Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neprofesionální přístup
    • Klamání spotřebitele
    • Nabízí výrobky za jinou cenu než vám pak nabídnou s odůvodněním, že není skladem za danou cenu.

    Nedoporučuji daný obchod. Přestože se zboří bylo skladem, tak dle vyjádření obchodu skladem nebylo. Nová dodávka daného zboží již byla za 10x vyšší cenu.

    Reakce obchodu Mobil se zárukou

    Jak jsme Vám již psali v e-mailu, pokud dojde k doprodání produktu, pár minut trvá, než systém toto zboží z nabídky odstraní, proto bylo možné provést objednávku.

    Ve Vašem případě šlo o zboží, které bylo dočasně nabízeno za akční cenu.

    Znovu se Vám za toto nedopatření omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    špatný výběr dopravce !!!

    Reakce obchodu Mobil se zárukou

    Vaše objednávka byla odeslána 27. března, od dva dny později byla doručena - tedy v souladu s tím, co anoncujeme na našich stránkách.

  • Hodnocení bylo odstraněno – zákaznice hodnotí nákup v jiném eshopu.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • velice dlouho trvala přeprava od převzetí zboží do předání na ULOŽENKU; a výzva k vyzvednutí byla poslána 16:45 otevřeno 17:00 to se nedalo stihnout

    Reakce obchodu Mobil se zárukou

    Děkujeme za Vaše hodnocení.

    Objednáno a odesláno bylo v pátek 22. února, dodání na výdejní místo pak proběhlo v úterý.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nebyl dodán návod k použití, ani po následném upozornění. Digitální návod byl po reklamaci dodám Heurékou.

    Reakce obchodu Mobil se zárukou

    Děkujeme za hodnocení, Vaši objednávku však evidujeme jako stornovanou, od nás jste tedy zboží s návodem či bez neobdržel.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Nelíbila se mi komunikace, ptala jsem se zda zboží přijde v pátek (meli na to dva dni) , tvářili se že ano (kdyby zpracovali objednavku ihned, mohli to stihnout), pak mi nepříjemným způsobem když jsem se ptala opet napsali, ze ne, že mi psali ale to poslali mail, ktery chteli psat nekomu jinemu. Nejsem spokojena s komunikaci obchodu! Matoucí komunikace... nejsou ustretoví!

    Reakce obchodu Mobil se zárukou

    Děkujeme za Vaše hodnocení.

    Objednávku jste poslala 8.11. jejím obsahem bylo i zboží, u kterého je uvedeno dodání 2-3 pracovní dny, 9. listopadu bylo odesláno.

    Za mylně zaslaný e-mail jsem se Vám omluvili ihned po jeho odeslání a také jsme Vám potvrzovali, že k odeslání dojde 9. listopadu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    telefon se seká

    Reakce obchodu Mobil se zárukou

    Děkujeme za Vaše hodnocení. Pokud je se zbožím cokoliv v nepořádku, rozhodně, prosím, kontaktujte naše reklamační oddělení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlé dodání
    • Dobrá cena
    • Hrozný přístup při řešení reklamace
    • Nepřehledné obchodní podmínky se spoustou záludností

    Zatím tedy katastrofální komunikace ohledně reklamace. Je to delší text, ale jsem toho prostě plnej... Ještě čekám, jak to dopadne (zatím 20 dní od nákupu...), nicméně hodinky nemám a 6870 Kč taky ne...

    Zboží dorazilo vadné (vadný displej - rozpitý flek na okraji dipleje - vada kerá je vidět až po zapnutí, pokud je nastaveno světlé pozadí), mechanické poškození vidět není.
    Protože jsem nakupoval přes košík HEUREKA, reklamoval jsem zboží hned v den doručení zásilky na stránkách heureka. Dokonce jsem přiložil odkaz na fotky s vadou. Reklamace byla zaevidovaná, s tím že mne bude prodejce kontaktovat.
    >>Vaše reklamace produktu Samsung Gear S3 Frontier SM-R760 Grey EU 8806088531229 byla odeslána 7. 6. 2018 v 23:33. Obchod Mobil se zárukou vás bude kontaktovat s informacemi o dalším postupu reklamace na email/telefonní číslo, které jste uvedl/a. V případě komplikací kontaktujte naši zákaznickou podporu telefonicky na +420 488 570 070 nebo emailem na [email protected].<<

    Nestalo se tak. Když jsem prodejce o pár dní později kontaktoval, dozvěděl jsem se, že jim nic nepřišlo. Že jsou na jejich stránkách jasné pokyny jak reklamovat (reklamace na stránkách heureka je nezajímá).

    Protože zboží bylo vadné již při dodání, zaslal jsem ho zpět s požadavkem na výměnu nebo odstoupení od smlouvy, jak mi poradili na reklamačním oddělení.

    Komplikace však pokračovaly.
    Prý jsem nakoupil na IČ. Zeptal sjem se na jaké IČ, protože jsem žádné při objednávání neuvedl a při nákupu přes HEUREKA jsem nezvolil možnost "chci nakupovat na firmu".
    Prý tam IČ být nemusí, stačí že je ve fakturační adrese název firmy, což je v rozporu s reklamačním řádem prodejce, který uvedení identifikačního čísla vyloženě zmiňuje.
    Viz reklamační podmínky ze stránek mobilsezarukou.cz
    >> 8.5. Kupující, který nakupuje v rámci své podnikatelské činnosti (na firmu s uvedením identifikačního čísla) nemá právo na odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů bez uvedení důvodu, toto právo přísluší jen spotřebiteli. <<

    Zde má svůj podíl i HEUREKA, která v případě nevyplněné fakturační adresy automaticky doplní doroučovací adresu do fakturační. A pokud je doručovací adresa na firmu, je z toho nákup na firmu, i když na firmu nenakupuji - fakt neuvěřitelná blbost. Tím mne heureka dostala do značných problémů, protože nemohu odstoupit od smouvy, nehledě na to, že ani nevím, jakou mám záruku. (Já tedy stále předpokládám, že jsem nakoupil podle občanského zákoníku...)

    Na druhou stranu... Pokud byste uvažovali o nákupu - ono to odstoupení od smlouvy u této firmy není zadarmo. Na webu to přímo není ale ve formuláři pro odstoupení od smlouvy je:
    >> b) Náklady spojené s vrácením zboží
    „Ponesete přímé náklady spojené s vrácením zboží ve výši 129 Kč.“.<<
    c) Odpovědnost za snížení hodnoty vráceného zboží
    „Odpovídáte pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.“
    <<<

    Každopádně mi pro jistotu v potvrzení přijetí reklamace napsali "Stav při přijmu: ...ošoupaný pásek...". Asi každá kačka dobrá. Zajímalo by mne, kdy jsem pásek ošopupal... Ale možná je to jen taková jejich pojistka.

    A ještě nějaké bonusy z reklamačního protokolu e-shopu:
    >>> Reklamační řád (vyskytuje se až na reklamačním protokolu):
    1. Smluvní doba pro vyřízení reklamace je stanovena na 30 dní. Reklamační lhůta začíná běžet následujícího dne od převzetí reklamace příjemcem a končí odesláním reklamace odesílateli. Zákazník svým podpisem stvrzuje
    souhlas s prodloužením záruční opravy ve vyjimečných případech na zákonem povolených 60 dní.
    O případném prodloužení reklamace bude zákazník informován na jeho emailovou adresu.
    ...
    5. V rámci vyřízení reklamace může dojít, v případě neopravitelnosti přístroje, k výměně přístroje za jinou barevnou variantu zařízení nebo za jiný model zboží. << To jako fakt??? Místy to zavání klamáním spotřebitele. Nevím kde je v zákoně povoleno 60 dní. A pokud si koupím černé hodinky, mohu místo nich dostat růžové? Je to na základě nějakého zákona nebo ne základě toho, že o jako lama v reklamačním protokolu podepíšu?
    <<<

    Možná to není ze strany prodejce úmysl. Možná je to jen neobratnost a nekonzistentnost webu a dokumentů. Možná jsou zvyklí na to, že jednají s podvodníky a chytráky, kteří je chtějí něak podvést a křečovitě se tomu brání.
    Ale jako poctivý zákazník, který měl tu smůlu že mu poslali vadné zboží (což se může stát a neříkám že je to vina dodavatele), mám prostě pocit, že chtějí "vydrbat" oni se mnou. To není příjemný pocit a celkem mne to štve.

    Zklamání je i garance HEUREKA. Trochu jsem se nákupu v neznámém e-shopu bál, tak jsem raději zvolil e-shop s košíkem a garancí HEUREKA. A zatím mám pocit, že nestojí(te) na mé straně... (viz nákup na firmu, nulová reakce na reklamaci na webu heureka atp.)

    Reakce obchodu Mobil se zárukou

    Dobrý den,

    vysvětlovali jsme Vám emailovou komunikací, že hodinky byly zaslány do autorizovaného servisního střediska k odborné diagnostice. Jedná se o odborné posouzení zboží třetí stranou.

    První informaci o tom, že je se zbožím něco v nepořádku jsme obdrželi až od Vás a od té doby udržujeme konverzaci. Reklamace na stránkách Heuréka se k nám nedostala.

    Ohledně nákupu na IČ, máme tyto výluky zmíněny na v našich obchodních podmínkách a reklamačním řádě. Ve Vašem případě jsme však o záležitosti ještě nerozhodli. Také kvůli možným nedokonalostem ve vztahu s Heurékou webem. Je třeba zohlednit všechny aspekty a shromáždit relevantní informace, včetně výsledku odborné diagnostiky ze servisu.

    Dále, přímé náklady spojené s vrácením zboží a snížení hodnoty zboží v důsledku nakládáním s tímto zbožím.
    Za tyto vzniklé náklady neneseme zodpovědnost. Zboží přechází do vlastnictví kupujícího dnem jeho převzetím a uhrazením kupní ceny. Pokud vracíte zboží bez udání důvodu do 14 dní od převzetí, je to Vaše rozhodnutí, prodejce svou část smlouvy v pořádku vyplnil, ale zboží nevyhovuje Vám. Proto jsou náklady při vrácení zboží na účet kupujícího. Lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu 14 dnů od převzetí zboží, je pouze pro spotřebitele a pouze při nákupu prostřednictvím komunikačních prostředků na dálku a to z jednoduchých důvodů. Spotřebitel nemá možnost si výrobek vyzkoušet, proto je zde tato lhůta a nárok.
    Lhůta však není určena k vrácení použitého či poničeného a opotřebeného zboží, které tím ztrácí na hodnotě.

    Ohledně našeho reklamačního protokolu a řádu. V pokynech pro podání reklamací máme také uvedeno, že případné námitky mají být vepsány do protokolu a zákazníky prosíme, aby si prostudovali náš reklamační řád. Každý případ řešíme v souladu s platnými obecnými předpisy.

    Je nám líto, že celou záležitost vnímáte takto negativně. Navzdory Vašim pochybnostem, chceme jednat fér a každý případ má své individuální okolnosti. Ke správnému rozhodnutí potřebujeme ty pravé a směrodatné informace.

    Získání takových informací vyžaduje svůj čas, a proto Vás znovu prosíme o trpělivost.
    Záležitost je v řešení.

    Děkujeme.
    Reklamační oddělení Mobisezarukou.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    došlo mi sklo které se vůbec neshoduje s mým telefonem a při reklamaci,při které jsem nesmyslně fotil daný výrobek (přitom tento telefon prodáváte) mi bylo tvrzeno že je vše v pořádku.

    Reakce obchodu Mobil se zárukou

    Dobrý den,

    Fotodokumentací jsme ověřovali, zda a případně kde nastala chyba (např. v balení u výrobce nebo u nás při balení objednávky) místo fyzického zasílání zboží k nám a zpět.
    Podle fotografií jste obdržel zboží dle Vaší objednávky. Sklo není až do krajů displeje Vašeho telefonu, jelikož, jak jsme Vám vysvětlovali emailem, má daný typ telefonu zaoblené hrany. Pro krytí celého displeje je třeba objednávat skla označena jako 3 D. Pokud si nejste jistí, máme k dispozici infolinku, na které Vám rádi s výběrem poradíme.
    Emailem jsme Vám též sdělovali, že pokud sklo v takovém případě nechcete, můžete jej do 14 dní od převzetí, dle našich Obchodních podmínek viz bod č.6, vrátit.
    Žádné takové oznámení jsme od Vás do dnešního dne neobdrželi.

    Děkujeme.
    Reklamační oddělení Mobisezarukou.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Posílají zboží jen v obálce.Každý ví,jak dopravci(jakýkoliv) zacházejí s balíčky.Kdyby tento obchod zboží posílal v krabici,neměla bych rozbité tvrzené sklo na mobil.Odkázali mě s reklamací na Poštu.
    Měla jsem štěstí,že to přežil telefon.

    Reakce obchodu Mobil se zárukou

    Děkujeme za Vaše hodnocení.

    Zasíláme zboží tak, aby přepravu při vhodném zacházení zvládlo, mrzí nás, že ve Vašem případě se tak nestalo.

    V případě potíží neváhejte kontaktovat naše reklamační oddělení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Pouzdro jsem dostala během několika dnů
    • Mělo být kožené,je plastové.
    • Mělo mít silné magnety,magnet neudrží pouzdro zavřené,takže je neustále pootevřené,tudíž mobil dostatečně nechrání.

    Spokojená určitě nejsem a sháním nové,ale určitě v jiném obchodě.

    Reakce obchodu Mobil se zárukou

    Děkujeme za Vaše hodnocení.

    V případě nespokojenosti, prosím, kontaktujte naše reklamační oddělení - [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Z tří skel byla dvě skla špatná. Lepení v servisu, ne doma. Dvě skla špatně přilnula, vytvořily se viditelné bílé mikro tečky, které nejdou vyhladit, zřejmě závada na skle. Alespoň podle majitele servisu, že už se s tím prý u čínských skel setkal. Obyčejný čínský šmejd, který by na Wish stál maximálně jen cenu poštovného a dal by se reklamovat s vrácením peněz. Zásadně nedoporučuji kupovat.

    Reakce obchodu Mobil se zárukou

    Dobrý den,

    je nám líto Vaší nespokojenosti. Ale až do nynějška jsme neobdrželi žádnou stížnost, že by bylo cokoli v souvislosti s Vaším nákupem v nepořádku.
    Jestliže je se zbožím něco v nepořádku, zboží můžete reklamovat. Pokyny k reklamaci naleznete na našich stránkách zde: https://www.mobilsezarukou.cz/informace/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni .

    Děkujeme

    • Žádná komunikace se zákazníkom.
    • Po dobu 30 dnů ne dostal jsem zboží,a žádná dodatečná info

    Reakce obchodu Mobil se zárukou

    Dobrý den,

    Vaši dobírkovou objednávku jsme odeslali 1. března, že stále nebyla doručena, se dozvídáme až nyní z Vaší recenze.

    Pro informace o možném opětovném zaslání zboží nás, prosím, kontaktujte na [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednavka nebyla potvrzena ani realizovana, zbozi jsem neobdrzel

    Negativni, objednavka nebyla potvrzena ani dodana. Nedoporucuji.

    Reakce obchodu Mobil se zárukou

    Dobrý den,

    objednávka byla přijata 22. prosince s platbou předem - odeslání tedy není možné do doby, něž bude zaplaceno. 2. ledna dopoledne jsme Vám ohledně platby psali na e-mail uvedený v objednávce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zbozi dorazilo v nepruhledne obalce, bez moznosti kontroly. Na pokladne mi bylo sdeleno, ze e-shop zakazal zbozi okontrolovat. Proc asi? A kdyz sem si stezoval prodejci, majitel mi odvetil, ze sem si zbozi mel koupit a pak otevrit a v pripade problemu psat reporty v ulozence... neskutecne... tak sem to tam nechal a sel do Alzy.

    Reakce obchodu Mobil se zárukou

    Děkujeme za Váš názor, jak jsme Vám již psali, zboží před zaplacením skutečně není možné rozbalit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    15.12.2017 jsem objednal zboží a dodnes 25.12.2017 nedorazilo.Proto je taková moje reakce.Ještě jsem se s tím nikde nesetkal.

    Reakce obchodu Mobil se zárukou

    Děkujeme za Vaše hodnocení.

    Vaše objednávka byla dopravci předána hned 15. prosince, stále je dle sledování zásilky na cestě, za toto prodlení se Vám omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mobil i přes svou deklarovanou outdoorovost nevydržel ani 3 dny pobytu v kapse bundy, i přes obaly a ochranné sklíčko praskl a firma to i přes můj reklamační dotaz naprosto ignoruje, takže jsem asi 5500 Kč hodila do koše.

    Raději si připlaťte a kupujte u prověřených obchodníků. Já jsem se zase po letech nechala napálit.

    Reakce obchodu Mobil se zárukou

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše nespokojenost a po krátkém pátrání byl Váš emailový dotaz nalezen. Zřejmě byl přehlédnut.
    Ohledně reklamací, na které jste se dotazovala emailem, jsou veškeré pokyny a informace k dispozici na našich stránkách v sekci Reklamace a vrácení.
    Za nedopatření a lidskou chybu se omlouváme, na všechny emaily se snažíme odpovídat co nejdříve.
    Dnešním dnem jsme na Váš dotaz zasílali odpověď na uvedený email.

    Děkujeme za pochopení.
    Reklamační oddělení Mobilsezarukou.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlost vyřízení objednávky , komunikace
    • Přístroj za 22 tis. a v bublinkové obálce? Kdyby zde šly nahrát fotografie přiložil bych foto v jakem stavu baliček došel.

    Nákup a vyřízení objednávky v naprostém pořádku , rychle jednání.
    Ale počítejte s tím , že Vám zboží dorazí v bublinkové obálce, bez ohledu v jaké hodnotě přístroj je.

    Reakce obchodu Mobil se zárukou

    Děkujeme za Vaše hodnocení.

    Balení se ním osvědčilo, pokud je se zásilkou na straně přepravy zacházeno tak, jak má, z praxe bývá vše v pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si hodinky Iwatch za 6900 . Hodinky přišli , ale v otevřeném obalu . Při reklamaci mi byla převyprávěna pohádka o namatkove kontrole u které se otevírá krabicka.Takze Aple výrobky zde prodávají jako nové , ale v otevřeném obalu a navíc obal byl spinavy a odřeny.Pri reklamaci jsem přiložil i fotky , ale bylo mi zdeleno ze jsou rozostřené.Prave proto ze je to amatérsky obchod se bojím poslat hodinky nazpátek i když na to mam právo , ale lepší mit aspoň neco v ruce než nic !

    Reakce obchodu Mobil se zárukou

    Děkujeme za Vaše hodnocení.

    Jak jsem Vám již řekli, zboží skutečně prošlo namátkovou kontrolou balení, o možnosti vrácení zboží jsme Vám také informovali.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • rychlost doručení
    • doručení nefunkčního nového telefonu

    reklamace vyřízena do 3 týdnů
    telefon byl jako dárek, po vybalení a pokusu o zapnutí telefonu -bohužel nešel zapnout
    telefon byl zaslán tedy ihned zpět do 14 dní od zakoupení, bohužel telefon místo toho, aby byl vyměněn za nový kus - byl opraven, tím pádem z koupě nového telefonu je již opravovaný kus, paráda.

    Reakce obchodu Mobil se zárukou

    Dobrý den,

    Telefon byl zakoupen v rámci podnikatelské činnosti tzv. na IČO. O způsobu vyřízení reklamace rozhoduje v první řade prodávající. Jako požadavek zákazníka vyřízení reklamace, byla zvolena: oprava nebo výměna telefonu za nový. Reklamaci jsme vyřídili s přihlédnutím na Vámi zvolený požadavek pro vyřízení reklamace, tedy opravou zařízení.

    Reklamační oddělení Mobilsezarukou.cz