Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Zboží objednáno a zaplaceno 30.8, přijetí platby potvrzeno emailem a dále nic, ani jedno uvedené číslo nikdo nebere. Už 13 dní nic, zajímalo by mě kde mám zboží nebo chci zpět peníze!

  • Se zákaznící jsme celou záležitost uzavřeli doufáme, že k oboustranné spokojenosti.

  • Paní Valová se evidentně snaží vymluvit. Jak byste zákazníci chápali, když Vám někdo pošle objednávku dříve, kterou ještě neukončíte a posílá Vám kvůli tomu pak druhou a naúčtuje Vám dopravné? V emailu mám přímo od zaměstnankyně paní Valové napsané, že mně uhradí celou částku, jelikož to byla jejich chyba. Ale jak vidíte sama paní Valová tady píše, že mně dobírečné neuhradili. Ale oni způsobili chybu a kvůli nim jsem platila dvojí poštovné. Dříve než jsem poštovné zaplatila mně bylo slíbeno emailem, že ho mám zaplatit a bude mně vše vráceno. Ale k tomu nikdy nedošlo, jen mně byla vrácena polovina.

  • Množství kladných recencí a spokojených zákazníků na Heurece jasně dokazuje, že se vždy snažíme s našimi zákazníky jednat poctivě a fér. Velice nás proto mrzí, když narazíme na člověka, se kterým se nelze rozumně dohodnout.
    Kdyby si totiž zákaznice zkontrolovala svůj bankovní účet, zjistila by, že druhé poštovné jsme ji vrátili 19.8. Zůstal ji zaúčtován pouze poplatek za službu dobírka, kterou si přála uhradit cenu doobjednaného zboží. A zřejmě touto skutečností jsme si vysloužili takovéto neobjektivní hodnocení.

  • Celé to první kousátko, které mně odeslali, jsem si uhradila sama tím, že jsem zaplatila poštovné za zboží, které mně bylo slíbeno, že mně dopravné nebude hrazeno, jelikož ho poslali dříve než měli a že poštovné platit nebudu, ale nestalo se tak. Takže došlo k podvodu.

  • Zákaznici jsme omylem zaslali jiný tvar kojeneckého kousátka, než který si objednala. Za tuto chybu jsme se ji omluvili a dodatečně doposlali to, které si původně objednala. První kousátko jsme ji ponechali jako dárek zdarma a to druhé jsme ji zaslali taktéž zdarma bez započtené částky za dopravu. Zákaznice si při té příležitosti doobjednala jiné zboží, které chtěla uhradit dobírkou, tudíž ji byl účtován pouze poplatek za dobírku a za doobjednané zboží. Komunikací jak mailovou, tak telefonickou jsme strávili nespočet času. Nerozumíme tedy, proč je zákaznice naštvaná. kocourek:

  • UPOZORŇUJI VŠECHNY ZÁKAZNÍKY NA NEKALÉ PRAKTIKY, KTERÉ V TOMTO OBCHODĚ VŮČI ZÁKAZNÍKŮM PANUJÍ. A LHANÍ NENÍ VÝJIMKOU.
    a) komunikace na bodu nula - nikdo si nečte co píšete a odesílají Vám co oni chtějí
    b) zboží vyměněno za jiné bez mého souhlasu - to už se tady stalo více lidem, jak jsem si přečetla v recenzích, takže nejsem první
    c) zboží odesláno bez mého souhlasu, ještě jsem komunikovala o další věci, ale objednávka odeslána. Po mém rozhořčení, že budu platit další poštovné kvůli chybě, kterou oni způsobili a odeslali mně objednávku dříve, mně přišel email se slovy,viz cituji: "Dobrý den, omlouváme se,zašlete nám prosím číslo Vašeho účtu,částku za dopravu Vám vrátíme zpět" Vypadá to na seriozní obchod po této informaci, ale ZA PÁR DNÍ NA TO, PŘIJDE TENTO EMAIL OD PANÍ VEDOUCÍ VALOVÉ, kde píše, že mně celou částku za dopravné NEUHRADÍ, jen část, a skutečně to tak bylo. A to mně předtím slibovali, jak uhradí kompletně celou částku. .
    d) problém s dopravou - napsala jsem email, ať mně to další zboží neposílají na danou adresu, jelikož tam od dalšího dne nebudu a dojde mně email, že mně stejně nedojde, jelikož ji řidič nemá na autě, takže mně napsali, že navrhují změnu adresy nebo pozdější doručení,až budu na dané adrese. PŘEKVAPENÍ NA DRUHÝ DEN: Volá mně kurýr, že je před domem s balíčkem - ale já jsem jim psala, že tam nebudu a také jsem nebyla a oni přece také psali, že mně ji stejně doručovat teď nebudou - TAKŽE JSEM BYLA OPĚT V ŠOKU.

    Věřte mi,že jsem byla stále jako v "Jiříkově vidění". Doufala jsem, že nakoupím v klidu, ale s tímto obchodem byly jen samé problémy a velmi mě zarazilo nekorektní jednání ze strany tohoto obchodu. Už nikdy si v tomto obchodě nic nekoupím a upozorňuji i ostatní, co se jim může stát. Napíší Vám cokoliv, ale nemůžete tomu věřit. Jistě o tom ještě napíši o do recenze, ať ostatní ví, jaký je zde přístup k zákazníkovi. Vyznává se tu "Slibem nezarmoutíš".