-
- Nechaly jsme si sestavit kuchyn, bylo nám zděleno že bude do tří měsíců, trvalo to půl roku. A montáž hrůza jen dají skříňky spotřebiče a zbytek si musí dodělat sám. Za ty peníze bych čekal lepší servis.
- Drahé a špatný servis
-
- Rychlá komunikace
- Nekvalitní nábytek
Nedoporučuji. Z obchodu jsme koupili gauč, který stál 22 tisíc Kč. Po rozbalení byla ulomená noha a háky na sesazení byly ve špatné poloze. Přes email jsme se domluvili na slevě s tím, že si ho opravíme. Gauč používáme 5 měsíců a již nyní jsou v gauči prosezená místa a v loketce jsou propadlá místa. Jediné pozitivum je vzhled. Nikdy víc.
-
Mobelix, katastrofa. Koupil jsem zrcadlovou skříňku do koupelny a po půl roce se vytrhly panty z dřevotřísky 1,9cm tloušťka. Reklamovat jsem to a paní mi odpověděla že zamítá protože nebyla montáž podle návodu, neodborně sestavené, nevětraná místnost a špatné zacházení.
No nevím jak to může vědět když jsem poslal jen foto děr a pantů. Přizvaný truhlář řekl, slabý materiál a jen dva panty na 8kg těžká dvířka
Takže příště Baumax. Tam je stejná kvalita za polovic. -
- Velice mě mrzí, že jsem v tomto obchodě nakupoval. 1 kupoval jsem 2 x komodu. Jasně mě před svědkem bylo řečeno prodavačkou, že komodu mají na skladě a ihned ji přidá ke skříni kterou jsem měl již zakoupenou a připravenou k odvozu. Když jsme odváželi skříň kupoval jsem do bytu ještě garnýže, které dohromady stáli 2500 Kč. Před asistent , jsem na invalidním vozíku, jsem jasně říkal prodavače že chci garnýže na záclony a závěs. V domnění že je vše v pořádku jsem pozval řemesla aby vše přidělal. Vzhledem k mému zdravotnímu stavu jsem si nemohl všimnout že garnýže jsou špatné nevyhovující. Prodavačka mě připravila nejen o peníze za garnýže, taktéž o peníze za řemesla. Přitom obě prodavačky viděli že jsem na invalidním vozíku, takže peněz nemám nazbyt. Mrzí mě že jsem těmto podvodnicim takto naletěl, a to jsem měl sebou vždy cizí osobu které mi to můžou dosvědčit.
-
- Objednávka přišla včas, jak bylo slíbeno 3-4 týdny. Čekal jsem, protože cena je mnohem nižší než v jiných obchodech. Kvalita 4 z 5.
- Doprava zdarma.
- Po mnoha negativních recenzích byla platba na dobírku.
- Možná i proto jsme měli štěstí a všechny upevňovací prvky byly na židle přilepeny páskou. Měl jsem velké obavy, že to neudělají. Z mínusů všechny 3 židle tónovaly třísky na žehličce, i když každá noha byla zabalená. Samotný průhledný plast je vadný pouze na 1 židli ze 3, ale není příliš patrný. I když každý byl samostatně zabalen v polyethylenu a pokryt tenkou vložkou.
- Cena
-
To se tak chystáte utratit v online obchodě Möbelixu řádově desetitisíce korun a přidáte si zboží do košíku, k objednávce se vrátíte o pár hodin později abyste ji dokončili a vida zboží o cca 15% dražší než když jste ho tam vkládali?! Když se s touto skutečností obrátíte na zákaznický servis paní Monika S. vám dá hezky drze pocítit co se divíte vždyť všude všechno zdražuje a jestli i na benzínce chci kompenzaci nebo cenu, která byla den předtím. Tomu říkám prozákaznícky přístup k zákazníkovi, který tam plánoval nakoupit za nemalý obnos peněz. To skutečně Möbelix tohle je Vaše politika?!
-
- Nedodržování pracovní doby Pardubice
- Nepořádek na skladě
Sem tak naštvaná, že to víc nejde!!! Jeli jsme si s přítelem narychlo koupit rošt na postel. Sklad má být otevřeny do 19:00 a po zaplacení nám prodavačka řekne ze pánové chodí domu v pul. Tohle vědět tak tam ani nejedu.
Pak si člověk jede pro postel skladem dva kusy a ani jeden nenašli. Do téhle prodejny už fakt nevkrocim -
- Na pobočce personál ochotný
- Nezájem
- Otřesná komunikace na e-shopu
Nejsem absolutně spokojena s e-shopem. Objednala jsem si 7.1. příbory a rohožku, nyní je 31.1. a stále ji nemám zboží k dispozici. Předpokládané datum dodání (původně 23.1. - 27.1.) nahradilo pouho pouhé omlouváme se, na dodání pracujeme. Zboží jsem bohužel hradila předem kartou a již to v tomto obchodě nikdy neudělám. Mají vás zakáčkované platbou a vy jako zákazník nemůžete NIC. Na kontaktní formulář nereagují. Sprosté jednání, neprofesionalita a laxnost vůči zákazníkovi. Naprostá hrůza v dněšní době. Nenakupujte zde ideálně vůbec.
-
- Objednal som si 2ks nocni stolek Mara Seda, Art-Nr 00193106730 Musim konstatovat, ze tak nekvalitny vyrobok som este nevidel / prasknute dosky, poskodeny vrch stolika, ziadny navod / Ak tento vyrobok nestiahnete z predaja, myslim, ze si velmi uskodite co sa tyka povesti. Konstatujem, ze taku sracku som z moebelixu necakal.
-
- Firma Mobelix by si měli přečist tyhle recenze a ponaučit se
- Velké zklamání obchod mobelix koupil jsem noční stolek a chyběl spojovací material řekli že není nasklaďnen aby mohli dat novy ze by to trvalo vice týdnů výmluvy a jako kompenzaci dali na vyber menši částku jako že jsi ten materiál co chyběl koupíte samy a nebo si počkáte ale nikdo vám nezaručí jestli se to bude opakovat a dočkáte se zas že tam bude zas něco chybět poslední nakup vtomto obchodě už nikdy a když se podívám na ostatní recenze není se čemu divit umně zklamaly
-
- Dodržen termín
- Komunikace s obchodem
- Krásné zboží
- Strach z recenzí
28.10.2022 jsme si objednali jídelní židle. Vyšlo to zrovna na svátek, poté víkend, byl čas hledat a tím pádem jsem narazila na spoustu negativních recenzí obchodu. Přišel velký strach z toho co bude následovat jelikož platba proběhla předem. Nedalo mi to, po telefonu jsem zjišťovala jak to s objednávkou vypadá. Paní na druhé straně velice příjemná, ochotná, ještě mě v zápětí e-mailem informovala že objednávka bude opravdu odeslána ještě ten den. Nevím zda jsme výjimka, nebo sem píšou jen nespokojení zákazníci, za nás ale jednání i zboží TOP. Termín doručení také dodržen.
-
- NIC
Mrzi me, ze jsem si pred objednanim neprecetla vsechny recenze. 13.10.2022 jsem udelala objednavku pres eshop s tim, ze jsem ji okamzite zaplatila. Dodaci lhuta byla uvedena do 5 pracovnich dnu (coz mimochodem stale uvadi). Hned druhy den mi prisel email, ze objednavka bude dorucena az 44. tyden. To uz mi zacalo byt podezrele a vyhledala si recenze…. A jak jsem s prekvapenim zjistila, tento pristup praktikuje Möbelix asi u kazdeho zakaznika.
Volala jsem tedy na zakaznickou linku, kde mi “moc mily” pan sdelil, ze s tim nema nic spolecneho, a at si napisu email na Slovensko.
Email jsem tedy napsala a zaroven obchod kontaktovala i na facebooku. Jednani bylo uz o dost prijemnejsi. Po prozkoumani zjistili, ze zbozi uz je na sklade a slibili, ze mi ho tomto tydnu na 100% doruci.
Ale k memu prekvapeni mi dnes rano prisel email, ze ma objednavka se zdrzela u dodavatele a bude dorucena az ve 46. tydnu. Psala jsem tedy hned sem na fb, ale uz bez reakce.
Celou situaci jsem uz pred tydnem predala na ČOI. Nedokazu pochopit, jak je mozne, ze jim tato “strategie” muze stale prochazet…..pri 98% negativnich recenzi s nedodrzenou dodaci lhutou…. -
- NIC
- absolutní neprofesionalita
- nabízejí zboží, které nejsou schopni zajistit
Mrzí mě, že jsem si nepřečetla recenze před samotnou objednávkou, mohlo mi to ušetřit spoustu času. Na eshopu jsem objednávala jídelní židle začátkem srpna, termín dodání 3 týdny. Termín byl celkem třikrát posunut, vždy však až na můj dotaz. Po 2 měsících od objednávky jsem urgovala termín dodání, bylo mi sděleno, že zboží přišlo nekompletní a mám vyčkat. Den na to jsem obdržela informaci, že zboží se již nevyrábí a nebude tak k dispozici. Na eshopu ale daný kus nábytku dál nabízejí. Aktuálně čekám na vrácení peněz. Ještě jsem se nesetkala s takovou mírou neprofesionality jako na eshopu mobelixu.
-
- Špatná komunikace se zákazníkem, nulová mezi reklamacemi, obchodem a skladem
U zakoupené šatní skříně chybělo veškeré kování, lepení apod., dále dvě police jakožto dno skříně. Při řešení reklamace jsem volala na různá telefonní čísla, která jsem našla na smlouvě, na webu, na účtence. Celý den mi to nikdo nezvedal, případně jsem dostala telefonní číslo, na které jsem už dříve neúspěšně volala. V odpoledních hodinách jsem se konečně dovolala, tato paní byla sice milá, ale bohužel opět bez řešení. Když to zkrátím, během týdne jsme já i manžel měli různé hovory, reklamaci vyřizovali asi 4 lidé, každý řekl něco jiného a nakonec po týdnu telefonát, že reklamace je vyřešena, máme si se smlouvou zajet nejprve do obchodu na pokladnu a poté do skladu vyzvednout chybějící materiál. Žádný další dokument ani email o proběhlé reklamaci a jejím řešení jsme nedostali. Manžel žádal o zaslání chybějících částí, jelikož se nám nechtělo jet zbytečně 120 km, navíc ani časově se nám to nehodilo. Ale poslat prý nelze (vyzvedávali jsme osobně) a domluvíme se na nějaké kompenzaci dopravy.
Paní na pokladně se tvářila dost zmateně, potom nám řekla, že část si máme vyzvednout u nich na skladu, část na skladu externím. Po téměř dvouhodinovém čekání před skladem s malým dítětem v autě jsme chybějící části konečně dostali, na externí sklad jsme naštěstí už nemuseli. Skladníci ale o žádné reklamaci nevěděli, hromady telefonátů kamsi, dotazů na nás, co nám teda vlastně chybí… O nějaké kompenzaci dopravy jsme si samozřejmě mohli nechat zdát. -
Šílený způsob komunikace se zákazníkem
Objednala jsem si stůl který měl být dodán do 3 prac.dnů, nepřišel a když jsem napsala email na eshop tak mi bylo řečeno že příjde za 4 týdny. Objednávku jsem tedy nechala stornovat, náhle byl stůl předán dopravci ale kvůli stornu sem neměla stůl přebírat ale poslat zpět. Stůl přišel 26.9.zpět na sklad podle udání dopravce. Od obchodu žádné info že by ho převzali. Do teď nemám svou platbu zpět na účtu a po informování eshopu ho teprve teď jdou hledat na sklad! Otřesné jednání, už nikdy nic neobjednám -
- Měli křeslo co jsem chtěla
- Koupě závěsného křesla.
Koupila jsem si závěsné křeslo, něco okolo 9000. Po koupi křesla mi bylo zděleno, ze křeslo je poslední a dostanu ukázkové. To mi nevadilo, arogantní prodavačka mi řekla jak jsem křeslo našla tak si ho mám také odvézt. Koukala jsem na ni jak blázen, a ještě s úsměvem mi řekla ze si mám křeslo rozložit před obchodem že tam není místo. Bez nářadí. Po hádce jsem dostala nářadí co mělo být ke křeslu. Děkuji nikdy víc.
-
- Pokud máte dostatek volného času se dohadovat, tak si objednejte zboží co nedostanete.
- Hrozný přístup k zákazníkům
Před 5 měsíci jsem objednal 4 židle, které jsem zaplatil předem. Je to již 5 měsíců a židle nemáme kompletní, místo 4 kusů byly dodány jen 3. Na čtvrtý kus stále čekáme, neustále posouvají termín výroby, aniž by nás někdo informoval. Na emaily pořádně neodpovídají. Po dlouhém domlouvání jsme se domluvili, že si máme vybrat židle jiné, že tři dodané kusy si od nás odvezou a na nové dostaneme lepší cenu. Neváhali jsme, vybrali jsme si nové židle, zase nastal stejný problém máme jen 3 kusy 4 dodáme za 5 týdnů. Souhlasili jsme, tři dny se nic nedělo, tak jsme psali email co se děje, že židle zase nebyly doručeny. Opět omluva, že židle zase nemají a bude za 5 týdnů. To to nevěděli hned?Proto jsme se domluvili na vrácení zboží a vrácení peněz. Už je to zase pátý den a nic se neděje. Obchod nedoporučuji je to jen banda zlodějů co slibují a nedodržují termíny a okrádají lidi. Jen mě zajímá kdy od nich dostaneme peníze na zpět.
-
- Špatná komunikace
Před měsícem jsem si objednala postel, měla být do tří týdnů... samozřejmě nebyla. Jako kompenzaci mi obchod nabídl dopravu zdarma s tím že jí budu mít do týdne doma. Za par dní mi přišla SMS že mají postel v obchodě, vzápětí jsem jim volala kdy mi ji tedy přivezou, prý v pondělí. Celý den jsem čekala a nic! Tak jsem tam k večeru jela. Tam mi bylo řečeno, že chlapům skončila pracovní doba a že na zítra mají plno. Nakonec kluci přišli a po pracovní době mi postel přivezli. Tímto jim ještě jednou moc děkuji za ochotu.
-
- Velmi špatná komunikace, chtěl jsem se dovolat na pobočku (volal jsem několikrát) a nikdo to nebral, asi měli pauzu na kafíčko.
-
- žádná není
- Komunikace se zákazníkem
- Nedodržení dodací lhůty
Tento obchod již nikdy více! Objednali jsme si postel, ve smlouvě dodací lhůta 8 týdnů, po osmi týdnech ticho po pěšině. Jeli jsme tam tedy osobně, paní mi řekla, že by ta postel měla do týdne přijít, takže devátý týden od objednání. Když jsem se jí zeptala, co když nepřijde, řekla, že budeme muset čekat. Arogance a neochota personálu! Pán mi při objednání sdělil, že SMS neposílají, protože šetří. V den, kdy přišla postel (hlídala jsem to každý den na stránkách Moebelixu) žádný email nepřišel a na stránkách bylo, že si zboží již můžeme vyzvednout. Kdybychom na postel nečekali, schválně bychom jí tam nechali, kdy se uráčí poslat nějaké informace, že objednávka je doručená. Nedoporučuji!