Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Do dnešního dne jsem zaplacené zboží neobdržela, k přepravě byla údajně předáno 4.4.2022 a dnes je 13.4.2022.
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Moje zkušenosti s mobilním telefonem Xiaomi, který vlastním jsou dobré
    a proto bych obchod doporučil. Náramek Mi Smart Band 6 NFC, který jsem dostal za jednu Kč jako bonus od banky ČSOB mi ale nevyhovuje.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    náramek byl zaslán nefunkční, bez záručního listu, když jsem požádal o výměnu náramku, řekli, že musím připojit záruční list

    Reakce obchodu Mi Store

    Dobrý den,

    jako záruční list slouží faktura, kterou jsme Vám zasílali jak společně s objednávkou v papírové podobě, tak i v e-mailu. Žádný speciální záruční list potřeba není.

    Zboží můžete předat k reklamaci i na jedné z našich kamenných prodejen, jejich seznam najdete zde:
    https://www.xiaomicesko.cz/prodejny/

    S pozdravem,
    Xiaomi Česko

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dobré ceny
    • Špatná komunikace
    • Objednávka byla potvrzena
    • Až na můj dotaz proč se neexpeduje zboží mi bylo sděleno, že ho nemají. Údajně chyba systému. Objednávka zrušena.
    • I přes dobrá recenze před nákupem velké zklamání v přístupu k zákazníkovi.

    Před nákupem jsem si četl velmi kladné recenze na obchod. Bohužel za mě velké zklamání. Ale jsem pravděpodobně vyjímka.

  • Zboží jsem objednala před 11dny. Váš obchod přes email odpověděl, že děkuje za objednávku. Od té doby žádná komunikace, žádný balíček. Doručení mělo být do 5-7 dnů. Nemohu kladně hodnotit produkt, který nemám.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dobrý den objednával sem si uvas náramek hodinky a ještě nedorazili

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Poslali jiné zboží
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tak přesně takhle e shop fungovat nemá,

  • Recenzi nesmí psát konkurenční obchody. Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka

    • Zásilka my přišla nefunkční a na vyjádření o reklamaci stále čekám na email žádná reakce a na podpoří se nedá dovolat

    Reakce obchodu Mi Store

    Dobrý den, na Váš e-mail jsme reagovali ihned, mrkněte do složky spam, možná jej najdete tam. V případě problémů s produktem prosím využijte odkaz na našem webu: https://www.xiaomicesko.cz/reklamace/

    Přejeme příjemné dny,
    tým Xiaomi Česko

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zaslání zboží trvalo 8 dní i přesto že bylo skladem

    • objednávka doposud nebyla vyřízena
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží ani po týdnu nedorazilo a komunikace s obchodem je na bodě mrazu.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zatím nedorazilo, linka nedostupná

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic zatím jen výmluvy
    • Zatím jen sliby a výmluvy že nebylo zboží nedopatřením odesláno
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Zboží dorazilo v pořádku a rychle.
    • Web funguje hodně špatně v prohlížeči Edge - Chromium kernel.
    • Nelze volit/přepínat mezi trvalou slevou na účtu a slevovým kupónem. Pro uplatnění kupónu je nutnost se odhlásit a nákup realizovat jako nepřihlášený uživatel.
  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na stránkách byla sleva a když jsem jí využil, tak mě objednávku obchod stornoval

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží jsem zaplatil 4.11. a dosud mi nebylo doručeno!