Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • 1 položka z nákupu (z 18 položek) mi přišla celkem brzo...
    • Dodací lhůta 43 týdnů??? To je skoro rok
    • Na zákaznické lince neochotný a nepříjemný pracovník
    • Než vám zboží přijde, zjistíte, že už ho nechcete!
    • Dopravné platíte za každou položku zvlášť

    Objednávku 18 věcí mi rozdělili na několik objednávek. Objednala jsem si stůl s židlemi, které nebylo možné vyzvednout na prodejně a za každou položku jsem platila zvlášť dopravné. Stůl mi již přišel, super, teď budu ještě kdovijak dlouho čekat na židle k němu. To by ale nebyl ten největší problém. Paradoxně největší problém mám s objednávkou, která měla být doručena na pobočku. Po 2 týdnech, kdy jsem vůbec neobdržela žádný e-mail s informacemi o nějakém zpracovávání objednávky, mi přišlo, že OBJEDNÁVKA SE OPOZDÍ O 40 TÝDNŮ!! Myslela jsem si, že se někdo spletl. Bohužel, když jsem se konečně dovolala, tak jsem zjistila, že to nebyl omyl. Že prý se čeká na materiál z Číny. No nic, objednávku skoro za 20tis. ruším a tomuto obchodu se příště vyhnu. Moje chyba byla, že jsem si nepřečetla recenze dřív.

  • 70 %

    • Dobrá domluva
    • V některých kusech nábytku chybí vyvrtané díry nebo jiné nedostatky.

    Mobelix Jihlava - příjemný personál, ochotný, dobrá domluva, výměna pohovky rychle bez problémů.

  • 20 %

    • Žádná
    • Neochota
    • Čekání
    • Přístup personálu katastrofa
    • Zboží nejde vrátit, i když nebylo poškozené nic
    • Nelze odstoupit od smlouvy
    • Nekvalitní nábytek
    • Špatné kusy nábytku

    Už nikdy víc!!

  • 100 %

    • Přehlednost e-shopu
    • Rychlé dodání i když zboží nebylo na prodejně
    • Dodání až domů
    • Cena dopravy v ceně výrobku
    • O ničem nevím

    Vše v naprostém pořádku, rychlé dodání. Objednává jsem v tu samou dobu zboží ze dvou obchodů s nábytkem, tato dodávka, přišla hned za dva dny na druhou od konkurence ještě čekám. Takže už bych nakupovala příště jen tady. Zboží je dobře zabalené, aby nedošlo k poškození. Dobrá je i komunikace obchodu. Doporučuji.

  • 20 %

    • Na prodejně v Ústí nad Labem moc milá obsluha. Stále se o nás starala a radila nám.
    • Kvalitní zboží
    • Velký výběr
    • Při uzavření smlouvy jsme si připlatili 8 tisíc za dovoz a sestavení nábytku. Přijeli 2 nervózní páni, kteří při sestavování udělali 2 díry do zdi a rozbili rám s obrazem, který zchodili ze zdi. Při následně reklamaci nám Möbelix odepsal, že děkuje za upozornění a že oběma pánům dělníkům strhávají 2 tisíce. Nic víc... Takže my máme 2 díry ve zdi, rozbity obraz a Möbelix ušetřil 4 tisíce....

    Pohlídejte si dovoz a sestavení.

  • 10 %

    • Žádná
    • Kvalita
    • Neúplné balení
    • Vadné kusy

    Už nikdy více! Zakoupená skříňka pod umyvadlo. Převrtané díry, na jedné desce dokonce propiskou napsané slovo "převrtat". Křivé vrchní i spodní desky. Po zkompletování křivé úplně všechno.. Nekvalitní dřevotříska, která se drolila. Balení neúplné, chyběla gumová lišta na vyřezaný oblouk okolo sifonu a zadní stěna taky nikde. V tomto obchodě jsem byl naposledy !

  • 100 %

    • Komunikace.
    • Vystavení poukázky když se produkt sleví.
    • Čekací doba na sedačku byla 1 měsíc, i přes to, že nás upozorňovali, že to může být i 3 měsíce z důsledku výpadku výroby.
    • Sedačka je kvalitní a vyhovuje nám.
    • Konferenční a TV stolek také kvalitně proveden, vše sedí, nic nechybělo. Zboží bylo ihned k odběru.
    • Moebelix Olomouc.
    • Možnost půjčení dodávky.

    Trošku jsem se bál, když jsem zde viděl negativní recenze, takže se musím podělit o skvělou zkušenost. 27.4.2020 jsme si objednali na prodejně sedačku Malaga, s tím, že nám přijde nejdřív v červenci. Sedačka stála 26.500,-. Od 11.5.2020 byla na sedačku sleva 19.990,-. Tento rozdíl nám vyplatili v poukázce... Takže spokojenost. 29.5.2020 byla sedačka již naskladněna, takže jsme čekali měsíc, což nás doopravdy překvapilo, paní co nám vyřizovala objednávku byla ochotná a poskytovala nám co nejbližší informace. Vyplacení poukázky nebyl žádný problém a vyřešení tohoto problému bylo na tři minuty zařizování na prodejně.. Za poukázku jsme si koupili konferenční stolek s televizním stolkem a políčkou, ještě, když jsme neměli ani sedačku. Za mě doporučuji. Moebelix Olomouc. Děkujeme :)

  • 100 %

    • Rychlá dodací lhůta sedačky. I přes oznámení, že dojde v červenci (objednáno v dubnu), došla od objednání ani ne za měsíc.
  • 10 %

    • dodacia doba

    Strašné dodacie doby, na internete a pri objednávke píšu 2-3 týždne, po 6 týždňoch napíšu že o dva týždne a po 8 týždňoch zas ešte 4 týždne.... zrušila som objednávku.

  • 10 %

    • komunikace
    • jedete do jiného skladu
    • dají vám uplně jinou barvu a je to v pořádku
    • ještě se tomu smějou
    • žadné řešení

    Objednali jsme postel Azzuro přes e-shop. Nikdy v životě by mě nenapadlo, že foto je jen ilustrační. Že barva nebude uplně stejná chápu. Ale že vám pošlou uplně jinou barvu. Objednali jsme si tmavou, a přišla uplně světlá. Řešili jsme teleofnicky, kde si nás předavali jako brambor. Poté volala prodavačka ať vezmeme jednu desku a přijedeme najednou ji měli na pobočce. Přijeli jsme dělali z nás voly, že barva je stejná...Zastavila jsem zakáznici, a poprosila aby nám tedy řekla jestli barva je stejná, řikala ani náhodou. Nejenže pro to jedete zaplatíte,a jedete pro to zase jinde. Ale ještě jsou tam asi všichni slepí. Takže objednáte černou a příjde bilá a barva je pouze ilustrační. Mam pocit , že posilájí co se jim hodí. Klamaní zakazníka !!! Nikdy už tam nic nekoupím. Mobelix Ostrava. Komunikace na bodu mrazu a ještě se vám smějou do obličeje !!!!

  • 10 %

    • Obrovské čekací lhůty
    • Neochota komunikace se zákazníkem
    • Nedodržení termínů

    Asi nejhorší obchod s nábytkem co je. Bohužel toto zjistí člověk až po vlastní zkušenosti. Od listopadu 2019 čekáme na objednaný nábytek a dodnes duben 2020 stále nic nemáme. Neustále prodlužují termín dodání a nyní je stav, že jsou zavřeni a doprava jim prý nejezdí ( jejich vozy ale jezdí každý den a objednávky si lze vyzvedávat ve skladech a doprava ze zahraničí dle jejich webu též funguje jen údajně pomaleji - takže jak je to? ) Tento obchod velmi nedoporučuji !
    PS: už před stávající situací, která ve světě panuje byla objednávka ve 3 týdením zpoždění

  • 10 %

    • Nic !!!!
    • Sem nikdy vice...lžou...seberou penize a nic. Sedacka objednana zacatkem ledna a stale v nedohlednu.
    • Odkazuji pouze na kolegy
    • Vymyšli nove terminy dodani..no spis nedodani
    • Nejde odstoupit od smlouvy...tak ze maji prachy a serou na Vas

    Lhaři...rekla bych to jinak č.....

  • 10 %

    • Absolutně nedodržen termín dodání
    • Žádná komunikace o stavu objednávky - člověk musí neustále volat na infolinku, kde se stejně nic nedozví
    • Lživé informace o dobách dodání jak na internetových stránkách obchodu, tak i v prodejně.
    • Sortiment vystavený na prodejně nemají na skladě

    Z Moebelixu již nikdy nic NEKOUPÍM. Objednala jsem si sedací soupravu Clint s dobou dodání 4-5 týdnů. Uplynul již 7. týden a nikdo se neobtěžoval s omluvou či jakoukoli informací ohledně změny doby dodání. Na svých stránkách stále garantují včasné dodání i v době vyhlášeného nouzového stavu, a to v rozmezí 1-2 týdnů, přestože mi na infolince sdělili, že zboží se během celé koronavirové krize nepřeváží přes hranice. Tudíž prezentují lživé informace. Velmi lituji, že jsem se neseznámila s recenzemi před vytvořením objednávky.

  • 10 %

    • Na eshop není žádný telefonický kontakt
    • Zboží dodávané v nejzazším termínu dodání.
    • Nepříjemné přebírání zboží z eshopu
    • Neochota ze strany pracovníků i callcentra řešit nenadálé situace

    Křesla objednaná v eshopu doručená na nesprávnou pobočku v nejzazším možném termínu dodání. Naprostá neochota ze strany callcentra i pracovníků na pobočce situaci vyřešit.

    Eshop a pobočková síť oddělené, na eshop není žádný telefonický kontakt.

    Nepříjemné přebírání zboží z eshopu. Je nutné dojít na pobočku a pak autem dojet do skladu s potvrzením. Při případném vrácení zboží je nutné vrátit se znovu na pobočku - tudíž absolvovat cestu na pobočku, pak do skladu a pak opět na pobočku.

    Při snaze objednat si křeslo s jinou potahovou látkou, než byla vystavená se paní v pobočce na Stodůlkách tvářila dotčeně, co jí otravujeme. Vybraná látka ze vzorníku ke křeslu nebyla k dispozici, přes to, že byla inzerována.

  • 10 %

    • Nic
    • Nedodržení termínu
    • Komunikace
    • Lživé informace
    • Personál

    Objednali jsme postel Azzuro na stránce bylo že na naší prodejnu bude doručena do 5 pracovních dnů, jsou to 2 týdny a kdykoliv zavoláme tak se dozvíme že zítra bude k vyzvednutí.

  • 30 %

    • Sortiment
    • Komunikace
    • E-shop
    • (ne)kvalita

    Objednal jsem na eshopu 4 židle a koberec s osobním převzetím na prodejně a zaplatil. Obratem mi přišla faktura a zjistil jsem, že mi to dovezou, což jsem nechtěl. Když jsem volal do obchodu, zjistil jsem, že již zboží předali externímu dopravci. Musel jsem zůstat doma a vzít si dovolenou, abych zboží převzal. Přivezli 4 židle, lajdácky zabalené a z toho jedna rozdrbaná. Zároveň jsem zjistil, že mi druhý den budou doručovat ten koberec, takže druhý den dovolená. Třetí den jsem musel zůstat doma, když mi dováželi reklamovanou židli. Obchod nic neřeší, protože vše už je v rukách externího dopravce.

  • 10 %

    Před 3 týdny jsem byla na pobočce v Liberci a vybírala sedačku. Líbila se mi Malaga za 19 999 Kč. Zatím jsem jen pokukovala...

    Teď, když mají MEGA slevy jsem se chtěla podívat, jestli jí nezlevnili... No nezlevnili, naopak zdražili! Aktuálně stojí 24 999 Kč a zlevněná je “prý” ze 41 665 Kč!

    Nehledě na to, že prodavačky si mě vůbec nevšímaly, seděly, drbaly a pily kafíčko...

    Recenze jsem si naštěstí přečetla včas a z Möbelixu už sedačku nechci...

  • 10 %

    • Nedodržení termínu
    • Výmluvy při každém telefonátu
    • Neférové jednání

    Na prodejně v Pardubicích jsme si zakoupili komodu. Bohužel nebyla na skladu, tak se musela objednat. Jelikož nám slíbili brzké dodání, cca 2 týdny, podepsali jsem a zaplatili kupní smlouvu. Bohužel komodu stále nemáme. Každý týden slibují, že příští týden dodají. Pokaždé jiné výmluvy, které se navzájem vylučují. Dnes už se ani nedovolám. Dáváme možnost posledního týdnu a budeme žádat peníze zpět.

    Velmi nepříjemná zkušenost. :(

  • 10 %

    • na prodejně milý personál
    • nedá se dovolat
    • nepřesné informace
    • nedodržení terínů

    V mobelixu opravdu nemá cenu něco kupovat, když to nemají na prodejně. Chtěl bych varovat všechny, kteří by snad věřili informacím na jejich prodejnách.
    Kupovali jsme kuchyňskou linku s tím, že dvě skříňky nejsou skladem, ale byli jsme ujištěni, že dodání je sice na 4 týdny, ale maximálně do dvou týdnu si budeme moci skříňky vyzvednout. Po pěti týdnech se stále nic nedělo, na telefonní linky se nedalo dovolat po dvoudenních pokusech se člověk dovolá, kde mu řeknou, že skříňky akorát dovezli a omluvili se, že se nikdo neozval a že to předají. Po dalších dvou dnech sice zavolali, ale s tím, že jednu skříňku složili na prodejně ve Vysočanech, kde jsme kuchyňskou linku kupovali a druhou složili ve stodůlkách a nyní se musí minimálně dva týdny počkat, až se jim naplní kapacita auta, aby to svezli na jednu prodejnu. Proto varuji všechny, kteří v této firmě chtějí něco kupovat aby si svůj nákup rozmysleli a vzali si jen co je dostupné. Protože termín dodání je opravdu nejistý v řádech měsíce a když tato firma udělá chybu nemá na to aby jí napravila a nikdo tam ani nemá snahu.

  • 10 %

    • komunikace
    • neorganizovanost
    • podávání lživých informací

    Jak se v Mobelixu prodávají pohovky?

    Vybrali jsme si pohovku Candy na internetu. Jedním z důvodů bylo i to, že na M. byla ve slevě za 17 000,-. Šli jsme se na ní podívat do prodejny v Praze. Nelíbila se nám barva. Paní na prodejně se dušovala, že za objednání pohovky v jiné barvě bude přirážka tak 20% až 30% procent z uvedené ceny na prodejně. Nechali jsme to tak dva měsíce ležet, načež jsme se rozhodli jí koupit. Volali jsme na informace, kolik nás to tedy přesně bude stát. Bylo nám sděleno, že 20% až 30% procent přirážka za změnu barvy je z celkové ceny před slevou. Ta byla, světe div se, 40 000,- . V jiných obchodech je nezlevněná cena pohovky standartně 17 000,-. Paní na infolince nám nabízela 20% slevu. Bylo nám to divné, tak jsme volali i na druhou infolinku jiné prodejny v Praze. Tam nám paní sdělila to samé a dokonce byla ochotná dát 30% slevu. Ještě nás nabádala, ať zvážíme koupi vystavené sedačky (na které se nám nelíbila barva), že mají jen POSLEDNÍCH PÁR KUSŮ. To samé nám již sdělila telefonistka č.1. i paní na prodejně dva měsíce dříve.

    Pro koupi jsme se nakonec nerozhodli. Na jiných obchodech mají tuto pohovku i s možností jiné barvy kolem 17-19 000,-. Mobelix si účtuje, když se to vezme kolem a kolem se všemi nabízenými slevami a podmínkami, šílenou přirážku 10 000,- jen za to, že odešle výrobci objednávku na výrobu pohovky v jiné barvě. Představuji si to takto: zástupce Mobelixu domluví s výrobcem zaslání mnoha kusů pohovky v barvě, která se nejméně prodává za zvýhodněnou cenu. Tu pak vystaví s cedulkou velké slevy za 17 000,- (což je původní nákupní cena pohovky u výrobce, s domluvou Mobelixu a výrobce nejspíš i nižsí, takže M. už vydělává). Ta se pak zákazníkům nelíbí a chtějí jí v jiné barvě. Toho se chytí personál prodejen a infolinek, kdy manipulují fakta tak, aby buď prodali větší množství kusů v nechtěné barvě (o kterých tvrdí, že mají posledních pár kusů, i když tomu tak není) nebo si účtovali šílenou přirážku nevídanou u jiných obchodních domů za změnu barvy. První část mé úvahy jsou jen doměnky, ale faktem zůstává, že jsou to lichváři, manipulátoři a podvodníci.