Přihlásit se a přidat recenzi
    • CENA
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Cena, rychlost dodání.
    • Neznám.

    Obchod jsem vybral pro dobré ceny zboží. Velmi jsem byl spokojen s rychlostí dodání. Při odběru jsem byl velmi spokojen s ochotou pracovníka na pobočce v Brně.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Možnost osobního vyzvednutí a platby v Brně.
  • Doporučuje obchod

    70 %

    • Byl levnější než kdykoliv jindy
    • Pán v prodejně byl velice příjemný, jelikož neměli na prodejně zboží, dal mi ochotně telefoní číslo pro objednání, ale bohužel tam mě paní odpálkovala s tím že telefon není a neví jestli bude ať si ho objednám na internetu.
    • Tak jsem objednala na internetu a kdybych nenapsala e.mail jestli je již zboží na prodejně tak ani nevím že tam již je.
  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Rychle dodani na prodejnu
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlost, operativnost

    lze jen doporučit

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • rychlost

    doporučuji ostatním

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost

    Namátkou
    Profesionální přístu
    V pohodě
    Budou spokojený

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Při objednávce přez internet a pak při osobním převzetí a placení kartou višší cena než je uvedena na stránkách.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • velmi rychlá reakce
    • zboží bylo u přepravce celé 2 dny - možná jiný dopravce

    obchod doporučuji

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Korektní jednání, výběr, splátkový prodej

    Slušnost, rychlost, vstřícnost, sortiment

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Vše proběhlo bez problémů.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • rychlost, spolehlivost
  • Recenze byla smazána z důvodu opakovaného hodnocení jedním uživatelem.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost a kvalitu
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Cena
    • Možnost osobního vyzvednutí a případné reklamace v místě vyzvednutí
    • Vstřícné jednání při prodeji
    • Nelze platit kartou

    Vstřícný obchod.
    Zřetelně označeno, zda se jedná o zboží z oficiální české distribuce (lze reklamovat kdekoliv v autorizovaném servise) nebo zde ne (reklamace možná jen u prodejce).
    K mobilu pocházejícího z neoficiální distribuce jsem ihned dostal manuál v češtině.
    Krabička byla až při osobním převzetí rozpěčetěna.
    Poskytnuta sleva na další nákup.
    Byl to můj první nákup v obchodě, ale byl jsem mile překvapen jednáním a přístupem k zákazníkovi

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • super jednáná a rychlost dodání zbží
    • doporučuji
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • komunikace
    • možnost reklamace z "partnerských" prodejen po ČR
    • zboží "skladem" skladem vůbec není
    • zamítání reklamací stylem "závada se neprojevila"

    První mobil jsem u MobilBest kupovala před dvěma lety, asi měsíc před koncem záruky se vyskytla závada, která se dala většinou na krátkou dobu odstranit restartem telefonu, ale při každém nabíjení se znovu objevila, někdy ani restart nepomohl. Ihned jsem poslala mobil z prodejny Mader v HK na reklamaci, prodavač se mnou vyplnil formulář, detailně popsanou závadu shrnul dvěma slovy a mobil se mi vrátil dva dny po záruce s tím, že "závada se neprojevila". Doma jsem ho zapla a závada se projevila hned. Protože nebyla uznána reklamace, nebylo možné prodloužit záruku, a tedy už ani mobil znovu reklamovat (v rámci záruky).

    Další mobil jsem chtěla koupit jinde, jenže MobilBest jej měl jako jeden z mála skladem, za super cenu a navíc s možností platit předem. MT jsem objednala, po nějaké době přišlo potvrzení objednávky s údaji k zaplacení. Zaplatila jsem, ale druhý den mi přišel mail, že mobil vlastně vůbec není skladem, a že bude až za cca 10 dní, jestli chci počkat. Počkala jsem a po 14 dnech místo mobilu přišel další mail, že MT stále není a nikdo neví, kdy vlastně bude. Tak jsem objednávku zrušila a bylo mi přislíbeno vrácení peněz. Když ani po 10 dnech peníze nepřišly, musela jsem kontaktovat obchod, kde se mi omluvili za zdržení a teprve po dalších 3 dnech peníze konečně dorazily na účet.
    Obchod tedy "držel" mých skoro 9 tisíc téměř měsíc, kdy jsem s nimi nemohla nic dělat, kdybych nutně potřebovala mobil a jiné peníze neměla, bylo by to dost nepříjemné..

    Na druhou stranu jsem ocenila vcelku rychlé reakce na maily, to, že mě sami od sebe informovali o aktuální situaci a při té první objednávce i fakt, že je možné zboží vyzvednout v některé z "partnerských" prodejen různě po ČR a zároveň z nich zdarma zaslat zboží k reklamaci.

    Škoda nesmyslného zdržení při vrácení peněz a toho prvního, pravděpodobně automaticky generovaného mailu, který sliboval doručení MT za 2-5 pracovních dní a nesl informace o účtu, na který mám zaplatit peníze. Kdyby mi přišel jen mail o tom, že se objednávka zpracovává, a další informace až ve chvíli, kdy by někdo ověřil, zda je vůbec za co platit, ušetřilo by mi to spoustu času a starostí..

    Takže mě bohužel MobilBest ani na druhý pokus nepřesvědčil a příště už zvolím jiný obchod...

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Zboží je skladem, perfektní obsluha, perfektní znalosti o produktech.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednala, před 10ti dny prostřednictvím e-shopu. Dostala jsem pouze první den zprávu o tom že objednávka se zhotovuje. Dál komunikace neproběhla. Proto zboží objednávám jinde