Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Absolutní nespokojenost s kvalitou zakoupeného zboží.
(chybějící šrouby a komponenty včetně návodu, nepřehledné návody) -
Nedoporučuje obchod
- Vstřícný personál v prodejně
- Velmi dlouhá čekací doba
- Zákazník se po překročení uváděné dodací lhůty musí sám ozvat, aby se dozvěděl, v jakém stavu je jeho objednávka.
- Nábytek není dostatečně uzpůsoben pro přepravu.
- Spolumajitele prodejny zjevně vůbec nezajímá poškození interiéru domu vlivem závady na zboží španě zajištěném pro přepravu.
Obchod spíše nedoporučuji. Proč?
Dne 4. srpna 2024 jsme si po předchozí osobní návštěvě objednali sedací soupravu a křeslo s dodací dobou 6–8 týdnů. Zboží jsme nakonec dostali 24. října 2024, tzn. až za téměř 12 týdnů, a to teprve poté, co jsme se sami v jedenáctém týdnu ozvali.
Dva kusy rohové sedací soupravy jsme pak nemohli složit k sobě, a byla při tom dokonce poničena naše podlaha v obývacím pokoji. Jak se posléze ukázalo, byl špatně uložený rozkládací mechanismus jedné části sedací soupravy. Jeho kloub byl vysunutý až pod spodní obrys soupravy, čímž dřel o podlahu, a přitom bránil správnému zapadnutí zámků obou kusů sedací soupravy.
Díly sedací soupravy jsem osobně vynesl s řidičem společnosti Nábytek ENO, společně jsme je správnou stranou položili na podlahu. Následně jsme pouze sundali krycí materiál a zkusili sedací soupravu složit.
Popisovaná závada se tedy musela stát při přepravě z Polska do Bzence, případně ze Bzence k nám. Zarážející je, že výrobce nábytek nedodává v přepravním provedení s nějakými páskami, případně bloky polystyrenu apod., aby se něco takového nestalo. Ve společnosti ENO se tím pak už nezabývají vůbec.
Jedinou kompensaci, kterou nám pan Novotný, toho času spolumajitel ENO, nabídl, byla možnost příjezdu jejich technika a správné nasazení rozkládacího mechanismu. To si však raději opravím sám, neboť opravu poničené podlahy si zřejmě také budu muset zajistit ve vlastní režii a na vlastní náklady.
Zařizujeme dům, tudíž toho pořizujeme více. A když člověk srovná zabalení a úpravu zboží pro přepravu u jiných dodavatelů nábytku, tak z toho Nábytek ENO vychází jako ryzí amatéři. I s reklamací nám u konkurence již vyšli vstříc mnohem velkoryseji.
Z celého nákupu na mě positivně zapůsobilo snad jen to, že byť nám nábytek dodali pozdě z hlediska termínu, při dodáni se snažili přizpůsobit se našim časovým možnostem v rámci pracovního dne.
Ostatní kupující si dovolujeme upozornit, aby zvážili, zda jim nákup u společnosti Nábytek ENO za něco takového stojí. -
Nedoporučuje obchod
Objednávka od začátku listopadu do tet nesorazila
-
Nedoporučuje obchod
- dlouhá čekací doba
Na stránkách udávají 1-3 týdny,v potvrzovacím emailu 1-4 týdny,ale ani po měsíci stále rošt nemáme.
-
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží je skladem, dodací lhůta cca 10 dnů. Dnes je to 7. den a zatím níc.
-
Nedoporučuje obchod
- Nábytok je poľský výrobok. Nekvalitný. Hrany sú buď nedolepene alebo obyté. Návod katastrofálny. Za tie peniaze som čakala oveľa luxusnejsi nábytok. A ešte k tomu chýbalo pár súčiastok, ktoré som musela dokúpiť.
Reakce obchodu Nábytek ENO
Dobrý den
tento nábytek patří mezi naše nejprodávanější a překvapila mě tato vaše recenze...
Nábytek je Polský, ale to je 80% nábytku a vyváží se do celé Evropy.
V případě odlepení hran nebo poškození nám klidně pošlete fotky a vše dáme do pořádku od toho jsme tady. !!
Děkuji za pochopení
Emil Novotný -
Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Nedoporučuje obchod
Obchod nekomunikuje.Dne 31.10.2020 jsem vytvořila objednávku a do 14.2.2021 nevím v jakém stavu je moje objednávka.
Reakce obchodu Nábytek ENO
Dobrý den
velice se omlouvám.
Rádi bychom všechny zákazníky informovali s přesným termínem doručení, ale tyto informace od výrobců, kteří se potýkají s velikým výpadkem komponentů od dodavatelů dostáváme s velkým zpožděním.
Chyba je na naší straně a věřte, že děláme maximum. Je to pro nás ponaučení se stále zlepšovat a vaši reakce si vážíme.
Děkuji a ještě jednou se omlouvám.
Emil Novotný -
Nedoporučuje obchod
- Přidávám pouze nevýhodu obchodu,je to nulová komunikace měsíc po potvrzení objednávky. níže uvádím moji urgenci.
Dobrý den, dosud jste nereagovali na mojí urgenci k objednávce č. 024418
Datum objednávky 11.01.2021 s termínem naskladnění cca.3. až 4. týden od objednání . Dnes je 11.2.2021n, od vás žádná informace.Reakce obchodu Nábytek ENO
Dobrý den,
Bohužel žádnou urgenci z vaší strany jsme nedostali.....
Ohledně naskladnění jsme všem zákazníkům psali mail s informacemi dne 26.1.2021
Je možné, že vám spadl do spamu a za to se omlouvám.
Děkuji Emil Novotný -
Nedoporučuje obchod
nelze hodnotit,zboží zatím nedorazilo
-
Nedoporučuje obchod
- Dlouhá čekací doba. Z 8-10 týdnů, kdy nám měla být dodána sedací souprava, bylo nakonec skoro 17 týdnů. Majitel stále jen sliboval (slevu, výnos do bytu, zapůjčení jiné sedací soupravy - k ničemu ve finále nedošlo). Z několika jím daných domluvených dodacích termínů vždy sešlo a pro další posun termínu měl vždy rozsáhlé důvody a vysvětlení - zkrátka "pohádkar". Z hovorů bylo patrné, že termín dodání není schopen slíbit na 100%, ale vždy se snažil chlacholit jinými sliby.
Zboží po 17 týdnech dodáno poškozené. Komunikace probíhala spíše na základě zjištění informací ze strany zákazníka nikoliv prodejce. Zboží bylo dodáno bez zálohy a celková platba proběhla při dodání zboží v pořádku.
-
Nedoporučuje obchod
Nemůžu hodnotit obchod, když zboží dosud nedoručilo ani nebyla od od odeslání platby do obchodu žádná komunikace
-
Nedoporučuje obchod
- Neskutocne dlhe cakanie na dodanie tovaru, uz presiel mesiac aj 6 dni od objednavky a ani sa neunuvaju zavolat co je z objednavkou 3 a 4 tyzden dodania uz davno presiel....
-
Nedoporučuje obchod
- Tovar nedoručený za viac ako 10 dní a bol pri objednávaní skladom.
-
Nedoporučuje obchod
- Ještě nedorazilo
-
Nedoporučuje obchod
Dodavatel potvrdil moji objednávku 9.2.2019, do dnešního dne jsem nedostal objednané zboží a ani žádnou zprávu.
-
Nedoporučuje obchod
Arogantni, vztahovacny majitel. Stranky pekne, lakave, mile. Ale realny kontakt s nim neni nutny. Neco tak neprijemneho jsem dlouho neslysela. Namisto pomoci / ja jsem nejprve nepochopila jak postel slozit, proto jsem urgovala tri nozky i kdyz nutna byla 1, pardon...jsem strasne blba/ -utocny, ironicky, kricel do telefonu, nenechal domluvit. Jakykoliv dotaz bere jako utok na svoji osobu a jde do vas. Prekrucuje fakta. Nedohadate se. Urve vas natvrdo. Nabytek horsi prumer, no co chtit za 8500. Pro decko staci. Sama bych na tom spat nechtela.
100% mne strha jaka jsem tupa krava ve sve odpovedi. Nejlepsi obrana je utok.
Je mi lito, ze jsem jako zakaznik musela tohle zazit. Pripomina mi pojistovnu. Tam jsou take mili....nez neco potrebujete.Reakce obchodu Nábytek ENO
Dobrý den
škoda jen,že tato recenze,není úplně pravdivá. Já jsem jen chtěl vysvětlit,že u postele je jen jedna noha,ale vy jste mě nepustila ani ke slovu.Vy jste začala zbytečně křičet a přitom šlo vše vyřešit úplně v klidu.Manželka byla u toho a tak trochu se divím,že tuto recenzi jste napsala...
Nikdy bych zákazníkovi nenadával !!!! Tato postel je nejprodávanější a zákazníci jsou spokojení o to víc mě to překvapuje.
Lidé by měli být k sobě slušní.
S úctou Emil Novotný -
Nedoporučuje obchod
Obchod, bohužel, nemohu doporučit. Doposud jsme neobdrželi ani objednané zboží a dokonce ani zprávu, ve které by nám obchod sdělil, v jakém stavu naše objednávka je.
-
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem křeslo Sara a po domluvě jakou chci látku semnou již nikdo nekomunikuje. Na úvodním potahu nebyl napsán název a proto jsem komunikovala mailem, ale na poslední moji zprávu nereagovali.
Reakce obchodu Nábytek ENO
Dobrý den
musím reagovat na tuto recenzi a jsem velmi rozezlen.
Objednáte si křeslo Sára a neuvedla jste typ látky.
Kolegyňka s vámi komunikovala a poslala vám potvrzení objednávky (doplněnou o typ látky),na které jste dodnes nereagovala a ani nereagujete na naše volání !!!!
A teď napíšete tuto nesmyslnou recenzi, která se nezakládá na pravdě !!!!
S úctou Emil Novotný