišlo rozbité
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Jak můžu hodnotit obchod, když mi zboží ještě nebylo doručeno?
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Má být skladem a není
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno 1.12.2020 jako dárek k Vánocům. Je 6.2.2021 (tedy více jak měsíc po Vánocích), zboží nikde a nikdo nic neřeší...:-(

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • dlouha doba dodání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží mi nedoručili v daném termínu. Po tel. rozhovoru neměli cestu na doručení na danou prodejnu a musel jsem si pro zboží dojed sám do 40 km vzdáleného místa skladu.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    katastrofa

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouho
    • nemá slev
    • nemám zboží už 3 měsicě
    • nekomunikují
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neseriózní jednání. Nabízejí zboží, které nemají skladem, přestože inzerují, že zboží mají na skladě. Předem zaplacené peníze za storno objednávky (za zboží, které nemají) vracejí neochotně, s průtahy a po opakované urgenci, kdy jsem si musela sehnat kontakt až na ředitelství. Na oddělení reklamací a informací pouze vše vyslechli, ale nic nevyřešili, bylo evidentní, že nemají zájem doopravdy problém řešit. V tomto obchodě určitě už nic neobjednám.