Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Bohužel obchod při vrácení zboží neproplací náklady na dopravu, což vzhledem k tomu, že obchod prodává i obuv, je nevýhodné pro odběratele. Navíc balík odesilate na Slovensko.

  • Kdyz jsem tu tak cetl problemy s vracenim, tak jsem radeji nakoupil na Datart :) Hezký den

  • Zasilal jsem obchodu dotaz na dostupnost jednoho z výrobků.Bohuzel neumí ani odpovědět.
    Takže si tam ani nic neobjednam, svědčí to o jejich přístupu
    K potencialnimu zákazníkovi.

  • Do tyhle diskuze chodi lidi predevsim kdyz jsou nas...., chapu to, verim ze mate duvod, ale rad bych tyhle prodejne presto podekoval.

    Koupil jsem si zbozi.
    rotoze uz dana znacka jak jsem ji znal nevyrabi v Rakousku a na Slovensku ale v Cine, bohuzel se z jejiho zbozi stal lacinej spejd, coz jsem nevedel, ale mel jsem to podle ceny ocekavat.

    No, smejd se pokazil uz za mesic (stary ohrany ekvivalent made in Austria mam doma porad funkcni uz 11. rokem), nicmene Muziker to proste opravil, poslal opravene zpet a vsechno probehlo tak jak melo + na me vsichni byli mily.
    Coz je samozrejme standard jak by to melo probihat.

    Nicmene touto recenzi bych rad podekoval Muzikeru za korektni jednani. Diky,

  • Nezlobte se ,ale když jsem s věcmi v košíku přešel k dopravě a viděl ty ceny za dopravu a ještě hlavně velmi omezená doprava jenom těch nejdražších dopravců )absolutně žádný výběr) ,tak jsem zase košík smazal a objednávám jinde . Sbohem

  • 15.09.2021 USB klaviaturu iRig Keys 2 Pro. Dodáno 17.09.2021 (pátek). Rozbaleno 18.09.2021. Jedna z kláves trvale v dolní poloze. Poradce na chatu na firemních stránkách poradil: Zabalit a odeslat ihned na Slovensko. Odesláno v původním obalu 20.09.2021 Českou poštou. Peníze prý vrátí do 14 dní. Na telefonický dotaz potvrzen příjem 27.09. 2021. Na telefonickou urgenci jsem se dozvěděl, že přístroj byl odeslán do servisu. Nechci vadný, ani opravený nástroj, nebo nějakou poukázku. Chci zpět peníze. Musím prý vyplnit formulář Odstoupení od smlouvy. Tento tiskopis na firemních stránkách nejde odeslat. Prý proto, že je to vedeno jako reklamace. Čili: Vrátit bez udání důvodu lze, vadné zboží nelze? Poslal jsem dopis na "podporu zákazníků", na "reklamační oddělení" a podnikovému řiditeli. Dnes, 18.09.2021 mi bylo řečeno, že musím počkat na zprávu ze servisu. Nechápu?

    • Oprava: Dnes, 18.10.2021 mi bylo řečeno, že musím počkat na zprávu ze servisu. (Vztek je špatný rádce, ale není divu.)

  • Muzikér a jejich e-shop je pořádný výbuch – ANI NEPOMYSLET !
    Objednali jsme si piáno s dopravou, kterou slibovali za dva dny. 14.7. nákup a 16-17.7. u nás. Platba hotově. Druhá chyba – zde hotově neplaťte. Piáno jsme chtěli koupit právě zde pro nabízenou rychlost dodání.
    Spediční společnost Geis. Třetí chyba, ale zde jako zákazník výběr nemáte. Dostanete link, kde vidíte, že auto stojí týden někde u Modletic. Po týdnu tedy voláme do Muzikéru kde je piano ? Rádi nám to chtějí zjistit a že ozvou se, ale ani náhodou a 24 hodin bez reakce a musíme se snažit opět sami. Jenže to už žádná ze tří možností infolinky nefunguje. Mejlem vypovídáme smlouvu a požadujeme návrat peněz. Muzikér mile vysvětluje, že peníze nedostaneme dokud nebude piáno zpět u nich, ale že nevědí kde piáno je. Odlétáme na dovolenou a volá Geis že veze piáno.. to je 27.7. Také umíme být hodní a posíláme je kamsi zpět. U nich o stornu patrně ani ponětí. Vrtá mi hlavou jak je možné že piáno nikomu na dodávce 14 dní nepřekáží a kde asi celou dobu bylo. Je 5.8. a máme zpět peníze. Pro nás je Muzikér otravná a nepříjemná zkušenost kde o zákazníka nikdo nemá zájem a zcela jistě o nákupu u nich nebude ani uvažovat.

  • Nekvalitní zboží, neochota a arogantní chování zaměstnance obchodu Praha Chodov (při reklamaci)
    Již nikdy více Muziker.

  • Slovenský obchod tvářící se jako český obchod, bez české podpory. Nenakupovat, reklamace a vrácení POUZE NA SLOVENSKO, aneb zaplatíte si tučně za balík do zahraničí. 0/10

  • V e-shopu jsem zakoupil reproduktory AQ M24 Black. Jelikož jeden reproduktor byl lehce dílensky špatně zpracován (chyba výrobce), rozhodl jsem se tuto skutečnost oznámit obchodu a repro vyreklamovat. K mému potěšení vše probíhalo, včetně komunikace výborně a obchod mi během týdne vyměnil stávající reproduktory ihned za nové. Tímto děkuji reklamačnímu oddělení Muziker.cz

  • Zakoupil jsem přes E-shop Auna MC 120. Bez českého návodu,může být pro někoho problém. Špatně funguje USB. Snažím se to řešit, ale bohužel ve firmě Muziker asi všichni vymřeli, aneb hra na mrtvého brouka? Po telefonu se nedá vyřešit nic a reklamační oddělení, pouze e-mail, ale všichni co umí psát a telefonovat, asi zrovna mají dovolenou. snad jsou v práci alespoň ti, co umí číst?

  • Zboží přišlo osm dnů po termínu, který mi v obchodě sdělili. To by mi tak nevadilo, ale hodně mi vadí to, že u ukulele, které jsem objednala, byl součástí dodávky i obal, což nebylo u popisu zboží česky uvedeno. Objednala jsem tedy i obal za cca 550 Kč. Když chci toto zboží vrátit, musim balík vrátit na Slovensko, což stojí 250 Kč. Vím že žádné obchodní podmínky neporušili, ale v dnešní době bych čekala větší snahu. Spousta eshopů nabízí alespoň vrácení zdarma. Nebo by mohli zvednout telefon a upozornit mě, že ukulele je v originálním obalu dodáváno.

  • NEDOPORUČUJI nakupovat na Muziker.cz - vrátit zboží do 14 dnů můžete POUZE na slovenskou adresu a u většího balíku vás to bude stát stovky korun jako mně (bubny). Na lince vám vysvětlí, že s tím nebudou nic dělat a co českého obchodu výrobek přinést nemůžete. Na rozdíl od toho například Kytary.cz nechaly vyzvednout vracený balík přepravní firmou na vlastní náklady (djembe). Kdybych se nesnažil za každou cenu ušetřit, tak bych tyhle problémy neměl, na stará kolena nemám rozum.

    • Souhlas, podraz, slováci poťapaní!

  • Reklamace
    Koupil jsem kytaru a při druhém použití se odlepil krk. Odeslal jsem na reklamaci před 4 měsíci a dosud nemám ani kytaru, ani žádnou odpověď. Z mailu [email protected] a dalších obchodních mailů nikdo nereaguje. Poslední pokus na [email protected] a pak celou věc budu řešit právně....
    V dnešní době e-shopů je tohle chování prodejce neomluvitelné !!! Už nikdy MUZIKER!

  • Chtěl jsem nakoupit a po komunikaci - nekomunikaci s operátorem jsem to vzdal. Nestojí mi za pár ušetřených stovek se nervit se slovákama a posílat za drahé poštovné na slovensko zboží zpět a milostivě čekat zda dostanu neponíženou částku. Ani nejsou schopni napsat co vlastně dostanete. Důležité je pro tento obchod už objednej, zaplať a neotravuj.

  • Dnes jsem šel reklamovat vadné studiové monitory a místo čekání 30dnu nebo vracení zboží a čekání na nové jsem byl mile překvapen když mi pan prodavač dal nový kabel daleko lepší kvality v hodnotě asi 300kc. Spokojenost

  • Dobrý den,

    Nevím jakou máte zkušenost s tímto prodejcem. Nikdy dřív jsem problém neměla. Dnes si všímám, že klamou zákazníky a hýbou neskutečně s cenou produktů (podle zájmu o produkt). Objednala jsem produkt za nízkou cenu, po mé objednávce se cena 2x zvýšila, po 6 dnech od objednání mi přišel e-mail že objednaný produkt nemají, že se spletli. Cenu zase zvýšili.. ale typ produktu a specifikaci nezměnili.

    Nechápu tak vysokou spokojenost zákazníků.

  • Dobrý den,

    Heureka hodnocení mi nepřišlo, píši tedy alespoň sem. Průběh mnou zadané reklamace 148/2018 sluchátek Grado RS2e mne vcelku dopálil.
    Postupoval jsem podle instrukcí na webovýh stránkách a vyplnil formulář, kde jsem uvedl mimo jiné i číslo dokladu, datum nákupu a jaké zboží jsem kupoval a pokusil jsem se podrobně popsat závadu. Formulář mi poté přišel na mail, ze kterého jsem si ho tedy vytiskl a dle instrukcí jsem se chystal kompletní balení sluchátek donést na prodejnu na Anděl. Sluchátka přinesla na prodejnu má přítelkyně. Prodavač, který původně reklamaci přijmout vůbec nechtěl s tím, že kolegyně, která má reklamace na starosti, tam dnes není, nakonec tedy sluchátka vyzkoušel. Řekl, že tam teda jako něco slyší, ale že to tak hrozný není. Řekl bych, že u sluchátek za šestnáct tisíc to není úplně na místě.
    Také mne zarazilo, že po přítelkyni chtěl prodavač doklad k nákupu. Nikde na webových stránkách jsem se to nedočetl a ve formuláři jsem jasně vypsal jak své jméno a číslo dokladu, tak kdy jsem zboží kupoval a o co konkrétně se jednalo. Neměl by tedy být problém to dohledat.
    Nakonec tedy prodavač reklamaci přijal. Následně jsme fakturu doposlali na mail a já čekal na výsledek reklamace. Na webových stránkách jsem se dočetl, že ve složitých případech o reklamaci rozhdonete do 3 pracovních dnů. Předpokládám, že se jedná o překlep a že reklamace vyřizujete standardně do třiceti dnů.
    Zhruba během čtrnácti dnů bylo rozhodnuto. Přijel jsem domů pozdě večer, abych zjistil, že za plotem leží balíček od Muzikeru. Branka byla zamčená, kurýr tedy balíček zřejmě přes plot hodil. Celý den mrzlo a sluchátka se notnou dobu povalovala v té zimě venku na zemi. Proč mě nikdo nekontaktoval? Nechával jsem Vám na sebe telefon i e-mail. Býval bych se s Vámi domluvil na osobním převzetí. Udělal bych si čas a sluchátka bych si osobně vzvedl ideálně opět na prodejně na Andělu právě proto, aby se nestalo něco podobného.
    Sluchátka byla hrozena v kratonové krabici bez skoro žádné vystýlky a po rozbalení jsem zjistil, že někdo neodjímatelný kabel, který od sluchátek vede, dost nešetrně do krabičky nacpal a překroutil. Ke sluchátkům jsem se vždycky choval tak, aby mi dlouho vydržely a špatný kontakt na kabelu, který je nedojímatelný by se opravoval těžko. Zřejmě už podobně překroucený kabel nikdy nějakým rozumný způsobem nesložím. Také jsem zjistil, že v balení chybí redukce z 3.5 konektoru na 6.3, kterou Grado přikládá. Přibalil jsem ji, aby bylo pro reklamaci balení kompletní.
    Dost mne zarazil i reklamační protokol. Kromě toho, že se reklamace zamítá, v něm stálo, že "levé sluchátko šumí.". Nic víc. Nikdy jsem nic takového neřekl. Není to pravda a není to závada, kvůli které jsem sluchátka reklamoval. Podrobný popis závady jsem Vám předal v reklamačím formuláři, který jsem online vyplnil a následně ho ke sluchátkům i přidal v tištěné podobě. Četl ho vůbec někdo? Má ve výsledku vůbec smysl, takový formulář vyplňovat? Závadu jsem se pokusil popsat detailně. Zřejmě marně. Jde o to, že jedno ze sluchátek zkresluje. Není to na první poslech úplně patrné, zkresluje lehce a pouze při některých frekvencích. Nicméně zkresluje.
    V každém případě jsem si závadu nevymyslel. Kvalitních sluchátek vlastním několik a v porovnání je to patrné. Není to také pouze můj názor, sluchátka jsme zkoušeli a srovnávali ve více lidech. A to s obyčejným telefonem a s tranzistorovým (s koncovým zesilovačem tvořeným bipolárními tranzistory, žádný integrovaný obvod) i elektronkovým OTL sluchátkovým zesilovačem.

    Zřejmě by, vezmu-li v potaz Váš přístup, bylo nejlepší se se vším smířit a sluchátka koupit nová u konkurence.


    Jakub Kohout

  • Tříska: Ze www.ziskejte.cz také uplatňujeme cashbacky, je to super.

  • Dobrý den,

    určitě stojí za to zde nakoupit - široký výběr a kvalitní zboží. Jako rekreačnímu hudebníkovi se mi dost zajímavých věcí zde hodí. Ještě jsou zde často slevy a akce, když budete ještě nakupovat přes http://www.ziskejte.cz/?doporucuje=4CAA31 tak se Vám část nákupu i vrátí.