Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Vše ihned doma
    • Nemají asi mobil vyzkoušen,je neplnohodnotný tím,že nepodporuje aplikaci Samsung Health Monitor.

    Obchod je zřejmě dobrý,byla mi i nabidnuta možnost mobil poslat na reklamaci ale nejsem zvědav na tu dobu čekání na vyřešení a mobil potřebuji.Asi zato nemůžou .No a na Samsungu podpora prodiktu mi rekli že semnou diskutovat nebudou,že ten mobil není zakoupen u nich.Vypadá to že ty mobili asi vyrabí každý kdo má díru do prdele a že to je z třetí strany.Arogance Samsungu nemá mezí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Napsali mi že jsou schopni můj telefon opravit,potvrdili mi to.Pak volal technik že už je zadní kryt opravený,a že potřebují pin aby mohli telefon odzkoušet,tak sem jim ho řekl a za 10 minut mi volali,že mají jiný zadní kryt,takže mi telefon pošlou neopravený,ale zdarma.Takže ze mě vylákali pin,kde se dalo zneužít kde co,a ve finále to nebylo ani rozdělané!!!!!

    Reakce obchodu Mobileko

    Dobrý den pane Pěško,

    prvně děkujeme, že jste si udělal čas na zpětnou vazbu, která je pro nás důležitá.
    Uveďme věc na pravou míru.
    Při převzetí telefonu Vámi zaslaného pečlivě kontrolujeme v jakém je dané zařízení stavu. Následně se na Vás obracel kolega s prosbou o přístup do zařízení, abychom předešli možným komplikacím. Jedná se o vstupní a následně výstupní test, který se provádí na každém zařízení.
    Vaše rezervace byla potvrzena na základě aktuální skladové dostupnosti daného dne 26.2., zásilka dorazila 29.2. a ihned jste byl kontaktován příslušným pracovníkem. Bohužel daný díl již skladem nebyl.
    Omlouváme se, skladové dostupnosti se mění v závislosti na poptávce oprav. Jinak bychom rádi i Vaše zařízení opravili.

    Snažíme se neustále vylepšovat naše služby, aby byly co nejvíce přívětivé a rychlé.
    Jsme tu pro vás a rádi vám poskytneme veškerou potřebnou pomoc v budoucnu.

    S pozdravem
    Tým Mobileko

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ani po několika dnech od elektronické objednávky servisu telefonu nebyli schopni zaslat kód pro přepravu Zásilkovnou. Nereagují na emaily, přes chat komunikují, ale opravy telefonů má prý na starosti jiné oddělení (chat je součástí objednávkového formuláře servisu telefonu).
    Po několika dnech jsem emailem požádal o storno objednávky (opět bez reakce) , po týdnu mi konečně došel kód pro Zásilkovnu, tu už byl ovšem telefon dávno v opravě u konkurenční firmy.

    Reakce obchodu Mobileko

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za odezvu. U Vaší objednávky jsme nalezli nesrovnalosti, kvůli kterým jsme se Vás bohužel neúspěšně snažili kontaktovat.

    95% objednávek vyřídíme hned v den podání. Občas k nám však dorazí zakázka, ve které nesedí nebo přímo chybí důležité údaje ke správnému a pohotovému zpracování.

    Přesto se omlouváme, že průběh objednávky nebyl dle Vašich představ. Na zdokonalení interních procesů neustále pracujeme a tak věříme, že příště budete již se zákaznickým servisem i procesem objednání spokojený.


    S pozdravem
    Tým Mobileko

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zvolil jsem "okamzite vyzvednuti".
    Oni to zbozi nemeli, ale kdybych po 4 dnech proste nenabehl na pobocku, tak nejspis nevim doted nic.

    Reakce obchodu Mobileko

    Dobrý den, pane Suchý,

    děkujeme Vám za Vaši recenzi a za to, že jste si našli čas sdílet své zkušenosti s naším obchodem. Omlouváme se za jakékoli nepříjemnosti, které mohla způsobit nedostupnost zboží, které jste hledal.

    Rádi bychom zdůraznili, že se snažíme udržovat dostatečné množství skladem, abychom uspokojili poptávku našich zákazníků. Bohužel však v některých případech může dojít k neočekávaným situacím, které ovlivní dostupnost některých produktů.

    Vaše zpětná vazba je pro nás důležitá a pomůže nám zlepšit náš systém sledování skladových zásob a komunikace s našimi zákazníky. Pokud máte konkrétní doporučení, jak můžeme situaci vylepšit, rádi si je vyslechneme.

    Chceme Vás ujistit, že se snažíme neustále zlepšovat a zajistit, abyste měli příjemný nákupní zážitek u nás. Děkujeme za Vaši trpělivost a chápeme, že nedostupnost zboží může být frustrující. Doufáme, že v budoucnu budeme mít příležitost Vám poskytnout lepší zákaznický servis.

    Tým Mobileko

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    5.12.2023 měla být zásilka doručena. Nebyla.

    Reakce obchodu Mobileko

    Dobrý den, Vážený zákazníku,

    Vaše objednávka byla vytvořena a měla být proplacena přes splátkovou společnost Cofidis.
    Společnost Cofidis platbu neschválila (neověřená totožnost, nedostatek kredibility) a tudíž nebyla platba proplacena.
    Pokud by tomu bylo naopak, velice rádi Vám zboží zašleme. Stejně jako ostatním zákazníkům.

    Hezký den, s pozdravem

    Tým Mobileko

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Šly uplatnit corrency Prahy 14, ale podpora lokální ekonomiky to nebude, protože v obchodu již příště nenakoupím - viz nevýhody
    • Prodali mi rozbalený telefon a to i přesto, že jsem pojala pozření a položila přímou otázku při převzetí. Tuto skutečnost přiznali až po kontaktování zákaznického oddělení - pokud bych to ovšem věděla při převzetí rozbalený telefon bych si nekoupila.

    Nečestné jednání prodejce, nedoporučuji nákup.

    Reakce obchodu Mobileko

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Vámi objednaný mobilní telefon putoval z jiné pobočky, tudíž na Vámi vybrané pobočce pouze zboží vydávali a podrobnosti Vám nemohli podat.

    Telefon nebyl ,,Rozbalený", nýbrž zcela nový, nepoužitý a neaktivovaný. Telefon byl pouze otevřen pro porovnání barevné varianty. S telefonem nebylo jakýmkoli způsobem manipulováno. Máme striktní pravidla na prodej mobilních telefonů a pokud by se jednalo o předváděcí či použitý telefon, mezi nové telefony by neměl šanci se dostat.

    Jsem Vám případně k dispozici ohledně dalších dotazů.

    S pozdravem

    Tým Mobileko

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Není
    • Poškození zařízení

    Rozhodně nedoporučuji! Telefon byl zaslán na banální opravu konektoru . Konektor sice opravili, ale po jejich zásahu přestal navíc fungovat fotoaparát a zvuk. Telefon byl obratem znovu do Mobileko odeslán , slíbili zvuk opravit, ale vrátil se až po urgencích, navíc neopravený a jako bonus ještě problikává. Do telefonu slibují a lžou. Kdybych si přečetla dříve recenze zákazníků, nikdy bych se na tento servis neobrátila.

    Reakce obchodu Mobileko

    Dobrý den,

    mrzí nás, že máte starosti s Vaším mobilním telefonem.

    Telefon, který jste k nám zasílala byl v opravdu velmi špatném technickém stavu. Tedy měl četné známky vnějšího poškození a také měl ohnutou konstrukci. Ohledně kamery jsme Vás kontaktovali ještě před opravou, ta totiž nebyla funkční, když k nám telefon dorazil, to jsme zjistili při vstupních testech zařízení.

    Provedli jsme rutinní opravu, která se dalších funkcí nijak netýkala, přesto jsme vám šli na ruku a zařízení přijmuli na reklamaci, a snažili se problém vyřešit. Nyní uvádíte, že problém se projevuje znova, avšak odmítáte nám jej poslat na reklamaci a nereagujete na emaily.

    Máme vysoké procento spokojených zákazníků, což se projevuje pozitivně na našem hodnocení. Je to protože se staráme a zajímáme o naše zákazníky a rozhodně je nenecháme v potížích.

    Budeme rádi, pokud nás zkontaktujete.

    S pozdravem

    Mobileko

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhá doba dodání
    • stále zboží nedorazilo

    Reakce obchodu Mobileko

    Dobrý den,

    omlouváme se. Zboží bylo naskladněné na jedné vzdálenější pobočce, proto přesun zboží trvalo delší dobu.

    Za toto se velmi omlouváme a vynasnažíme se, aby se toto neopakovalo.

    S pozdravem

    Mobileko

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem opravu sklíčka fotoaparátu a nalepení fólie. Měl jsem domluvený přesný termín na pobočce Ládví a oprava měla být na počkání. Při předání mi byla sdělena doba opravy cca 2-3 hod. Nechal jsem zde kontakt, kam mi mají zavolat, až to bude hotové. Za necelé 3 hod jsem šel na pobočku (předtím se mi neozvali) a bylo mi sděleno, že jim bylo posláno jiné sklíčko. Shrnutí: původní záměr - oprava na počkání. Výsledek - jsem bez telefonu; kvůli čekání na opravu jsem přišel jsem pozdě na školení, protože mi nebyly schopni zavolat, že díl nemají; projedu zbytečně cca 70 km.

    Reakce obchodu Mobileko

    Dobrý den,

    mrzí nás komplikace na pobočce. Skutečně bylo zasláno na pobočku sklíčko které nepasovalo, nicméně vinou výrobce, který dodal sklíčka pro Váš model, ale jiné distribuce a velikost se proto lišila od sklíčka Vašeho.

    Omlouváme se za způsobené komplikace a vynasnažíme se, aby se toto již neopakovalo.

    S pozdravem

    Mobileko

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Osoba ( při vyzvednutí) za pultem neumí komunikovat ani reprezentovat firmu, možná vhodná tak někam do vrátnice ale na noční směnu.

    Byl jsem telefonicky kontaktování že je mimo výměny skla potřeba i nová baterie a že můj iPad bude hotov druhy den což se nestalo. Pak jsem byl kontaktován a zjištěn ze iPad je hotov a muže byt vyzvednutí druhy den v 9h. ráno. Když jsem dorazil ráno v 9:30 bylo mi řečeno že ještě není očištěn od lepidla tak jsem musel čekat. Když jsem iPad dostal ještě horní a jedna boční hrana byla od lepidla. Zaplatil jsem za baterii a nedostal jsem žádné potvrzení ani žádnou záruku!!

    Reakce obchodu Mobileko

    Dobrý den,

    skutečně bylo deklarováno, že zařízení bude v 9 hodin ráno hotovo. Tablet byl opravený, avšak do poslední chvíle byl na speciálních svorkách, aby tuhost konstrukce byla co nejlepší. To ale také vyžaduje finální čištění. Kolega technik tablet dočišťoval, avšak byl zde velký tlak z Vaší strany na kolegu na pobočce, proto jsme se snažili tablet co nejrychleji vydat, což mohlo vyústit v ne úplně dočištěné hrany. Pokud se tak stalo, tak se velice omlouváme a můžete se kdykoli zastavit na dočištění.

    Kolega Vám také podal potvrzení, které slouží jako záruční list. O záruce Vás informoval i slovně. Pokud jste onen dokument ztratil, kontaktujte nás.

    S pozdravem

    Tým Mobileko

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Baterie dodána více jak 4 roky stará, nevím jakou bude mít kapacitu.

    Bez upozornění dodaná baterie vyrobená 27.06.2018.

    Reakce obchodu Mobileko

    Dobrý den,

    vždy objednáváme co nejčerstvější baterie, proto jich máme na skladě vždy pouze omezené množství. Přesto dodaná baterie od dodavatele může mít dřívější datum výroby, což bohužel nedokážeme nijak ovlivnit. Vámi objednaná baterie je na model který je 10 let starý. I přes naši maximální snahu je téměř nemožné sehnat baterie právě pro tento model. Proto jsme vděčni i za baterie, které možná nejsou nejnovějšího data, ale jsou funkční. U tak starého modelu je to bohužel kompromisní řešení.

    Baterie je nicméně ve stavu uskladnění, jakmile ji jednou dobijete, spustí se proces kalibrace a během několika dobití dosáhnete maximální kapacity.

    Pokud byste nebyl spokojený, máte možnost odstoupení do 14 dnů od zakoupení , nebo samozřejmě i reklamace. Jsme Vám k dispozici na chatu i emailu a v případě pochybností nám neváhejte napsat o radu.

    S pozdravem

    Tým Mobileko

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Oprava trvala dlouho, není pravda, co píšou na webu oprava na počkání nebo do 1 dne. Čekal jsem 4 dny. Jinak vše ok

    Reakce obchodu Mobileko

    Dobrý den,

    80% oprav skutečně opravíme v rámci dne. Ve Vašem případě se ale měnilo pouze přední sklo bez displeje. To je disciplína časově daleko náročnější. Oprava v případě výměny skla se pohybuje okolo 2-3 pracovních dní.

    Vše ale proběhlo bez komplikací a sklo bylo úspěšně vyměněno. Doufám, že i přes časovou náročnost na opravu budete s opravou spokojený.

    S pozdravem

    Tým Mobileko

  • Po opravě telefon vyzvedl v obchodě bez faktury a bez účtu o zaplacení. Má prý dorazit do dvou dnů mailem. ?

    Reakce obchodu Mobileko

    Dobrý den,

    vždy je standardně vydáván daňový doklad při uhrazení opravy a byl to i tento případ. Vy jste ale vyžadoval fakturu s hlavičkou, tedy nedostačoval Vám klasický daňový doklad.

    Kolega Vám chtěl vyjít maximálně vstříc, proto zadal požadavek účetní. Vzhledem k tomu, že nejde o zcela standardní situaci, tento požadavek standardně trvá okolo dvou pracovních dní, než jej účetní zpracuje a fakturu Vám zašle. Což se stalo.

    Doufám, že jste byl s opravou u nás spokojený a budeme se těšit na Vaši návštěvu v budoucnu.

    S pozdravem

    Tým Mobileko

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Svoz v úplně jiný den než bylo domluveno
    • Všechno jim trvá hrozně dlouho, dne 18.3 mi vyzvedli telefon, což byl pátek, v úterý mi přišla zpráva, že se ho údajně ujal jakýsi technik a až v pátek na tom začali teprve dělat, přitom píší, že oprava trvá den, max dva dny, ještě, když se jedná o opravu, kde je čas důležitý..

    Reakce obchodu Mobileko

    Dobrý den,

    vzhledem k velkému náporu objednávek jsme skutečně nestíhali je dostatečně rychle zpracovávat. Objednávka od Vás došla 15.3 v odpoledních hodinách a svoz Vám stačil kolega objednat až druhý den, avšak na další pracovní den.

    V případě čištění po oxidaci oprava trvá déle než při pouhé výměně komponent. Při čištění provádíme nejprve čištění základní desky na ultrazvuku, kde tento úkon trvá až 24 hodin, a někdy se tento proces musí opakovat. Poté se teprve provádí další ruční začištění a úkony potřebné k zajištění maximální funkčnosti zařízení.

    Mrzí nás, že jste dostal takový dojem z opravy u nás. Můžete si ale být jistý, že jsme dělali vše co bylo v našich silách, abychom Váš telefon úspěšně opravili.

    S pozdravem

    Tým Mobileko

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Peníze zatím nevrátili.

    Reakce obchodu Mobileko

    Dobrý den,

    ve Vašem případě došlo ke zpoždění v refundaci z platební brány. Za komplikaci se velmi omlouváme.

    Částka byla již navrácena na Váš účet.

    S pozdravem

    Tým Mobileko

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Reálně nejsou schopni dodat služby, které mají na webu.

    Reakce obchodu Mobileko

    Dobrý den,

    mrzí nás že jste nebyl spokojen s našimi službami. Naneštěstí Váš mobilní telefon je konstrukce, která znemožňuje expresní opravu na počkání. Snažili jsme se Vám vysvětlit důvod, proč tomu tak je a úskalí opravy značky telefonu který máte (Google Pixel).

    Opravy provádíme pouze při zachování maximální kvality práce a následné konstrukce telefonu, na což dáváme poté záruku. Tedy v našem servisu neexistuje abychom vrátili telefon ve stavu který není schopné plné funkčnosti. Tedy vše děláme pro to, aby zákazník byl ve finále spokojený a nemusel nadále nic řešit.

    U modelů standardních značek pak opravu řešíme expresně, neboť tam to jednotlivé faktory dané značky umožňují.

    Doufám, že na nás nezanevřete kvůli faktoru, který nejsme schopni ovlivnit. A budeme se těšit případně v budoucnu.

    S pozdravem

    Tým Mobileko

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží mě nebylo po týdnu od jeho objednání a i odeslání doručeno. A to bylo i zaplaceno předem.

    Reakce obchodu Mobileko

    Dobrý den,

    mrzí nás vzniklá situace s Vaší objednávkou.

    Náš obchod zareagoval hbitě na Vaši objednávku, tím spíše, neboť byla uhrazena předem. Objednávka byla nicméně předána zvolenému dopravci hned druhý den.

    Zde je bohužel chyba na straně uloženky, která přepravovala Vaši objednávku více jak deset dní. Více jak deset dní trvalo, než Uloženka doručila balíček na vybrané výdejní místo. V poslední době počet nespokojených zákazníků s Uloženkou na základě této zkušenosti vzrůstá, rozhodli jsme se proto s tímto dopravcem přerušit obchodní styky, a nyní již pokračujeme se spolehlivější Zásilkovnou.

    Doufáme, že díky tomuto opatření se taková situace nebude již opakovat. Děkujeme za Vaši reakci a budeme se těšit na případný budoucí nákup.

    S pozdravem

    Veronika

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Slušné jednání
    • Obchod se nezdařil

    Bohužel, nemohu napsat kladné hodnocení. Po čtyřech dnech od zaplacení objednávky jsem urgoval nedodané zboží. Nejprve mi bylo sděleno, že si nevšimli, že je zboží již zaplacené a že jej obratem pošlou. Druhý den mi volali, že telefon je poslední kus, zkoušeli ho a nefungue display. Mělo jít o nové zboží.

    Reakce obchodu Mobileko

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že jste byl z objednávky zklamaný.

    Šlo o poslední výprodejový kus zboží a jednalo se o skutečně vadný kus. Kolega se přesto snažil objednat jiný kus od distributora, avšak neúspěšně, neboť se jednalo o model, který se již nadále nevyrábí. Jakmile jsme měli finální informaci, okamžitě Vás kolega kontaktoval.

    Doufáme, že na nás přesto nezanevřete a budeme se těšit vstříc budoucím nákupu v našem obchodě.

    S pozdravem

    Veronika

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Posilaji maily na spatne adresy

    Reakce obchodu Mobileko

    Dobrý den,

    Vámi objednanou fólii za 29 kč bohužel nebyl schopen kurýr doručit jednak kvůli uvedenému kontaktnímu telefonnímu číslu které je do dnešního dne stále nedostupné. Pak email který jste uvedl v objednávce je také chybně uveden. Nebylo tudíž možné Vás jakkoli kontaktovat, i přes to že jsme se o to pokoušeli i my.

    Kontaktní údaje náš systém automaticky propisuje do objednávky přepravní společnosti. Nejedná se tudíž o chybu na straně eshopu. Proto prosíme při příští objednávce zadávané číslo a email pečlivě kontrolovat.

    S pozdravem

    David

    Mobileko