Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nabízené zboží nemají, náhradní alternativa dlouhé dodání a přišlo poškozené
    • Dopravce zvolil sám obchod
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • pisou ze linka je v demontu a variabilni ale o tom ze pracovni deska je taktez rozclenena to se nikdo nedovi az kdyz otevre krabice
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nabízí zboží,které se už nevyrábí.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    bylo psáno dodání zboží do 10-ti pracovních dnů a doposud nedorazilo a ani není na cestě.neuvěřitelně dlouhá doba doručení.jestliže zboží nemají mají to férově říct a ne dělat mrtvého brouka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo nabízeno s tím, že je na skladě. Do 3 dnů došla info, že zboží bude dodáno od 7 do 14. dnů. Dnes 10 dnů po objednávce a žádné informace o dodání nejsou.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Koncem července jsem dostala mail, že mi bude zboží odesláno do 7 - 10 dnů. To byl poslední kontakt. Zboží nikde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Absolutní nedodržení dodací lhůty a jen výmluva.

    Reakce obchodu Nábytek Forliveshop.cz

    Dobrý den, v případě, že se dodací doba prodlouží, tak Vás naše telefonická podpora vždy kontaktuje a upřesní nové datum dodání a objasní důvod této změny. Rozhodně se nevymlouváme. Věřím, že i přes tento zádrhel nám dáte druhou šanci. Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží nemají skladem po objednání teprve zajišťují výrobu.Dlouhá doba dodání (minimálně měsíc)

    Reakce obchodu Nábytek Forliveshop.cz

    Dobrý den, bohužel ne všechno zboží můžeme mít skladem. Některé produkty musíme zajišťovat tedy přímo od výrobce a dodací doba se protáhne. Pokud jsme Vám způsobili komplikace, tak se Vám omlouváme. Věříme, že nám i přesto dáte druhou šanci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží není skladem, ale e- shop tvrdí, že ano, tak že zboží objednáte ,zaplatíte a firma ho nedodá!!!!!

    Reakce obchodu Nábytek Forliveshop.cz

    Dobrý den, ještě se nestalo, abychom zaplacené zboží nedodali. Může se stát, že máme zboží vystavené na prodejně, a proto se ukazuje skladem i přesto, že není určeno k distribuci. Takového zboží je ovšem poskromnu. V případě, že tato situace nastane, tak Vám naše telefonická podpora zavolá a domluví se na dalších krocích. Vrácení peněz či počkání. Přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zásila doraztila rychle
    • nebyla v dobré kvalitě, tak 2. jakost, stolička ze dřeva, které z různých kousků, různého zbarvení tak 2 kvalita, ale neuvedeno .

    Reakce obchodu Nábytek Forliveshop.cz

    Dobrý den, v případě jakýchkoliv nedostatků v dodávce, se neváhejte obránit na naši podporu +420 778 528 012. Za vzniklé nepříjemnosti se Vám omlouváme. Tým Nábytek FORLIVESHOP.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží jsme obdrželi.

    Stolek:
    *základna stojny promáčknutá na dvou viditelných místech, poškrábaná i zespoda
    *odfláknuté svary
    *je nakřivo a musí se podložit
    Dodací lhůta:
    2 týdny a víc
    Shrnutí:
    Stolek ALMA nedoporučuji objednávat.

    Reakce obchodu Nábytek Forliveshop.cz

    Dobrý den, omlouváme se za nepříjemnosti. Závada musela vzniknout v průběhu dopravy k Vám domů, jelikož u nás byl stolek ještě v pořádku. V případě reklamací se na nás neváhejte obrátit a určitě vymyslíme nějaké vhodné řešení vzniklé situace. Věříme, že nám dáte ještě šanci a tento nákup nebude poslední. Přejeme hezký den, tým Nábytek Forliveshop.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod si děla srandu z lidí objednala jsem si stul měli ho mít skladem druhy den mi volali že ho mají v krnově složeny že mi ho převezou do opavy tak jsem souhlasila další den mi volali že je v opavě a když jsem přijela 80 km pro stul tak mi řekli že je v krnově takže jsem se projela ještě dalšich 20 km do krnova

    Reakce obchodu Nábytek Forliveshop.cz

    Dobrý den, omlouváme se za způsobené komplikace. Chybovat někdy je holt lidské. Za toto nedorozumění jsme Vám nabízeli kompenzaci, kterou jste bohužel odmítla. Doufáme, že nás kvůli jedné chybě neodsoudíte a věříme, že nám dáte ještě jednu šanci a my Vás přesvědčíme o našich kvalitách. Přejeme hezký den, tým Nábytek FORLIVESHOP.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Obchod napriek zobrazenemu stavu na strankach nemal pozadovane mnozstvo novych stolicoek skladom a chceli poslat vystavene kusy bez potvrdenia a technickom a kozmetickom stave.

    Reakce obchodu Nábytek Forliveshop.cz

    Dobrý den, moc se omlouváme za způsobené komplikace. Konzultoval jste celou situaci s naši telefonickou podporou?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodaci doba...

    Podla stranok bolo/je zbozi skladom, bohuzial ani po 18 dnoch stale nieje expedovane

    Reakce obchodu Nábytek Forliveshop.cz

    Dobrý den,

    moc se omlouváme za způsobené komplikace. Kontaktoval jste naši telefonickou podporu? Děkujeme za zpětnou vazbu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod naprosto nekomunikoval. Zboží dodali až po telefonické urgenci po 10 dnech čekání (přesto, že mělo být skladem). Zboží došlo bez jakéhokoli upozornění, že byla zásilka vypravena (volal až kurýr v den doručení). židle má křivě navrtané díry na opěradlo, které je tudíž také lehce nakřivo.

    Reakce obchodu Nábytek Forliveshop.cz

    Dobrý den, jak jsme již psali u příspěvku níže. Jedná se o ojedinělé pochybení, za které si Vám omlouváme. Na komunikaci se zákazníky si zakládáme a snažíme se vždy reagovat, jak nejrychleji to jen jde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nakupovala jsem v obchodu poprvé a také naposled. Obchod nekomunikuje a kdybych se neozvala, tak ani nevím co je s objednávkou. Po objednání a uhrazení zboží převodem jsem obdržela e-mail, že objednávka bude vyřízena během 7-10 dní, o průběhu objednávku budu informována. Když jsem ani po 10 dnech neobdržela zboží ani žádnou informaci, musela jsem se ozvat znovu. Obchod reagoval až na druhý e-mail. Zboží jsem obdržela až po 18 dnech od objednání.

    Reakce obchodu Nábytek Forliveshop.cz

    Dobrý den, zde muselo dojít k pochybení, za které se Vám omlouváme. S našimi zákazníky se snažíme komunikovat, co nejrychleji, jak to jen jde. Na dobré komunikaci si zakládáme, jak píšeme u hodnocení níže. Jedná se tedy opravdu o ojedinělý případ, za který se Vám ještě jednou omlouváme. Budeme rádi, pokud nám dáte ještě jednu šanci, abychom Vás přesvědčili o kvalitách našich služeb.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Komunikace dobrá ale zboží uváděné skladem , bohužel skladem neměly, a přesto na stránkách toto zboží dál uváděly skladem .

    Reakce obchodu Nábytek Forliveshop.cz

    Dobrý den, co se týče dostupnosti, tak se můžete obrátit na naší podporu. Vždy se Vám budeme snažit říct reálný termín dodání. Věříme, že nám dáte ještě jednu šanci. :)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží jsem dosud neobdržela.

    Reakce obchodu Nábytek Forliveshop.cz

    Dobrý den, určitě muselo dojít k nedorozumění. Kontaktujte nás prosím na +420 778 528 012. Určitě nalezneme řešení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • DLOUHÁ DODÁCÍ DOBA. 19 DNŮ

    PŘÍŠTĚ SI VYBERU JINÝ E-SHOP

    Reakce obchodu Nábytek Forliveshop.cz

    U našich výrobků uvádíme jejich skladovou dostupnost. V případě, že jste si objednal produkt, který nemáme skladem, tak Vám byla zobrazena předpokládaná doba dodání, která se někdy pohybuje v delším časovém horizontu, než je obvyklé u jiných typů zboží. Pokud bylo zboží skladem, tak se omlouváme. V budoucnu se s jakýmkoliv problémem obraťte na naši podporu na telefonním čísle +420 778 528 012. Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    • za 10 dní vůbec nemám tušení ani přibližně kdy to přijde

    Reakce obchodu Nábytek Forliveshop.cz

    V případě, když si nebudete něčím u své objednávky jistí, tak můžete kontaktovat naši podporu na telefonním čísle +420 778 528 012. Všechny dotazy Vám velmi rádi zodpovíme.