Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Chour, prosím vás, je prachsprostý zlodějíček. Kdo naletí, má smůlu. Až ho někde potkám, třeba na fesťáku, promluvím si s ním bezeslov. Mne okrádat nikdo nebude. On se zveřejňuje a tak na to doplatí, když se neumí chovat.

  • 21.srpna 2017 v e-shopu MobiDuo zakoupena kamera do auta MIO MiVue 792 WiFi Pro za více jak 4,5 tisíce Kč, 15. září 2018 tato kamera poslána zpět do e-shopu z důvodu nefukčnosti - nerozpoznávání paměťových karet, výpadků GPS, neschopnosti nastavení, opakovaných pádů systému - s doprovodným listem, popisující všechny tyto vady, které znemožňovaly tuto kameru dále používat. Dle SMS České pošty balík doručen 18.září 2018. Od té doby bez jakékoliv komunikace s e-shopem - nezaslán žádný reklamační protokol, bez zvedání mobilního telefonu, bez reakce na e-maily, stránky e-shopu dnes již mimo provoz z důvodu dlouhodobě neuhrazené pohledávky i přes opakované urgence... Dnes je 28. října, tedy ne 30 dnů, ale více jak 40 dnů, kdy měla být má reklamace dle zákona vyřízena, nyní již jen ukončením smlouvy a vrácením plné částky za kameru...Tak tohle vypadá na další zkrachovalý e-shop, který nakradl a zanikl...
    Po víkendu mi nezbude, než kontaktovat ČOI a PČR, protože předpokládám, že nespokojených okradených klientů toho e-shopu bude více...

    • Mám uplně stejný problém, akorát mně pan Chour odepsal, ať mu zboží zašlu s vyplněným reklamačním formulářem, tak jsem tak udělal. Dnes je to asi 40 dní od doručení a já nemám ani zboží, ani peníze :(

  • Hezké stránky s pěknými produkty, ale s minimální komunikací a bez té přeci nemůže solidní eshop fungovat. Možná to dle reakcí a mé osobní zkušenosti před dvěma lety) funkční eshop kdysi byl, ale nyní ai zkrachoval..
    Neodpovídají ani na mail, ani na chat s názvem " Máte dotaz napište nám" - s dovětkem "Zeptejte se nás na cokoliv :-)".
    Je to škoda... :(

    • Eshop je nyní již opět funkční - viz má poslední recenze. :)

  • Pozor!!!! 23. února 2018, jsem odeslal nefunkční zboží zakoupené v internetovém obchodu https://mobilduo.cz zpět na reklamaci, do dnešního dne nemám peníze ani zboží!!! Na mail nereaguje, pouze slibuje...

    • Dobrý den, platba za reklamované zboží již byla zaplacena, ano jak píše zákazník se zpožděním. V servise u dodavatele tu reklamaci sice zamítli, že LCD nepochází z jejich zásob, dle jejich zjištění a proto se to tak zdrželo, i když to samozřejmě nechci zlehčovat. Zákazník má pravdu, trvalo nám to neskutečně dlouho. Tímto dodatečně děkujeme za jeho pochopení , a ještě jednou se omlouváme pane Daněk.

  • Chtěl jsem odstoupit od kupní smlouvy ve 14ti denní lhůtě
    Žádná komunikace!
    Nedoporučuji

    • Děkujeme za připomínku, je to také pravda. Maily přes naší poštu nás neskutečně zlobily - omlouváme se za vše, děkujeme pane Petráš.

    • A nefunguje vám ani ten chat, že na něj nereagujete?

  • Jsem spokojená zboží dorazilo zabalené a v pořádku. Mobil šlape jako hodinky. A je to opravdu krasavec. Je to huawei p 20 pro.

    • Děkujeme za pozitivní hodnocení, jsme rádi, že jste spokojená. Jak píšete, je to skvost mezi mobily, ta barva je neskutečně krásná. Přejeme, ať Vás mobil denně překvapuje něčím novým. Pěkný den, užívejte si léta, to Vám ze srdce přeje MobilDuo.cz

  • Nedoporučuji, pokud zboží vracíte obrňte se pevnými nervy, trpělivosti a doufejte, že Vám peníze vrátí!

  • Zboží objenáno 6.7.2018. Od pondělí čekám na expedici mého objednaného zboží mt Huawei a zatím nic. Žádná odezva ze strany e-shopu, že by došlo ke zpoždění doručení ani od české pošty, že by převzali zásilku k doručení (včera - středa, jsem si tam volal sám a byl ujištěn, že zboží dojde do pátku - neřekli do kterého :-) .
    V obchodních podmínkách uvedeno: Je-li u zboží uvedeno „skladem“, prodávající zboží odešle nejpozději do dvou pracovních dnů. " - muselo by odejít nejpozději v úterý. Zvažuji storno objenávky.

  • mi připadá že všechny recenze píšou lidi s IQ maximálně 65. jako klad uvádějí vždycky rychlost, slušné jednání a vynikající komunikaci a dobrou cenu. ale to se snad v obchodu předpokládá, ne? To snad nemůže psát normální člověk?

  • sbehring: Dobře se čtou taková krásná slova, je to ohodnocení naší celkové snahy, vždy pomoci v maximální míře každému našemu zákazníkovi. Tady se nám to podařilo na 100%, to nás věřte moc těší. Pokud si u nás zakoupí zákazník zboží, má jistotu, že vždy pochází z CZ distribuce, takže s každou reklamací jsme si jistí, že jí úspěšně dovedeme do zdárného konce, k plné spokojenosti právě naších zákazníků, kteří u nás zboží zakoupili. Přesně si pamatuji na tohoto zákazníka, a věřte, měl jsem osobně velkou radost, že se vše vyřešilo. Tímto bych chtěl poděkovat pánovi, který se podělil o zkušenosti při reklamovaném zboží, budeme se těšit na Vaše další objednávky, a ještě jednou děkujeme za tento příspěvek.
    MobilDuo.cz

  • Dobrý den, rádi bychom odpověděli na Vaši připomínku, stížnost, ale díky tomu, že jste "anonym", nevíme o jakou se jednalo objednávku. Věřte, že nám zcela určitě nestojí za to, přepisovat nějaké zboží fixem, to není náš styl, tím si buďte jistá. Nevíme, o jaké tvrzené sklo se jednalo, a na jaký mobil bylo objednáno, to si myslíme je opravdu podstatné. Napište nám prosím vše na náš mail "[email protected]", rádi se s Vámi spojíme, a vše se dá zcela lehce do pořádku. Napsat příspěvek je jedna věc, ale zjistit kde se stala chyba, je věc druhá, myslím velmi důležitá pro obě strany. Jediný, kdo může přepsat něco fixem, je pouze jeden s naších dodavatelů, to jim určitě nestojí za to, a nám už vůbec ne. Je třeba se blíže podívat na Vaši objednávku, tak nám prosím napište ten mail. Objednává se zboží u dodavatelů, vždy dle objednávek, které jsou vytvořené na našem e-shopu.
    Chour Roman
    MobilDuo

  • Jsem velice nespokojena s celkovým fungováním této firmy. 2x jsem si objednala tvrzené sklo na telefon. Poprvé mi přišlo špatné sklo na jiný telefon, což jsem ještě omluvila a objednala znovu další.
    To, co mi ale přišlo poté, mě opravdu vytočilo!!! Nejen že uvnitř bylo opět špatné sklo na jiný mobilní telefon, ale firma byla tak "drzá", že přepsala fixou přelepovací štítek s tím, že se opravdu jedná o sklo na daný typ telefonu, přičemž bylo vidět, že na přepsaném štítku je napsán úplně jiný model telefonu. Nevím jestli si "někdo" myslel, že jsem tak hloupá a nepoznám to, nebo byl opravdu hloupý ten, kdo to přepisoval! Každopádně já už si zde určitě nic kupovat nebudu!

  • Před cca. 1 rokem jsem u MobilDuo objednal bezdrátová sluchátka od Sony za cca 1800,-. Nákup proběhl naprosto hladce a zboží bez problémů po pár dnech dorazilo. Nedávno došlo k závadě na sluchátkách - upadla tlačítka ovládání. Na internetu je řada uživatelů s úplně stejným problémem z celého světa, zřejmě se jedná o výrobní vadu. Podal jsem tedy reklamaci u prodejce s detailním popisem závady (včetně odkazů na stejné zkušenosti ostatních uživatelů a odkazem komunikace s oficiálním zastoupením Sony ČR) a čekal co bude. Přiznávám - po přečtení některých příspěvků zde jsem se trochu obával jak bude obchod reagovat (zejména s ohledem na fyzické odpadnutí tlačítek, kdy by se dalo očekávat vyjádření ve smyslu "závada způsobena neopatrným zacházením - reklamace neuznána"). Komunikace přes e-mail s panem Chourem však byla perfektní, dostal jsem e-mailovou zprávu s potvrzením o převzetí zboží k reklamačnímu řízení. Zboží prodejce zaslal do autorizovaného servisu (sluchátka byla určena pro český trh). Když jsem se ke konci 30denní zákonné lhůty dotazoval na stav reklamace, byl jsem opět obratem přes e-mail kontaktován s vyjádřením. Záruka byla uznána a byly mi vráceny peníze na účet. Za mě tedy komunikace s MobilDuo proběhla v pohodě :-)

  • Miloš Horáček: Takze penize po nekolika urgencich zpet na učtu opet vymluva na učetni oddeleni atd bohuzel penize jsem dostal bez postovneho 150kč ktere bylo prislibeno za balik do ruky za zbozi ktere jsem posilal zpet.S touto fa.uz nikdy nic spolecneho.

  • Jednani teto fa.nechapu prislo mi jine zbozi nez jsem objednal to se muze samozrejme stat po nejake komunikaci jsem zbozi odeslal zpet a ze mi poslou zpet penize ze zbozi co jsem objednal ze nemaji pak jsem juknul na stranky a zbozi tam maji psane skladem tak jsem napsal na chat v 11.48 zda je to urcite to zbozi ktere tam maji na prodej.Po deseti minutach prisla odpoved ze se podivaji,po dvaceti minutach at vydrzim,po dalsich dvaceti minutach ze se ceka az se kouknou ve skladu.Po dalsim urgovani jsem byl odpojen od chatu.Po nekolika pokusech pripojeni se zadarilo.Nastala dalsi konverzace"""""""

    Já12:02
    asi vypadl chat
    MobilDuo12:02
    vydržte ještě chvilku prosím
    Já12:03
    jj v klidu
    Já12:41
    zatim nic?
    Já12:53
    Prominte ale cekat 2 hodiny na zjisteni zbozi se mi zda celkem dlouha doba


    Já13:07
    To uz ani nikdo nekomunikuje nezlobte se name ale kdyz jsem si minule u vas objednaval a zbozi zakopil to byla komunikace dobra
    koupil jsem u vas zbozi a prislo jine snazim se jednat diskretne ale to ze me odpojite poprve od chatu a pak se nemohu prihlasit fakt
    nechapu pak se mi podari prihlasit a vubec nereagujete???A TOHLE SI DAVATE NA WEB____Využijte našich služeb a budete spokojeni.

    Já13:25
    doufam ze mi bude navracena veskera castka za zbozi ktere jsem vam zaslal zpet+postovne od takovehle fa.uz si nikdy nic nekoupim.

  • Dobrý den, reakce co se týká této diskuse je dle našeho názoru profesionální a to tím, že jsme zákazníkovi právem přiznali vrácení celé částky. Jen pro informaci pro zákazníky, co se ocitli na této stránce: Veškeré zboží je nové, tím pádem originálně zabalené a pochází z České distribuce. To, že byl problém s tímto mobilem, jsme nemohli díky balení, které není nikdy poškozeno vědět. Pán si nový zabalený mobil rozbalil až doma, což jsme opravdu vědět ani tušit nemohli, že se tam vyskytl problém. Nicméně jsme problém vyřešili k plné spokojenosti zákazníka. Zákazník, náš pán, toho se vždy držíme. Děkujeme za příspěvek, přejeme krásný den
    MobilDuo

  • 9.3.2017 jsme u Vás koupili nový telefon MAXCOM Strong MM901 DS Grey za 1 282 Kč - číslo objednávky 34496. Po rozbalení a připojení USB handsfree ("sluchátka") jsem zjistil, že je úplně zarušené samotným telefonem a tedy nepoužitelné. Chtěl jsem tedy telefon obratem vrátit. Odpověď Vašeho e-shopu byla: "Koupili jste to na firmu, takže to nemůžete vrátit do 14 dní, protože na firmu se Občanský zákoník nevztahuje. Když chcete, můžete to reklamovat". Takže: 1.) Občanský zákoník platí pro právnické osoby stejně jako pro fyzické. 2.) Takovýto přístup k zákazníkovi považuji za vrcholně neseriózní. Proto ve Vašem e-shopu již nic nekoupíme.
    3.) Nefunkční telefon u Vás reklamujeme a očekávám vrácení peněz.
    Štefan Ondek, jednatel, POTIFOB, s.r.o.

  • Vítězslav Čacký: Dobrý den, nebudeme se tady dohadovat pane, necháme to na zákaznicích, ať si udělají obrázek. Urážky nejsou na místě, necítíme se jako UBOŽÁCI, to rozhodně ne, takhle nás ponižovat, není vůbec pěkné od Vás. Pěkný večer přejeme a ještě jednou se omlouváme za těch 117,-Kč, že jsme poslali se zpožděním, a to myslímen zcela úpřimně.
    MobilDuo

  • Tady je důkaz jak lžete, ubožáci.

    Vítězslav Čacký <[email protected]>
    29. 7.

    komu: MobilDuo
    Pánové, poštovné 117,-Kč mi zaplatí kdo?

    Dne 29. července 2016 11:56 MobilDuo <[email protected]> napsal(a):


    MobilDuo <[email protected]>
    29. 7.

    komu: mně
    Dobrý den pane,

    hned příští týden Vás budeme kontaktovat, pěkný víkend přejeme

    Chour Roman

    MobilDuo

    Dne 29.7.2016 v 17:21 Vítězslav Čacký napsal(a):


    Vítězslav Čacký <[email protected]>
    30. 9. (před 2 dny)

    komu: MobilDuo
    Dobrý den.
    Stále jste mi nevrátily 117,-Kč za poštovné. Kdy tak učiníte?

    Dne 29. července 2016 18:19 MobilDuo <[email protected]> napsal(a):

  • Vítězslav Čacký: Milý pane Vítězslave, peníze za mobil jsme Vám uhradili do korunky, to poštovné 117,- Kč již také bylo uhrazeno. Za zpoždění se velice omlouváme a je jasné, že na poštovné jste měl nárok. Naše firma je ráda, že Vám zaslala plnou částku za mobil, a pokud se poslalo 10 009,-Kč, tak věřte, že jsme rádi zaslalli i těch 117,-Kč. Tím jsme Vám dokázali, že jsme solidní firma a bylo by na místě poděkovat, ne si ztěžovat v diskusi, ale raději jste se mohl připomenout o zaslání částky za poštovné 117,-Kč, stačil mail. To, že si nic od nás už neobjednáte, to je opravdu Vaše svobodné rozhodnutí. Jen Vám přejeme, kdyby jste náhodou jinde něco za deset tisíc reklamoval, tak aby jste poté nebyl zklamán. Víte přeci moc dobře, že internet je plný koumáků a nečestných prodejců :-), naše firma k nim rozhodně nepatří. Prostě za těch 117,-Kč jste se nám pomstil v této diskusi, ale věřte nebylo to potřeba. Podívejte se na svůj účet, 117,-Kč za poštovné už tam najdete i s naší omluvou v mailu, který jsme Vám zaslali.
    Chour Roman
    MobilDuo