Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • je to více jak týden od objednání a ZAPLACENÍ, zboží stále nedodáno, žádná komunikace ze strany obchodu, kromě jednoho telefonátu, kdy volala nějaká ruska, které jsem vůbec nerozuměl (mluvila rusky)

    nedoporučuji

    Reakce obchodu moje-zlato

    Vážený pane,
    velice nás mrzí komunikační nedorozumění a jsme rádi, že se nám podařilo vaši reklamaci vyřešit formou výměny slitku. Tato reklamace byla zároveň jedinou v celém letošním i minulém roce v rámci našeho e-shopu i kamenných prodejen.
    S přáním hezkého dne,
    moje-zlato

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Zatím pořád čekám, až dorazí. Byla jsem upozorněna, že není na skladě, tak čekám.

    Reakce obchodu moje-zlato

    Dobrý den paní Aleno,
    Vaše negativní zpětná vazba je pro nás velice cenným podnětem, který nás informuje o oblastech ve kterých můžeme zkvalitnit naše služby a zlepšovat plnění našich cílů, kterými jsou důvěra, osobní přístup a uspokojení očekávání našich zákazníků. U zboží které není dostupné skladem v ČR je skutečně obvyklá doba dodání orientačně 10 dnů , jak vás informoval kolega telefonicky. Zboží z vaší objednávky jsem vám bezpečně doručili 12 dnů od objednání ( objednávka dne 6.4.2023 - doručení k vám domů 18.4.2023) přičemž na dodací lhůtu u zboží které je skladem mimo ČR jste byla, jak sama uvádíte, výslovně upozorněna. Není bohužel v našich silách, aniž bychom navýšili koncové ceny pro vás - zákazníky, urychlit mezinárodní transport zboží, resp. zvýšit skladové zásoby bez ohledu na volatilitu cen dané komodity.
    Tina
    CEO moje-zlato

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nevím,jestli zboží někdy uvidím

    Reakce obchodu moje-zlato

    Dobrý den,
    Vaše negativní recenze nás velice mrzí. Vaše objednávka byla bohužel učiněna v době, kdy došlo k evropskému výpadku produkce a prodloužení dodacích lhůt od výrobců. Na tuto skutečnost jsme naše zákazníky upozornili a upozorňujeme na ní na stránce e-shopu, v kamenné prodejně i v našich VOP. Prodloužení dodací lhůty o 10 - 14 dnů hlásí i několik dalších prodejců. Nicméně Vámi objednané zboží bylo uhrazeno 2.8.2022 a bylo Vám dodáno 17.8.2022 tedy 15 dnů ode dne zaplacení (což je podstatně méně než předem avizovaných 21 -21 dnů) Opětovně se Vám za prodloužení běžné 10 denní dodací lhůty o 5 dnů omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Od 24.2.2022 čekám na zboží, které bylo skladem a do 6.3.2022 nic neposlali, ani nereaguj na email.

    Reakce obchodu moje-zlato

    Dobrý den,
    Vaše objednávka nebyla akceptována z důvodu zrušení možnosti platby na dobírku. Bohužel právě platbu na dobírku jste si zvolil ve své objednávce. Toto oznámení bylo publikováno na našich stránkách současně s upozorněním na prodloužení dodacích lhůt slitků. Podobná situace je v celé EU z důvodu válečného konfliktu a extrémní poptávky. U plateb na dobírku jsme byli nuceni upřednostnit již provedené objednávky s platbou převodem. Za komplikace se Vám, jakož i všem zákazníkům omlouváme.