Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    koupila jsem vyvýšenou postel, kde byla uvedena nosnost 90kg, po otevření návodu na montáž jsme ale zjistili, že je to ještě o 10 kg méně. Nechápu, proč uvádíte milné informace u tak zásadního parametru

    Reakce obchodu Nábytek Aldo

    Dobrý den,
    patrovou postel on line pořídilo na našem portále už tisíce zákazníků a je v prodeji 1,5 roku. Patrová postel snese zatížení v lehu i 140 kg. Ložná plocha 80 kg je míněno jako limit, kdyby po posteli někdo skákal. Patrová postel patří k nejprodávanějším u nás a za celou dobu, ani zpětně po roce a půl užívání jsme neměli ani jednu reklamaci a už vůbec ne reklamaci na to, že by patrová postel nevydržela zatížení.
    Věříme, že ani vy nebudete mít žádný problém. Za nosností 90 kg si stojíme i s ohledem na kovové nosníky.
    hezký den
    team Nábytek Aldo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    3 objednávky a 3x špatně
    Jedna obývací stěna oštípaná, druhá ještě více. Konferenční stolek přišel v jiném dekoru.
    Nejlepší paní CEO této společnosti. Nemá trochu slušnosti se omluvit a xtou chybu nějak napravit třeba poskytnutím slevy. Ale pouze vás odbyde, že vše vymění a že si mám počkat. Na další reklamaci už ani neodpověděla a raději předala na své podřízené….

    Reakce obchodu Nábytek Aldo

    Dobrý den,
    vaši objednávku jste vy chtěl rozdělit do několika závozů, dle dostupnosti. Reklamaci jsme řešili ihned, do 3 dnů jste obdržel nový, nepoškozený díl. V našich VOP upozorňujeme na skutečnost, že reklamace řešíme pouze a jen výměnou vadného dílu, proto také díly pro rychlé vyřízení reklamace od 1 do 3 dnů držíme skladem a neřeší se slevou. Reklamace není nárokem na slevu, ale na odstranění reklamace tak, aby produkt byl v bezvadném stavu.
    Není pravdou, že třikrát špatně. Kolegyně s reklamačního oddělení dodržuje postupy dle zákona a VOP a myslíme si, že není mnoho prodejců, kteří reklamace vyřizují o víkendech a do několika dnů.
    Děkujeme vám za názor
    S pozdravem
    Team Nábytek Aldo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nejhorší obchod co jsem na webu poznala
    • Uvádí černá postel, ale je šedočerná, pokud máte černý nábytek k tomu je to šedá barva! Pokud komunikujete problém, napíše vám jejich právník! něco takového jsem ještě nezažila. .
    • POSTEL NEKVALITNÍ MATERIÁL ZA TU CENU - JE TO DŘEVOTŘÍSKA ZA PÁR KAČEK (můj osobní názor)
    • pokud neděláte to co chtějí oni, pošlou na vás právníka a když zveřejníte recenzi, tak mi poslali předžalobní upomínku ať ji smazu

    Firma přivezla postel v šedočerné barvě, i když na obrázku i webu byla informace o černém provedení. Kvalita nic moc, levná dřevotříska, levné provedení. Komunikace s obchodem šílená. Po výměně několika mailů, kde vám i tvrdí, že to není možné, že mají jen jednu barvu a to černou, vám napíše jejich právník, že obchod postupuje správně, místo toho, aby se to snažili řešit situaci proklientsky. Četla jsem špatné recenze, ale i přesto udělala chybu a objednala synovi postel, protože ji chtěl. Nejprve tvrdili, že postel vymění, pak to bylo, že postel nejprve odvezou na posouzení, pak vám napíše právník...NIKDY VÍCE! Kdyby to nebyl dárek k narozeninám pro syna, který se na ni těšil - ihned bych vrátila. Nemá to hodnotu (podle mě). Pokud o tuto postel i přesto stojíte - najděte si ji u španělského dodavatele, protože tento obchod nemá žádnou přidanou hodnotu (dle mého názoru).

    Nyní po několika dnech od zveřejnění této recenze, ve které uvádím svou vlastní zkušenost mi přišla "Výzva ke zdržení se protiprávního jednání, předžalobní upomínka" a právník po mě požaduje, abych smazala recenze, které jsem uvedla. Proto tedy zde chci zopakovat, že se jedná o moji zkušenost a můj názor vyjadřující nespokojenost s tímto obchodem. Za mě nikdy více!

    Reakce obchodu Nábytek Aldo

    Dobrý den,
    vaší reklamaci, že vám nevyhovuje odstín jsme řešili ihned a to o víkendu ve večerních hodinách, přesně v pátek večer. Poprosili jsme vás, aby jste postel neskládala a hlavně nelepila. Postel jste složila a slepila s tím, že byla k narozeninám a dítě muselo spát. Všechna naše další řešení jste odmítla, včetně vrácení postele a to i přesto, že jako prodejce nejsme povinni slepenou postel zpět přijmout jako odstoupení od smlouvy . Na e maily jste přestala reagovat. V důsledku jsme opravdu nevěděli, co vlastně za požadavek máte. Postel nechtít vrátit i přes její slepení, nereagovat, je pak těžké cokoliv řešit dále.

    Ano, špatné recenze někdy máme, ale stále po dobu 15 let vždy přes 90 % spokojených zákazníků. Myslíme si, že neexistuje obchod, kde by byla 100 % spokojenost. Španělského dodavatele exkluzivně zastupujeme a to již 10 let, troufáme si tvrdit, že právě s přídavnou hodnotou. A váš obchodní případ skončil i u výrobce.

    Více asi k této reklamaci nemáme.

    S pozdravem
    Nábytek Aldo

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Sklamani, neodpovídá barva.poškozene díly opravené a znovu zabalené.

    Reakce obchodu Nábytek Aldo

    Dobrý den,
    patrová postel, kterou jste si objednal a my rovněž uvádíme na odkaze níže, jelikož tuto patrovou postel má již tisíce zákazníků a prodává se šestým rokem, nikdy nebyla nikým označena, že by neodpovídaly odstíny fotografii. Velmi rádi bychom tedy fotografie viděli, můžete prosím zaslat na náš email? Velmi nás odlišnost odstínu zajímá v tomto případě. Rovněž od vás neevidujeme ani žádnou reklamaci, i v tomto případě bychom rádi požádali o fotografie. Všechny díly jsou skladem, reklamace vyřizujeme do 48 hodin, stačí tedy jen nahlásit díly a my vám je zašleme. Odmítáme rovněž tvrzení, že by díly byly zabaleny poškozené. Díly pečlivě balí do krabic španělský výrobce, který si při prodeji do dalších 36 zemí nemůže něco takového vůbec dovolit.

    https://www.nabytek-aldo.cz/poschodova-postel-pro-holky-b-s-ruzovymi-prvky-x15908

    Děkujeme velmi za zaslání fotografií. Jak jsme zmínili, díly, reklamace, vyřizujeme stejně rychle, jako vám byl doručený nábytek.

    S pozdravem
    Nábytek Aldo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Očíslovány jen některé části postele, přičemž čísla většinou nesouhlasila, takže museli nábytek (složitě) skládat přes tři hodiny profesionálové podle shody s obrázkem, otvorů, kolíčků a šroubů. Postel drží, ale už nikdy více nábytek Aldo, neb to fakt nestojí za hodiny rozčilování a další nepředpokládané náklady.

    Reakce obchodu Nábytek Aldo

    Dobrý den,
    patrové postele francouzského výrobce máme v nabídce desátým rokem, za celou tu dobu jsme neměli žádnou zpětnou vazbu od zákazníků, že by návod nebyl srozumitelný.
    Návod k montáži je dokonce uvedený ve formátu PDF on line předem k nehlédnutí. Patrová postel, kterou francouzský výrobce, kromě české republiky prodává do dalších 36 zemí, tedy kdyby bylo cokoliv v návodu nesrozumitelného, tento problém by se při prodeji do tolika zemí již dávno projevil. Patrová postel je v nabídce více než rok a prodala se za tuto dobu mnohokrát. Je nám líto, ale i na základě tolika prodejů si musíme stát jako prodejci zatím, že návod je v pořádku.
    Samozřejmě, že pokud by jste měl jakoukoliv reklamaci, rádi vyřídíme.

    Hezký den
    Team Nábytek Aldo

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • na nábytek se čeká téměř měsíc, a když dojde a je něco poškozené, tak sice ochotně díl vymění, ale čekáte další téměř měsíc...

    Reakce obchodu Nábytek Aldo

    Dobrý den,
    bohužel ne všechny díly máme skladem s možnou výměnou do 48 hodin. Pokud se jedná o nábytek, který nepatří do skupiny často prodávaného, musíme díly objednat u výrobce. Ano, na výměnu dvou dílů, které máte poškozené, je ze zákona 30 dnů, v případě, že díly obdržíme dříve, samozřejmě zašleme dříve. Je nám líto, že díly byly poškozeny, ale bohužel zrovna tyto skladem nebyly, proto je třeba na zaslání počkat.
    U vaší objednávky byl termín doručení dodržený dle informace u produktu, termín dodání u produktů uvádíme přesně, tedy jste znali termín doručení ještě před objednáním.

    Hezký den
    Nábytek Aldo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nekomunikuje o zdrzeni objednavce

    Reakce obchodu Nábytek Aldo

    Dobrý den,
    o zpoždění jsme neinformovali, jelikož od objednání dne 26/11, kdy je termín 5 týdnů došlo k posunu jen přičtením Vánočních dnů a svátků a zboží vám bude doručeno konec tohoto týdne, víkend, počátek dalšího týdne, dle dojezdu zboží na sklad. Jak je uvedeno v potvrzení rovněž, budeme hlásit telefonicky 48 hodin před vlastním doručením. Informace o daných termínech byly v průběhu Vánoc uvedeny na našich stránkách, u produktů a v potvrzeních. V průběhu Vánoc a na přelomu roku a to již 15 let v řadě, je vždy odchylka 14 dnů s ohledem na inventury, které probíhají nejen u nás, ale především u výrobců.
    Přejeme hezký den
    Nábytek Aldo

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vyřízení reklamace - chápu, že se muselo čekat na naskladnění nových dílů. Za celou dobu vyřízení reklamace nulová komunikace. Zítra nám snad po 2,5 měsících náhradní díl dojde.

    Reakce obchodu Nábytek Aldo

    Dobrý den,
    jak je od řady zákazníků uvedeno i tady na Heuréce, reklamace vyřizujeme do 48 hodin. Ale bohužel u vaše produktu, který se často neprodává, díly skladem nemáme. Co nás velmi mrzí, ale nemůžeme souhlasit s nulovou komunikací, níže přehled e mailů:

    29/6 - přijetí reklamace
    30 /6 - potvrzení z naší strany přijetí
    30/6 - zaslání čísla dílů z vaší strany
    1/7 - informace, že díly nejsou skladem z naší strany
    9/8 - informace, že díly nejsou ještě skladem
    18/8 - informace, že nebyly stále dodány od výrobce
    18/8 - informace od vás, že do 29/8 jste na dovolené
    1/9 - informace opětovná o reklamaci
    12/9 - nahlášený telefonicky termín dodání

    Situaci, věřte nám, jsme řešili s výrobcem, jelikož není váš problém, že daný nábytek není u výrobce v dílech skladem. Za zpoždění se ještě jednou, jako kolegyně mnohokrát, v každém emailu, omlouváme.

    Hezký den
    Team Nábytek Aldo

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • rychle doručení

    Rošt součástí balení nepasuje do postele, dětskou postel za 12.000 bych si představovala ideálně v trochu lepší kvalitě než je lamino, které je dobre tak maximálně na zátop

    Reakce obchodu Nábytek Aldo

    Dobrý den,
    objednala jste si Dětská postel s tabulí na psaní Luca od francouzského výrobce Gautier. Jedná se o certifikovaný nábytek vyvážený do celého světa, tudíž materiál, z kterého je vyroben, odpovídá nejvyšší kvalitě. Tyto postele již prodáváme dva roky a je dodávána se stále stejným roštem a ještě jsme nezaznamenali žádný podobný problém. Jedná se o sériovou výrobu, tudíž je nepravděpodobné, že by jeden kus měl jiné rozměry. Žádáme Vás tedy o zaslání fotografie změřeného roštu, poté budeme tuto záležitost řešit dál.
    S pozdravem
    Team Nábytek Aldo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na stránkách prezentují zboží skladem, které však nemají

    Reakce obchodu Nábytek Aldo

    Dobrý den,
    zboží jste objednala dne 15.6.2022. U této položky byl předpokládaný termín doručení 3 až 4 týdny, tak jak bylo uvedeno i v potvrzení objednávky, které Vám přišlo emailem dne 15.6.2022 v 14:54 hodin. U zboží, které máme skladem, je tato skutečnost uvedena na webu a termín doručení je do 7 dnů. Dne 8.7.2022 Vám bylo volána informace, že zboží bude doručeno kolem 15. července, což je přesně 4 týdny od vytvoření objednávky. Prosíme proto o kontrolu potvrzení objednávky ve Vašem emailu a vysvětlení Vaší negativní recenze.
    Přejeme krásný den
    Team Nábytek Aldo

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dodání, zboží skladem
    • Zboží poškozené

    Na bílé obývací stěně - ponížený roh, lepidlo na skleněných dvířkách, odřené slepené rohy, nejdou zeštelovat dvířka, stěna je nekvalitní.

    Reakce obchodu Nábytek Aldo

    Dobrý den,
    obdrželi jsme od vás fotografie již sestavené stěny z kterých nebylo ani možné poznat a nebylo ani vidět žádné poškození. Žádala jste o slevu "za údajné poškození" odmítla jste dodání nových dílů, které jsme vám nabídli. V případě, že je cokoliv poškozeno nerozumíme, proč produkt sestavujete, díly máme skladem a reklamace vyřizujeme do 48 hodin. Navíc na sestavené obývací stěně nebylo zřejmé žádné poškození. Na náš e mail, kde jsme vás žádali o čísla dílů, jejichž výměnu jsme vám i přes tyto skutečnosti nabídli, jste již neodpověděla. Dodatečná sleva se tímto způsobem neřeší, jak je uvedeno v našich VOP, reklamace řešíme zasláním nových dílů.
    S pozdravem
    Nábytek Aldo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nábytek potlučený, nekvalitní

    Reakce obchodu Nábytek Aldo

    Dobrý den,
    nábytek francouzského výrobce Gautier, který prodáváme již 10 let kvalitní je a reklamace na nábytek míváme zřídka, většinou že některý díl chybí. Nábytek se nepotluče na vnitřních částech nábytku, je to zcela nemožné, navíc máme vlastní dopravu na dovoz i rozvoz a i zde v recenzích se dočtete, jak naši řidiči šetrně s nábytkem zacházejí. Není zcela možné, aby ve výrobě bylo u certifikovaného výrobce zabaleno otlučené zboží, vaše reklamace byla zamítnuta na základě vyjádření výrobce, který přesně ví, jak se díly do balíku ukládají a kdy je a není možné poškození mechanické.
    S pozdravem
    Nábytek Aldo

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlá komunikace.
    • Chyběl šroub.

    Reakce obchodu Nábytek Aldo

    Dobrý den,
    děkujeme za vaši recenzi, myslíme si, že kvůli jednomu chybějícímu šroubu, který jste nám ani jako reklamaci neposlal, navíc díly máme skladem, tedy není problém zaslat do 48 hodin, je dle našeho názoru hodnocení neadekvátní. S ohledem na doručení do 4 dnů od objednání, celkového objemu patrová postel a psací stůl, jeden chybějící šroubek, celkové hodnocení, že nedoporučujete náš obchod, nás opravdu překvapilo, za 13 let jsme se s něčím takovým nesetkali.
    Nicméně děkujeme za názor.
    S pozdravem
    Nábytek Aldo

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dodání bylo relativně rychlé, domluva s řidičem super

    Objedali jsme postel Parisot Aldo Dětská postel Bibop - 3 osoby 90x200 cm, bohužel u postele skoro za 20 tisíc dorazil jeden kuse který nepasoval o půl díry do dalšího, a díry na šrouby nebyly provrtané skrz, tudíž jsem si musel díl upravit a převrtat aby vše sedělo. Toto bych očekával u postele za 5 tisíc..... Ne u takové cenové relace....

    Reakce obchodu Nábytek Aldo

    Dobrý den,
    objednal jste si patrovou postel, která patří k nejprodávanějším a právě na tuto postel je nejvíce pochvalných recenzí. Vrtat a předělávat jste nic nemusel, stačilo nám zaslat reklamaci, díly máme všechny skladem a i zde v recenzích se dočtete, že reklamace vyřizujeme do 48 hodin. Také se nám nechce věřit, jelikož patrová postel se prodává již 6 let, že by cokoliv nesedělo a díry skrz už vůbec nemůžou být provrtané. Asi by bylo vhodné zaslat fotografie, jelikož pokud máte špatně sestaveno a cokoliv jste na posteli upravoval, neponeseme za tyto úpravy zodpovědnost. prosíme tedy o popsání problémů, aby jsme mohli posoudit, zda je správně sestaveno. Rovněž bychom závady, které popisujete, velmi rádi viděli, prosíme tedy opravdu o fotografie, jelikož tato postel takové popsané závady nikdy neměla.
    Dodání do 6 dnů, jak jsme zpětně zkontrolovali si myslíme, že je rychlé.
    Děkujeme
    S pozdravem
    Team Nábytek Aldo

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná není cekas na to jak *editováno*
    • Volali mi 3krat o tom ze mi to doručí a *editováno* cekam

    Je to na *editováno* už bych tam nic nakupovat

    Reakce obchodu Nábytek Aldo

    Dobrý den,
    volali jsme vám 1 x, že stůl je nedostupný, hned po zaslání objednávky s přesným termínem, kdy tyto stoly budou opět naskladněny a zda si na stůl počkáte. Dokonce vám byly nabídnuty stoly skladem, ve velmi identickém designu, nechtěl jste, že na stůl si počkáte. A termín jak vám byl nahlášen také bude dodržený. V historii vaší objednávky je vaše potvrzení, že s termínem dodání jste srozuměný a že si na stůl počkáte. Jelikož není skladem, tak jsme vám ani termín dodání hlásit nemohli, vůbec ne už 3 x. Termíny dodání hlásíme pouze a jen v případě, kdy je zboží skladem.
    Na zboží nečekáte 3 ani 4 měsíce, ale objednávka byla přijata dne 26.12, tedy před 1,5 měsícem a termín jak jsme avízovali hned po Vánocích je naplánovaný na konec února.

    S pozdravem
    Nábytek Aldo

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • zboží bylo skladem
    • drahé poštovné

    Nábytek Aldo si dělá reklamu, že zboží je od německého výrobce. Na krabici však bylo napsáno made in China. Na přední straně truhlice je výrobní kaz. Myslím, že výrobce je německý, ale tento výrobek pochází z Číny. Kvalita tomu odpovídá. Cena je ovšem jako za německou kvalitu. Toto je ale jen můj názor.

    Reakce obchodu Nábytek Aldo

    Dobrý den,
    dovolujeme si reagovat na vaši recenzi:

    - všechny nábytkářské společnosti dováží 80 % komponentů z Číny, jako i v jiných odvětvích a v Evropě se kompletuje, v dnešní době snad není žádný produkt, na kterém by něco z Číny nebylo

    - v případě truhly, kterou jste objednal za 2 579 kč se nám cena opravdu nezdá vysoká, níže uvádíme v odkaze

    https://www.nabytek-aldo.cz/multifunkcni-ulozny-box-v-provensalskem-designu-lhs-wt-x115173

    - cenu dopravy do 8 000 kč (nad 8 000 kč je zdarma) lze vidět na našich stránkách předem a to na několika místech včetně nákupního košíku, je na každém ze zákazníků, zda mu ceny vyhovuje či nikoliv

    - cena dopravného ve výši 400 Kč obsahuje nejen dopravu k vám, ale rovněž dovoz z Německa + balné + doručení k vám

    - reklamaci od vás žádnou neevidujeme a jak může vidět zde v recenzích, reklamace vyřizujeme do 48 hodin, ovšem potřebujeme vidět fotografie poškození a číslo dílu

    Děkujeme vám za vaši recenzi
    hezký den
    Team Nábytek Aldo

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Objednány stul se kvalitou blíží k Ikee, takže žádný zázrak nečekejte…
    V krabici byly chybne díly, obchod naštěstí chybějící díly obratem poslal.

    Reakce obchodu Nábytek Aldo

    Dobrý den,
    děkujeme vám za váš názor, recenzi, která nás o to více mrzí, že nejste spokojeni. Stůl, který jste objednali patří k oblíbeným, tedy za jeho prodejem si stojíme. Jsme rádi, že jste byli spokojeni alespoň s rychlým vyřízením reklamace.
    Přejeme hezký den
    Team Nábytek Aldo