Přihlásit se a přidat recenzi
  • 40 %

    • Špatná komunikace

    Před měsícem jsem si objednala postel, měla být do tří týdnů... samozřejmě nebyla. Jako kompenzaci mi obchod nabídl dopravu zdarma s tím že jí budu mít do týdne doma. Za par dní mi přišla SMS že mají postel v obchodě, vzápětí jsem jim volala kdy mi ji tedy přivezou, prý v pondělí. Celý den jsem čekala a nic! Tak jsem tam k večeru jela. Tam mi bylo řečeno, že chlapům skončila pracovní doba a že na zítra mají plno. Nakonec kluci přišli a po pracovní době mi postel přivezli. Tímto jim ještě jednou moc děkuji za ochotu.

  • 20 %

    • Velmi špatná komunikace, chtěl jsem se dovolat na pobočku (volal jsem několikrát) a nikdo to nebral, asi měli pauzu na kafíčko.
  • 10 %

    • žádná není
    • Komunikace se zákazníkem
    • Nedodržení dodací lhůty

    Tento obchod již nikdy více! Objednali jsme si postel, ve smlouvě dodací lhůta 8 týdnů, po osmi týdnech ticho po pěšině. Jeli jsme tam tedy osobně, paní mi řekla, že by ta postel měla do týdne přijít, takže devátý týden od objednání. Když jsem se jí zeptala, co když nepřijde, řekla, že budeme muset čekat. Arogance a neochota personálu! Pán mi při objednání sdělil, že SMS neposílají, protože šetří. V den, kdy přišla postel (hlídala jsem to každý den na stránkách Moebelixu) žádný email nepřišel a na stránkách bylo, že si zboží již můžeme vyzvednout. Kdybychom na postel nečekali, schválně bychom jí tam nechali, kdy se uráčí poslat nějaké informace, že objednávka je doručená. Nedoporučuji!

  • 10 %

    • Nedodržují dodací lhůty
    • Komunikace strašná

    Objednal jsem si ratanový zahradní set a dodací doba měla být 8 týdnů, ale za dobrou cenu . Naštěstí jsem neplatil předem, protože po 8 týdnech řekli dalších 9 týdnů. Nejspíš to bylo z toho důvodu, že ten samý set zdražili o 100%, protože když jsem zrušil objednávku, najednou byla sestava k dispozici k vyzvednutí, ale za dvojnásobek

  • 10 %

    • neférové jednání
    • dodání použitého a poškozeného zboží

    Po objednání dvou věcí přijela jedna regulérně použitá a poškozená, druhá zaslána ve špatné barvě. Reklamaci uznají bez mrknutí oka, očividně jsou zvyklí, ale "zaplacené dopravné vrátit nemohou". No účtují si za dopravu 700 Kč. Takže výsledek je, že jsem nedostal nic a zaplatil jsem za to 700 Kč. Möbelix už nikdy!

  • 20 %

    • nespolehlivost
    • neochota na zákaznické lince

    Myslím, že by vedení této firmy mělo konečně vytáhnout hlavy ze svých zadků a začít se starat o veškerý servis, který je zákazníkům "poskytován".
    Bohužel, začali a skončili jen o bodu č. 1 - když přijdete do prodejny, všichni jsou milí, usmívají se od ucha k uchu, a nadšeně Vám předvádí všechny vymoženosti na zboží, které se Vám líbí.
    Ještě jste se vlastně ani pořádně nerozhodli, ale jste tak nadšení, že po chvíli sedíte s prodavačem u stolu a sepisujete smlouvu o objednání zboží, které má přijít do 4 týdnů. A proč byste to nezaplatili rovnou předem, když je to tak super company?
    Ano, tohle je bohužel můj příběh. Od té doby, co zaplatíte zboží tento skvělý servis končí a pak už jen pořád voláte a voláte, dostáváte lživé informace o tom, kde Vámi zaplacené zboží vlastně momentálně je, jednou v Brně, jednou v Praze, jednou v Německu :-))))) a jen čekáte, co se bude dít. Jedna z těch hvězd, které jsou na zákaznické lince zaměstnané, by si zasloužila pořádnou školu a nebo rovnou vyhazov.
    Bohužel, firma, která se zoufale snaží dohnat Ikeu, ale nemá na to ani z 5 %.
    Naposledy, naposledy, opakuji naposledy a už nikdy víc. Rozhodně nedoporučuju, nekupujte zde ani květináč.
    Jedna hvězda možná za to, že mám sedačku nakonec doma. ;-)

  • 40 %

    S nábytkem i kvalitou jsme spokojení, nicméně téměř vždy se nám stalo, že u některých kusů chyběly připravené díry pro vruty..

  • 10 %

    11. Tydnu jsme cekali na dodani zbozi, ktere bylo nutne uhradit predem. Pri montovani jsme zjistili, ze mame spatne dily. Dockala jsem se pouze odpovedi ze mame dalsich 8. Tydnu cekat na dodani spatnych dilu a jeste musime vyplnit papiry, spatne dily zabalit a poslat zpatky. S timhle obchodem uz nikdy vic opravdu

  • 10 %

    • dodací lhůta
    • nekomunikují
    • drahý

    Postel jsem objednával v listopadu, slíbili dodání do Vánoc. Ještě stále ji nemáme. Navíc jsme zjistili, že jinde bychom stejnou koupili i výhodněji.

  • 10 %

    • Nic, co by stálo za pár písmenek
    • Pokud vám zboží nedoručí v termínu, nestojí jim zákazník, ani za mail, že bude zboží dodáno v jiném termínu. Musíte je sami uhánět. Nejvtipnější je, že jejich mail začne větou děláme vše co je v našich silách, ale sílu napsat sami zákazníkovi nemají.
    • Když už vám zboží dodají, v mém případě postel se skříněmi do dětského pokoje. Zavolá Vám řidič že je za 2 hodiny u vás. Je pak fajn shánět někoho, kdo má ve všední den volno, aby pomohl odnosit 6 krabic kolem 37 kg, které měří 2m a vyloží vám je před vchodem na paletě. Nechápu z jakého důvodu nemohou napsat pár dní předem třeba: Zboží je připraveno k doručení. Doručeno bude ten a ten datum. Neřešitelný problém. Jen doufám, že se takto nechovají i v kamenných prodejnách. Já to po zkušenostech z jejich online shopu nehodlám zjišťovat.

    Nikdy víc.

  • 10 %

    • Nic, co by stálo za větu.
    • Zkreslené ceny (cena skříní bez polic)
    • Čekací doba (i když mají skladem, přivezou až za měsíc)

    Dobrý den. Jen vám chci napsat, že jsem zklamán z funkčnosti kamenné prodejny v Karlových Varech. Na prodejně nikdo o zákazníka zájem nejeví, k šatním skříním se musí zvlášť dokoupit poličky a i když je skříň skladem, prý bych musel s přívozem čekat do poloviny února (celý měsíc). A to bydlím cca 15 minut autem od prodejny. Moje dnešní návštěva byla jedno velké zklamání. Prodejna se u mě přesouvá až na poslední místo a skříň objednávám u konkurence i s poličkama v ceně. A doručení mají do 6 dnů i když v Karlovarsku nemají ani pobočku (Sconto). Hezký den.

  • 10 %

    • Žádná
    • Nic
    • Nulová komunikace
    • Doba dodání - (vlastně nedodaní )
    • Platba předem
    • Neochota jakkoli řešit situaci

    Nedoporučuji nakupovat u tohoto obchodníka. Neplní závazky. Nedodává zakoupené zboží a ani nekomunikuje.

  • 100 %

    • Cena
    • Výběr
    • Doručení

    Ve středu jsme si na prodejně vybrali postel. Paní prodavačka byla velice milá a ochotná. Hned jsme ji zakoupili včetně dopravy a výnosu. Ve čtvrtek nám volali a domluvili jsme se na termínu doručení (mohli již v pátek, ale to nám nevyhovovalo, takže jsme se dohodli na pondělku následující týden mezí 12:00 - 15:00). V půl jedné pán volal, že jsou 2 minuty od baráku. Vynesli, dali na požadované místo. Maximální spokojenost.

  • 10 %

    Objednávka nedorazila,ač v systému ji mají jako doručenou. Mě nikdo nekontaktoval,pár dní po sms typu bude doručena,nebude doručena,neznámá adresa,technický problém,jsem kontaktovala obchod že chci zrušit a vrátit peníze. Nikdo nereagoval,načež mi sdělili že byla doručena. Zavolejte si na linku,napište si na mail,předáme vaši zpravu,ale komu a kam byla doručena,jsem se nedozvěděl.

  • 10 %

    • velký výběr a dobré ceny
    • komunikace
    • dodací lhůta

    Před 8 měsíci jsem si objednala jídelní stůl pro 2, který jsem ihned zaplatila. Dodnes jsem neviděla ani mou objednávku ani vrácení peněz. Dodací lhůta se již 2x posunula bez omluvy či vysvětlení. Ocenila bych kdyby poslední termín byla má objednávka opravdu doručena. Mrzí mne tato zkušenost.

  • 10 %

    • Sliby, sliby a zase jenom sliby
    • Již půl roku řešíme novou kuchyňskou linku. Konečné zaměření a podepsání smlouvy 19.7. Po 11 týdnech přijeli namontovat linku, ale bohužel bez několika komponentů (mikrovlnka a vodovodní baterie). Nakonec se linka vůbec nevešla do zaměřeného prostoru a musela se na místě upravovat. Veškerou linku a práci jsme reklamovali, ale vedení Moebelixu se neráčilo ani reagovat. Peníze si berou předem a zboží dodají neúplné a odfušované. Zásadně nedoporučuji. Když už reagují, tak je to nejvyšší stupeň arogance.
  • 10 %

    • Arogance
    • Neschopnost
    • Nasmlouvají si zakázky,které nejsou schopni dodržet
    • Nechají si zaplatit PŘEDEM

    Tento obchod NEDOPORUČUJI.
    V mem případě se jedna o kuchyň.
    -20.6.2021 sepsána kupní smlouva
    -do dvou dnů zaplacená záloha
    -1.8. byla provedena změna ve smlouvě,která vyšla po zaměření a jednalo se jen o 1,5cm do výšky ,která stejně vyřeší nastavitelné nožičky
    -14.10. a my stále nic nemáme
    Nikdo vám nedá žádné informace a jediný telefon,zvedne paní na infu v Brně .
    Argument,ze toho mají hodně a nestíhají,je smutný a pro mě nepřijatelný.Jedou na kvantitu,pro kvalitu není čas a prostor

  • 10 %

    Už 7.měsíc čekám na svůj balkónový nábytek. Datum posunuli už 4x ale až po tom, co jsem se sama musela zeptat, kdy zboží dorazí..Asi za 3 týdny..asi za 5 týdnu..takže takhle už čekám 7.měsíc. Arogantní odpovědi, naprostý nezájem o spokojenost zákazníků..věci mají moc hezké ale bohužel po této zkušenosti, kdy jsem celé léto musela prosedět na plastových židlích..už si tam nekoupim ani žárovku..

  • 20 %

    • Objednavka

    5x jsem v objednavce zadaval pobocku k vyzvednuti Stodulky ale vyzvednout si to mam na vysocansky pani po telefonu arogantni krava je to strasnej obchod uz nikdy vic NIKDY

  • 10 %

    • Žádná

    Naprostý zmatek v objednávkách, NEDOPORUČUJI platit předem! Objednávku vždy zkontrolujte jestli je kompletní !
    Stůl nakonec dorazil po 3 měsících s vadou z výroby, židle která se ztratila u "přepravce" došli nakonec 2, takže opět práce s vrácením, formulář o vrácení poškozeného zboží vám nejsou schopni vytisknout na prodejně, o aroganci prodavačky na Liberecke pobočce se ani rozepisovat nebudu.... OBCHOD NEDOPORUČUJI!