Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Rychlé dodání
    • Poslali půl skříně hloubku 50 cm a půl 60 cm úplně jinou . Návod úplně na jinou skříň.

    Reakce obchodu Nabytek-bydleni.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás Vaše recenze, ale v případě této skříně tam jsou opravdu 2 rozměry hloubky. Montážní plánek je pro většinu skříní tohoto typu stejný. Pokud byste měl nějaký problém, neváhejte nás kontaktovat. Přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přes měsíc čekám na objednávku, když jsem volala, kde objednavka je omluvili se, že se kamion zasekl na hranicích. Nevím proč v tomto případě nepřijde alespoň upozornění na e-mail, že se objednávka opozdí, ještě k tomu takhle před Vánocemi.

    Reakce obchodu Nabytek-bydleni.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás Vaše špatné hodnocení, bohužel ani nám dodavatel nedal vědět, dokud jsme nezačali urgovat objednávky. Vím, že to není omluva, takže jen pro vysvětlení. Samozřejmě Vás chápeme a ještě jednou se omlouváme. Děkujeme a přejeme hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží mi ani 3 týdny od objednávky nedorazilo
    • Obchod na mé mejly k datu dodání nereaguje

    Zboží mi ani 3 týdny od objednávky nedorazilo a obchod na mé mejly k datu dodání nereaguje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zatím jsem žádnou výhodu nezaznamenala
    • špatná nebo žádná komunikace

    Objednala jsem si komodu, která měla přijít tzv. v prkýnkách. Takže součinnost zákazníka při předávání zboží jsem akceptovala. Objednala a zaplatila jsem též smontování. Domnívala jsem se, že smontování bude provedeno po dodání. Při komunikaci s obchodem jsem se dozvěděla, že komoda bude dodána již smontovaná, vážit bude 48 kg a že ji budu muset stěhovat s řidičem. Když jsem upozornila, že je mi 75 let, mám nemocnou páteř a stěhování nábytku už nezvládám, bylo mi řečeno, že můj věk v objednávce není uveden a že není problém, uchopit komodu s řidičem každý na jedné straně a vynést ji do domu. Nechápu, že na rozvoz nábytku je řidič sám a závozníka musí nahradit zákazník a ještě snášet arogantní jednání vaší zaměstnankyně. Došlo mi, že staří lidé žijící osaměle, dnes musí akceptovat i to, že musí stěhovat nábytek, případně obcházet neznámé sousedy, aby byli při dodání doma a se stěhováním pomohli. Jací lidé, taková vláda. Dnes není čas na divení. Zaplať a drž ústa a krok. Smutné.

    Reakce obchodu Nabytek-bydleni.cz

    Dobrý den,
    montáž je prováděna vždy u nás a zákazník je na to upozorněn, aby počítal s delším časem dodání právě kvůli montáži. Všichni zákazníci jsou upozorněni na součinnost při vykládce zboží, bez ohledu na věk, proto je vždy zákazník kontaktován minimálně 1-2 dny dopředu, aby měl dostatek času si to zařídit. Mrzí nás, pokud jste nabyla dojmu, že staří lidé musí vše akceptovat, ale takhle se u nás k našim zákazníkům rozhodně nechováme, snažíme se vždy vyhovět a to opět bez ohledu na věk. Děkujeme a přejeme hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    nic moc

    Reakce obchodu Nabytek-bydleni.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás Vaše reakce ale z našeho pohledu není oprávněná. Bohužel ve vašem případě není problém na naší straně, již několikrát jsme se Vám pokoušeli zboží doručit, ale žádný z termínů Vám nevyhovoval. Je těžké pokud si určíte přesnou hodinu pro doručení abychom to splnili. Vždy se plánují trasy s ohledem na zákazníka, ale bohužel není v našich silách vyhovět přesnému dni nebo hodině, proto je vždy zákazník kontaktován minimálně 1 den dopředu. Děkuji a přeji hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Již se ptáte podruhé a já vysvětluji, že DODÁVKA, ač zaplacená, NEDOŠLA.

    Jste šílená firma - zeptáte se, jak jsem spokojen, já odpovím, že jsem nespokojen, protože jsem zboží nedostal, vy ho opět nepošlete, ale za měsíc se mě ptáte, jak jsem spokojen. NEJSEM SPOKOJEN. MÁTE TAM BORDEL JAK V TANKU.

    Reakce obchodu Nabytek-bydleni.cz

    Dobrý den,
    moc se omlouváme . Bohužel tyto dotazníky spokojenosti chodí automaticky. Neposíláme je mi, opravdu nejsme šílená firma, abychom takto obtěžovali naše zákazníky, když víme, že zboží ještě neobdrželi. Pro nás je vaše spokojenost velmi důležitá. V tuto chvílí pracujeme na nápravě a ještě jednou se moc omlouváme. Děkujeme a přejeme krásný den

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží nikde a nikdo nereaguje na maily.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatím nemám co hodnotit, snad jen to, že mi zboží po 10 dnech od objednání nedoručili

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • dlouhý termín dodání
    • zálohová faktura u dobírky!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ani po sedmi týdnech zboží nedodáno
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Jednorázová cena dopravy bez ohledu na cenu objednaného zboží
    • Není možné zaslat poštou nebo kurýrní službou

    Bohužel ke komodě není dodán chránič matrace, je potřeba jej koupit zvlášť. Eshop má jednorázovou cenu dopravy 349kč, což je stejná cena jako hodnota chrániče. Na dotaz, zda by jej zaslali poštou za normální adekvátní poštovné mi nebylo vyhověno.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zaplatil som za dovoz do bytu 1800kč ale zbytočne! Jedna osoba na vývoz, takže som mala ja kamaráda aby mi pomohol ! Tie peniaze mal dostať moj kamarad a nie Vy! Som sklamaná a keď som sa sťažovala, tak mi bola spatne napsana SMS, že pomoc byla nutná ! Tak komu som zaplatila 1800kc ???

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Komunikace
    • Nekvalitní zboží ( v mém případě )
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží skladem
    • doprava zdarma
    • neochota řešit reklamaci
    • svalování poškození zboží na zákazníka
    • komunikace

    Zboží za nejlepší cenu, skladem a s dopravou zdarma. Pozitivní emoce ale vystřídalo zklamání. Sedací souprava byla dodána v jedné části poškozená (roztržená). Reklamace byla podána ihned po obdržení zboží. Obchod ale následně reklamaci zamítl s tím, že jsme si poškození způsobili sami. Prý mají i kamerové záznamy. Reklamované poškození však nešlo způsobit naší vinou a zcela určitě bylo již z výroby nebo chybou přepravy. Zvažujeme podání stížnosti na ČOI.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • DLOUHÁ DODACÍ LHŮTA
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic nedodrželi a od března mají zálohu 1000 Kč. Koncem května oznámili zrušení dodávky a peníze nevrací
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Židle přišly s ohnutou nohou jedna, odřený výplet jedna a u všech odřená barva

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • velmi dlouha dodaci lhuta
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Cena
    • Rychlý a vstřícný proces při vyřízení reklamace
    • Kvalita
    • Doba dodani
    • Zabalení zásilky - několik skříněk bylo poškozeno - části skříňky nebyly nijak prolozene - jediné tlumení proti otěru byl pouze karton v kterém bylo zabaleno.
    • U několika skrinek chyběl návod
    • Velmi nepřehledna orientace při kompletaci - na většině kartonech nesouhlasil popis skříňky dle nabídky na stránkách.

    Zkusil jsem a víckrát tuto chybu neudělám. Zbývající skříňky jsem koupil od jiného prodejce a kvalita úplně nekde jinde - cena zase až tak rozdílná nebyla.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Skříň, která byla skladem a telefonicky mi to potvrdili, se najednou měla vyrábět 6-8týdnů, stornovala jsem objednávku a již 5 týdnů čekám na peníze, poslouchám výmluvy, obchod nekomunikuje..

    Reakce obchodu Nabytek-bydleni.cz

    Dobrý den,

    dle našich informací jsme Vám peníze ihned vrátili. Zkontrolujte si účet, peníze tam už dávno máte :)

    Nabytek-Bydleni.cz