• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Většinu zboží 'skladem' vůbec nemají
    • Stejné zboží mají vystavené i 3x pod různou cenovkou

    Obchod osekal mou objednávku o 75% a ačkoliv se tváří levně, fakt, že nic z vystaveného zboží není skladem a to, že tuto informaci nelze z nákupního košíku zjistit, znemožňuje jakýkoliv rozumný nákup.

  • Po týdnu bez odezvy, ani omlouváme se zbozi bude za ....

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Mylna informace ze je zbozi skladem

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velmi špatná komunikace, reklamovala jsem zboží - od té doby jsem poslala 3 maily na které nepřišla žádná reakce. Na telefon se též nedaří dovolat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    v nabídce uváděno zboží které není na skladě, dlouhodobá komunikace o to co vlastně poslat, nakonec byly zaslány dva druhy výrobků místo tří druhů, navíc u několika pistolí upadlé střeny pažby a u jedné dokonce úplně chybí.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    první objednávka nevyšla - chybělo zboží -ojbednavka nebyla kompletní
    hned mi přišla nabídka na podobné zboží - vybrala jsem ,vzápětí přišel daňový doklad s výstrahou do 5ti dnů zaplať. to bylo 8.1.18 od té doby na zboží i když bylo zaplaceno ihned, čekám.dnes je 16.1.18

    Reakce obchodu Multitoys

    Dobrý den omlouváme se za zdržení. Dostala jsem na informaci, že balík nechali v depu, nicméně už by měl být u Vás. Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • velký výběr
    • špatná komunikace
    • záměna zboží

    Poslali mi jiné zboží než jsem si objednala. Když jsem chtěla zboží vyměnit a náhradu nákladů za dopravu, nikdo se mnou nekomunikoval a to ani po opakovaných urgencíćh telefonicky ani emailem!

    Reakce obchodu Multitoys

    Dobrý den, koukala jsem do systému, že nějaká komunikace proběhla. Nicméně nechám kolegyni projít Vaší komunikace a zašleme vyjádření.Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Tento obchod nedoporučuji, před Vánoci jsem si objednala zboží a připlatila expresní dopravu se zajištěným dodáním před Vánocemi tj. jsem zaplatila za dopravu přes 250 Kč (oproti standardním cca 100 Kč), která mi byla na faktuře opravdu naúčtována a mnou zaplacena, obchod sám změnil dopravce, který mi zásilku vůbec nedoručil. Po té jsem záležitost řešila s Multitoys, tam slíbili, že budou tuto věc řešit, ale vůbec nikdo se neozval -´i když nejde o velkou částku jejich jednání je neseriózní, jelikož slíbí a neplní a už vůbec nekomunikují.
    Daniela F.

    Reakce obchodu Multitoys

    Dobrý den, omlouváme se že neprošlo vše k Vaší spokojenosti. Pokud nebyla Vaše záležitost dořešená,prosím napište na [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • Cena
    • Nemaji spoustu veci skladem i kdyz uvadeji ze ano

    V tomto obchode uz objednavat nebudu. Nakupovali jsme zde uz nekolikrat, ale vzdy byl scenar podobny. Vse skladem nebylo, nasledovalo dlouhe dopisovani a nekolik telefonatu s vyberem nahrady a i pres ujisteni, ze je jiz objednavka tedy pripravena k expedici nakonec po tydnu nic nedorazilo. Tak jsme museli volat co se deje, z obchodu jsme zadnou odezvu nezaznamenali a dozvedeli se, ze opet neco chybi. Coz nechapu, kdyz uz melo byt pripraveno k expedici. Diky temto problemum jsme prosvyhli synovi narozeniny a darek pro nej museli shanet jinde, aby na oslave neco od nas dostal. Toto ma nastvalo natolik, ze zde uz nikdy objednavat nebudu.

    Reakce obchodu Multitoys

    Dobrý den,
    velice nám mrzí komplikace které jste kvůli nám měli.
    V novém roce budeme přecházet na nový systém, který by měl hlídat veškeré změny ve skladu přes jiné postupy, tudíž by se měli tyto nešťastné situace eliminovat.Navíc přibude zona pro zákazníky kde budete vidět aktuální stav objednávky i co bude následovat. Přejeme krásný rok 2018

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po provedení objednávky,mi přišlo automatické potvrzení,od té doby ticho po pěšině a zboží nikde.
    Na telefon ani mail nikdo nereaguje.
    Co k tomu víc říct?
    Hlavně,že chtěli expresní příplatek 99,- za dodání do Vánoc,mé dítě bylo bez plánovaného dárku a narychlo jsem sháněla náhradu.
    Dodnes se z Multitoys nikdo neozval.

    Reakce obchodu Multitoys

    Dobrý den paní Lenko, omlouváme se v době předvánočního shonu byl boom objednávek i příchozích emailů. Kontrolovala jsem tudíž Vaší objednávku manuálně a někdo " šikovný " bohužel udělal chybu ve statutech zboží co máte v objednávce a proto nebylo zboží expedováno. Kolegyně se Vám jistě ještě ozvou ohledně informací k této objednávce. Omlouváme se a přeji pohodový rok 2018

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 18.12. objednání, 3.1. má být špatným doručeno

    Reakce obchodu Multitoys

    Dobrý den, bohužel Vaše objednávka nemohla být expedována před Vánoci z důvodu velkého vytížení. Z tohoto důvodu jste o tom byl informován. Pokud nemáte zájem o zboží co jste si objednal, prosím pošlete email na [email protected]
    Pohodový rok 2018

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • NIC - bohužel
    • Napsal bych výhodu - nízké ceny, ale ty jsou kompenzovány příplatky všeho druhu a co je horší, tak kvalitou zboží a služeb zákazníkovi - čili zde opravdu výhody nespatřuji. Zato u nevýhod bych jmenoval dlouho, proto raději napíšu - VŠECHNO

    Sumarizace objednávky - objednal jsem:
    1x Škoda Octavia - dle webu v den objednávky SKLADEM
    1x Hasičské auto - dle webu v den objednávky SKLADEM
    2x hra pro děti - dle webu v den objednávky SKLADEM

    Z původní objednávky dodáno:
    1x Hasičské auto - roztrhaný obal a ulomené zrcátko (v obalu nebylo nalezeno)

    Přístup obsluhy e-shopu a další komunikace - HRŮZA, DĚS - pravděpodobně řeší více reklamací, nežli jsou schopni ustát... k tomu ještě lžou, že se zkoušeli dovolat a problém řešit - no jo, ale to až když jsem se sám ozval (nebo repsektivě obvolal všechna telefonní čísla, která byla vypnutá a poslal zprávy na všechny e-maily uvedené na webu) a reakcí bylo jen hodit vinu na zákazníka. Za mě osobně, než zkazit Vánoce sobě a svým blízkým, raději nakupujte jinde - v klidu a v pohodě, kde slovo "SKLADEM" znamená opravdu to, co si pod ním představujete...

    Reakce obchodu Multitoys

    Dobrý den, vidím v systému komunikaci nejprve telefonickou ( nedovoláno) dále emailovou. Ano, některé zboží nebylo expedováno z důvodu co Vám psala kolegyně emailem. Nicméně v objednávce jste měli mít celkem 3 položky. To tam nebylo? Pokud je auto poškozené, tak máte samozřejmě nárok na vrácení/výměnu. Bohužel nám neprochází všechno zboží přes kancelář a o balení se před Vánoci starali i brigádníci, kteří na to samozřejmě takovou zřetel nebrali. Od určitého data byly všechny tel. vypnuty z důvodu celofiremní dovolené. Hezký den a pohodový rok 2018

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dostala jsem jen polovinu objednaného zboží.

    Reakce obchodu Multitoys

    Dobrý den, omlouváme se za komplikace. Prosím překontrolujte fakturu s obsahem balíku. Pokud z toho něco chybí, dopošleme zboží/část peněz. Hezký den a pohodový rok 2018

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží nebylo ani po 6 pracovních dnech od objednání zkompletované a připravené k osobnímu odběru a to i přesto , že byla provedena telefonická urgence .Dostupnost nabízeného zboží na internetových stránkách byla označená jako skladem.

    Reakce obchodu Multitoys

    Dobrý den, bohužel nevidím proč nebylo zboží připraveno. Nicméně nejspíš šlo o to, že jste si objednal větší počet opiček než bylo aktuálně skladem a doobjednávalo se. Po Vánoční dovolené se Vám jistě kolegyně ozve ohledně informací k Vaší obj. Pohodový rok 2018

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • po 3 urgencích přišlo jiné než objednané zboží a už nám ani nebrali telefon, ani neodpověděli na reklamaci

    Reakce obchodu Multitoys

    Dobrý den, omlouváme se za komplikace. Bohužel nebylo před Vánoci možné reagovat na všechny příchozí emaily. Prosím napište na [email protected] jaké zboží Vám přišlo jiné. Hezký den a krásný rok 2018

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Malý darek zdarma
    • Meli produkt, který nebyl jinde moc dostupný.
    • Dlouhá doba dodani
    • Nezorganizovanost
    • Špatná komunikace
    • Uctuji si zvlášť jeste i balné
    • Po telefonu velice nepříjemní

    Objednala jsem si zbozi 11.12., teprve az druhy den mi přišly podklady pro platbu, kterou jsem okamžitě provedla (maji stejnou banku, takze penize jim byly připsány ten samy den). Přestože me e-mailem informovali, ze moje objednávka je připravena k expedici ihned po obdržení peněz a ze me budou hned informovat, nikdo mi nedal cely tyden vedet, ze platbu obdrželi, natož ze neco odesílají. V patek 15.12. jsem do obchodu volala, kdyz jsem se konecne dovolala, velmi nepříjemná paní mi oznámila, ze stále čekají na moji platbu, ale po chvili zase dodala, ze vlastne uz urgovala účetní oddělení, aby mou platbu konecne naparovali (podotýkám, ze v jejich e-mailu bylo rovněž uvedeno, ze maji automatické parovani plateb, takze platba bude sparovana hned!). Paní hovor rychle ukončila a ze mi jeste ten den zavolá zpatky a informuje me o stavu objednávky. Nikdo uz mi nezavolal a teprve o víkendu (najednou to slo) mi přišlo, ze obdrželi mou platbu, den na to, ze objednávku odesílají. Teprve v úterý 19.12. jsem balicek obdržela. Chápu, ze pred Vánoci toho maji hodne, ale ostatní e-shopy to zvládají s přehledem jeste i par dni pred Vánoci. Navic mi to cele přišlo opravdu nezorganizovane a uz vubec bych tedy nečekala, ze na me budou takhle neprijemní, je jasne, ze jim takhle volala spousta lidi, ale to neni muj problem a nemají to tedy delat, kdyz to nezvládají.

    Reakce obchodu Multitoys

    Dobrý den paní V., koukala jsem se do systému a bohužel spárování platby opravdu proběhlo až 16.12. Systém bohužel nezvládl nápor a museli jsme mu nakonec pomáhat manuálně. Nicméně i tak, se Vaše objednávka expedovala v termínu. Bohužel nejsme tak velký eshop jako jiní ... I tak v novém roce přestupujeme na jiný systém, který bude mít i zákaznickou zonu a Vy tak uvidíme stav své obj od začátku do konce. Přeji pohodový rok 2018

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel balík mi od 12.12. nebyli schopni poslat, byly to vánoční dárky. Když jsem volala po týdnu kde se zdržela má objednávka, bylo mi řečeno, že balík je již pár dní připraven a že na něm visí, že je urgentní. Prý mi dorazí nejpozději do dvou dnů. Jenže nedorazil. Místo toho mi přišel v pátek před Vánoci e-mail, že mi balík budou doručovat až 3. 1., protože jsem si nezaplatila poplatek včasné dodání do Vánoc k poštovnému! To mi přišlo jako pěkně špatný vtip! Objednávala jsem i 19. 12. z jiných e-shopů, kolikrát i bez poštovného a všechny balíky mi byly doručeny do dvou dnů i přes českou poštu! V e-mailu také stálo, že pokud nesouhlasím s dodáním 3. 1., mám se ozvat mailem a nebo telefonicky. Jenže v pátek byl celý den telefon hluchý a na email už mi též nikdo neodpověděl..... Balík jsem platila přes internetbanking, teď aby se člověk ještě bál o peníze! Za mě vůbec nedoporučuji!!!

    Reakce obchodu Multitoys

    Dobrý den, omlouváme se za komplikace. Bohužel se k Vám dostal email jiného typu. Systém přebral číslo Vaší objednávky se špatným vyhodnocením. Ohledně Vaší objednávky se Vám někdo ozve a dořešíte tak postup. Přejeme pohodový rok 2018

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • objednávka byla dodána 3 týdny po objednání nekompletní bez jakéhokoliv upozornění ze strany obchodu
    • špatná komunikace ze strany obchodu

    Reakce obchodu Multitoys

    Dobrý den, prosím překontrolujte Vaší emailovou schránku, protože kolegyně Vám psali. 7. i 8.12 email . Omlouváme se za komplikace, ale když jsme nedostali odpověď tak jsme objednávku zaslali i tak, aby jste případně měla dárky na Vánoce. Pokud o ně nestojíte, můžete je samozřejmě vrátit, dle pravidel do 14ti dnů nepoškozené a nepoužité. Pokud je pošlete ještě dnes stihnete tak i tento limit. Přeji pohodový rok 2018

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • veškeré zboží které jsem objednávala bylo skladem, po dvou dnech mi sdělili, že polovina věcí není. Ostatní objednávky, které jsem prováděla ve stejný den,jsem měla už doručené......(např.megaknihy, Enjoy the movement,sportobchod.cz) u tohoto obchodu jsem se teprve dozvěděla, že zboží nemají.
    • hrozně drahé poštovné - 149 Česká pošta+39 dobírka+ 29 balné

    byl to můj první nákup v tomto obchodu a s jistotou mohu říct, že poslední