Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • objednaný notepad není možno užívat k telefonování, resp. bezdrátovému internetu - nelze vložit SIMkartu
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Faktura byla uhrazena kartou ale na faktuře je uvedena splatnost a žádná poznámka o tom, že byla uhrazena. Komplikuje to účtárně život.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Výmluvy, výmluvy,jsem zvědav kdy to dorazí.Už u nich nikdy nenakoupím.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Měl jsem slevový kód, který asi byl větší než obchod zamýšlel a objednávku mi zrušili a nevrátili ani peníze, o zrušení jsem se musel sám zeptat.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zadal jsem 2 objednávky v 11.2023 a zaplatil
    #13108370 177,53 EUR
    #13100661 177,95 EUR

    Požádal jsem je o zrušení mé objednávky a vrácení peněz
    řekli mi, abych uvedl své bankovní údaje pro vrácení peněz, a dal jsem jim své bankovní údaje, ale nikdy mi nevrátili peníze
    Zkoušel jsem je kontaktovat mnohokrát, ale vždy mě ignorují
    a teď jsme v březnu 2024
    tento obchod není vůbec důvěryhodný
    v podstatě mi ukradli peníze a podvedli mě

  • Router vám nenastaví.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zbozi jsem raklamoval web nema zadnou tel linku ohledne reklamaci nekomunikuji ani na emailu

    Reakce obchodu Mi Store

    Dobrý den, ohledně Vaší objednávky evidujeme poslední komunikaci z 21. února 2024, kdy jsme Vám zaslali informace potřebné k vrácení zboží. Od tohoto data jsme žádnou další komunikaci z Vaší strany nezaznamenali, upřímně tedy netušíme, kde je problém. :(

    Pokud by bylo cokoli potřeba, můžete nás kontaktovat na lince 840 740 640, nebo na e-mailu [email protected].

    Přejeme krásný den,
    tým Xiaomi Česko

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    V balení mi scházela nabíječka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Umí se omluvit
    • Obchod potvrdil a odeslal jiné zboží, než jsem si objednal
    • Ne

    Objednal jsem si mobilní telefon Redmi Note 12 Pro+, obchod zaslal potvrzení na Redmi Note 12 Pro 4G a ten odeslal. Po komunikaci s obchodem mně bylo řečeno, že mnou objednaný telefon nenabízejí ( na stránkách mají mnou objednaný telefon skladem na pobočkách) a někde se stala chyba. Obchod již nereagoval na další e-mail. Do dnešního dne jsem neobdržel mnou objednaný telefon. Expedovány telefon odmítám vyzvedávat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží poslali na jinou adresu, což je v tomto případě zásadní.
    Jelikož, než se to vyřídí bude to trvat další týden, objednávku jsem zrušil.
    Obchod nekomunikuje.

  • Dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu Mi Store

    Dobrý den,
    omlouváme se Vám za delší dobu dodání objednaného telefonu. Prodlení s odesláním bylo způsobeno probíhají inventurou skladu. O této skutečnosti jste byla v době vytvoření Vaší objednávky informována - informace se nacházela v hlavičce e-shopu. Patrně jste ji pouze přehlédla.
    K odeslání zboží došlo ihned po skončení inventury - následující den bylo připravené na výdejním místě, kde jste si ho ještě ten samý den vyzvedla.
    I přes tuto nepříjemnost věříme, že budete s telefonem spokojena. Pokud byste narazila na nějaký problém, nebo na nás měla dotaz, neváhejte nás kontaktovat.

    Přejeme Vám pěkný den,
    tým Xiaomi Česko

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží nemá české menu . Konvice jde aspoň ručně ovládat . Přes mobilní aplikaci zatím ne . Mixer se stále odhlašuje a po zapnutí chce znovu jazyk . Dávám angličtinu , nebo polštinu . Omylem jsem zadal čínsky a naopak ta drží , ale já nevím co tam píše . Ovládat nejde ani ručně .

  • Hodnocení bylo odstraněno – zákazník hodnotí nákup v jiném eshopu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Televize fungovala 15 minut pak zčernala obrazovka.
    Obchod se mnou přestal komunikovat!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si telefon POCO F7 Pro 6/128GB modrá Rozbaleno za 7.990Kč již 9.8.22 = objednávka (#11467382). Dosud se nikdo neozval a zboží zatím nedošlo.
    Srp

    Reakce obchodu Mi Store

    Dobrý den, pane Srpe, omlouváme se, ale u Vaší objednávky jste zvolil jako způsob platby bankovní převod. Do dnešního dne jsme od Vás platbu neobdrželi - z toho důvodu nebyla Vaše objednávka zatím odeslána. Veškeré instrukce k platbě najdete v e-mailu, který jsme Vám zaslali automaticky po objednání zboží. Pokud jste již platbu posílal, zašlete nám prosím potvrzení o provedené platbě na e-mail [email protected], situaci prověříme a zboží co nejrychleji odešleme.

    Děkujeme za pochopení,
    tým Xiaomi Česko

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    vůbec nevím co se děje se zbožím a kde je

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nefungujou

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Neznám, přišlo mi to zásilkovou na úložnu.

    Neumím napsat co si myslím. To by asi nebylo vhodné!

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedali vĕdĕt jestli dostali peníze a už je to 1 týden a nic mĕ nedošlo