Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • dodání objednávky trvá moc dlouho, minule to byly výmluvy na nějaké problémy tak jsem objednala znovu a zase trvalo to několik dní (5dní) Není to poštou, té to trvá den max dva, ale vaše příprava objednávky je pomalá

    Reakce obchodu Mobil se zárukou

    Děkujeme za Vaše hodnocení.

    Anoncované odeslání se skutečně o jeden pracovní den zpozdilo, za což se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nefunguje

    Reakce obchodu Mobil se zárukou

    Nefunkčnost zboží nás mrzí, již byste měl mít informace z našeho reklamačního oddělení, jak nyní postupovat.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Jedna baterie ze dvou byla rozbalena (druhá řádně zabalena a zapečetěna-mohu dodat foto) a tím není zaručeno, že baterie nebyla používána a už jednou použita. Já ji mám do zásoby a zatím se mi v mobilu vzpamatovala a tím počkám.

    Reakce obchodu Mobil se zárukou

    Děkujeme za Vaše hodnocení, pokud je se zbožím cokoliv v nepořádku, kontaktujte nás, prosím, na [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • obdržel jsem jen náhradu objednaného zboží .

    objednal jsem si baterii Samsung EB-BG360BBE ale k mému velkému překvapení jsem obdržel jen náhradu této baterie do telefonu Samsung Galaxy Core prim.. Na Heurece vystavujete a nabízíte baterii Samsung, ale zašlete něco jiného . Věřim Vám že takto máte více zájemců, ale je to unfér .
    Šilhánek .

    Reakce obchodu Mobil se zárukou

    Děkujeme za Vaši recenzi.

    U této baterie je u nás na webu uvedeno, že se nejedná o originál.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • na zboží čekám již týden, přislíben info mail o provedení platby, dosud nepřišlo nic a když jsem se písemně mailem dotazovala na stav objednávky, odepsali sice obratem s vysvětlením, že se zpozdila dodávka od dodavatele,..nicméně se domnívám, že by právě firma měla informovat mě, jako svého zákazníka a kupujícícho, o prodlevě v dodání zboží.
    • špatná , téměř nulová komunikace

    Reakce obchodu Mobil se zárukou

    Děkujeme za Vaši recenzi.

    Velmi se Vám omlouváme za prodlení v odeslání Vaší objednávky, čekali jsme na doskladnění zbývajících kusů, aby mohla být objednávka odeslána najednou, bohužel nastal výpadek v dodávce, o čemž jsme Vás rozhodně měli informovat dříve - toto ostatně bývá naším zvykem.

    Platila jste on-line, v tomto případě je informace o provedení platby viditelná právě v platební bráně.


    Tým Mobilsezarukou.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Došel jiný rozměr ochranného skla. Zboží je v reklamaci.

    Neochota řešit reklamaci.

    Reakce obchodu Mobil se zárukou

    Děkujeme za Vaši recenzi.

    Dle informací z reklamačního oddělení Vám bylo potvrzeno, že rozměr objednaného skla je skutečně určen pro daný model hodinek. I tak Vám bylo nabídnuto vrácení platby, která Vám byla včera odeslána.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zboží dorazilo rychle. Baterie byla bohužel nefunkční. To se může stát, ale týden mi ani neodpověděli na mail, tak jsem baterii objednal jinde

    Reakce obchodu Mobil se zárukou

    Děkujeme za Vaši recenzi.

    Nefunkčnost baterie nás mrzí, Váš e-mail, který nám byl zaslán, jsme nyní objevili ve spamu, reklamační oddělení se Vám obratem ozve, za toto prodlení se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod mi poslal vadnou baterii

    Chtěl jsem si vyměnit baterii v telefonu. Objednal jsem si raději baterii z českého obchodu, ne z Číny, aby byla opravdu kvalitní. Ale bohužel po výměně se ukázalo, že ta nová baterie je v mnohem horší kondici než ta 2 roky stará. Přišel jsem o čas, peníze a telefon.

    Reakce obchodu Mobil se zárukou

    Děkujeme za Vaše hodnocení.

    Vaše zkušenost s baterií nás mrzí, aktuálně neevidujeme na toto zboží žádnou reklamaci, pro uplatnění reklamace se prosím obraťte na [email protected].

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • rychle doručení

    Bateriji nabím 8 hodin a stále není nabitá

    Reakce obchodu Mobil se zárukou

    Děkujeme za Vaše hodnocení.

    Kontaktujte prosím naše reklamační oddělení na e-mailové adrese [email protected] pro dořešení této situace.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zakoupená baterie byla vadná. Reklamace byla sice vyřízena vrácením peněz, ale stále mi chybí 122 Kč za poštovné tam a zpátky, přičemž baterie stála 167 Kč.

    Reakce obchodu Mobil se zárukou

    Děkujeme za Vaše hodnocení.

    Pokud žádáte o proplacení nákladů spojených s reklamací, je třeba tuto informaci zaslat na náš reklamační email: [email protected] společně s kopií podacího lístku a číslem účtu a to nejpozději do 1 měsíce od vyřízení reklamace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Baterie do telefonu Nokia je nekvalitní, nemá jmenovitou kapacitu, její výdrž po nabití na 100% v úsporném režimu je pouze 24 hodin.

    Reakce obchodu Mobil se zárukou

    Děkujeme za Vaše hodnocení.

    Neevidujeme, že byste nás kontaktoval s tím, že je se zbožím něco v nepořádku, prosíme tedy, abychom mohli situaci vyřešit, o zaslání e-mailu na [email protected].

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Je to nefér obchod.
    Na heureka.cz a na webu je uvedena cena bez DPH ale řečeno že to je cena s DPH. Pak až při objednávání vám přičtou 21% a to bude uvedeno jen ve faktuře.

    screenshoty:
    Objednavka v e-shopu:
    https://postimg.cc/KkPNhV8N
    Faktura od obchodu:
    https://postimg.cc/pp8fn3HJ

    video:
    https://youtu.be/Sfwiftg--kA

    Reakce obchodu Mobil se zárukou

    Dobrý den,


    omlouváme se, měli jsme chvilkový problém na eshopu, konkrétně šlo o útok na náš server, všechny ceny se přecenily na sazbu 0% DPH, ale v systému ceny byly správné, proto faktura šla už se sazbou 21% DPH. Chybu jsme opravili do hodiny a ceny byly jak na Heurece, tak na našem eshopu v pořádku.

    Velice se vám omlouváme za vzniklé komplikace.

    Mobilsezarukou.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dobré ceny (nejNnižší oproti konkurenci),rychlé doručení,dobrá komunikace.
    • Nízké ceny (ale,POZOR!!!!!!To,je jen lákadlo!)
    • Tento e-shop by se neměl jmenovat "mobilsezarukou" ale "mobilbezzáruky"!!!!!!!Nečestné,nekalé jednání!!!!!!!!!

    Špatná zkušenost s obchodem!!!!!!!Tady,jak vidno samé kladné recenze až je to podezřelé,,ale na ty pravé,skutečné se podívejte na Zbozi.cz,nebo zive,cz.Samé špatné zkušenosti!!!!!!A já,patří k nim!Mob.telefon,který jsem koupil je vadný (neukládá na paměťovou kartu,není nastavení preferovaného úložiště),takže jsem v rámci zákonné lhůty,odstoupil od kupní smlouvy.Naúčtovali mi snížení kupní ceny o -1 390Kč,za údajné vrypy,které nejsou,ani jsem je neviděl!!!!Dále jsem požadoval aspoň odstranění závady,protože odstupovat od kupní smlouvy za takových šílených podmínek nehodlám,odepsali mi,že mobilní telefon je v pořádku a odpovídá parametrům výrobce!!!!!Kontrolu prováděl servis C.P.A.CZECH s.r.o.Podobné negativní zkušenosti mají zákazníci na web.stránkách Zbozi.cz,zive,cz!!!!!!!Stížnost už jsem zaslal na ČOI a pokud se to tam nevyřeší,nechám si udělat znalecký posudek na telefon a obrátím se na soud!Někdo z recenzistů psal,že byli dokonce i v "černých ovcích".pořad na ČT1!Tento e-shop by se neměl jmenovat "mobilsezarukou",ale "mobilbezzaruky"!!!!!!!!!

    Reakce obchodu Mobil se zárukou

    Dobrý den,

    jen nám líto Vaší negativní recenze. Vysvětlovali jsme Vám emailovou komunikací postup při odstoupení od KS. O tom, v jakém stavu byl mobilní telefon vrácen, jste byl informován včetně přiložené fotodokumentace. Vzhledem k uvedené závadě byl mobilní telefon zaslán do autorizovaného servisního střediska k odborné diagnostice. Jedná se o odborné posouzení zboží třetí stranou. Z jejich strany bylo potvrzeno, že telefon odpovídá parametrům výrobce.
    S ohledem na to, že jste celou záležitost předal k řešení České obchodní inspekci, jsme připraveni jim předložit veškerou dokumentaci, kterou jsme Vám zaslali.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Výborné ceny
    • Velmi rychlé dodání
    • Komunikovali se mnou ze začátku
    • Prodali mně použitý, rozbalený telefon, registrovaný v huawei 3 týdny před tím. Když jsem na to upozornil, tak údajně dodavatel musí v EU rozbalit, aktivovat :), kupoval jsem ženě ten stejný z jiného eshopu, levnější, rozbalený nebyl, registrovaný také ne a měl zjevně originální folii. Vráceno.
    • Dají si na čas s vratkou peněz, strhli mně 200 czk za fólií, což chápu, ale pokud bych vracel z normálního důvodu. Škoda, vysněný tel má zase jen manželka :)
    • Jakmile došly argumenty, tak komunikace ustala, kdyby nabídli nejakou refundaci, slevu, tak bych zvážil.

    Loterie, nechci vidět skutečnou reklamaci po vypršení lhůty.

    Reakce obchodu Mobil se zárukou

    Dobrý den,

    je nám líto Vaší nespokojenosti, ale dovolili bychom si reagovat na Vaše
    hodnocení.

    Telefon, který jsme Vám zasílali nebyl použitý, tuto informaci jsme
    ověřovali v našem systému dle IMEI a nikdo před Vámi jej u nás nezakoupil
    ani nebyl vrácen ve lhůtě 14 dní od nákupu.
    Použité či rozbalené telefony jsou na našem webu zřetelně označeny a v
    popisu je vždy sepsaný skutečný stav zboží.

    Vyjádření, proč byl telefon registrovaný v Huawei, jsme Vám poskytli a Vaši
    reakcí na něj bylo zvolení odstoupení od KS do 14 dní, čemuž jsme
    vyhověli. Zboží vrácené v této lhůtě je kontrolováno z důvodu, zda
    nedošlo k nějakému poškození, a následně je vystaven opravný daňový doklad
    se 14denní splatností. V tomto termínu jsou platby zasílány zpět.

    Tým Mobilsezarukou.cz

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Problém s vyrizenim záruky

    Reakce obchodu Mobil se zárukou

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Vaše reklamace byla vyřízena vrácením kupní částky za reklamované zboží. Nechápeme tedy Vaši negativní recenzi.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nabiječka byla nefunkčni.

    Reakce obchodu Mobil se zárukou

    Nefunkčnost nabíječky nás mrzí, kontaktujte, prosím, naše reklamační oddělení pro vyřešení situace - https://www.mobilsezarukou.cz/informace/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • slibi to co nejsou schopni zajistit
    • podvodne jednani zumpa internetoveho obchodu

    kdyz vynecham vsechny sproste slova tak nemam co dodat

    Reakce obchodu Mobil se zárukou

    Dobrý den,

    po objednání jste byl kontaktován s tím, že nastala chyba na naší straně, za kterou jsme se omluvili, řekl jste nám, že si vyberete jiné zboží, poté jste provedl zcela jinou objednávku, kde jste chtěl sjednat i připojištění zboží, k tomuto potřebujeme datum narození, které jste nám nezaslat ani po e-mailové výzvě, ani po zavolání.

    Když jsme Vás kontaktovali následně, bylo nám na Vámi uvedeném telefonním čísle ženským hlasem řečeno, že máme objednávky bez potíží stornovat, že jde o omyl.

    Za Vaši zpětnou vazbu i tak děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Snad jen docela včasné doručení, když zamhouřím oči
    • prodávají poškozené zboží
    • tvrdí ale, že je zboží zcela nové podle IMEI
    • ani náznak ochoty vyjít vstříc zákazníkovi, který zboží koupil jako vánoční dárek. Ostatní obchody vycházejí vstříc
    • když vám něco vysvětlují, tak si z vás dělají legraci a dávají nesmyslné argumenty (typu...proč jste nakoupil tak brzo před vánoci nebo jaktože jste zboží nerozbalil a nezničil obal, když to měl být nová dárek....
    • přístup typu ze všeho se vykroutit....jen aby nemuseli zákazníkovi vyjít vstříc

    VELMI NEGATIVNÍ ZKUŠENOST - POZOR!! PRODÁVAJÍ JIŽ POUŽITÉ/POŠKRÁBANÉ ZBOŽÍ ZA NOVÉ!!!!

    13.11. jsem zakoupil nový mobil jako VANOČNÍ DÁREK > tzn., že to je k vánocům a obdarovaný ho bude rozbalovat na Vánoce. A když, kupujete nový telefon, tak nepředpokládáte, že bude poškrábaný, tak ho nekontrolujete hned po zakoupení!

    24.12.2019 se dárek rozbalil a ihned jsme viděli značně poškrábaný telefon! Atmosféra vánoc si umíte představit byla ta tam... Ale předpokládal jsem, že když má obchod tolik pozitivních reakcí, tak že bude solidní a výjde nám vstříc výměnou (i když rozumím, že nespadá do lhůty vrácení dnů).
    To jsem se však velmi mýlil....Jediné co napsali je, že jsem to kupoval 13.11. a že jsem zboží měl hned prohlédnout/zkontrolovat a že teď už mám smůlu...a že je to mrzí. Ani náznak vstřícného jednání natož nějaký vstřícný návrh. Prozákaznické jednání NULA.
    Rozhodně to budu dál řešit, jelikož tohle byl podvod a pouze přebalili starý poškrábaný telefon za nový!!!! Takhle masivně poškrábanej to snad není ani možný co si dovolí obchod v roce 2019, takhle nulové jednat se zákazníkem a prodat mu poškrábaný telefon...

    ROZHODNĚ MOBILSEZARUKOU.CZ NEDOPORUČUJI A VYHÝBEJTE SE MU VELKÝM OBLOUKEM!!!

    Reakce obchodu Mobil se zárukou

    Dobrý den,

    zákazník si objednal 13.11.2019 mobilní telefon, dále jen MT, dne 25.12.2019 nám zákazník zaslal informaci o poškození zboží, na všechny emaily od zákazníka jsme reagovali, zjišťovali jsme si jak u dodavatele tak u nás interně podle výrobního čísla, zda s MT nebylo nijak manipulováno, nebo MT nebyl již prodán a vrácen, všechny varianty byly z naší strany a ze strany dodavatele vyloučeny. Nemáme sebemenší důvod prodávat zákazníkům poškozené zboží bez jejich vědomí, viz naše nabídka MT na našem eshopu " použité zboží" a "rozbalené zboží", kde řadíme MT pokud již byly používány nebo vráceny zákazníkem z odstoupení od KS.

    Po 42 dnech, kdy měl zákazník MT u sebe se mohlo stát cokoli, zákazník musí neprodleně kontaktovat prodejce, pokud zjistí poškození nebo nesrovnalosti z objednávky. Jen upozorňuji, že lhůta pro možnost vrácení zboží je ze zákona 14 dní, zákazník nás kontaktoval o 28 dní později, tj 42 den od zakoupení zboží.

    Celá věc nás mrzí, ale vždy je potřeba si zboží po obdržení zkontrolovat, vrácené peníze u pokladny v obchodě si každý také zkontroluje ihned, ne až po více jak měsíci.

    Tým mobilsezarukou.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Reklamace není tak snadná, jak deklarují - dle mého názoru by přístup k zákazníkovi mohl být lepší...

    Reakce obchodu Mobil se zárukou

    Děkujeme za Vaše hodnocení.

    Požadoval jste výměnu zboží před samotným vrácením původního kusu, toto z naší strany skutečně možné není.