Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Udal jsem jinou adresu na doručení a zásílka byla odeslaná na fakturační adresu.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Záruka na mobil rychlé dodání
    • Na *editováno* ten samý mobil za poloviční cenu
  • Nedoporučuje obchod

    • Žádné informace o balíku
    • Dlouhá doba čekání
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Myslím si že pouze cena
    • Ty dva prodavači co tam jsou nevědí ani co prodávají..
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dlouhá doba expedice
  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    zboží jsem musela urgovat poté,kdy mi v daném termínu nedorazilo. objednaný mobil dorazil za sedm dní.

  • Nedoporučuje obchod

    nevyhodny

    Reakce obchodu Mobilplus

    Dobrý den,

    objednala jste si u nás zboží, mobilní telefon v černé barvě. Po vytvoření objednávky, jste druhý den volala s tím, že by jste chtěla telefon v červené barvě. Sdělila jsem Vám, že bohužel v červené barvě nejsou telefony dostupné, jen v té černé. Pokud by byl dostupný v červené ráda Vám ho pošlu ale bohužel není. Souhlasila jste tedy odesláním černé varianty, tak jak jste měla objednáno. Zboží Vám bylo neprodleně odesláno. Nerozumím tedy Vašemu komentáři nevýhodné.

    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cena
    • dodaci lhuta
  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po nákupu obchod adekvátně nekomunikuje a na dotazy ohledně reklamace úplně nového zboží odpovídá vyhýbavě anebo vůbec.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si mobil s termínem doručení 10. 9. 2020, bylo to pro mě klíčové. Mobil skutečně do Zásilkovny dorazil přesně na datum. Doma jsem bohužel zjistila, že se jedná o mobil někoho jiného. Můj stál kolem 5 a půl tisíce, tento byl za cca 17 a půl tisíce. Zabalila jsem ho zpět do krabice a ráno ihned volala do Mobilplus, abych jejich omyl uvedla na pravou míru. Projev neochoty věc řešit mě zaskočil. Žena na druhém konci spojení věděla přesně, že já musím ten mobil vrátit. Ten svůj dostanu, ale až po neděli. Jinak to nejde. Ten cizí, ale nesmím použít. To, že Mobilplus udělal chybu a já svůj mobil naléhavě potřebuji, shrnula do bohužel, byla to chyba, víc vám neřeknu. Kolega jede do Prahy, můžete si tam zajet a mobil s ním vyměnit. No, tak to potěš koště. Děkuji nechci. Mám za to, že kdybych se sama ochotně nepřihlásila, bylo by pro ně horší hledat a vymáhat dražší, cizí mobil. Rozhodně by u mě byli coby dup. No, jak se říká: "Pro dobrotu na žebrotu.

    Reakce obchodu Mobilplus

    Dobrý den, reaguji na Vaši recenzi. Musíme přiznat, že jsme opravdu udělali chybu a na expedici omylem vyměnili etikety. Stala se chyba lidského faktoru, samozřejmě jsme nabízeli i výměnu kurýrem, popřípadě výměnu ten samý den v Praze, hledali jsme prostě řešení, které bylo v danou chvíli možné, jelikož se jednalo o pátek a kurýr GLS s vyměněnou zásilkou mohl dorazit až v pondělí. Nabízeli jsme kompenzace a dary, bohužel zklamání zákazníka se nám nepodařilo odvrátit a proto se znovu omlouváme. Ale i takovéto recenze nám pomůžou vyvarovat se dalších podobných chyb v budoucnosti.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží inzerované skladem naprodejně i v eshopu. Expedovali za týden.
    • Při stornování tvrdili, že zboží vykoupil někdo jiný, ale další dva dny co jsem koukal, bylo zboží stále skladem i v eshopu.

    Reakce obchodu Mobilplus

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Bohužel občas se stane, že přijde více objednávek na 1ks zboží skladem. Snažíme se pak spravedlivě vyřídit první objednávku. Obvykle dostáváme nové zboží během 1-2 dnů, ale aktuální situace je složitá a ne vše chodí tak jak má. :(.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bez komunikace
    • Mobil nedorazil
    • Neochotná obsluha na prodejně

    Reakce obchodu Mobilplus

    Dobrý den, děkujeme za Vaši reakci, zakázku jsme vybavili do 3 dnů a poslali Vám všechny informace. 18.1 večer jste objednal a 20.1 byla objednávka připravena k vyzvednutí. Po 7 dnech nevyzvednutí jsme objednávku zrušili. Na základě emailové komunikace však tušíme, že nákup u nás byl jen účelový a zboží jste si pravděpodobně ani vyzvednout nechtěl. Ale i taková recenze je pro nás dobrá, můžeme na ni zareagovat a ukázat dalším kupujícím, že se ke každé případné chybě stavíme čelem.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Kdybych se nezeptala po týdnu na mou objednávku nikdo by mi nedal vědět že již zboží není na skladě. Prý se jím moje objednávka nezkopirovala do systému objednávek. Přitom mi přišlo že se na objednávce pracuje.