Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Pokud odstupujete od smlouvy a vracíte mobil, třebaz se vám mobil nelíbí, nevyhovuje, dopadnete jako já.

    Moje zkušenost je s tímto obchodem špatná. Mobil Caterpillar S41 Dual Sim Black mě nevyhovoval, špatné fotky a celkově, tak jsem do 14 dnů odstoupil od smlouvi. Mobil jsem poslal na reklamační oddělení společně s formulářem pro odstoupení od smlouvy, tak ale i elektronicky. Prohlídkou na zadní straně telefonu u nápusu CAT našli nějaké poškrabání, přitom jsem telefon nosil jak v peříčku, tak minimálně a toto poškrabání skoro neviditelné jsem mohl dostat i já při koupi mobilního přístroje, ale bohužel jsem na to tak nehleděl. Odepsali, že mě za škrábaneček strhnou částku 2.530,50 Kč z celkové částky 10.231,-Kč. Byl jsem na mrtvici. K vůli takovému malému poškrábání, které jsem ani nemusel zavinit sám, které jsem mohl dostat hned při převzetí z obchodu, ale nedíval jsem se, jsem s tímto ale souhlasil, protože chtěl jsem v zápětí a co nejrychleji koupit jinou značku telefonu. Poslali mě fotky zadního krytu, asi mého a postavili mě před hotovou věc. Buď a nebo. Takhle to obchod řeší??? Nemám slov, škoda, že jsem se na zadní kryt nepodíval, když mě došel. Takže zklamání.

    Reakce obchodu Mobil se zárukou

    Dobrý den,

    zboží je třeba zkontrolovat při převzetí a případné nedostatky hlásit prodávajícímu ihned. Od Vás nepřišla žádná zmínka ke stavu telefonu. Oznamoval jste až odstoupení od kupní smlouvy. I v našich obchodních podmínkách máme uvedeno, že máme nárok jako protihodnotu strhnout poměrnou částku z kupní ceny zboží, která by byla potřeba k uvedení zboží do původního stavu, tedy nové.
    Zakoupil jste odolný telefon, který má ustát vodu, prach, nečistoty, otřesy i opakované pády. Vnější kryt je proto konstruován tak, aby prezentovanou odolnost splňoval. Vnější kryt telefonu je z těchto důvodů pogumovaný a celistvý. Proto tedy není možné takto opotřebený zadní kryt vyměnit samostatně a k uvedení zařízení do původního stavu, je třeba vyměnit celý vnější kryt.
    O stavu zařízení, při přijetí zásilky na naše reklamační oddělení s požadavkem na odstoupení od kupní smlouvy, jste byl neprodleně seznámen emailem, i s fotodokumentací. Opět jsme z Vaší strany k tomuto neobdrželi žádné připomínky.
    Byl vystaven opravný daňový doklad, který jste bez námitek stvrdil svým podpisem a na základě tohoto dobropisu byly peníze vráceny na Váš bankovní účet.
    Mrzí nás Vaše nespokojenost, ani jednou jste nás však na svou nespokojenost neupozornil.
    Náš obchod postupuje v souladu se zákonem a s našimi Obchodními podmínkami.
    Děkujeme za pochopení.
    Reklamační oddělení Mobil se zárukou.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Máš na faktuře ičo? Tak se jdi vycpat zákazníku! Takto si opravdu péči internetového obchodu o zákazníka nepředstavuji. Když už tento pochybný eshop prodává telefony, které nejsou určeny pro český trh, což uvádějí na stránkách, očekával bych alespoň určitou starost o zákazníka. Toho se zde nedočkáte. Takový telefon vám nepřijme žádný značkový servis v České republice. Ruce pryč od tohoto obchodu.

    Reakce obchodu Mobil se zárukou

    Dobrý den,
    v případě, že je nákup učiněn s uvedením IČO na faktuře, zákazníkovi nevzniká nárok na odstoupení od KS bez udání důvodu. Toto byl Váš požadavek – odstoupení od KS bez udání důvodu. Vaše IČO jste na faktuře uvedl dobrovolně a pravděpodobně účelně pro uplatnění ve Vašem účetnictví, k tomuto kroku Vás nikdo nenutil. Předpokládáme, že před učiněním nákupu jste se také seznámil s našimi obchodními podmínkami a věděl jste tedy, jaké jsou Vaše další nároky.
    O naše zákazníky pečujeme tím nejlepším možným způsobem, je však potřeba, aby zákazník znal své nároky a neočerňoval náš obchod bezdůvodně.
    Jak jste zmínil, informaci o tom, že se jedná o evropskou distribuci (mimočeskou), na našich stránkách uvádíme, také uvádíme postup v případě reklamace zboží.
    Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • zboží skladem
    • neúplné příslušenství

    Reakce obchodu Mobil se zárukou

    Děkujeme za Vaše hodnocení.

    Jak jsme Vám psali již v e-mailu, balení bylo dodáno zcela kompletní.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Mobil, který jsem dostal, byl zablokovaný operátorem. Při řešení reklamace, mi bylo sděleno, že mám mobil zaslat poštou na Ostravskou adresu. Poněvadž jsem z Ostravy, chtěl jsem ho doručit osobně. To prý nejde. Takže budu muset investovat dalších cca 80,-Kč za poštovní balík. Původně jsem napsal do reklamačního protokolu, že chci mobil opravit. Změnil jsem názor, mobil vracím a budu žádat peníze zpět. S odkazem na občanský zákoník mám na to nárok. Z vašeho jednání jsem docela rozladěn.

    Reakce obchodu Mobil se zárukou

    Dobrý den,

    na našich internetových stránkách jsou informace týkající se se uplatnění reklamací. Nikde není uvedena informace o tom, že by existovala možnost předání zboží do reklamace osobně.

    Jakmile zásilku obdržíme budeme věc řešit jako odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu.

    Děkujeme za pochopení.

    Mobilsezarukou.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Telefon dorazil v otevřené krabičce s porušenými nálepkami, a i když se zdá v pořádku, nepůsobí to dobře...

    Reakce obchodu Mobil se zárukou

    Děkujeme za Vaše hodnocení. U některých kusů je nutné provést kontrolu balení, to je jediný důvod k jeho otevření.

    • Obchod prodává telefon s mimoevropské lokalizací

    Nebrat

    Reakce obchodu Mobil se zárukou

    Děkujeme za Vaše hodnocení.

    Proč došlo k zaslání telefonu s mimoevropskou lokalizací, prověřujeme. Za toto nedopatření se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlost dodání
    • dobrá cena
    • dodaný telefon není cz distribuce

    Objednání a dodání zboží OK.
    Dodaný telefon není cz distribuce, jen náhradní návod, horší uvedení do provozu, ochranné sklo moc nesedí.

    Reakce obchodu Mobil se zárukou

    Děkujeme za Vaše hodnocení.

    U Vámi objednaného zboží je celou dobu uvedeno, z jaké distribuce pochází - zde tedy evropská - lze si ověřit u produktu. Z důvodu evropské distribuce není v balení tištěný CZ návod, proto je dodáván na CD. Telefon nemá žádné omezení pro užívání v ČR (jazyk, blokace operátorů...)

    Pokud máte problémy se sklem, neváhejte kontaktovat naše reklamační oddělení.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Výhody tento obchod rozhodně nabízí, protože telefon který jsem si objednal nešel tak, jak by měl. Největší problém byl ten, že se nabíjel jen asi 14 dní.

    Při vyzvednutí telefonu a přečtení příbalového letáku jsem dal telefon na nabíječku a nešel zapnout. Zapl se po dvou dnech. Po tomto incidentu následoval další a to, že nabíječka na telefon nefungovala tudíž asi po 14 dnech telefon přestal jít. Nemluvím o ztrátě signálu, který nastal na jeden den. Po napsaní e-mailu o odstoupení od smlouvy mi byl odeslán zpětně mail, že mi posílají telefon zpátky s tímto teda nesouhlasím. Nelíbí se mi celkově komunikace a domluva. Když telefon nefunguje jak má, už na začátku, měli by vrátit peníze. Navíc mail s vadami, že je telefon poškrabaný a tlačítko on - off také, mě ještě více ujistilo v tom, že tady nikdy nic nenakoupím. Je opravdu překvapující, že se telefon, který se používá je trošku poškrábaný i tlačínko on - off, když jsem to zkoušel nesčetně krát zapnout hned na začátku.

    Reakce obchodu Mobil se zárukou

    Dobrý den,
    v emailové komunikaci oznámení o odstoupení od kupní smlouvy neuvádíte, žádal jste pouze o reklamaci mobilního telefonu. Žádost o odstoupení od kupní smlouvy jste vyplnil až v možnostech reklamačního protokolu, bohužel v té době Vám již nárok na odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů od přijetí zboží.
    Přístroj byl dne 12. 12. 2016 řádně přijat k záruční opravě a zaslán s kompletním popisem závad do autorizovaného servisního střediska.
    Při příjmu zboží na reklamaci vždy evidujeme stav přístroje, aby nevznikly případné spory ohledně poškození mobilního telefonu při výdeji z reklamace.
    Dne 6. 1. 2017 Vám byl zaslán email o vyřízení a současně zaslán opravený přístroj, který byl odzkoušen, jak v autorizovaném servisním středisku, tak i u nás na reklamačním oddělení.
    Při vyřizování reklamace bylo postupováno řádně dle zákona.
    Děkujeme za pochopení.

    Mobilsezarukou

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Možná "dobrá cena?"
    • Nepravdivě uvádí, že je telefon z CZ distribuce. Po ověření u Lenovo jsem zjistil, že to není pravda ale že je určen pro Kypr. Takže EU!!!

    Podle prodejce, údajně nějaká distribuce která hromadně pokrývá více zemí včetně
    ČR.
    S reklamací podle prodejce údajně nebude problém.
    Doufám, že nebude potřeba reklamace, nerad bych měl další překvapení.
    Pokud kupuji telefon z CZ distribuce, chci mít z CZ distribuce. Příště půjdu asi jinam.

    Reakce obchodu Mobil se zárukou

    Jak jsme Vám psali již e-mailem, daný výrobek splňuje podmínky pro CZ distribuci, jinak bychom u něj samozřejmě uváděli distribuci evropskou.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    V obchodě jsem nakoupil, protože velcí prodejci neměli požadovaný telefon skladem. Co mne však zarazilo po obdržení zásliky, bylo to, že telefon nebyl původně určen na náš trh, ale rumunský...

    Reakce obchodu Mobil se zárukou

    Děkujeme za Vaše hodnocení.

    V případě nejasností s distribucí telefonu nás neváhejte kontaktovat.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • distribuce neni pro cesky trh !!!!

    Pozor, vzhledem k distribuci pro vychodni zeme neobsahuje prislusenstvi pro napajeni ze elektricke site v CR...

    Reakce obchodu Mobil se zárukou

    Vždy uvádíme distribuci u daného zboží - informace byla u produktu uvedena i v době Vaší objednávky.

    V případě, že by tento telefon neobsahoval adaptér pro českou síť, což by bylo poprvé, nás stačí kontaktovat - [email protected] - a situace bude vyřešena, toto jste ovšem doposud neučinil.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cena, rychlost dodání
    • doba reklamace

    Zboží dorazilo, telefon měl vadný display (pixel), odstoupení od smlouvy, vrácení zboží do 3 dnů. Už více než dnů čekám na vrácení peněz, zatím jen dopisování :-/

    Reakce obchodu Mobil se zárukou

    Dobrý den,

    Váš přístroj byl zaslán na diagnostiku, zda nedošlo k mechanickému poškození či oxidaci přístroje.

    Právě k dnešnímu dni jsme obdrželi diagnostiku a vše je v pořádku. Vystavíme potřebné doklady a budeme Vám vracet částku za nakoupený přístroj.

    Děkujeme za trpělivost.

    Mobilsezarukou.cz

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlé objednání i dodání.
    • Větší možnosti vyzvednutí - uloženky a pod...
    • Ale nejsem si jistá kvalitou produktů. Mobil podle mého názoru nevydrří nabitý ani celý den. Původní můj telefon byl HTC 8S s win 8.1. Tento mobil vydrží srovnatelně, né-li méně, než předchozí, přestože má silnější baterii. Nevíc se často seká. Omezenější nastavení je předpokládám mobilem a ne win 10. Vzhledem ke složitosti reklamae bych tu už nic nekoupila :-(

    Reakce obchodu Mobil se zárukou

    Děkujeme za Vaši recenzi.

    Uloženku v nabídce máme.

    Přesně nerozumíme, co máte na mysli složitostí reklamace, v případě potřeby stačí telefon, fakturu a reklamační protokol zaslat na reklamační dresu.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • kamenný obchod nevím.stránky na www -zajímavé ceny,přehlednost jednotlivych značek
    • málo starších modelu smartphonu na výběr v dobrém či perfektním stavu-rozbalené zboží z origoš krabice.

    Solidní jednání.stránky na netu přehledně vysvětleny-ceny,záruka,typ zboží.Lepší koupit nové zboží než-li vystavené/rozbalené. Zajímavé ceny !

    Reakce obchodu Mobil se zárukou

    Děkujeme za Vaši recenzi.

    Vámi objednaný starší typ jsme mohli nabídnout jen v tomto rozbaleném balení - jak bylo u produktu - jak je naším zvykem - výrazně uvedeno.

    Věříme, že i tak budete spokojen.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekorektní jednání v rámci reklamace.

    Dříve zakoupený telefon jsem musel dát do reklamace, protože zamrzl SW a neobnovil se po restartu. Z důvodu délky reklamačního řízení jsme zakoupil nový telefon. Ten bohužel došel s výrobní vadou. Výměnu nového telefonu řešili téměř měsíc. Reklamaci původního telefonu po měsíci zamítli s absurdním tvrzením, že zamrznutí SW způsobilo mechanické poškození. Telefon má pouze poškrábaný hliníkový rámeček. Budu muset řešit s právníkem.
    Jednání tohoto prodejce hrubě kontrastuje s jeho názvem.

    Reakce obchodu Mobil se zárukou

    Dobrý den,
    přijali jsme dva Vaše mobilní telefony.
    Jeden mobilní telefon na záruční opravu,
    mobilní telefon byl diagnostikován jako mechanicky poškozený
    a na mechanické poškození se záruční oprava nevztahuje. S přístrojem
    se nezacházelo v souladu s podmínkami výrobce. MT Vám byl
    zaslán nazpět bez opravy. ( kdyby zde šly vložit fotky mohli by všichni posoudit jestli je hliníkový rám " pouze poškrábaný" jak píšete nebo značně poškozený)

    Je nám líto, ale nemůžeme přijímat odpovědnost za poškození, které vzniklo
    na straně spotřebitele.

    Druhý mobilní telefon na výměnu do 14-ti dnů od nákupu,
    mobilní telefon jsme zaslali dodavateli a ihned objednali nový kus, který Vám byl také zaslán. tento krok jsme provedli ihned a z naší strany k pochybení nedošlo.

    Děkujeme za pochopení
    Mobilsezarukou.cz

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Tak spíše nevýhody nebyl jsem seznámen na internetu že telefon je z německa a je pro jednoho operatora. Tak že mého operatora to nechce.

    Tak spíše nevýhody nebyl jsem seznámen na internetu že telefon je z německa a je blokovám pro jednoho operatora. Tak že mého operatora to nechce vzít, tak jsem musel aby mi telefon odblokovali a to jsou další peníze.

    Reakce obchodu Mobil se zárukou

    Děkujeme za Vaše hodnocení.

    Informace o distribuci je u produktu uvedena, v případně nejasností nás neváhejte kontaktovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Klamavý název.
    • Nevstřícnost k zákazníkům.

    Nikdy zde nic nekupujte. Název klame. Má v lidí, kteří již někdy měli špatné zkušenosti s reklamací, vzbudit dojem, že tady se to případě reklamace nestane. Troufám si říci, že je to snad ještě horší!

    Reakce obchodu Mobil se zárukou

    Dobrý den,

    Váš MT jsme přijali na záruční opravu. Přístroj jsme zaslali do autorizovaného servisního střediska, kde diagnostikovali mechanické poškození v oblasti základní desky.

    Bohužel na mechanické poškození se záruční oprava nevztahuje. S přístrojem se pravděpodobně nezacházelo v souladu s podmínkami výrobce. MT Vám byl zaslán nazpět bez opravy.

    Je nám líto, ale nemůžeme přijímat odpovědnost za poškození, které vzniklo na straně spotřebitele.

    Děkujeme za pochopení.
    Mobilsezarukou.cz

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Nemáte pobočku v Č.B.

    Reakce obchodu Mobil se zárukou

    Vyjma dodání na adresu lze pro dodání do Českých Budějovic využít i Uloženku na Novohradské ulici.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné.
    • Ceny se tváří jako nízké, ale v případě, že Vám zboží nebude vyhovovat, budete mít problém dostat celou zaplacenou částku zpět. Tedy zde rozhodně neušetříte.

    Nákup v tomto obchodě rozhodně nedoporučuji. Objednaný telefon dorazil v pořádku, ale byl jsem s ním nespokojený a tak jsem se rozhodl ho po týdnu vrátit. S obchodem jsem se domluvil, telefon si pro jistotu před vložením do balíčku nafotil a poslal zpět. Jaké bylo překvapení, když mi z obchodu přišla informace, že telefon má poškrábaný zadní kryt a k emailu přiložili fotografie údajně prokazující ono poškození. Bohužel fotografie byly hodně nekvalitní a rozhodně neprokazovaly nějaké poškození. Požádal jsem obchod o zaslání lepších fotografií, abych je mohl porovnat se svými fotkami a bylo mi sděleno, že TENTO TYP POŠKOZENÍ JE TĚŽKO ZACHYTITELNÝ FOTOAPARÁTEM a tedy že mám smůlu. Co teď, v obchod jsem po tomto ztratil důvěru a odmítl nabídku, že mi telefon můžou poslat zpět (to by bylo, aby opravdu nedorazil s poškozením) No nic, v obchodě jsem nakoupil, protože mají nízké ceny a chtěl jsem ušetřit - nakonec mě to stálo cca 1200,-, ale jsem bohatší o zkušenost: JIŽ NIKDY TENTO OBCHOD A VARUJI PŘED NÍM I OSTATNÍ!!

    Reakce obchodu Mobil se zárukou

    Dobrý den,

    Váš MT jsme přijali s žádostí o odstoupení od KS bez udání důvodu do 14ti dnů od nákupu. V našich obchodních podmínkách je uvedeno, jakým způsobem se postupuje v případě vrácení zboží do 14ti dnů a v jakém stavu má být zboží vráceno (v kompletním stavu, v nepoškozeném obalu, bez známek užívání, nejlépe nerozbalené. Pokud již není možné zboží vrátit v původním stavu, musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu. Pokud je vrácené zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit vůči spotřebiteli právo na náhradu škody a započítat tento svůj nárok na pohledávku spotřebitele na vrácení kupní ceny. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat.)

    Váš MT byl přijat s poškrábaným zadním krytem (kosmetická vada způsobená uživatelem), takto poškozený MT již nelze prodat dalšímu zákazníkovi jako nový kus a je potřeba jeho cenu snížit, a to konkrétně o částku, kterou jsme byli bohužel nuceni strhnout Vám z celkové ceny MT. Poškození jsme Vám nafotili, jak také uvádíte. Požadoval jste také fotografie detailnější – ty jsme Vám zaslali a nenapsali Vám, že máte „smůlu“. Z Vaší strany jsme fotografie neobdrželi, k porovnání fotografií tedy nemohlo dojít.

    Nemáme v úmyslu se v tomto směru žádným způsobem obohacovat (logicky to nedává smysl, abychom si sami poškozovali zboží či prodávali zboží poškozené a dále řešili spory jako je tento), berte prosím na vědomí, že se zbožím, které si chcete "vyzkoušet", by měl zákazník zacházet, tak, aby na něm nevznikly známky poškození.

    Děkujeme za pochopení.

    Mobilsezarukou.cz

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.