Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Zboží mi přišlo požkozené.
-
Nedoporučuje obchod
Cekam 25 dní....
Tak uvidíme, zda se dočkáme... -
Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží nedorazilo a nikdo nekomunikuje , ale už chodí nabídky na další zboží
Reakce obchodu MůjNábytek.cz
Dobrý den paní Ludmile,
mrzí nás Vaše hodnocení. Objednali jste si zboží z dobou dodání 10 pracovních dní. Na 7 pracovní den jsme Vám chtěli zboží doručovat, avšak neúspěšně. Dáme Vám opětovný termín do 5 pracovních dnů a pevně věříme, že Vaše objednávka bude úspěšně doručena.
S pozdravem Team Můj nábytek
www.mujnabytek.cz -
Nedoporučuje obchod
- Jsou to jiz 4 tydny a nedostala jsem ani zbozi a ani informaci kdy dorazi, telefon neberou…
Reakce obchodu MůjNábytek.cz
Dobrý den paní Kateřina,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu a chceme se upřímně omluvit za jednodenní zpoždění doručení Vaší objednávky. Doba dodání je vyobrazena v době vytváření objednávky u produktu. Ve Vašem případě to bylo 2-4 týdny.
Pevně věříme, že ještě v budoucnu náš e-shop navštívíte a vyřízení Vaší objednávky bude vést k maximální spokojenosti.
S pozdravem Team Můj nábytek
www.mujnabytek.cz -
Nedoporučuje obchod
Peníze stržené a zboží nikde, ani informace kdy bude dodáno. Doufám, že se někdo ozve a zboží dorazí!
Reakce obchodu MůjNábytek.cz
Dobrý den paní Eva,
velmi nás mrzí Vaše negativní recenze, jelikož z naší strany nedošlo k žádnému pochybení nebo nedodržení předem stanoveného termínu doručení. Dobu dodání máme uvedenou u každého jednoho produktu a máme ji stanovou tak, abychom ji uměli dodržet. Zákazník je informován ohledně doby dodání, kdy si vytváří objednávku. Také přijde zákazníkovi e-mail, kde máme uvedeno, že Vás budeme o doručení zboží informovat den předem. Ve Vašem případě byla doba dodání 10 pracovních dnů, což bude z naší strany podle systému dodrženo.
S pozdravem Team Můj nábytek
www.mojnabytek.cz -
Nedoporučuje obchod
- Dobrá komznikace
- Zboží přišlo poškozené
Reakce obchodu MůjNábytek.cz
Dobrý den paní Dana,
děkujeme Vám za vaši zpětnou vazbu ohledně našeho výrobku, a chceme se omluvit za nepříjemnou zkušenost, kterou jste měli s naším produktem. Poškozené zboží jsme Vám přijeli vyzvednout naším rozvozem a peníze Vám byly vráceny zpět na účet.
S pozdravem Team Můj nábytek
www.mujnabytek.cz -
Nedoporučuje obchod
Nakoupil jsem se slevou, kterou nabízeli a nakonec to bylo zrušené a nabídli mi to dražší, se slovy, že sleva už skončila. Měli by to mít ošetřené aby to nešlo zadat.
Reakce obchodu MůjNábytek.cz
Dobrý den pane Rudolf,
uvědomujeme si chybu, která nastala při Vaší objednávce a upřímně nás to mrzí. Chyba bohužel nastala v našem systému. Standardně se nám to nestává. Věříme, že v budoucnu Vás už nezklameme a Vaše spokojenost bude 100%.
S pozdravem Team Můj nábytek
www.mujnabytek.cz -
Nedoporučuje obchod
Deset dnů od objednání a žádná zpráva o dodávce.
Reakce obchodu MůjNábytek.cz
Dobrý den pane Martine,
velmi nás mrzí, že jsme Vám zboží nestihli doručit do 10 pracovních dnů jak máme uvedeno na e-shopu, ale měli jsme jednodenní zpoždění. Standardně se nám to nestává. Věříme, že v budoucnu Vás již nezklameme a Vaše spokojenost bude 100%.
S pozdravem Team Můj nábytek
www.mujnabytek.cz -
Nedoporučuje obchod
- Vyšli vstříc požadavku na rozmezí termínu doručení zboží.
- Nesdělili řidiči, že zboží má být vyneseno do patra. Peníze za výnos byly dány řidiči (podle instrukce obchodníka) na ruku.
- Těžká domluva na konkrétní datum doručení zboží ještě ve středu nebyli schopni říct, jestli ze Slovenska řidič přijede ve čtvrtek nebo pátek.
Více negativních zkušeností než pozitivních.
Reakce obchodu MůjNábytek.cz
Dobrý den paní Kateřina,
velmi nás mrzí Vaše recenze, jelikož z naší strany nedošlo k žádnému pochybení nebo nedodržení předem stanoveného termínu doručení. Plně jsme akceptovali poznámku při Vaší objednávce – tedy ve kterém týdnu chcete doručovat zboží. Dva dny předem jste byla telefonicky informována, ve který den a kterou hodinu Vám budeme Vaši objednávku doručovat. Vynáška Vám byla v pořádku provedena i přesto, že řidič ji neměl poznamenanou, za cenu, kterou jsme si předem telefonicky dohodli.
Věříme, že nábytek Vám bude sloužit po dlouhá léta!
S pozdravem Team Můj nábytek
www.mujnabytek.cz -
Nedoporučuje obchod
- Velmi drahá doprava za 250 Kč, kdy píšete dodání vlastní dopravou, a přitom doručuje nespolehlivá česká pošta, která 2x oznámí, že zásilku doručí a nikdy to neudělá. Fakturace ze Slovenska, což je zbytečné a českých firem je dostatek.
Reakce obchodu MůjNábytek.cz
Dobrý den paní Eva,
velmi nás mrzí Vaše recenze. Jelikož máme vlastní dopravu, ve většině případů využíváme tu. Tentokrát jsme chtěli, navzdory velkému náporu, aby byli klienti spokojeni a všechny objednávky, které měly do Vánoc jsme chtěli doručit ve stanovený termín - proto jsme využili služby České pošty. Je nám velmi líto, že jste měli skrze tuto společnost problémy s doručením Vaší objednávky.
S pozdravem Team Můj nábytek
www.mujnabytek.cz -
Nedoporučuje obchod
- Zboží nemám. Neumím se dovolat. Neodpoví na e-mail.
Reakce obchodu MůjNábytek.cz
Dobrý den paní Sabina,
velmi nás mrzí Vaše nespokojenost s naším e-shopem. Vaše objednávka Vám bude doručována v nejbližších pracovních dnech o čemž budete informována předem. Evidujeme od Vás 1 e-mail, na který Vám kolegyně odpověděla ihned jak to bylo možné po přezjištěné situaci. Věříme, že navzdory Vaší nespokojenosti Vám bude Vaše doručená objednávka dělat po dlouhá léta radost.
S pozdravem Team Můj nábytek
www.mujnabytek.cz -
Nedoporučuje obchod
Objednála jsme si skříň která měla být skladem po týdnu jsme se dozvěděla že skladem není a že je ve výrobě 3 až 5 týdnů na doručení.
Reakce obchodu MůjNábytek.cz
Dobrý den paní Simona,
velmi nás mrzí situace, která nastala při Vaší objednávce. Bohužel v tomto případě neselhal lidský faktor ale chyba systému. Omlouváme se za komplikace, které Vám nastaly. Věříme, že v budoucnu se už taková chyba opakovat nebude.
S pozdravem Team Můj nábytek
www.mujnabytek.cz -
Nedoporučuje obchod
- Zboží jsem si objednala 30.5.2022 a k dnešnímu dni 20.8.2022 ho stále nemám. Stále slyším jen výmluvy.....
Reakce obchodu MůjNábytek.cz
Dobrý den paní Lenka,
velmi nás mrzí komplikace, které nastaly při Vaší objednávce. Bohužel nám dodavatel neustále prodlužoval naskladnění a jelikož nejsme výrobci, dobu naskladnění nemůžeme nijak ovlivnit. Židle už máme skladem a doručovat Vám je budeme v nejbližších pracovních dnech. Jako ospravedlnění Vám určitě poskytneme nějakou kompenzaci. Věříme, že pokud si nás vyberete i při dalším nákupu, přidáte k Vašemu hodnocení i zbývajících 90%.
S pozdravem Team Můj nábytek
www.mujnabytek.cz -
Nedoporučuje obchod
- Při sestavování skříňky pod umyvadlo jsme zjistili řadu nesrovnalostí. Otvory pro montáž byly posunuté o 3 mm, takže navazující díl neseděl. Šuplík nejde vycentrovat. Horní deska nejde osadit dle návodu chybí montážní otvory.
Skříňky jsou estetické, ale montáž je naprosto nevyhovující. Návod je v pořádku, ale díly nejsou na montáž připravené. Chybí otvory, nebo jsou špatně předvrtané.
Reakce obchodu MůjNábytek.cz
Dobrý den paní Ludmila,
velmi nás mrzí, pokud máte jakýkoli problém se zbožím. Kontaktujte naše reklamační oddělení, rádi vám pomůžeme.
S pozdravem Team Můj nábytek
www.mujnabytek.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Byla mi doručena židle v jiném dekoru, než jsem si objednal. Obchod nekomunikuje.
Reakce obchodu MůjNábytek.cz
Dobrý den pan Pavel,
velmi nás mrzí Vaše recenze nakolik systém nám ukazuje, že Vaše objednávka Vám byla v pořádku doručena a neevidujeme žádný e-mail ani telefonát z Vaší strany. Pokud máte problém, prosím kontaktujte nás na maily [email protected] a situaci určitě vyřešíme.
S pozdravem Team Můj nábytek
www.mujnabytek.cz -
Nedoporučuje obchod
- Nabízené zboží nemají a mít nebudou
Byla jsem nucená objednávky zrušit nabízené produkty nemají a mít nebudou,tak to nechápu.Sice děkuji za omluvu,ale nedává to smysl...
Reakce obchodu MůjNábytek.cz
Dobrý den paní Veronika,
velmi nás mrzí Vaše recenze. Bohužel nejsme výrobci, ale pouze prodejci nábytku. V dnešní době se neustále stav produktů mění a dodavatelé nás o tom nestíhají informovat. Hned jsme Vás o tom informovali a omluvili se, protože jsme objednávku museli stornovat. Přejeme vám všechno dobré.
S pozdravem Team Můj nábytek
www.mujnabytek.cz