• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Při objednávání bylo na stránkách určeno datum doručení, nicméně po finálním objednání se toto datum změnilo a obchod nebyl schopen zaručit dodání zboží v určeném čase.

    Reakce obchodu Mysticum

    Dobrý den paní Buchtíková,
    Děkujeme Vám za recenzi a vážíme si jí, i když náš obchod nedoporučujete. Vaše reakce nás velice mrzí. Masky, které nejsou skladem, objednáváme od zahraničního dodavatele, atak chvíli trvá, než nám zboží dorazí. Navíc se tyto masky objednávají jednou za týden, termín se mohl lehce posunout proto, že bylo po objednání zboží. Vy jste svou objednávku vytvořila 24.11. a v ten samý den jsme Vás informovali o předběžném odeslání, které bylo naplánováno na 1.12. Svou objednávku jste pak 27.11. stornovala atak jsme ani neměli možnost Vás přesvědčit o kráse nabízených benátských masek. Pokud hledáte zboží, které chcete mít do dvou dní doma, doporučuji vybrat z masek či jiných předmětů, které jsou skladem. Ty totiž expedujeme ještě tentýž den, zhruba do 13:00. Věřte že se snažíme, aby byli naši zákazníci co nejspokojenější, doufáme, že Vás o tom budeme mít možnost někdy v budoucnu přesvědčit.
    Za celý tým Mysticum, Vám přeji krásné prožití Vánočních svátků a šťastný Nový rok.
    Michaela Urbanová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka zrušena pro nemožnost včasného doručení, přesto poté doručena navíc 15 dní po původně avizovaném termínu.

    Reakce obchodu Mysticum

    Dobrý den pane Dembkovský,
    Děkujeme Vám za recenzi, a i když je negativní, vážíme si jí. Balíček od zahraničního dodavatele s vašimi spreji na vlasy byl bohužel pozdržen přepravní společností PPL kvůli rozbití falešné krve uvnitř zásilky. Z tohoto důvodu nám celý obsah přišel později. Nějakým nedopatřením jsme Vám i přes žádost odeslání zrušit, zásilku zaslali. Pokud jste o barevné spreje na vlasy již neměl zájem, mohl jste balíček bez jakéhokoliv důvodu odmítnout a nám by se vrátil zpět. Moc nás celá záležitost mrzí, budeme se snažit takovýmto chybám vyvarovat. Doufáme, že spreje v budoucnu využijete a i přes tuto nemilou zkušenost s nimi budete spokojený.
    Krásný den a příjemné prožití Vánočních svátků za tým Mysticum, Michaela Urbanová.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží nedorazilo

    Po platbě zboží nedošlo.

    Reakce obchodu Mysticum

    Dobrý den paní Svobodová,
    Děkujeme za Vaši recenzi, a i když je negativní vážíme si jí. Situace ohledně Vámi zakoupeného kufru nás velice mrzí, zahraniční dodavatelé nám bohužel nehlásí, jaké zboží stahují z prodeje, atak se občas stane, že je produkt, který nabízíme na stránkách již vyprodaný. Snažíme se veškeré zboží aktualizovat, jak nejrychleji můžeme, bohužel se tato situace někdy stane. Vaše zkušenost nás opravdu moc mrzí a velice se za ni omlouváme, peníze Vám byly vráceny na účet, atak doufáme, že jste někde našla Vámi hledaný kufr Monster High na kolečkách.
    Krásný den a příjemné prožití Vánočních svátků za tým Mysticum, Michaela Urbanová.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • dlouha dodaci lhuta ktera je jeste jednou tak delsi nez uvadeji

    Reakce obchodu Mysticum

    Dobrý den paní Neufusová,
    Děkujeme za recenzi, a i když je negativní vážíme si jí. Moc nás Vaše zkušenost s dlouhou doručovací dobou skleniček Marvel mrzí. Toto zboží objednáváme u zahraničního dodavatele a termín doručení nemáme možnost ovlivnit, i když bychom velice rádi. Doufáme, že jste se skleničkami i přesto spokojená, dělají Vám radost a vnáší komiksovou atmosféru do obydlí.
    S přáním krásného dne za tým Mysticum, Michaela Urbanová.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • mají masky, které nikde jinde nejdou sehnat a jsou věrohoné
    • namají nic skladem, na vše se čeká moc dlouho a jsou i celkem drahé

    Reakce obchodu Mysticum

    Dobrý den paní Plšková,
    Děkujeme za Vaši recenzi, a přesto že je negativní vážíme si jí. Jsme rádi, že jste si u nás vybrala masky dle svého vkusu. Nabízíme široké spektrum produktů, aby si u nás vybral každý, atak máte možnost volit z masek levnějších i dražších, cena však poté odpovídá kvalitě provedení. Někteří zákazníci si spokojí s levnější a jednodušší maskou, ti náročnější si u nás mohou vybrat masky perfektně propracované, které jsou však trochu dražší, ale špičkové kvality. Mrzí nás Vaše ohodnocení kvality komunikace. Naše zákazníky se snažíme vždy, co nejdříve patřičně informovat atak Vám byl sdělen předběžný termín odeslání. Vaše objednávka byla vytvořena v termínu celozávodní dovolené, atak bylo odeslání lehce zpožděno. Tato informace Vám měla přijít na uvedený e-mail, pokud jste ji neobdržela, mohla spadnout do složky Spam. Přesto doufáme, že Vám masky dobře slouží a věříme, že Vám moc sluší a my se můžeme těšit na další spolupráci.
    S přáním překrásného dne za tým Mysticum, Michaela Urbanová.

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

    • neochota vzit nevhodne nepotrebne nefunkcni zboží bez prutahu zpet

    Nedoporucuji

    Reakce obchodu Mysticum

    Dobrý den pane Cigler
    Velmi nás mrzí Vaše reakce, které si i přesto vážíme. Dovoluji si Vaši připomínku ohodnotit jako nepozornost či chybný postup při aplikaci, ne naší neochotu. Z HYGIENICKÝCH důvodů, nemůžeme vzít tento typ zboží zpět k prodeji. K Zubům Reportéra je dodávána tvarovací hmota, se kterou je možnost přesného upevnění, abyste s nimi mohl normálně mluvit, jíst i pít. Z mnoha prodaných kusů jste jediný, komu neseděly. Mohlo se tak stát nedodržením postupu při vrstvení dentální hmoty, nebo máte malá ústa. Za ani jeden z důvodů bohužel nemůžeme. Byla jsem přítomna při řešení této situace, a proto vím, že kolegyně měly mnoho snahy Vám vysvětlit, proč vrácení produktu není možné. Pochopte prosím, že nemůžeme prodat další osobě produkt, který jste si již vložil do úst. Veškeré informace jsou uvedené v našich obchodních podmínkách, které má každý volně k dispozici. Reklamaci lze uznat pouze v případě, že je zboží v neporušeném originálním obalu a neodpovídá Vašim představám nebo je poškozené.
    S přáním krásného dne a hezkých Velikonoc za tým Mysticum, Michaela Urbanová.

    • jsem sklamany

    Reakce obchodu Mysticum

    Dobrý den pane Kořínek,
    je nám líto Vaší recenze, a přesto že je negativní si jí vážíme. Mrzí nás, že jste neuvedl více faktorů, proč jste se svými soškami Pohledného muže a Krásné ženy nespokojený. Oba produkty mají specifický popis, kde si můžete prohlédnout jejich fotografii a přečíst si o nich podrobný článek. Je tedy na první pohled zřejmé, co si kupujete a jaké vlastnosti sošky budou mít. Pokud byste potřeboval detailnější informace, rádi bychom Vám byli k dispozici. Věřte, že spokojenost našich zákazníků je u nás na prvním místě, a tak doufáme že Vás tato zkušenost neodradí od budoucí spolupráce.
    S přáním krásného dne, za tým Mysticum, Michaela.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pro blbce to vypadá, že nemusí platit poštovné, ale to je několikrát uhrazeno v nákupní ceně pro zákazníka.
    • Ceny některých produktů jsou značně předražené. Azijská produkce.

    Ať si každý dělá co chce. Komu se něco líbí (tak jako mě) a zdá se mu přijatelná cena může si svobodně vybrat bez dalších investic do poštovného.

    Reakce obchodu Mysticum

    Dobrý den pane Borůvka,
    Děkujeme za Vaši recenzi, a přesto že je negativní moc si jí vážíme. Doprava zdarma je u nás pouze při objednávce nad 3000 Kč a nijak nesouvisí s uvedenou cenou produktu. Poplatek za dopravu závisí na zvoleném typu přepravce a při platbě na dobírku cena stoupá. V našem časovém zatížení bohužel není možné, jezdit na poštu a trávit čas stáním ve frontě pro zaslání jednoho balíčku. Jak jste jistě četl, knír je vyroben z pravých vlasů, které byly na síťku ručně připevňovány, je možné je nosit opakovaně a s běžně dostupnými se nedají srovnávat. Moc nás mrzí že jste nabyl dojmu nekvalitního a předraženého zboží. Přes Vaši nespokojenost však doufáme že Vám knír Wilhelm dobře posloužil a tato zkušenost Vás neodradí od budoucí spolupráce.
    S přáním krásného dne, za tým Mysticum, Michaela.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Personál.

    Zaplatíte, přijde Vám e-mail,že zboží bylo předáno dopravci a druhý den se dozvíte,že ho vlastně ani neodeslali, protože ho prý již nemají.

    Reakce obchodu Mysticum

    Dobrý den paní Křížová.
    Velice nás mrzí situace, jež nastala během Vaší objednávky. Objevila se nám chyba v systému, a proto nám trvalo, než jsme zjistili, že dané zboží opravdu na skladě není. O všem jsme se Vás snažili informovat co nejdříve, proto jsme Vám odeslali email s danou informací hned první pracovní den po objednání. Ještě jednou se omlouváme za nedorozumění a děkujeme Vám za Vaši recenzi, i když negativní.
    S přáním krásného dne, za tým Mysticum, Kateřina Šilhanová.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nádherné drahé šachy dorazily v poškozené krabici, nebyla to vina dopravy, ale myslím si, že krabice dlouho někde ležela a jelikož jsem si objednala i vánoční balení, tak se asi nepředpokládalo, že jí rozbalím před vánocemi, reagovala jsem, napsala svůj názor, 2x se mi omluvili, ale za omluvu si novou krabici nepořídím, je mi to líto.

    každopádně je lepší vidět něco na vlastní oči, budu opatrnější při objednávání zboží přes internet

    Reakce obchodu Mysticum

    Dobrý den paní Vlasto,
    velice Vám děkujeme za Vaši recenzi, i když negativní. Je nám líto nepříjemné situace, která nastala. Se zbožím u nás na skladě se vždy snažíme zacházet pečlivě a šetrně. Ovšem cesta od dodavatele k nám a později k našim zákazníkům je dlouhá a stát se může ledacos. Doufáme, že tato situace Vás neodradila od spolupráce s námi.
    S přáním krásného dne, za tým Mysticum, Kateřina Šilhanová.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Neodpovídající informace na stránkách.

    Reakce obchodu Mysticum

    Dobrý den pane Hrbáčku,
    je nám velice líto nedorozumění, ke kterému došlo u Vaší objednávky. Snažíme se, aby informace u našeho zboží byly vždy aktuální. Děkujeme Vám za Vaši recenzi, i když negativní. Našich zákazníků si velice vážíme a vždy se snažíme zkvalitňovat naše služby.
    S přáním krásného dne, za tým Mysticum, Kateřina Šilhanová.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neinformuje dostatečně o stavu zakázky

    Reakce obchodu Mysticum

    Dobrý den paní Petro,
    velmi Vám děkujeme za Vaši recenzi a omlouváme se za komplikace vzniklé v průběhu Vaší objednávky. Naše služby se snažíme neustále zlepšovat, abychom měli co nejvíce spokojených zákazníků. Doufáme, že se můžeme i v budoucnu těšit na další spolupráci s Vámi, abyste se i Vy mohla přesvědčit o lepší kvalitě našich služeb.
    S přáním krásného dne, za tým Mysticum, Kateřina Šilhanová.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Arogantní zaměsnankyně

    Škoda mluvit

    Reakce obchodu Mysticum

    Dobrý den pane Zaťko,
    je nám líto Vašeho dojmu z naší zaměstnankyně. Vězte, že naše kolegyně má ve svém zájmu jen Vaší spokojenost. Je možné, že věci řečené po telefonu vyzní jiným způsobem, než bylo zamýšleno, a proto se omlouváme, že jste byl zanechán s tímto dojmem. S kolegyní trávím čas v kanceláři každý všední den a můžu Vás ujistit, že opravdu arogantní není :). Děkujeme za Vaši recenzi, u nás na http://www.mysticum.cz/czk/ si jí velice ceníme.
    S přáním krásného dne, za tým Mysticum, Kateřina Šilhanová.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dodací lhůty, nenaskladněné zboží a závislost na zahraničním dodavateli.

    již zde nenakoupím. poprvé mi maska přišla zmačkaná a tudíž nepoužitelná, po druhé by nestihli termín halloweenu ačkoliv měli dostatek času (více jak měsíc).

    Reakce obchodu Mysticum

    Dobrý den pane Cincibus,
    je nám velice líto komplikací, které vznikly u Vaší objednávky. Bohužel, před Halloweenem je poptávka zboží obrovská, a pokud nemáme zboží u nás na skladě, může se stát, že nebude dodáno včas. Věřte mi, že prostory našeho skladu jsou dostatečně velké a naplněny zbožím, bohužel Vaše maska mezi nimi nebyla. Naši dodavatelé dělají co je v jejich silách, bohužel nejsme jediný obchod, pro který zboží dodávají, a tak se ne vždy dostane na každého včas.
    S přáním krásného dne, za tým Mysticum, Kateřina Šilhanová.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nulová komunikaca

    Reakce obchodu Mysticum

    Dobrý den pane Liptaku,
    velice děkujeme a ceníme si Vaší recenze. Je nám líto, že jste měl pocit nedostatečné komunikace, přestože jste byl informován o přijetí objednávky následující den po objednání. Jakmile jsme se dozvěděli od dodavatele, že zboží je nedostupné, rovněž Vám byl okamžitě odeslán email s danou informací. Omlouváme se za komplikace, které vznikly v průběhu Vaší objednávky a i přesto doufáme, že se v budoucnu můžeme těšit na další spolupráci s Vámi.
    S přáním krásného dne, za tým Mysticum, Kateřina Šilhanová.

    • Sosky vlku
    • Malinkatý vyber a o vetsi rozměry nejsou

    Reakce obchodu Mysticum

    Dobrý den pane Klaubere,
    je nám líto Vaší negativní recenze na základě toho, že jste nebyl spokojen s nabídkou našeho zboží. Vzhledem k tomu, že jste si i přesto objednal tři sochy, si Vám dovolujeme poděkovat za Vaši spolupráci. Doufáme, že se nám v budoucnu podaří zvětšit naši nabídku a Vy se tak stanete dalším spokojeným zákazníkem našeho obchodu.
    S přáním krásného dne, za tým Mysticum, Kateřina Šilhanová.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • prodávají neobvyklé zboží
    • Většinou nic na skladě, následuje:"Bohužel dodavatel.............."

    Vykašlat se na ně, ztráte času

    Reakce obchodu Mysticum

    Dobrý den pane Škývaro,
    děkujeme za Vaši pozitivní i negativní recenzi. Zboží, které nemáme na skladě, musí být objednáno u dodavatele, který nám ho podle dostupnosti pošle. Stává se, že z důvodu vysoké poptávky dané zboží není hned dostupné, a proto doručení trvá déle. O přijetí objednávky a dostupnosti zboží Vás ihned po obdržení objednávky informujeme emailem, na který jste nám odpověděl. Věřte, že děláme co je v našich silách, aby naši zákazníci obdrželi objednávku co nejdříve! Spokojený zákazník je naší hlavní prioritou!
    Doufáme, že se i přes tuto komplikaci můžeme těšit na další spolupráci s Vámi.
    S přáním krásného dne, za tým Mysticum, Kateřina Šilhanová

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • zajímavá nabídka
    • uvádí termín dodání,který však následně neplatí

    Reakce obchodu Mysticum

    Dobrý den paní Tomanová,
    děkujeme Vám za Vaši recenzi. Datum obdržení Vaší zásilky závisí na tom, zdali máme dané zboží u nás na skladě. Pokud ano, zboží je vyexpedováno nejpozději následující pracovní den. Pokud ovšem dané zboží není u nás na skladě, čekáme, až nám ho dodavatelé pošlou, což může trvat delší dobu. Někdy se stává, že je dané zboží kvůli vysoké poptávce nedostupné, a proto je čekací doba delší. Věřte, že děláme co je v našich silách, aby naši zákazníci obdrželi objednávku co nejdříve! Spokojený zákazník je naší hlavní prioritou!
    S přáním krásného dne, za tým Mysticum, Kateřina Šilhanová.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nedostatečná komunikace

    Reakce obchodu Mysticum

    Dobrý den paní Sekalová,
    děkujeme Vám za Vaši recenzi, i když negativní. Je nám líto, že jste měla pocit nedostatečné komunikace ze strany našeho obchodu. Děláme co je v našich silách, proto jsme Vám poslali několik emailů o stavu Vaší objednávky, kde jste se mohla informovat o nedostupnosti zboží i o následovaném oznámení o expedici Vaší objednávky.
    Doufáme, že i přes to jste s našimi produkty spokojena a my se můžeme těšit na další spolupráci s Vámi.
    S přáním krásného dne, za tým Mysticum, Kateřina Šilhanová