Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Nelze sledovat stav objednavky, clovek vubec netusi, kdy mu zbozi dorazi a zda vubec...
Reakce obchodu Nábytek ENO
Dobrý den
bohužel u nás nelze sledovat stav objednávky.
Objednané zboží se zadává do výroby a proto píšeme do potvrzení objednávky přibližnou dobu naskladnění a v případě dotazu,nás můžete kdykoli kontaktovat.
Děkuji za pochopení Emil Novotný -
Nedoporučuje obchod
Dlouhá dodací lhůta
Reakce obchodu Nábytek ENO
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení.
Máte pravdu, dodací lhůty u nábytku jsou obecně delší - většina nábytku se vyrábí na zakázku.
S přáním hezkého dne
Emil Novotný -
Nedoporučuje obchod
Proboha,jak můžu hodnotit když zakázka nedorazila ,tudíž není ukončena.
Zákazník -
Nedoporučuje obchod
- Bez výhod
- Žádná komunikace ze strany obchodu!!
- Zboží objednáno přes měsíc a půl a stále nic a ani nic víc nevím!!!
- Před týdnem jsem volal do obchodu s dotazem,jak to vypadá s mojí objednávkou-bylo mi řečeno,že do Vánoc to na 100% stihnou a stále nic nemám a ani nic opět nevím!!!
Bohužel nedoporučuji!!!
Reakce obchodu Nábytek ENO
Dobrý den
děkujeme za vaši recenzi.Vaše zboží bylo doručeno do vánoc,jak jsme slíbili.Omlouváme se za malé nedorozumění a komunikaci z naší strany.
Emil Novotný -
Nedoporučuje obchod
- Ochota komunikace
- Neckutečně dlouhá doba čekání na zboží
Reakce obchodu Nábytek ENO
Dobrý den
bohužel,když si zákazník objedná zboží po stop stavu objednávek s garancí do vánoc,vždy posíláme potvrzení s datem předpokládaného dodání (leden 2018),aby byl zákazník, dostatečně informován.
Výrobci nemají všechno zboží skladem.
Děkuji za pochopení Emil Novotný -
Nedoporučuje obchod
- Byla použita velmi nekvalitní tenká koženka, která se těsně po uplynutí standartní záruční doby 24 měsíců, začala odlupovat a praskat i na místech s nižší frekvencí používání. A to od zboží za 19.000,- očekává jen málokdo.
Reakce obchodu Nábytek ENO
Dobrý den,
musím reagovat ne vaši recenzi:
Sedačku máte již skoro 4 roky !!! (byla objednávaná 21.1.2014)
Ekokůže může začít praskat z těchto důvodů:
- lidského potu (ekokůže vstřebá tento pot a po čase vysychá a začíná praskat)
-častého čištění mokrým hadrem (musí být jen vlhký)
Ohledně dovozu zboží,nikdy neposíláme zboží přepravní firmou (jak je uvedeno TopTrans),vždy zboží dovezou naši kluci (řidiči)
S pozdravem Emil Novotný -
Nedoporučuje obchod
delší dodací lhůty
-
Nedoporučuje obchod
- tváří se jako český výrobce
- zboží POLSKO
škoda slov
Reakce obchodu Nábytek ENO
Děkujeme za recenzi.
Jen bych rád reagoval:
Nerozumím,že se tváříme jako český výrobce???
Prodáváme zboží od výrobců jak Českých tak Polských,atd.
Každý zákazník se může na výrobce zeptat (bud telefonicky nebo mailem) a vždy mu rádi na vše odpovíme a pak už záleží jen na zákazníkovi jestli se zboží rozhodne objednat.
S úctou Emil Novotný -
Nedoporučuje obchod
- Nízká cena.
- Doprava zdarma.
- Příliš dlouhá dodací lhůta, zboží dorazilo po sedmi týdnech od objednání.
Nakoupila jsem poprvé a naposledy. Úchyty na poličky jsou z příliš slabého materiálu, šroubky jsou moc krátké, při malém zatížení se police odklápí ode zdi.
Reakce obchodu Nábytek ENO
Dobrý den,dle našich záznamů jsme vám zboží měli vézt 19.2.2016,ale nemohli jste převzít,proto vám zboží bylo doručeno později.
Dle našeho technika,bude problém jinde.Police i když jsou zatížené,tak se nemůžou odklápět od zdi,je tam tah ve střihu a dole jsou zabezpečeny plastovým elementem.Tyto police máme vystavené na našich prodejnách.V případě rady můžete kdykoli zavolat.
Emil Novotný -
Nedoporučuje obchod
- Cena a velikost sortimentu.
- Zboží na fotografiích se neshoduje se skutečnou sedačkou.
Koupili jsme si rohovou sedačku Vigo. Dobu dodání neřeším. I když byla delší než je obvyklé, věděla jsem o ní předem. Co mě ovšem zklamalo je kvalita sedačky. Na fotografiích má sedačka výrazné šití na sedácích i opěradlech, ale ve skutečnosti je sedačka vůbec nemá. Sedačka je focena s ostrými hranatými liniemi, má linie zaoblené. Informace, že celý sedák je pevný... další nesmysl. Půlka je pevná a druhá půlka vůbec ne. Dokonce je uprostřed nějaké prkno, které je při silnějším promáčknutí citelné. Za 15.000 fakt bída. Bohužel jsme byli bez sedačky a dlouho jsme na ní čekali, takže jsme si jí nechali. Bohužel, víckrát už tu nenakoupíme.
Reakce obchodu Nábytek ENO
Dobrý den paní Heřmánková,
odepisuji ohledně vaší recenze.Zboží naprosto odpovídá fotkám na našem eshopu,dokonce tuto sedačku máme na prodejně.
Výrazné prošití na této sedačce není a nikdy nebylo!!!!
Uprostřed dvou sedáků je vždy dřevěná výstuha.
Každopádně nechápu vaší recenzi a myslím,že když je něco v nepořádku,tak na nás máte telefon nebo mail a stačí se informovat......
Prosím pište reálné recenze,zbytečně tím klamete zákazníky.
S úctou Emil Novotný -
Nedoporučuje obchod
- nabízí zboží které je nekvalitní
- výrobci z Polska nic neříkájí míry v milimetrech
- manual k sestavení je otřesný - pouze pro technicky zdatné
- čela vyklápěcího segmentu jsou nepřesné - špatně předvrtané
koupil jsem výklopnou postel, která je nekvalitně provedená
-
Nedoporučuje obchod
- Objednal jsem si nejdražší botník v nabídce - Portobelo. Kromě pěkného designu jsem jej koupil hlavně kvůli možnosti zavěšení na zeď. Botník dorazil, ale bez systému zavěšení na zeď. Po reklamaci mi bylo slíbeno jejich urychlené zaslání. Bohužel nic nepřišlo a na další emaily už obchod neodpovídá.
Reakce obchodu Nábytek ENO
Děkujeme za recenzi.
Bohužel musím reagovat na tuto recenzi.Je pravda,že objednaný botník přišel bez závěsů,ale výrobce poslal závěsy přímo na vaši adresu,kde to nikdo nevyzvedl a balíček se vrátil zpět.Mrzí mě toto nedorozumění,ale závěsy jsme od výrobce přivezli a radši vám jej vezeme osobně.
Děkuji za pochopení Emil Novotný -
Nedoporučuje obchod
- Dlouhá dodací lhůta,
- Dopravce nemá peníze nazpět, je potřeba si připravit přesně částku za zboží, jinak budete nuceni přeplatit např. u 950Kč dát 1000Kč, těsně před dodáním Vám telefonem řeknou, že nemají "drobné" nazpět. Tím odpadá výhoda oproti dražším obchodům a vlastně se prodraží.
Dlouhá dodací lhůta,
Dopravce nemá peníze nazpět, je potřeba si připravit přesně částku za zboží, jinak budete nuceni přeplatit např. u 950Kč dát 1000Kč, těsně před dodáním Vám telefonem řeknou, že nemají "drobné" nazpět. Tím odpadá výhoda oproti dražším obchodům a vlastně se prodraží.Reakce obchodu Nábytek ENO
Dobrý den,prosím jen nechápu tuto recenzi ??????
Ohledně dovozu zboží,víte min.2 dny předem a myslím,že není problém si připravit přesnou částku,bohužel někdy se stane,že naši kluci nemají drobné.!!!!Zboží bylo dodáno,dle našich dodacích lhůt,které jste akceptoval.
s úctou Emil Novotný -
Nedoporučuje obchod
- objednáno 22,2,2015 zatím nedorazilo. Kdybych nevolal o informace, ani by se prodejce neozval. I po příslíbení informací po telefonu, dále beze zpráv.
Nedoporučuji. Obchodník nedává informace aktivně, musíte si zavolat. Příslíben kontakt po telefonu, kterého se ovšem nedočkáte.
Reakce obchodu Nábytek ENO
Děkujeme za recenzi.Bohužel u tohoto typu zboží máme prodlouženou dodací lhůtu.Přislíbil jsem vám zavolat,to určitě ano,ale až budu mít informace od výrobce.Informace jsem dostal,ten den co jste mi napsali,ale myslím,že jsem vám vše vysvětlil a domluvili jsme se.Vím,že se pořád opakuji,ale informaci zákazníkovi můžu dát až budu mít informace od výrobce a někdy to není ze dne na den.
Děkuji za pochopení Emil Novotný -
Nedoporučuje obchod
- Přehlednost, nižší ceny
- Dodací lhůta,NEkomunikace,nepřesná informovanost o termínu dodání.
Shrnu-li to: Děkuji za dodání alespoň 2x zboží ze 3x. Postel s matrací jsou OK, ale čekat na ně 10 týdnů je tedy dost (na e-shopu uvedeno max.6 t/postel a max.3t/matrace). Sedací soupravu jsem musel stornovat, jelikož za poslední 2 týdny jsem obdržel několik termínů o dodání a ani jeden nebyl ten správný. Dál se mi čekat nechtělo.
Reakce obchodu Nábytek ENO
Dobrý den,
děkujeme za recenzi.Jen musím opět napsat:
- dodací lhůta (bohužel před vánoci se to může stát a je to každý rok (výrobci někdy nedodrží termín výroby a to z různých důvodů.....)
-ne komunikace: nejsme schopni říct přesný termín expedice,když nemáme potvrzeno od výrobce,přesný termín dodání.
-nepřesná informovanost: poskytuji informace,které dostávám od výrobce,ale bohužel,když zboží nedorazí,nejsem schopen to ovlivnit.Proto vždy voláme našim zákazníkům až,když je zboží skladem!! Bohužel u zboží ,,MEGA SLEVY,,byl tak obrovský zájem,že se nám lhůty prodloužili až na 10 týdnů.
Jen pro upřesnění,sedací souprava došla 29.12.2014.
Děkuji za pochopení Emil Novotný -
Nedoporučuje obchod
- Objednala jsem zbozi uz pred 3 mesici a porad nedorazilo, spatna komunikace ze strany obchodu, spousta reci a zadne ciny. Ted uz se zase 3 tydny neozvali. Hruza!!
Nenakupovat!
Reakce obchodu Nábytek ENO
Dobrý den,i tyto recenze nám přinášejí ponaučení. Chápu zákazníky a jejich reakce,ale systém Complex byl vyřazen z produkce.Výrobce slíbil,že i přes skončení výroby mi chybějící díly vyrobí,ale bohužel z důvodu (nedodání lamina od dodavatele) zatím nevyrobil. Tímto se chci omluvit našim zákazníkům,ale jsme jen lidé a někdy to ovlivnit nedokážeme....
Jen bych chtěl napsat,že zákazníci neplatí nikdy předem zboží,vždy se platí až při převzetí.
S omluvou Emil Novotný -
Nedoporučuje obchod
- Dodací lhůta neúměrně dlouhá
Reakce obchodu Nábytek ENO
Dobrý den,Nemohu posoudit co je dlouhá dodací lhůta. V případě,že zákazník nemůže převzít zboží není to naše vina.Zboží bylo skladem.Prosím pište pravdivé rezence z jakého důvodu je neúměrná dodací lhůta.......
S úctou Emil Novotný -
Nedoporučuje obchod
- Ochotní řidiči,kteří pro firmu rozváží zboží.
- Pěkná webovka.
- Dodané zboží od této firmy neodpovídalo obrázku ne web stránkách.
- Dlouhá dodací doba.
Prodávají zboží od polského výrobce,takže kvalita opravdu nic moc - neodpovídá ceně.
Chybu udělá každý,ale v našem případě máme doma objednané zboží až po třech měsících a dvou reklamacích a stejně nevypadá tak,jak bylo vyobrazeno ne web stránkách firmy.
Neberou telefon a neodepisují na emaily,pokud už s nimi řešíte nějaký problém.
Za ty nervy a provolané peníze to opravdu nestálo.
Nechceme firmu nijak poškodit,pouze píšeme po pravdě,jak to bylo v našem případě.Reakce obchodu Nábytek ENO
Dobrý den,máme dodací lhůtu 3 až 6.týdnů a v předvánoční objednávky,které byly uzavřeny v prosinci 2013,budou brány jako objednávky objednané v lednu 2014 (to vše bylo uvedené na našich stránkách,ale bohužel to zákazníci vůbec nečtou!!!!!)
Postel byla dodána 28.1.2014 ( to je 4.týden dodání) bohužel špatný odstín a to z mé strany,nebyla to chyba výrobce.Chybu jsem napravil do 10 dnů (výměna ) a 2.reklamaci jsem vyřídil do 20 dnů (nekompletní šuplíky).Bohužel mě mrzí tato komplikace.Na reklamaci máme podle zákona 30 dnů.Zboží se dalo používat,jen bohužel nedodali kompletní šuplíky k postýlce.I když si myslím,že děláme maximum,tak se některým zákazníkům nezavděčíme.Lidé by měli pořádně číst obchodní,dodací a reklamační podmínky,a hlavně pochopit,že se nedá vše vyřešit okamžitě.
S úctou Emil Novotný