• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno, dodnešního dne nedoručeno. Na jakoukoliv komunikaci vůbec nereagují.

    Reakce obchodu Mysticum

    Dobrý den,

    omlouváme se za potíže s vaší objednávkou. Kontaktovali jsme vás e-mailem, koukněte prosím.

    Přejeme pěkný zbytek dne,

    Mysticum.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • milým sdělením zrušili objednavku zboží nesehnali
    • sami od sebe nedali vědět že nedodají , museli jsme se dotazovat

    dnes to má každý těžké, je to poprvé s nějakým eShopem žebych něco nedostala, je mi jich líto

    Reakce obchodu Mysticum

    Dobrý den,

    byli jsme spolu v kontaktu přes e-mail, ale pro jistotu ještě zde.. Celá záležitost by již měla být dořešená, budeme rádi za sdělení, že je již vše v pořádku.

    Přejeme pěkný zbytek dne,

    Mysticum.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neodpovídali na dotazy, tudíž jsem objednávku dopředu nezaplatila (mají na výběr pouze platbu kartou a převodem). Po týdnu mi přišel e-mail, že objednávku stornovali.

    Reakce obchodu Mysticum

    Dobrý den,

    byli jsme spolu v kontaktu přes e-mail, ale pro jistotu ještě zde.. Celá záležitost by již měla být dořešená, budeme rádi za sdělení, že je již vše v pořádku.

    Přejeme pěkný zbytek dne,

    Mysticum.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    + Široká nabídka sošek, masek a jiných uměleckých předmětů , častokrát s nádechem exotiky.

    - Celá firma stojí a padá s osobou majitele a konatele. Když se tento z jakýchkoliv důvodů odmlčí, veškerá komunikace obchodu se zákazníkem končí. Bez ohledu na to, že vám zůstala nevybavena objednávka, že vám tam visí peníze...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala som pred troma tyzdnami, neodpovedaju na email co je s objednavkou, 2x som im pisala na email co maju uvedeny na stranke

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednáno, zaplaceno a nedoručeno! Po emailové výzvě nikdo neodpovídá, telefon zvoní a nikdo ho nezvedá!

    Nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Předpokládané datum dodání nedodrzeno
    • Obchod reagoval až na 4mail, telefon. Nikdo nezveda
    • Nulová komunikace že strany obchodnika
    • Po opakovaném vypisování mailu, které byly bez odpovědi, došla konečně odpověď, že část objednávky rozbily, objednání a na další maily nereaguji
  • Po platbě a nedoručení zboží Vám se už nedovoláte. Prosím všechny, dejte si na tento podvodný eshop pozor.
    (podáno trestní oznámení)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo
    • Na telefonáty nikdo nereaguje

    Tento obchod je úplně to samé jako když vyhodíte peníze do kanálu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic
    • špatná komunikace, nespolehlivost

    Čekat na zásilku stejně jako z Aliexpressu mi přijde dosti ubohé

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Raději, než dotazník, bych měl objednané zboží....

    • Jsem hrubě nespokojen. Zboží nedorazilo, e-shop se neozývá, nebere telefon, nereaguje. Jediné, co mi ze strany e-shopu chodí jsou prosby ať zboží stornuji. Patrně nechtějí vydělávat. Jedním slovem směšné.

    Vyhněte se tomuto e-shopu obloukem. Nový majitel absolutně nekomunikuje a pokud už se ozve, tak jen na základě prosby ať zboží stornujete a on jej nemusí posílat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Před 14 dny jsem objednala nadkolenky a i po urgencích se pořát nic neděje, před 3 dny mi sdělili, že jsou odeslány a pak že je asi nemá... tak nevím....
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Čočky mají úplně jinou barvu
    • Objednala jsem si tmavě růžové a přišli mi úplně světle růžové
    • Jsem opravdu zklamaná za ty peníze...

    Reakce obchodu Mysticum

    Je nám moc líto, že Vám barva nevyhovuje, ale jak jsme Vám již psal, že odstín čoček bude vždy trochu jiný na dle barvy očí. Na světlých očích může být barva světlejší na tmavých tmavší. Barva čoček je krásně vidět už před rozbalením, a lze je tak šlo vyměnit. Po použití jsou, ale dále neprodejné. Čočky jsou velmi kvalitní od předního dodavatele. A snažili jsme se Vám je dodat co nejdříve a vše bylo v naprostém pořádku myslíme tedy, že si tak špatné hodnocení nezasloužíme jen kvůli nevyhovující barvě....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednávka byla potvrzena s tím, že bude druhý den odeslána, ale poté ji místo odeslání obchod zrušil - chybná informace o skladové dostupnosti
    • objednávku jsem zaplatila kartou dne 22.8., navzdory zrušení objednávky 23.8. ze strany obchodu, mi dodnes (2.9.) nebyly navráceny peníze!!!

    Na objednané zboží jsem spěchala, byl to dárek - nedodáním mi vznikly komplikace s dalším sháněním dárku, navíc jsem se o den zdržela čekáním na informaci o skladové nedostupnosti zboží uváděného skladem - ale to se stává, co mě však opravdu zklamalo a naštvalo, je nevrácení zaplacených peněz obratem, jak by bylo slušností, když objednávka byla zrušena ze strany obchodu!

    Reakce obchodu Mysticum

    Dobrý den paní Rebcová,
    děkujeme Vám za recenzi. Velmi nás mrzí komplikace spojené s Vaší objednávkou. Dne 22.8.2018 byla objednávka zaevidována a následný den jste byla informována, že zboží je ve výprodeji a nelze u zahraničního dodavatele objednat. Z důvodu naší celozávodní dovolené Vám peníze byly vráceny až 3.9.2018. Kolegyně Vás průběžně o všem informovala a snažila se Vám vyjít vstříc.
    Přijměte naši omluvu.

    S přáním hezkého dne za tým Mysticum,
    Tereza Křížová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhá doba dodání

    Reakce obchodu Mysticum

    Dobrý den paní Kubelková,
    děkujeme za recenzi. Mrzí nás komplikace spojené s Vaší objednávkou. Doba dodání je dlouhá z důvodu nedodání zboží od zahraničního dodavatele. Je nám to moc líto, ale tento fakt nemůžeme ovlivnit.
    Přijměte naši omluvu.

    S přáním hezkého dne za tým Mysticum,
    Tereza Křížová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem objednala před 11-ti dny pro přítele k narozeninám a dosud nedorazilo. Ani email s omluvou za zpoždění když bylo odeslání naplánováno na 6 den po objednání. Musela jsem se informovat až telefonicky.

    Reakce obchodu Mysticum

    Dobrý den paní Vávrová,
    Děkujeme za recenzi, i když je nedoporučující. Vaše zkušenost s otvíračem na dopisy nás velice mrzí. U produktů od našich zahraničních dodavatelů se zřídkakdy stane tato nepříjemnost. Bohužel nám naši zásobovatelé neposkytují informace, který produkt byl kdy vyprodán a kdy bude přesně naskladněn. Objednávku jste udělala v pátek odpoledne, atak byla zpracována až v pondělí 30.4 kdy Vás má kolegyňka Hagarová obeznámila na předběžné odeslání 4.5 2018. Předběžné odeslání znamená, že pokud obdržíme objednávku včas, zboží v tomto termínu expedujeme. Bohužel se někdy stane, že se balíček cestou k nám zpozdí, atak se jedná o předběžný – orientační datum. Dne 11.5 jsme pak Vaši zásilku odeslali. Přes tyto nemilé komplikace však doufáme, že Vašemu příteli udělal mečík na otvírání dopisů radost a bude jej využívat.

    S omluvami a přáním krásného dne za tým Mysticum,
    Michaela Urbanová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nabizi produkty ktere uz nejsou k dostani.

    Reakce obchodu Mysticum

    Dobrý den Pavle,
    Děkujeme Vám za recenzi, a když je negativní, vážíme si jí. K Vaší situaci bych chtěla dodat, že někteří naši dodavatelé bohužel stahují ze své nabídky zboží, aniž bychom dostali upozornění. Tak se může stát, že daný produkt je aktivní u nás, ale my ho již pro Vás objednat nemůžeme. Kolegyňka Vám hned při objednávání (druhý den) zaslala informační e-mail o tom, že jsou Zuby Šéfkuchař u zahraničního dodavatele nedostupné. Vaše zkušenost nás moc mrzí a doufáme, že jste nakonec podobné zuby někde sehnal.
    S omluvami a přáním krásného dne za tým Mysticum,
    Michaela Urbanová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Inzerují zboží, které nejsou schopni dodat

    Reakce obchodu Mysticum

    Dobrý den paní Hysková,
    děkujeme Vám za recenzi, i když je negativní. Omlouváme se, vaše zkušenost s dámským opaskem nás moc nás mrzí. Tento produkt byl výprodejový a chyba se opravdu stala v našem systému. Tento výrobek měl být již smazaný ze stránek, ale bohužel se tak nestalo, atak nastala tato komplikace.
    S omluvami a přáním krásného dne za tým Mysticum,
    Michaela Urbanová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací lhůta zboží, které jsem chtěla dát jako dárek. Zboží měli naskladnit a ihned vyexpedovat 22.2., ale ani po mé urgenci a dotazu 27.2. neměli ještě zboží naskladněno, navíc do toho oznámili dovolenou s tím, že do konce dovolené nebudou žádné zboží posílat. Pro mě velké zklamání.

    Dlouhá dodací lhůta zboží, které jsem chtěla dát jako dárek. Zboží slibovali naskladnit a ihned vyexpedovat 22.2., ale ani po mé urgenci a dotazu 27.2. neměli ještě zboží naskladněno, navíc do toho oznámili dovolenou s tím, že do konce dovolené nebudou žádné zboží posílat. Pro mě velké zklamání.

    Reakce obchodu Mysticum

    Dobrý den paní Lamplotová,
    Děkujeme Vám za recenzi, i když je negativní. Velice nás mrzí, komplikace spojené s Vaší objednávkou. Dne 15. 2. jste obdržela informační e-mail, o předběžném odeslání. Tato informace bohužel neznamená, že zboží v daný opravdu odešleme, jedná se o přibližné datum. Vše závisí na obdržení dodávky od našeho zahraničního dodavatele a může se stát, že se dodávka někde zpozdí. Moc nás to mrzí, ale tento fakt nemůžeme ovlivnit, stejně jako to, zda a kdy jsou státní svátky. Kolegyňka Vás informovala o tom, že na balíček stále čekáme. Po telefonu jste se nakonec domluvila na stornování objednávky ještě před prázdninami. Doufáme, že jste nakonec našla jiný vhodný dárek, který udělal obdarovanému radost.
    S přáním krásného dne za tým Mysticum,
    Michaela Urbanová