-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- nepravdivý popis oblečení
Reakce obchodu Modnidoplnky.cz
Dobrý den,
děkujeme za hodnocení provedeného nákupu. Vážíme si i negativního hodnocení.
Pokud je zboží nevyhovující, je možné od kupní smlouvy odstoupit.
U Vámi objednaného produktu byla k dispozici tabulka velikosti.
Pokud Vám v popisu některý z údajů chybí kontaktujte náš zákaznický servis, rádi Vám Váš dotaz zodpovíme.
Martina Kořínková
zákaznický servis -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
zboží dorazilo až na potřetí
zboží bylo jiné barvy než jsem objednalaReakce obchodu Modnidoplnky.cz
Dobrý den,
děkujeme za hodnocení provedeného nákupu. Vážíme si i negativního hodnocení, které nám pomáhá zlepšovat naše služby.
Mrzí nás špatná zkušenost s přepravní službou PPL. Po předání zásilky přepravci však za zásilku přebírá zodpovědnost právě on.
Na našem e-shopu nabízíme také doručení prostřednictvím České pošty a nebo je možné si zvolit doručení na uloženku.
Pokud je zboží nevyhovující je možné od kupní smlouvy odstoupit a požadovat výměnu za jiný produkt nebo vrácení peněz.
Budeme rádi, pokud se na nás s důvěrou obrátíte.
Martina Kořínková
zákaznický servis -
Nedoporučuje obchod
- nevím
- zaměstnance?
přeji hodně štěstí na pracovníky expedice
Reakce obchodu Modnidoplnky.cz
Dobrý den,
děkujeme za hodnocení provedeného nákupu. Vážíme si i negativního hodnocení, které nám pomáhá zlepšovat naše služby.
Za nedodání produktů z Vaší objednávky se velice omlouvám.
Expediční oddělení bylo na tuto chybu upozorněno.
Budeme rádi, pokud si i přes tuto skutečnost vyberete pro další nákupy náš internetový obchod.
Martina Kořínková
zákaznický servis -
Nedoporučuje obchod
- Nepravdivé informace o dostupnosti zboží. Na webu je uvedeno, že zboží je skladem a den či dva po objednávce vám pošlou e-mail, že se dodání odkládá.
Objednávku jsem nezrušila a stále doufám, že zboží dodají.
Reakce obchodu Modnidoplnky.cz
Dobrý den,
děkujeme za hodnocení provedeného nákupu. Vážíme si i negativního hodnocení.
Zboží, které jste si objednala na našich stránkách nebylo v den vytvoření objednávky skladem.
Doba dodání Vámi objednaného produktu byla do 31.12.2015.
Tuto informaci jste obdržela v potvrzujícím emailu.
Na základě informace od dodavatele proběhne naskladnění do 7.12.2015.
Budeme rádi pokud si pro další nákup vyberete náš internetový obchod.
Martina Kořínková
zákaznický servis -
Nedoporučuje obchod
Na e-shopu jsem kupovala pánskou koženou peněženku, ke které mi byla slíbena i krabička přímo na tuto peněženku. Ovšem, když zboží dorazilo, peněženka byla zabalená pouze v nějakém pytlíku. Obratem jsem paní z obchodu (té, která mi potvrzovala, že peněženka v krabičce dorazí) psala, jak je to možné, načež mi odpověděla, že krabička na toto zboží není. Normálně by mi to nevadilo, ale vzhledem k tomu, že je před Vánocema, tak mě to opravdu naštvalo a obchod tudíž NEDOPORUČUJI!
Reakce obchodu Modnidoplnky.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení. Vážíme si času, který jste této recenzi věnovala, protože negativní recenze nám pomáhají zlepšit naše služby.
Za chybně uvedenou informaci ohledně krabičky se omlouvám.
Pokud je zboží nevyhovující je možné je zaslat zpět, obratem bychom provedli výměnu za jiný model.
Mrzí nás způsobené komplikace, přesto věříme, že se na nás opět s důvěrou obrátíte.
Martina Kořínková
zákaznický servis -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Zajimave zbozi, ktere jinde nesezenu.
- Spatna kvalita zbozi.
Zbozi dorazilo poskozene, doslo k vymene, ale i dalsi kis byl opet poskozeny. To neni uspokojive, vzhledem k cene.
Reakce obchodu Modnidoplnky.cz
Dobrý den,
děkujeme za čas, který jste věnovala napsání tohoto hodnocení. Vážíme si i negativních reakcí, které nám pomáhají zlepšit naše služby.
Těší nás, že jste spokojená se zajímavou nabídkou zboží.
Za opakované zaslání poškozeného produktu se velice omlouvám.
Expediční oddělení bylo na tuto chybu upozorněno, aby se situace do budoucna neopakovala.
Budeme rádi pokud si i přes tuto skutečnost vyberete pro další nákup náš internetový obchod.
Martina Kořínková
zákaznický servis -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 týdny
- Perfektni obsluha na prepazce v Praze.
- Dodali jste zbozi s vyrobni vadou. Reklamaci jsem musela urgovat a navic zaplatit dvoje postovne. Chyba na me strane nebyla, lec jsem na to doplatila. Doslovne.
Radeji nic nereklamujte, prodrazi se to.
Reakce obchodu Modnidoplnky.cz
Dobrý den,
děkujeme za čas, který jste věnovala napsání tohoto hodnocení. Vážíme si i negativních reakcí, které nám pomáhají zlepšit naše služby.
Za komplikace vzniklé s výměnou zboží se velice omlouvám.
Reklamační oddělení bylo na zpožděné vyřízení upozorněno, aby se situace do budoucna neopakovala.
Poštovné z objednávky Vám bude vráceno na účet. Na email Vám byly zaslány kupóny na další nákup v našich internetových obchodech.
Budeme rádi pokud se na nás s důvěrou obrátíte.
Martina Kořínková
zákaznický servis -
Nedoporučuje obchod
- Pokud nesedí velikost,musíte zboží na své náklady vrátit a zaplatit poštovné a při objednání další velikosti platíte poštu znovu,tak platíte poštovné vlastně 3x.
Reakce obchodu Modnidoplnky.cz
Dobrý den,
děkujeme za Váš čas, který jste věnovala napsání této zpětné vazby. Vážíme si i negativních recenzí.
Poštovné, které se při výměně účtuje jsou náklady spojené se zasláním objednávky.
Tyto informace jsou uvedeny v obchodních podmínkách našeho eshopu.
Ve Vašem případě by se jednalo o 39,- Kč, které by jste hradila při převzetí na uložence.
V našem systému nebylo dohledáno žádné vrácení objednávky nebo výměna zboží za jinou velikost.
Příjemný den přeje Martina Kořínková
zákaznický servis Módní doplňky.cz - VIVANTIS a.s -
Nedoporučuje obchod
- neodpovídá nabídce
- málo informací o zboží
nákup opakovat nebudu
Reakce obchodu Modnidoplnky.cz
Dobrý den,
děkujeme za Váš čas, který jste věnovala napsání této zpětné vazby. Vážíme si i negativních recenzí.
Pokud nejste spokojena s dodaným zbožím (neodpovídá zobrazenému) nabízíme možnost od kupní smlouvy odstoupit a požádat o výměnu zboží, nebo vrácení platby.
Informace k jednotlivým modelům neustále doplňujeme a snažíme se uvádět maximum dostupných údajů. V naší nabídce je však několik tisíc modelů, proto Vám příp. chybějící informace rádi zjistíme na našem zákaznickém centru.
Příjemný den přeje Martina Kořínková
zákaznický servis Módní doplňky.cz - VIVANTIS a.s -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- nevím
- nevím
Kvalita zboží neodpovídá ceně!!!Je dooost vysoká,už nikdy víc!
Reakce obchodu Modnidoplnky.cz
Dobrý den,
děkujeme za Váš čas, který jste věnovala napsání této zpětné vazby. Vážíme si i negativních recenzí.
Pokud nejste spokojena s dodaným zbožím (neodpovídá zobrazenému, kvalita, cena) nabízíme možnost od kupní smlouvy odstoupit a požádat o výměnu zboží, nebo vrácení platby.
Příjemný den přeje Martina Kořínková
zákaznický servis Módní doplňky.cz - VIVANTIS a.s -
Nedoporučuje obchod
- ŽÁDNÉ
- NENÍ S NIMI KOMUNIKACE
NEVÍM, OSTATNÍ E-SHOPY JSOU DALEKO KOMUNIKATIVNĚJŠÍ, SPOLEHLIVÉ, TENTO SE VŮBEC NESTARÁ, ANI NEVÍM ZDA MĚ OBJEDNANÉ ZBOŽÍ DOJDE, NENAPSALI ANI PŘIJETÍ OBJEDNÁVKY. PROSTĚ ŠPATNÁ ZKUŠENOST.
Reakce obchodu Modnidoplnky.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení. Vážíme si i negativních reakcí, protože nám pomáhají zlepšit naše služby.
Vaše objednávka byla vytvořena 22. 12. 2014 a ještě ten den byla odeslána na Vaší adresu. Po vytvoření objednávky chodí potvrzující email, ve kterém je souhrn objednávky. Objednávka Vám byla následující den doručena. Zboží, které je skladem, ihned odesíláme.
Věříme, že i pro příští nákup zvolíte náš obchod.
Příjemný den přeje Martina Kořínková
zákaznický servis modnidoplnky.cz - VIVANTIS a.s. -
Nedoporučuje obchod
- Objednal jsem značkový Zippo zapalovač v dárkové sadě. Vše dorazilo sice včas a nepoškozené, bohužel zapalovač v sadě chyběl, což je dost podstatná závada. Jednalo se o zboží za 250,-tak jsem si jen řekl, že jsem na letěl a dál to neřeším.
Nedostatečná výstupní kontrola
Reakce obchodu Modnidoplnky.cz
Dobrý den,
děkujeme za Váš čas, který jste věnoval napsání této zpětné vazby. Vážíme si i negativních recenzí.
U zboží, které jste si objednal se jednalo o dárkovou sadu na zapalovač Zippo.
U této sady není zapalovač součástí sady, tato informace byla uvedena u produktu při objednávání.
Pokud je zboží nevyhovující je možné od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněz.
Budeme i nadále rádi pokud se na nás s důvěrou obrátíte.
Příjemný den přeje Martina Kořínková
zákaznický servis modnidoplnky.cz - VIVANTIS a.s. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Přehledný výběr
- Nakupoval jsem zde pouze jednou, ale naposledy.
Při platbě zboží přes web došlo ke zdvojení platby. Stejná částka, stejný účet, stejný variabilní symbol i stejná banka. Přesto obchodník duplicitní platbu "nemůže dohledat".
Přišel tak o zákazníka a já o dobrý dojem a asi i o peníze.
Škoda.Reakce obchodu Modnidoplnky.cz
Dobrý den,
děkujeme za Váš čas, který jste věnoval napsání této zpětné vazby. Vážíme si i negativních recenzí.
Těší nás, že jste spokojen s přehledným výběrem.
Platba k objednávce byla do našeho systému připsána pouze jednou. Kontrola platby byla provedena v systému PayU přes, který jste hradil a také na účetním oddělení každý pracovní den. K dnešnímu dni 5. 1. 2015 byla objednávka uhrazena jednou, žádná jiná platba k objednávce připsána nebyla.
Budeme i nadále rádi, když se na nás s důvěrou obrátíte a budete využívat našich služeb.
Příjemný den přeje Martina Kořínková
zákaznický servis modnidoplnky.cz - VIVANTIS a.s. -
Nedoporučuje obchod
Na stránkách jsou uváděny nepravdivé informace ohledně materiálu z kterého je výrobek zhotoven. Na stránkách bylo uvedeno u dárkové sady kravaty s kapesníčkem materiál hedvábí, ale na výrobku je uvedeno 100 % polyesterové mikrovlákno.
Reakce obchodu Modnidoplnky.cz
Dobrý den,
děkujeme za čas, který jste věnovala napsání této recenze. Vážíme si i negativního hodnocení.
Za chybné uvedení materiálu v popisu dárkové sady se velice omlouvám.
Pokud jste nespokojena s dodaným zbožím (neodpovídá materiál) nabízíme možnost od kupní smlouvy odstoupit a požádat o výměnu zboží, nebo vrácení platby.
Budeme i nadále rádi, když se na nás s důvěrou obrátíte a budete využívat našich služeb.
Příjemný den přeje Martina Kořínková
zákaznický servis modnidoplnky.cz - VIVANTIS a.s. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Zamena zbozi za jine !
Reakce obchodu Modnidoplnky.cz
Dobrý den,
děkujeme za čas, který jste věnovala napsání této recenze. Vážíme si i negativního hodnocení.
Za chybné zaslání tašky se velice omlouvám.
Po telefonické dohodě byla domluvena výměna za správný model na našem výdejním místě.
Pevně věříme, že se nás i přes tyto komplikace v budoucnu obrátíte.
Příjemný den přeje Martina Kořínková
zákaznický servis modnidoplnky.cz - VIVANTIS a.s -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- Nevim
- Na foto vypadal náramek krásné ve skutečnosti děs !!!
Reakce obchodu Modnidoplnky.cz
Dobrý den,
děkujeme za Váš čas, který jste věnoval napsání této zpětné vazby. Vážíme si i negativních recenzí.
Pokud nejste spokojen s dodaným zbožím (neodpovídá zobrazenému, kvalita) nabízíme možnost od kupní smlouvy odstoupit a požádat o výměnu zboží, nebo vrácení platby.
Budeme i nadále rádi, když se na nás s důvěrou obrátíte a budete využívat našich služeb.
Příjemný den přeje Martina Kořínková
zákaznický servis modnidoplnky.cz - VIVANTIS a.s. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Zboží dorazilo, ale ne to co jsem si objednala. Reklamace provedena, ale problém se zasláním jiného zboží se opakoval. Čekám na vrácení peněz.
Reakce obchodu Modnidoplnky.cz
Dobrý den,
děkujeme za čas, který jste věnovala napsání této recenze. Vážíme si i negativního hodnocení.
Za zaslání chybné barvy opasku se omlouvám. Jakmile obdržíme zásilku bude provedeno vrácení uhrazené částky na Váš účet.
Náklady spojené se zasláním zásilky Vám budou na základě podacího lístku proplaceny.
Velice se omlouvám za komplikace spojené s objednávkou.
Pevně věříme, že se nás i přes tyto komplikace v budoucnu obrátíte.
Příjemný den přeje Martina Kořínková
zákaznický servis modnidoplnky.cz - VIVANTIS a.s -
Nedoporučuje obchod
Měl jsem objednanou tužku, která přišla sice s originální náplní, ale jiného typu. Je asi o 2mm kratší než by měla být, srovnávali jsme to s jinou náplní stejné značky.
Protože je náplň o něco kratší, při pootočení se nedostatečně vysune a při psaní není vidět na kuličku, takže se s ní nepíše nijak příjemně.
Těžko říct, jestli došlo k záměně v obchodu nebo u výrobce či dodavatele. Tužka byla sice v pouzdře, ale nebyla nijak zajištěná proti otevření, takže to mohl vyměnit kdokoli v obchodu.
Podle fotky na internetu by měl být hrot vysunutý normálně jako u jakékoli jiné tužky.Reakce obchodu Modnidoplnky.cz
Dobrý den,
děkujeme za čas, který jste věnoval napsání této recenze. Vážíme si i negativního hodnocení.
Pokud nejste spokojen s dodaným zbožím (neodpovídá zobrazenému, kvalita) nabízíme možnost od kupní smlouvy odstoupit a požádat o výměnu zboží, nebo vrácení platby.
Budeme i nadále rádi, když se na nás s důvěrou obrátíte a budete využívat našich služeb.
Příjemný den přeje Martina Kořínková
zákaznický servis modnidoplnky.cz - VIVANTIS a.s. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- Absolutně žádné.
- Protizákaznický přístup.
Již nikdy více v tomto obchodě nakupovat nebudu. A nedoporučuji ani ostatním. Zboží jsem vrátila, nechala si zaslat znovu a přišlo znovu poškozené na zcela stejném místě. Jsem přesvědčena, že poslali stejný kus, který jsem vrátila zpět poprvé. Nechtěli vyjít vstříc a zaslat ihned nové, aby se to do Vánoc stihlo. Musím opět zaslat zboží zpět a čekat další 14 dní než vrátí peníze či vymění, což jsem absolvovala již jednou. Objednávku jsem udělala 2.12., což považuji za dostatečný předstih před Vánoci, nakonec jsem bez dárku pro maminku.
Reakce obchodu Modnidoplnky.cz
Dobrý den,
děkujeme za čas, který jste věnovala napsání této recenze. Vážíme si i negativního hodnocení.
Nové baleríny byly expedičním oddělením zkontrolovány a poté odeslány na Vaší adresu. Nejednalo se o stejný kus, který jste vrátila zpět.
Vrácení peněz bude provedeno okamžitě, jakmile nám zásilka bude doručena na naší adresu.
Náklady spojené se zasláním Vám budou proplaceny na základě podacího lístku.
Za komplikace spojené s objednávkou se velice omlouvám.
Budeme rádi pokud se na nás i přes tyto komplikace obrátíte.
Příjemný den přeje Martina Kořínková
zákaznický servis Módní doplňky.cz - VIVANTIS a.s -
Nedoporučuje obchod
- žádné
- objednané zboží , zaplacené - a po týdnu přijde informace že zboží nemají ????????? týden před Vánoci ?????????
rozhodně bych tento obchod NEDOPORUČILA pro někoho , kdo chce objednat dárek , který by rád do 14 dnů obdržel
Reakce obchodu Modnidoplnky.cz
Dobrý den,
děkujeme za čas, který jste věnovala napsání této recenze. Vážíme si i negativního hodnocení.
Pro naše zákazníky děláme maximum a velmi nás mrzí, že jsme pro Vás peněženku nedokázali zajistit.
O nedostupnosti Vámi objednaného modelu jsme Vás informovali neprodleně po tom, co jsme tuto informaci obdrželi.
Platba za objednávku Vám bude vrácena zpět na účet. Jako kompenzace Vám bude na email zaslán kupón na další nákup.
Omlouváme se za způsobené komplikace.
Příjemný den přeje Martina Kořínková
zákaznický servis Módní doplňky.cz - VIVANTIS a.s