Reklama

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zaplaceno a ještě nedorazilo.

    Reakce obchodu MůjAndílek.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí nastalá situace, která bohužel nastala ze strany dodavatele. Zboží by k nám mělo dorazit do konce tohoto týdne. Již jsme s Vámi domluveni, že Vám přidáme k objednávce dáreček jako omluvu.

    Děkujeme za pochopení a přejeme Vám příjemný den.

    Tým MůjAndílek

  • Nedoporučuje obchod

    Od doby objednání zboží nemáme žádnou zprávu o doručení.

    Reakce obchodu MůjAndílek.cz

    Dobrý den,

    jelikož jste si objednala kočárek, který byl na našem webu s uvedenou dobou dostupnosti a naskladnění 5 až 10 prac. dní, tak ještě na něj čekáme. Naskladnit bychom ho měli nejpozději zítra, poté bude Vaše objednávka ihned vyexpedována.


    Hezký den přeje

    Tým MůjAndílek

  • Nedoporučuje obchod

    plašič mám 14 dní a krtek reje stále tak to nefunguje vyhozene peníze

  • Nedoporučuje obchod

    Nemám co psát zatím nic nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    Téměř žádná komunikace o objednávce a termínu doročení.

    Reakce obchodu MůjAndílek.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše negativní recenze.
    Původně objednaný produkt byl skladem, zbylé zboží, které jsme Vám přidali po telefonické komunikaci a dohodě, bylo na objednávku u dodavatele s tím, že Vám po tel. hovoru byla sdělena i přibližná doba naskladnění. Tu jsme také splnili - 7. den od Vašeho objednání (max. doba až 10 dní). O expedici objednávky jste byl informován a následně i dopravcem.

    Hezký den přeje

    Tým MůjAndílek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • komunikace s obchodem žádná,zboží jsem zaplatila,ale dosud nedorazilo ani obchod mi nic nesdělil

    Reakce obchodu MůjAndílek.cz

    Dobrý den,

    jelikož jste si vybrala produkt s uvedenou delší dobou dostupnosti od objednání (až 7 pracovních dní), tak jsme čekali na jeho naskladnění od našeho dodavatele. To proběhlo během včerejšího dne a ihned jsme Vaši objednávku i odeslali.
    O tom, že produkt není skladem, ale je na objednávku u dodavatele, jste byla informována i v potvrzujícím e-mailu. Mrzí nás tedy Vaše nespokojenost.

    Příjemný den přeje

    Tým MůjAndílek

  • Nedoporučuje obchod

    Stále čekám, že zboží odešlou. Tajrychová

    Reakce obchodu MůjAndílek.cz

    Dobrý den, paní Tajrychová,

    jelikož jste si vybrala produkt s uvedenou delší dobou dostupnosti od objednání (až 7 pracovních dní), tak jsme čekali na jeho naskladnění od našeho dodavatele. To proběhlo během včerejšího dne a ihned jsme Vaši objednávku i odeslali.
    O tom, že produkt není skladem, ale je na objednávku u dodavatele, jste byla informována i v potvrzujícím e-mailu. Mrzí nás tedy Vaše nespokojenost.

    Příjemný den přeje

    Tým MůjAndílek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • S dělili mi chybné informace k produktu a když jsem chtěl, aby si z tohoto důvodu zboží na své náklady vzali zpět, odmítli to.

    Reakce obchodu MůjAndílek.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi, ale bohužel neobsahuje úplné informace.
    Sdělil jste nám pouze, že nejste s produktem spokojen a že si pro něj máme zajistit svoz.
    Přepravu na naše náklady nabízíme k reklamovanému zboží (stačí předložit fotografie reklamovaného produktu).
    Vy jste si přál rovnou zboží vrátit v rámci 14ti denní lhůty a odstoupit od smlouvy.
    V tomto případě Vám bylo navrhnuto vrácení zboží (to je sice na Vaše náklady), ale s tím, že Vám tak poté bude vráceno fakturované dopravné a částka za zboží (celá částka z Vaší faktury).
    Pokud si tedy přejete reklamovat, zavolejte nebo napište, rádi se domluvíme, naše zákazníky rozhodně neodmítáme.

  • Nedoporučuje obchod

    vadí mi platba předem.

    Reakce obchodu MůjAndílek.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše nespokojenost. V nabídce dopravců a platebních metod máme i možnost dobírky - přímo u Vámi zvoleného GLS. To, že jste si zvolil platbu kartou není naše chyba.

    Hezké slunečné dny přeje

    Tým MůjAndílek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Popis zboží "auto na dálkové ovládání" byl na stránkách zavádějící : obchod uváděl pohon 4x4 ovšem ve skutečnosti tomu tak nebylo. Navíc auto po dodání nefungovalo ( dárek na Vánoce ) - výměna zboží/oprava? Nikoliv - necitlivé vrácení peněz a to až za 14 dní (nyní 12 dní - stále nedorazily ).

    Reakce obchodu MůjAndílek.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás nastalá situace. Po Vánocích jsme zpracovávali velké množství vrácených zásilek apod. a my se snažili vyřešit vše v co nejkratším termínu.
    U auta byly omylem uvedeny špatné technické parametry, nejednalo se o pohon 4x4, za což se Vám velice omlouváme.
    Řešení reklamace novým kusem by tedy nemělo smysl, proto jsme Vám obratem vystavili dobropis, který jsme taky ihned předali na účetní oddělení. Ti mají na jeho zpracování až 14 prac. dní.


    Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    • Nefunkční zboží

    Reakce obchodu MůjAndílek.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás nastalá situace. Dle naší e-mailové komunikace jsme zahájili s Vámi reklamaci na tyto teploměry a nyní čekáme na zaslání výrobků zpět k nám.

    Tým MůjAndílek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Mé zkušenosti z obchodem byla první objednávka,kdy jsem objednala pelíšek pro psa přes Vánoci. Mělo být doručeno do Vánoc ,když jsem se pak ptala jak to s objednávkou vypadá,že jsem chtěla zboží pod stromeček,bylo mi odpovězeno,že se to do Vánoc nedoručí a jestli chci zrušit objednávku (pokud budu souhlasit). Jelikož jsem nebyla na telefonu,nemohla jsem obchodu hned odepsat. Jenže mezi tím už mi oni během asi pěti minut zrušili. Odepisovala jsem až večer,jak to vůbec s objednanou mám,reakce ani druhý den žádná,tak jsem tam pak musela volat. Paní která se mnou komunikovala,byla teda dle mého názoru dost nepříjemná. Řekla,že když jsem neodepsala a chtěla jsem zboží do Vánoc (a nebude),tak mi objednávku i bez mého souhlasu zrušili. Takové chování se mě opravdu nelíbilo a nikde se mi tohle nestalo,pokud bych se zrušením souhlasila,tak ano. Oni objednávku zrušili bez mého souhlasu a po telefonickém rozhovoru,ani žádná omluva.
    Za mě takové chování k zákazníkovi je neadekvátní

    Reakce obchodu MůjAndílek.cz

    Dobrý den,

    Vaše recenze nás přes veškerou telefonickou i písemnou komunikaci během hektického předvánočního času ohledně Vaší objednávky mrzí.
    Pelíšek s nabízenou dostupností 5 až 10dní jsme Vám nakonec odeslali šestý den od Vaší objednávky - 19.12.2024 a snad ho tak stihli i do Vánoc, jak jste si přála, doručit.
    Z naší strany proběhlo vše tak, jak jste sama požadovala a jak jsme se i telefonicky domluvily.

    Děkujeme za Vaše pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod objednávku zrušil a nevrátil peníze.

    Reakce obchodu MůjAndílek.cz

    Dobrý den,

    Vaši objednávku jsme určitě samovolně nezrušili. Po prověření situace je u nás stále v běhu a čekáme pouze na vyjádření na náš e-mail, zdali si přejete náhradní produkt nebo objednávku stornovat.
    Ozvěte se nám, prosím, zde: [email protected]


    Tým MůjAndílek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazili a nedostal jsem ani zprávu na dotaz kdy zboží dorazí

    Reakce obchodu MůjAndílek.cz

    Dobrý den,

    velmi se Vám omlouváme za menší prodlevu v odeslání Vaší objednávky. Zboží klasicky naskladňujeme do uvedených 7 pracovních dní. Nyní bohužel došlo k prodlevě ze strany dodavatele, kterou neovlivníme (z důvodů vánočních svátků, dovolených, omezeného režimu). Objednávku jsme Vám ihned po jejím naskladnění i odeslali - 2.1.

    Děkujeme za pochopení.

    Tým MůjAndílek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vánoční dárek 1.1.2025? A to ho ještě nemám.

    Reakce obchodu MůjAndílek.cz

    Dobrý den,

    bohužel u zboží, co nebylo skladové, tak jsme jeho doručení do Vánoc nezaručovali. Objednal jste právě takové 17.12.
    Toto zboží klasicky naskladňujeme do uvedených 7 až 10 pracovních dní. Nyní bohužel došlo k prodlevě ze strany dodavatele, kterou neovlivníme (z důvodů vánočních svátků, dovolených, omezeného režimu). Bylo Vám hned odesláno po jeho naskladnění 30.12.

    Děkujeme za pochopení.

    Tým MůjAndílek

  • Nedoporučuje obchod

    • zboží jsem objednával 12.12. s dobou doručení 7-10 dní, je 29.12. a po zboží ani památka. obchod poslal jen dotazník spokojenosti

    Reakce obchodu MůjAndílek.cz

    Dobrý den,

    velmi se Vám omlouváme za menší prodlevu v odeslání Vaší objednávky. Zboží klasicky naskladňujeme do uvedených 7 až 10 pracovních dní. Nyní bohužel došlo k prodlevě ze strany dodavatele, kterou neovlivníme (z důvodů vánočních svátků, dovolených, omezeného režimu). Zboží jsme Vám ihned po jeho naskladnění - 31.12. - odeslali.

    Děkujeme za pochopení.

    Tým MůjAndílek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nabízí zboží,které nemá skladem. Po zaplacení objednávky pošle informaci o nedostupnosti zboží. Peníze za 13 dní dosud nevrátil. Nespolehlivý a neschopný eshop.

    Reakce obchodu MůjAndílek.cz

    Dobrý den,

    mrzela nás vzniklá komplikace. Loutky se bohužel mezitím u dodavatele vyprodaly, za což jsme se Vám omluvili. Tuto situaci jsme nedokázali nijak ovlivnit.
    Platba byla vrácena sedmý den po vystavení dobropisu (tedy 30.12.). Účetní oddělení má na toto zpracování až 14 prac. dní.

    Děkujeme za pochopení.

    Tým MůjAndílek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doručení bylo na jinou adresu než jsem jsi zvolila! Špatný!

    Reakce obchodu MůjAndílek.cz

    Dobrý den,

    zásilka od nás byla odeslána na Vámi zvolený Alza Box. Bohužel netušíme, proč došlo k přesměrování dopravcem na jiné výdejní místo, pravděpodobně z důvodu přeplněného původního místa. Je to situace, kterou už nedokážeme ovlivnit, pokud má již zásilku v rukou dopravce.

    Děkujeme za pochopení.

    Tým MůjAndílek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dlouhá dodací doba čekám už 13 dní

    Reakce obchodu MůjAndílek.cz

    Dobrý den,

    objednávku jste si u nás vytvořila 16.12. a my Vám ji hned po naskladnění chodítka odeslali, a to 19.12. Tento den jsme ji předali i České Poště.
    Bohužel nějaký problém nastal právě u České Pošty, kde ke včerejšímu dni 7.1. je vidět pohyb - přeprava zásilky k dodací poště. Měla by už k Vám tedy snad v následujících dnech dorazit.
    Kdyby cokoli, neváhejte nás kontaktovat mailem: [email protected] nebo telefonicky: 702 35 85 86.

    Tým MůjAndílek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Koupili jsme kuličkovou dráhu. Přišla bez kukiček! po kontrole popisu zboží jsem zjistil, že 60 kuliček je zasíláno náhodně. Takže za vola jsem já a praktiky šmejdů zase slaví úspěch!!!

    Reakce obchodu MůjAndílek.cz

    Dobrý den,

    je nám líto vzniklé komplikace. Kuličky mají být určitě součástí dráhy. Náhodně je pouze zasíláno 60 kuliček buď skleněných nebo plastových. Ozvěte se nám na [email protected] a my s Vámi pořešíme reklamaci.

    Tým MůjAndílek.cz