Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • Žádná

    Naprostý zmatek v objednávkách, NEDOPORUČUJI platit předem! Objednávku vždy zkontrolujte jestli je kompletní !
    Stůl nakonec dorazil po 3 měsících s vadou z výroby, židle která se ztratila u "přepravce" došli nakonec 2, takže opět práce s vrácením, formulář o vrácení poškozeného zboží vám nejsou schopni vytisknout na prodejně, o aroganci prodavačky na Liberecke pobočce se ani rozepisovat nebudu.... OBCHOD NEDOPORUČUJI!

  • 10 %

    • Neuznávají reklamace vadných výrobků

    Pozor, neuznávají reklamace! Koupil jsem zde dvě zrcadla, které jsem podle pokynů přilepil na odmaštěnou skříň. Jedno zrcadlo spadlo na podlahu, rozbilo se a ještě poničilo podlahu. Druhé drží stále, takže očividně vadný kus. Zrcadlo jsem reklamoval, ale bylo mi řečeno, že spadlo díky neodborné montáži. Na můj dotaz, co přesně jsem při montáži udělal špatně nebo jak se má zrcadlo správě "montovat", abych se chybě příště vyvaroval, mi prodejce nedokázal odpovědět. Příště raději nakoupím u konkurence.

  • 10 %

    Číslo produktu 2358000801
    Skříň S Posuvnými Dveřmi Mika
    Že se nestydíte vy špíny prodávat takový šmejd

  • 20 %

    • Špatná komunikace se zákazníkem, nedodržení dodací lhůty, náhodné změny dodacího termínu a podávání nepřesných informací

    Mobelix jsem měla vcelku ráda, než jsem si objednala druhou barovou židli do páru, kterou mám objednanou a zaplacenou od listopadu 2020 a stále není doručená (máme skoro květen 2021). Stát se může cokoli, ale neustále odkládání dodání a naskladnění zboží s tím, že bude za 14 dnů a tato zpráva vám přijde (pokud teda vůbec přijde) X krát. Hloupá a nepoučená jsem objednala zahradní nábytek v březnu 2021, věřila jsem, že původní zkušenost byla náhoda. Opět zboží nedodané, době doručení opět nedostáli, zboží stále nemám a co víc, musela jsem opět kontaktovat support, aby mi to vůbec někdo dal vědět. Hodně špatné obchodní praktiky a špatný zákaznický servis u Mobelixu hodně bolí. Samozřejmě, všechno svádí na covid situaci, spíše bych si ale srovnala vztahy s dodavatelským řetězcem, případně spíše nenabízela věci, které očividně nemohu a neumím dodat. Bohužel vidím mnoho těchto komentářů a podobných recenzí.

  • 10 %

    • Nedodání zboží v termínu
    • Velmi neprofesionální chování operátorů

    Nejsou schopní dodat zboží v termínu, stále dokola chodí jen emaily s posunutím termínu. Na infolince poskytuje každý operátor jiné informace a o jejich velmi neprofesionálním chování ani nemluvím. V tomto obchodě si již nikdy nic nekoupím. Katastrofa

  • 10 %

    • Pořád píšou emaily
    • Stále odkládání dodací lhůty zboží čekám už 3 měsíce velmi,velmi špatná zkušenost nedoporučuji.
  • 10 %

    • Dodací lhůta
    • Komunikace

    Příšerná dodací lhůta! Na objednané a zaplacené zboží čekám už třetí měsíc. Neustále mi jen chodí e-maily, že posouvají datum dodání o dva týdny. Když jsem reagovala, přišla odpověď ve smyslu, že když se mi to nelíbí, můžu objednávku zrušit. Nikdy jsem s Moebelixem problém neměla, po téhle zkušenosti se nákupu u nich už pro jistotu vyhnu. Veliké zklamání.

  • 100 %

    Velká spokojenost. Přišlo nám rozbité křesílko a bohužel jsme to zjistili až po delší době po rozbalení (krabici jsme uskladnili, kvůli rekonstrukci). Reklamace proběhla na výbornou. Kladný a milý přístup, který se v dnešní době moc nevidí. Tento obchod jen doporučuji.

  • 100 %

    Objednala jsem závěsné křeslo a jsem maximálně spokojená, křeslo je krásné, jednoduchá montáž a navíc ho dodali o 2 měsíce dřív. Doporučuji

  • 10 %

    Nedoporučuji, před Vánoci jsem si objednala skříň, která měla být do šesti týdnů, musela jsem zaplatit zálohu 30 % a skříň do dnešního dne nikde. Na emaily nikdo neodpovídá a na infolince jsem se také nic nedozvěděla. Kdybych to věděla, tak si objednám skříň u konkurence.

  • 10 %

    • Rychlé vyřízení na výdejně
    • Nevhodné vystupování na informační lince
    • Předpříprava na montáž
    • Nevhodný materiál na držení polic

    U Moebelixu jsem si objednal regál, který byl určen do pokoje. Regál jsem kupoval za relativně přijatelnou cenu s tím, že mi doručí vše v pořádku. Aktuálně bych jim to tam nejraději vrátil s tím, že mi buď vrátí peníze, nebo za tu drzost, co si oni dovolí, tak mi dají nový materiál a rovnou mi to tam i sami složí. Takže o co se jedná, jedná se o to, že 3 z 5 polic neměli na stranách vyvrtané díry pro vruty. Ono vyvrtat si sám ty díry není problém, ale když kupuji výrobek pro ruční montáž, tak proč u toho musím použít nakonec i vrtačku? Takže co se týče skříněk, polic a dalšího vybavení do domácnosti, tak NEDOPORUČUJI.

  • 10 %

    • S obchodem jsem velmi nespokojena. V kupní smlouvě i na webovch stránkch je dodací lhůta nastavena na 14-15 týdnů. Po 20. týdnu žádné zboží nepřišlo, dohoda s paní na infolince také nebyla. Bylo mi sděleno, že mi zboží příjde až ve 22. týdnu od objednání. Zde už si nic nekoupím.
  • 10 %

    • Nic
    • Komunikace
    • Reklamace

    Před Vánocemi jsem si koupil matraci Viva kokos. Matrace stojí v rozměru 140/200 bez slevy 15 900,- . Jeden ze zaměstnanců mi ji doporučil. Avšak po 14 dnech se matrace proležela i přes to, že má nosnost 120 kilo a já mám 85 kilo. Nechápal jsem to. Matraci jsem samozřejmě reklamoval. Reklamační oddělení po mně chtělo fotografie proležení a fotografie roštu. Všechno jsem poslal. Reklamační oddělení mi reklamaci zamítlo s tím, že mám nevyhovující rošt, tudíž k tomuto problému může dojít. To si děláte legraci? Chlap Vám v krámě doporučí matraci, zaplatíte několik tisíc a nikdo není schopný Vás upozornit na to, že je třeba mít specielní rošt s konkrétními mezerami? Jak já, jako lajk, to mám vědět? Ani nikde v popisu u produktu tuto informaci nemáte. Proleženina byla jen kvůli tomu, že jste nepodali dostatečné informace a ještě Vám není blbé, reklamaci zamítnout. Paní z reklamačního mě tedy odkázala na manažera, protože se zamítnutím jsem opravdu nesouhlasil. Pan manažer se dodnes neozval a už je to přes měsíc. Tomu se říká komunikace na úrovni ...
    Řešení problému pokračovalo tak, že matrace byla reklamována u výrobce. Reklamace byla nakonec uznána. Zapůjčili mi dodávku , takže jsem mohl špatnou matraci krásně odvézt a novou zase přivézt. Vše se zdálo nakonec dobře vyřešené do té doby, než jsem matraci doma rozdělal z obalu. Nemám vůbec slov. "Nová" matrace je opět katastrofální. Spodní dvě vrstvy jsou špatně nalepené, takže vyčnívají 2 cm z délky. Horní dvě vrstvy jsou zase nalepené křivě! Nemluvě o tom, že matrace byla špinavá. Díky tomu, že matrace je takhle blbě nalepená, tak nesedí do postele. Opravdu katastrofa! Nejradši bych Vám to hodil na hlavu, kdybych si toho všimnul dřív. Nechápu, že Vám není blbý mi vyměnit špatný kus za ještě horší... Neskutečný. Už nikdy si u Vás nic nekoupím.
    Došla mi trpělivost.

  • 50 %

    • ceny
    • pěkný nábytek
    • prodavačka - nábytek - Stodůlky
    • řešení reklamací

    S Mobelixem jsme neměli nikdy problém, téměř všechen nábytek jsme kupovali tam. Problém nastal až nyní, kdy jsme podruhé reklamovali konferenční stůl (odchlípnutá vrstva horní desky). Poprvé po půl roce užívání, reklamace v pořádku uznána a stůl vyměněn za jiný kus. To, že o nový stůl stačilo lehce zavadit a vyjely všechny šuplíky jsme ani neřešili, ovšem nyní, cca měsíc před koncem záruky, se nám opět odchlípla deska. Pan vedoucí hned druhý den po napsání emailu odpověděl a žádal číslo smlouvy. To jsme poslali a následně se nám nikdo cca týden neozýval. Vzhledem k uzavřeným prodejnám a tomu, že to bylo 2-3 týdny před koncem smlouvy jsme Mobelix kontaktovali častěji. Na infolince se dozvíte jen, ať si vše řešíte po mailu, na který ale nikdo neodpovídá. Pan vedoucí se po urgenci ze strany infolinky ozval a byl ochotný, reklamaci uznal a že si stůl můžeme vyměnit za nový. Za celou dobu, při první reklamaci nebo druhé se nikdo nezmínil, že by bylo něco špatně. A pak to začalo...

    Dojedeme na prodejnu v pražských Stodůlkách, abychom si stůl vyměnili. To, že to nemají uspořádané, ale ze skladu nás pošlou na prodejnu, následně z prodejny na sklad, pak zas na prodejnu, abychom se opět následně vrátili na sklad je jedna věc. Ale druhá věc byla neskutečně nepříjemná prodavačka z oddělení nábytku, která nám k tomu měla vypsat potřebné věci!

    Hned když přišla na nás vylítla, že si za to můžeme sami, že nám tu reklamaci vůbec neměli uznávat, že je vidět, jak mají hodného vedoucího a podobně! Že jsme ten stůl určitě máčeli ve vodě nebo měli na vlhku. Stůl, který byl v obývacím pokoji a maximálně ho občas - jako každý stůl - umyjeme, ale rozhodně nestál ve vodě! Pochopila bych, kdyby řekla, že se to může stát tak a tak a ať si příště dáme pozor, ale to co předvedla bylo neskutečné.

    Pokračování - paní nás poslala na sklad, ať odevzdáme starý stůl, než jsme tam dojeli, už tam stála a že stůl chce vidět sama a následně volala opět vedoucího, že to se jí teda nelíbí a že ona to nechce uznat. Načež si odporovala, jelikož nám nejdřív vyčítala, že jsme stůl už jednou takhle neoprávněně reklamovali, následně, že prý jsme s jedním stolem čekali dva roky těsně na konec záruky určitě... Přiznávám, stůl byl od běžného užívání, jednou o Vánoce se bohužel malinko na jiné straně popálil špatným svícnem, ale paní měla hned jasno, že jsme ho propálili cigaretama (ani jeden nekouříme) a neustále jen napadala. A tak záležitost na čtvrt hodiny protáhla na hodinu a skladník byl taky "šťastný" když těsně před zavíračkou, cca 5 minut, jsme se teprve dostali opět do skladu.

    Kdyby někdo napsal už v emalu, ať při první reklamaci nebo druhé aspoň slovo o tom, že to není na reklamaci, tak ok. Nebo jak si to teda způsobujeme sami (mimochodem, u jiných stolů se to nikdy nestalo), ale uznat reklamaci, přijet na prodejnu a cítit se tam, jak když jste právě provedli něco absolutně neomluvitelného je neskutečný. Po zkušenosti s touhle paní, která nejspíš šplhá někomu do zadku (jak jinak si vysvětlit, že u schválené reklamace vyvádí takový cirkus, když jí vlastně o nic nejde), asi raději změníme obchod na nákup. Nebylo to poprvé, co byla paní absolutně nepříjemná a to jsme dřív jen nakupovali a nic nereklamovali. Každopádně, když tedy reklamace nebyla ve skutečnosti prý schválená reklamačním, tak děkujeme panu vedoucímu za ochotu a schválení. A paní může klidně spát, už takovou blbost, že bychom si tam dovolili něco reklamovat, opravdu neuděláme. Myslím, že z toho musela mít opravdu neklidnou noc, když to tak prožívala.

  • 10 %

    • nedodržení dodací lhůty
    • akční zboží nemají dostatečně naskladněné

    Objednali jsme začátkem prosince postel s matracemi. Doba dodaní byla 1 - 2 týdny. Po 2 týdnech, kdy zboží nebylo doručeno, nebylo možné se nikam dovolat, nakonec jsme psali email, na který nám bylo odpověděno, že za zdržení může dodavatel matrací. Ale tak snad když mám na něco akci, tak počítám s větším zájmem a jsem na to připraveni. Bylo nám řečeno, že matrace by měly přijít 7. kalendářní týden. 7. kalendářní týden se stále nic nedělo, v emailu opět odsouvali termín dodaní o týden. Na objednávku stále čekáme.

  • 10 %

    • nesmyslně dlouhé dodací lhůty
    • zboží není skladem
    • zaměstnanci jsou příjemní ve chvíli, kdy nakupujete, pak se člověku, který se snaží dopátrat svého zálohou zaplaceného zboží, trochu vysmívají
    • příšerná komunikace

    V prodejně jsem vybrala křeslo, chtěla jsem původně jiný potah (v identické kvalitě, jen jiná barva kostky na látce), ale paní prodavačka mi řekla, že jednak je to pak o 2000 dražší (opravdu stejný materiál!) a taky se déle čeká, zhruba 5-6 měsíců... Takže jsem objednala křeslo v potahu, který měli na prodejně, abych ho měla rychleji. Mé původní očekávání, že přijedu, vyberu, zaplatím a odvezu, se ukázalo jako naprostá utopie. Křeslo mělo být za 4-6 týdnů, objednané bylo začátkem prosince, takže to vycházelo na konec ledna. Od té doby se pokouším s nimi komunikovat, většinou bezvýsledně. Telefon vezme pokaždé někdo jiný a pokaždé je nad věcí a pobaven, že chcete zboží. Dnes mi napsala paní, že zatím je termín dodání začátek května! Bohužel si nemyslím, že to klapne...
    Mám jasno - Mobelix never more!

  • 10 %

    Čekám na objednané a zaplacené zboží již půl roku. Doba dodání měla být 8-10 týdnů. Na emaily nikdo nereaguje. Jediné, kde se s nimi dá alespoň popsat je messenger. Dobu dodání prodlužují neustále o 2 týdny později a zboží stále nemám. Celý případ předám ČOI. Co nemají skladem určitě nekupovat.

  • 20 %

    Objednala jsem si skrin s doručením domu, mobelix mame tak 700 metru přes to si nauctovali za dopravu 900,- měli prijet 9.2 mezi 15:00-16:00 čekám a stále nic, v půl 6 prijde sms nestíháme privezeme zítra okolo 11:00,mame 12:30 a skrin nikde, za 900,- si tedy představuju trosku jiné jednání a né že tu budu čekat několik hodin a nic se nestane, ani žádný telefonát!

  • 10 %

    • NIC

    Dne 1.9.2020 jsem objednal a zaplatil obývací set nábytku s dodací lhůtou 12 týdnů. Po třech měsících nám byl doručen email, že se termín dodání odsouvá o dva až tři týdny. Po třech týdnech jsem začal mailovat a obvolávat. Všichni mě v podstatě poslali někam. Následně nám byla dodána část nábytku s tím, že zbytek bude kdoví kdy. O týden později veškeré objednané kusy zlevnili o polovinu, takže já zaplatil plnou cenu a nábytek stále nemáme. Dnes je 3.2.2021, tzn téměř půl roku od objednání a nábytek stále nemáme všechen. Peníze pryč, nikdo se neozývá. Hrozně mě mrzí, že jsem si nepřečetl recenze dřív, než jsem nakoupil, každopádně teď už si můžu jen nadávat a čekat, jestli se vůbec někdy nábytku dočkáme.

    Doporučil bych každému, aby se tomuto obchodu obloukem vyhnul.

    Jakub Dušek

  • 10 %

    • dodacia doba
    • komunikácia
    • dovoz
    • na kontaktnom centre nepríjemný pracovník

    Už je to vyše dva týždne dozadu, čo som si objednala matrace. Zvolila som osobný odber, nakoľko mám Möbelix asi 750 metrov od domu a zaplatiť 700kč za dovoz mi príde dosť. Dnes ráno som sa snažila dovolať na ich kontaktné centrum (vzhľadom k tomu, že po objednaní mi poslali email kde tvrdili, že matrace budú pripravené k vyzdvihnutiu za "1-2 týdny") bolo mi povedané, že operátori sú vyťažení a mám počkať 10min. Opakovala som hovor na obed. Dvihla mi to nepríjemná pani, ktorá mi oznámila že mi zrovna dneska poslali na email správu že je moja objednávka zpoždená. Na emailu som nič nemala. Pani ma presvedčovala že to tam mať musím, nech sa pozriem do spamu. (Nikde som nič nemala) Email mi prišiel asi 4minúty po našom rozhovore a v ňom stálo: "Vami objednane zbozi momentalne neni skladem. Predpokladany termin dodani cca 5-6 kalendarni tyden.
    Jakmile zbozi bude skladem, ihned Vas budeme kontaktovat."
    Ps.: Je síce pekné že majú na stránke možnosť sledovania objednávky, ale okrem "objednáno" mi tam nepíše nič viac.