Heureka.cz - porovnání cen a srovnání produktů

Mobilplus

81%
Zákazníků doporučuje obchod
Za posledních 90 dní

Hodnocení obchodu

958 recenzí z celkového počtu 2191 hodnocení
 
Celková spokojenost
  • Dodací lhůta
  • Přehlednost obchodu
  • Kvalita komunikace
  • Kvalita dopravy
  • 100 % Zákazníků dorazilo zboží v pořádku
  • 86 % Zákazníků dorazilo zboží do 10 dnů
  • 4 dny Průměrná doba dodání v dnech

Recenze Mobilplus

Ověřený zákazník Mobilplus

Beebop

Přidáno: 20. března 2017

  • Doporučuje obchod
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

60%

  • Měl jsem bohužel možnost zažít slušné oznámení o nemožnosti dodávky objednaného zboží

Korektní jednání se zákazníkem

Reakce obchodu Mobilplus

Dobrý den,

skladnost u telefonu byla uvedena (nedostupné), snažili jsme se jej poptat u dodavatele, nicméně nám bylo sděleno, že již nebudou.

I tak se omlouváme za vzniklé komplikace.

S pozdravem
tým Mobilplus.cz

Recenze emailem

Pro příjem recenzí emailem, klikněte na tlačítko "Přihlásit".

Ověřený zákazník Mobilplus

Ověřený zákazník

Přidáno: 14. března 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

90%

  • rychlost,přehlednost

Reakce obchodu Mobilplus

Dobrý den,

děkujeme za Vaší recenzi.

s pozdravem
tým Mobilplus.cz

Ověřený zákazník Mobilplus

Ověřený zákazník

Přidáno: 4. března 2017

  • Nedoporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

50%

  • slušné ceny
  • několik kamenných poboček
  • velmi slabá komunikace (žádné potvrzení přijetí platby, odpověď na mail až za téměř týden, zaslání zboží bylo opožděno - informování až na poslední chvíli že bylo třeba zboží objednat znovu od dodavatele)
  • zaplatil jsem si dopravu DPD - zboží doručila česká pošta
  • zboží bylo skladem ale dorazilo aý za více než týden

Telefon jsem původně chtěl objednat z jiného a více známe eshopu ale bohužel jsem šanci propásl a proto objednal z mobil plus. Celou dobu při čekání na telefon jsem byl značně nervozní kvůli absenci jakékoliv pro-aktivní komunikace. Zboží bylo skladem, očekával jsem doručení do cca 3 dnů ale ani po třech dnech jsem neobdržel žádnou zprávu. Až po více než týdnu jsem se dozvěděl že zboží bylo nutné přeobjednat u dodavatele a zaslání bylo opožděno a posléze mi bylo do dvou dnů doručeno naštěstí bez problému avšak Českou poštou a ne kurýrem DPD který měl zboží doručit - je to napsáno i na faktuře. Telefon funguje bez problému, žádná další komplikace se nekonala ale nejsem si jist jestli bych podruhé do toho šel - leda že by tento eshop radikálně zapracoval na komunikaci - vždyť v dnešní době může být většina zpráv typu: obdrželi jsme vaší platbu automatizovaná a zákazník se hned cítí klidněji.

Reakce obchodu Mobilplus

Dobrý den,

zde opravdu došlo k velkému pochybení z naší strany, kde skutečně nedošlo k informování zákazníka. Pevně věříme, že v případě naší komunikace by obchod proběhl lépe a velmi se za toto omlouváme.

Problém s dopravou společností DPD bylo zapřičiněno technickými problémy v systému doručování. Nemohli jsme tak tvořit štítky pro spol. DPD.

I tak jsme však rádi, že zboží došlo k majiteli v pořádku a Vy si jej tak můžete naplno užít.

S pozdravem
Tým Mobilplus.cz

Ověřený zákazník Mobilplus

Tereza

Přidáno: 12. února 2017

  • Nedoporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

20%

  • Přehlednost stránek, výhodné ceny
  • Od objednávky obchod nekomunikuje, i kfyž jsem si na mobil vyřídila splátky Cetelem

Nevím, nakupuji poprvé v tomto obchodě, muže to být náhoda.

Reakce obchodu Mobilplus

Dobrý den,

děkujeme za Vaše hodnocení. Nicméně tím, že jste žádala o úvěr, je třeba doložit veškeré podklady úvěrové společnosti. My jako prodejci v tomto směru nijak nefigurujeme. Úvěr jako takový byl schválen, avšak právě tím, že nebyly dodány doklady, tak úvěrová společnost nám nedala pokyn k expedici zboží. Toto je třeba komunikovat se třetí stranou tedy s Cetelemem. My nemáme možnosti toto urychlit.

S pozdravem
tým Mobilplus.cz

Ověřený zákazník Mobilplus

Booker

Přidáno: 29. ledna 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

  • Rychlost a cena

Reakce obchodu Mobilplus

Dobrý den,

děkujeme za Vaší recenzi.

s pozdravem
tým Mobilplus.cz

Ověřený zákazník Mobilplus

peťas

Přidáno: 27. ledna 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

Super

Reakce obchodu Mobilplus

Dobrý den,

děkujeme za Vaší recenzi.

s pozdravem
tým Mobilplus.cz

Uživatel bez avatara

Anonym

Přidáno: 20. ledna 2017

100%

  • Dne 18.1.2017 jsem uvedla recenzi, kde nedoporučuji tento obchod z důvodu, že jsem nebyla spokojena s nabízeným zbožím, které dle mne neodpovídalo mému požadavku. Musím uznat, že po komunikaci se zástupcem společnosti mi bylo vyhověno a po vrácení zboží i když bylo použito mi byla vrácena cena za toto zboží. Nevím, zda jsem zástupce přesvědčila, ale musím uznat, že konečný závěr mne mile překvapil. Děkuji

Zástupce se mnou komunikoval a zboží v rámci reklamace převzal zpět a byla mi vrácena kupní cena.

  • Byla pro vás tato recenze užitečná?
  • Ano
  • Ne

Reakce obchodu Mobilplus

Dobrý den,

děkujeme za Vaší recenzi. Bohužel reagujete jako neověřený zákazník, ale zřejmě víme o co se jedná.

Jsme rádi, že jsem Vám mohli vyjít vstříc.

S pozdravem
tým Mobilplus.cz

Uživatel bez avatara

Anonym

Přidáno: 18. ledna 2017

20%

  • NIC.
  • NEDOPORUČUJI

V žádném případě něco kupovat. Nabízejí zboží s přelepkou originálního obalu, které není vhodné na přesně požadovaný typ telefonu. Brání se tím, že nic netvrdili. Obchod s touto firmou si radši rozmyslete!!!!!

  • Byla pro vás tato recenze užitečná?
  • Ano
  • Ne (1)

Reakce obchodu Mobilplus

Dobrý den,

jelikož reagujete jako neověřený zákazník budeme k tomuto reagovat jinak.

V prvé řadě, když už reagujete na danou objednávku, proč jste neuvedl/a pravdivé informace? Jednalo se o přelepku o tloušťce objednaného krycího elementu na mobilní telefon. Tedy originál 0,24mm přelepeno dodavatelem na 0,33mm, dále na expedici neprověřeno.

Avšak abychom uvedli i další čtenáře, došlo k objednání ochraného prvku na mobilní telefon, kde nebylo prezentováno, že dané zboží má mít parametry, které zákazník vyžadoval. Avšak bylo určeno pro daný model, který zákazník vlastní. Daný model korejského výrobce novější "áčkové" řady se vyznačuje zahnutým displejem a daný ochraný prvek nekryje celou plochu právě kvůli danému zahnutí. Bohužel došlo ke stížnosti, že výrobek měl mít rozměl 0,24mm (originál), ale bylo přelepeno dodavatelem na 0,33mm. Nemyslíme si tak, že by toto byl rozhodující prvek, který by měl znehodnotit výrobek a měl bránit jejímu užívání či by nesplnil podstatu, ke které slouží.

Byly zaslány i reálné fotografie, které dokazují, že ochraný prvek je menší i u dalších modelů známého korejského výrobce. Tedy že nekryje 100% přední plochy telefonu.

A tak nás velmi mrzí, že i přes plnou komunikaci po emailu došlo k sepsání takové recenze a že nedošlo k rozumnému dohodnutí.

S pozdravem
tým Mobilplus.cz

Ověřený zákazník Mobilplus

Radek

Přidáno: 4. ledna 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

  • Super obchod!!!!
  • nevím

vřele doporučuji :-)

Reakce obchodu Mobilplus

Dobrý den,

děkujeme za Vaší recenzi.

S pozdravem
tým Mobilplus.cz

Ověřený zákazník Mobilplus

martin

Přidáno: 2. ledna 2017

  • Nedoporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

10%

  • na zbozi jsem dlouho cekal nez dorazilo a nebyl jsem upozornen na spozdeni
  • neposkytuji nahradni telefon behem reklamace
  • nevymenuji zcela novy nefunkcni telefon na pozadani za stejny novy funkcni, i kdyz ho maji na prodejne
  • nemoznost vratit zbozi ve 14 denni lhute -vymysl poskozeni obalu ze strany obchodu
  • pri telefonnim hovoru se nepredstavuje jednatel pobocky ani na pozadani

meli zbozi co jsem chtel
tenhle obchod bych nikomu nedoporucil

Reakce obchodu Mobilplus

Dobrý den,

děkujeme za Vaši recenzi. Nicméně abychom uvedli věci na pravou míru. Vaše návštěva na prodejně neproběhla dle slušnosti a dobrých mravů. Kolegyně na prodejně se z Vás snažila dostat informace k danému telefonu co se vlastně dělo a nedělo, bohužel Váš postoj neumožňoval reklamaci kvalitně přijmout a zakázka musela být několikrát přepisována. Telefon, který jste reklamoval sice splňuje podmínky pro vrácení financí, ale telefon musí být v takovém stavu, jako byl předán kupujícímu. Telefon od Vás byl již používán a má poškrábaný zadní kryt. Tedy jsme Vám strhli 350,- za vrácení telefonu do původního stavu (cena zadního krytu).

Náhradní telefon po dobu reklamace půjčujeme avšak záleží na dostupnosti na konkrétním místě, zda-li jsou k dispozici.

Pokud jste chtěl odstoupit od kupní smlouvy, tak proč bychom Vám měli dávat ten samý telefon formou výměny?

Avšak i tak se Vám omlouváme za komplikace.

S pozdravem
tým Mobilplus.cz

Zobrazuji 1 - 10 ze 958 recenzí [ 1 ] 2 3 4 5...96