Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Myslím si ze během Vánočních svátku by měla být prodloužena otevírací doba. Jelikož konkrétně já pracuji do šesti hodin, tudíž jsem nestihla dárek pro tátu vyzvednout. Ke všemu jsem volala před půl šestou jestli by mi někdo nepockal pět minut po šesté hodině, abych si jej mohla vyzvednout. Nikdo telefon, který je uvedeny na webovkach nebral. Snad do budoucna to bude lepší. Fandím Vam

    Reakce obchodu Mojezapalovače.cz

    Dobrý den,
    děkuji Vám za hodnocení našich služeb, přestože se jedná
    o naše historicky první “nedoporučuji”.

    Prosím pěkně, dovolil bych si tedy jen krátkou reakci.

    Co se telefonu na prodejně týče, tak věc jsem ihned prověřil.
    Skutečně je v záznamu telefonu Vaše telefonní číslo jako nepřijaté
    a to v celkovém počtu 1 zmeškaného hovoru. To je samozřejmě
    naše chyba, stejně tak to, že Vám nebylo zavoláno zpět.
    Za toto se velice omlouvám.

    Předvánoční provoz na prodejně je velmi náročný a dovedu
    si i představit, že kolegyně nestihla telefon zvednout, nebo jej
    dokonce přeslechla při obsluhování zákazníků. Bohužel žádným
    jiným způsobem (e-mail, on-line chat na stránkách) jsme se o Vaší
    individuální potřebě nedozvěděli a nemohli jsme tak věc vyřešit
    k Vaší plné spokojenosti. Do Vánoc bylo stále dost času
    (objednávku jste uzavřela 17. 12.) a nad rámec běžné pracovní
    doby bylo otevřeno například i v sobotu 23. 12..

    Dále bych jen zmínil, že aby si mohl vhodný způsob dopravy zvolit
    opravdu každý dle svých možností, nenabízíme jen osobní odběr,
    ale na e-shopu lze vybírat z celkem 9 způsobů dodání zboží pro Váš
    případ (předpokládám, že zaměstnání máte v Praze, když byste to
    k nám na Smíchov měla po 18:00 hod. jen pět minut).
    Např. přes DPD by u Vás balík mohl být 18. 12. nebo Messengerem
    dokonce do 240 minut od objednání. V nabídce je i doprava se
    zasláním zdarma, pokud pro Vás bylo rozhodující dodání bez
    poplatku. Ve všech těchto případech bychom u Vaší objednávky
    ze dne 17. 12. dodání bez problému stihli.

    Méně pak rozumím výtce ohledně otevírací doby. Prodejní doba
    je jasně deklarovaná na e-shopu i prodejně, rovněž kompletní
    informace jsou uvedeny v potvrzovacím e-mailu, který obdrží každý
    zákazník po uzavření objednávky. Předpokládám, že jste objednávku
    učinila ze svobodné vůle a pokud objednáváte zboží na prodejnu,
    která má otevřeno do 18:00 hod. a Vy jste v zaměstnání do 18:00 hod.,
    tak pak uznávám, může to být s převzetím komplikovanější.

    Je mi tedy líto, že se na nás hněváte kvůli tomu, když jsme nenaplnili
    Vaše osobní přesvědčení, že by prodejní doba měla být před Vánoci
    všude prodloužená. My bohužel musíme při rozhodování o otevírací
    době zvažovat více faktorů a to i legislativních, kterými Vás nyní nechci
    zatěžovat. Podmínky samozřejmě v průběhu obchodu změněny nijak
    nebyly a odpovídaly tomu stavu, za jakého jste objednávku učinila.

    Děkuji a přeji Vám pohodový den.

    Jan Richter

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.